Gå til innhold

Skravletråd IKM 47

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter:)

Noen som har testet enda? Nå nærmer det seg vår uke :D

Vet ikke hva som er normalt jeg...men jeg har hatt masse utflod den siste uka, mer enn normalt! Husker ikke hvordan det pleier å være før mensen, men hadde det sist pp og da var jeg gravid (en liten uke), så jeg håååper!

Orker nesten ikke spekulere mer - men det er ikke lett nei!! ;)

Har ikm tirs/ons, tror ikke jeg tør å teste før jeg... er SÅ redd for skuffelsen at jeg utsetter i det lengste tror jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier ikke være tørr,bare dagen før...nå er jeg tørr åsså har jeg plutselig gukslimete utflod og så tørr igjen...huuummm...

denne kroppen er bare ikke til å bli klok på:/:/

idag har det murra i magen hele dagen:( off...

pms idag og...

sier det samme ,at jeg gidder å bruke energi på dette:/

tror jeg må ha meg litt herfra neste pp....

blir jo besatt:(

Skrevet

Klarte ikke motstå fristelsen med å vente å teste til IKM som er til torsdag... Testet meg i dag og den viste "ikke gravid" hos meg, men jeg er fortsatt overbevist om at jeg er det da, altså gravid, testet bare litt for tidlig, hehe - kommer til å teste i morgen tidlig også og sikkert HVER dag frem til IKM =) Må bare kjøpe flere tester først... Herregud, jeg er en evig optimist =)

Jeg er jo sååååå skråsikker på at jeg er gravid, hehe =)

Så fallhøyden og skuffelsen blir nok enorm hvis det viser seg at TR kommer og jeg ikke er gravid, men magefølelsen sier noe annet og jeg både håper og tror på at det sitter en liten spire i magen min =)

Ønsker dere alle sammen lykke til =)

Jeg krysser fingrene for dere alle sammen!!!

Kommer til å følge nøye med denne tråden denne uka for å se hvem som er "graverte" eller ikke...

Klem fra

Skrevet

dritt!!! jeg som skulle være så flink og holde meg unna testing før IKM. men måtte jo bare ta en test i mårest da. negativ - selvfølgelig. vet jo ikke helt når jeg har IKM heller da, ettersom det er første pp etter pilleslutt (tror det er på tirsdag). men der murrer og styrer nedi der, så vet ikke jeg nei. hva tror dere, jenter? er løpet kjørt for denne pp?

Skrevet

Nå murrer det i både mage og korsryggen, så tror nok TR er rett rundt hjørnet her..... :/ Møkkamensen!!

Skrevet

Har ikm på tirsdag, har testet hver dag siden torsdag, fått negativ hver gang:( Tror jeg må dra på en øde øy etter neste el så jeg ikke bruker hele lønna mi på tester:)

I morgen begynner uka vår, lykke til alle sammen!!

Skrevet

Hei igjen jenter, jeg er fortsatt sahara der nede, kommer ingenting, så tr kommer vel snart. Jeg har ikke ikm før til ons/tor/fre. Vet ikke heeelt hvilken dato, så har satt 21 som ikm. Jeg føler at jeg noen ganger får strekk nede ved eggstokkene når jeg reiser meg etc. også var jeg stør nederst i magen rett etter el, og jeg tisser mye, MEN MEN MEN

....MEN jeg er sikker på at mensen kommer, jeg vet og tror at man virkelig normalt ikke hadde tenkt over symptomene og bare fortsatt med noe annet, mens nå som man prøver er jo ALT et gravidsymptom, så jenter - jeg tviler :(

Er det virkelig ingen av dere som sjekker tappen da ? Er det bare meg som er så "grose" ?hehe :P min er iallefall helt på kjøringa, opp og ned, hard og myk ! Styrer fælt...men den er iallefall lukket !

Skrevet

jeg har aldri sjekket tappen...men jeg kan være truendes til det, hvis jeg blir desperat nok*knis*

er helt utrolig hva man kan kjenne hvis det er det hverdagen går ut på, ja...klarer liksom ikke å fokusere på noe annet!

det verste er at jeg har en skikkelig følelse av at det har klaffet denne pp...tror det er pga trøtthet, og denne hersens korsryggen.er det som har vært de tidligste symptomer før...

så trøster jeg meg med at jeg drikke masse rødvin på julebord til helgen hvis tr kommer på besøk;-)

Skrevet

Hehe...altså, jeg er ikke så desp, jeg tester ikke i vildens sky eller bruker el tester etc. jeg bare følger med på tappen for å bli kjent med den, og for å la den fortelle meg noe, evtl. dersom den blir annerledes :)

Skrevet

he he;-)

jeg har utrolig lyst til å teste morgen men har bar billigtester, og de er ikke så sensitive før ikm tror jeg...(?)

hvis jeg har 26 dager syklus har jeg jo faktisk ikm imorgen!!!hjelp...våkner sikkert imorgen tidlig, med besøk av den h...tanta;-(

men jeg pleier å ha 28 dagers( bortsett fra forrige mnd), og da er ikm på onsdag...

skal prøve å ha is i magen, og avvente testing til tr evt ikke dukker opp på onsdag,-)

Skrevet

Flink flink :) Vi skal være sterke sammen ! Hvor lenge har du prøvd da ? Har du noen andre barn ? Jeg har en datter på litt over 2 år, der klaffet det i 5pp. Så jeg har vel egentlig veldig små håp denne gangen. Er bare 1 pp for min del !

Har du hatt noen symptomer da ?

Skrevet

jeg hadde en sa 29. juli( ikke planlagt, 1 " sikker periode"..he he), og er egentlig i 3 pp etter den.men de to forrige pp har jeg spottet og blødd hele syklusen, og forrige mens kom de siste restene etter sa'en...så dette er forsåvidt første pp hvor det er sjanse for at det klaffer.

har et barn på 3 år, og det gikk i 2 pp...

jeg har symptomer:tisser ofte, supertrøtt,og en kranglete korsrygg+at jeg hadde bittelitt blod i utfloden, og skikkelige menssmerter( og analyserte dette til å være festeblødning).

og så har jeg endel utflod, har ikke vært tørr etter el...

Skrevet

blodet i utfloden var forrige helg...

Skrevet

Men da ser det jo kjempepositivt ut for din del =D får virkelig håpe det klaffer, du ser ut til å mer enn fortjene det :)

Jeg har egentlig ikke hatt noen spesifikke symptomer, trøtt er jeg, mye, men det skjer jo fra tid til annen, så jeg tar ikke det som et symptom egentlig. Jeg får ofte vondt rundt eggstokkområdene når jeg reiser meg fort, nesten som strekk. Dette er jeg ikke vant til, TROR jeg ! Jeg tenker nemlig som så, at jeg normalt ikke hadde tenkt over det, og at det derfor sikkert ikke betyr noe. Ellers så var jeg veldig støl i magen dagene etter el. Nederst i magen, kjentes ut som om jeg hadde tatt situps, noe jeg ikke hadde. Igjen - det kan jo ha helt naturlige årsaker som jeg bare ikke har tenkt over.

Tisser mye, men tisser jeg normalt like mye ? Vet ikke, da jeg normalt ikke tenker over hvor mye jeg tisser. Så dette blir for min del en endeløs gjetningsgreie. Jeg tenker jo at tørrhet er et sterkt tegn på at tr kommer, eller ?

Skrevet

jeg tror nok at det finnes unntak fra alle " regler", men vi må nok bare håpe på det beste...målet mitt er å få et 09- barn, så det ikke blir mer enn 4 skoleår forskjell, så jeg trenger egentlig ikke å stresse...men det gjør jeg,-(

nå skal jeg køye, og håpe at tr ikke dukker opp imorgen;-)

god natt;-)

Skrevet

Ja det håper vi ikke på at den gjør :P

Nattinatt

Skrevet

Noen som har testet seg i dag? Nå begynner uka vår!

Jeg har IKM i morgen. Kan hende jeg må bruke en test da, men jeg pleier ikke å få tr før litt utpå dagen så jeg bør vel egentlig holde meg til onsdag.

Har hatt litt gravidfølelse i det siste, men kan liksom ikke fatte at det virkelig skal ha klaffet denne ppen. Men nå har jeg tenkt så mye på det at jeg garantert blir skuffet hvis mensen dukker opp :-(

Har ikke masse symptomer da, bare vært litt kvalm, luft i magen og murringer i mage og rygg.

Lykke til med testingen jenter!

Skrevet

Jeg kaster meg inn her jeg... Jeg har IKM til torsdag,men føler meg veldig gravid:-) Men det tør jeg ikke si altfor høyt,er veldig redd får å bli skuffa...Har samme symtomene som sist jeg var gravid.... Håper virkelig det klaffer nå,hadde passet så bra...

Sist var jeg høygravid på vinteren,å nå håper jeg på et sommer barn...

Skrevet

Sukk ja, nå er uken i gang, mange gleder mange skuffelser ! Synes det hele er stress blitt jeg, merker at det er mer pes enn gøy akkurat nå ! Men, men så snart tr kommer innstiller jeg meg vel på en ny pp, så da går det vel greit. Jeg føler meg ikke gravid jeg, så det er jeg nok ikke da heller. Jeg har ikm til fredag.

Skrevet

stress ja...huummmm...

venter bare på den helve...tanta....hatt vondt i flere dager i rygg,mage,pupper, etc...æsj..kommer vel i natt da (trodd det di 2 siste kvellene)

vondt vondt...arhhhh......

leiiiii leiii ...

ikm i mårå....

Skrevet

ikke fått mensen idag...men jeg var så idiotisk å ta en test etter jobb..blendahvit, men det finnes vel fortsatt håp...skal ta meg sammen og ikke teste i morgen tidlig,men heller se om tanta dukker opp en av dagene;-(

men når jeg var på do hadde jeg plutselig slimete utflod..hm..akkurat som el-slim, men ikke så tøyelig.har aldri opplevd det før ikm;-o

Skrevet

Har IKM til torsdag og testet negativt i dag - men tror fortsatt jeg er gravid, med alle disse symptomene, eller så har jeg innbillt svangerskap, hehe =)

Så måååå bare vente noen dager til med å teste, så er jeg sikker på at den blir positiv...

Lykke til jenter =)

Skrevet

det murrer og murrer i mage og korsryggen her - ganske vondt til tider.. Ingen tr idag, men har ikm i morgen:/ Skråsikker på at tanta dukker opp, så her er det bare å stålsette seg..

Tenker som deg Diamanda; skal ikke teste noe og heller se når tanta dukker opp.. Lettere å "takle" tr enn en super negativ test... :)

Skrevet

...og billigere,-)

kjentes plutselig ut som tanta kom, men dat var masse tynn utflod...det pleier jeg vel ikke å ha før ikm?????

Skrevet

Hmmm merkelig da ?! Vi får se, kanskje det er graviditet, men vanskelig å si, håpe håpe !!!

Jeg for min del følger jo med på denne tappen hehe, og derfor får jeg raskt en indikasjon på mensen når den kommer, det er et safe tegn når den åpner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...