Gå til innhold

Skravletråd IKM 47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg er ganske sikker på at jeg kjente el. imorges, så nå må jeg overtale gubben til litt koz når eldstemann har lagt seg (blir nok litt av en utfordring;p). Da skulle vel IKM være helt i beg. av uke 47.(har 30 dagers syklus). Siden dette bare er vår 2.pp har jeg ikke gått til innkjøp av el.tester, eller begynt å sjekke temp enda.

Hvordan går det med dere andre? Det er ikke så mye liv her inne, men det kommer seg vel nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og hopp! ;-)

Hm... lurer jammen på om jeg har tatt el jeg også. mye som tyder på det, iallefall (til tross for at jeg nettopp har slutta på pilla og hormonene mine ser ut til å være litt $&//()()=)/&%$).... Før helga hadde jeg iallefall flere dager med "murringer" i eggstokkene, og i går kveld ble det konsentrert som smerte på høyre side, både foran og bak. tror også jeg hadde EL-slim. så sånn ut iallefall. :-) så krysser fingre og tær for at jeg har sluppet et lite egg, og at noen gode svømmere har forbarmet seg over det. SPENNENDE!! men tør ikke ha for store forhåpninger, er tross alt bare i 1pp.

Skrevet

Førstemann her var ikke akkurat planlagt, så dette er første gang som prøvere. Kanskje et dumt spørsmål, men el-slim?? hva er det, og hvordan ser det ut?

Skrevet

jeg er også førstegangs-prøver, og fikk et godt tips av noen andre her inne: http://www.pernille.info/

her finner du info om alt mulig!

EL-slimet ligner på eggehvite, og er glatt og strekkbart.

Lykke til! :-)

Skrevet

hei jenter,-)

her nærmer det EL...litt slim, og litt murring..så jeg tipper det er rett rundt hjørnet.jeg tester ikke, men satser på å ha sex annenhver dag framover..hadde på lørdag også...sambo jobber sent idag, så jeg får ta meg en høneblund nå, så jeg er opplagt;-)

Skrevet

Hei hei jenter!

En stund siden sist jeg var innom nå.

I dag fikk jeg positiv EL-test så nå er det bare å holde seg våken til mannen min kommer hjem.... Håper han er i humør for han blir bare stresset hvis jeg nevner for han at det er eggløsning på gang.

Er nok kun denne dagen vi har sjangsen denne mnd for har ikke hatt sex siden før helga.

Hvordan går det med dere andre? Tror dere dere treffer EL denne måneden?

Skrevet

hei birma;-)

satser på at det holder med sex idag, og at mannen lar seg " lure";-)

jeg regner med at jeg har EL imorgen( hvis jeg har 28 dagers syklus), men i og med at jeg kun hadde 26 dager syklus sist har jeg tatt høyde for at EL kunne vørt igår..men det kjennes ut som det er imorgen..

tester ikke men kjenner det vanligvis godt,-)

så her blir det også sex ikveld, og sambo gir blaffen i om han blir " brukt", han er bare glad for at det blir noe på han;-)

Skrevet

Tviler egentli på at vi treffer :( Aner ikke når el egentli er,og er ihvertfall ikke i form til noe i dag..... så får se... og ta det på sikt :P

Skrevet

Hei jenter:)

Her er det el på gang - hurra! Ble ingenting igår, men vi hadde sengekos både lørdag og søndag...prøver igjen idag og hvis sambo er med:D

Lykke til ;)

Skrevet

Hei alle sammen, tror dette er plassen for meg, jeg har IKM 20. nov. Vår 1. pp så dette er spennende:) Men vi har hatt lyst til å prøve så lenge at jeg er litt utålmodig..hehe..

Skrevet

Hei Diamanda

Greide å lure mannen igår (hihi) så nå krysser jeg fingrene for at det klaffer med kun en runde denne pp-en. I alle fall på mine fruktbare dager. I dag er han nemlig på tur med jobben igjen. Er vel kanskje for mye så håpe på men sist ble jeg gravid med sex den dagen jeg fikk positiv el test.

Hvordan går det med deg? El i dag? Lykke til!

Skrevet

Uff, er så utrolig kjeeedelig å vente på el!!

Håper den kommer i helgen... Bare synd vi begge jobber nattevakt hele helgen :o(

Skrevet

Dere får hoppe i høyet når dere kommer fra jobb - har hørt at det skal være gunstig pga de fleste har EL på ettermiddagen :)

Her har EL kommet og gått tror jeg, men murringa har ikke sluppet taket enda på høyre side. Så jeg lurer veldig på hva det er. Har ikke store forhåpninger til at det er en graviditet, men må selvfølgelig teste når IKM nærmer seg :)

Skrevet

hei jenter;-)

her tror jeg EL var igår, men det murrer fortsatt i en side og har litt vondt i korsryggen...så kanskje jeg må hoppe i høyet ikveld også;-)

birma: kjekt at du fikk lurt gubben;-) jeg vet av erfaring at det holder med en gang;-)(og ikke nødvendigvis tett på El heller...)

har ikke blitt mye sex her heller, jeg er så trøtt og sliten om dagen...men vi hadde på lørdag og tirsdag...så det er vel en sjanse;-)

Skrevet

hei jenter;-)

dytter litt her jeg...

jeg begynner allerede å kjenne etter symptomer, så dette kan bli noen laaaaange uker;-)

Skrevet

Jeg er ny på denne skravletråden, men henger med likevel.

EL-test var positiv i dag. Hadde sex i går. Får håpe mannen kommer snart i seng, så vi kan kose litt i kveld og.

Har en gutt på snart 1 år og ønsker ny baby før han fyller 2. Før gutten kom hadde jeg to MA, og håper virkelig jeg ikke må gjennom noe sånt denne gangen også før spiren sitter.

Jeg gleder meg til å bli gravid igjen. IKM er ca 22-23. nov.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Ååå, endelig positiv el-test! Da har vi ikm nesten samtidig jajajaja ;)

Begynte å bli litt engstelig, har ikke helt kontroll på syklusene enda, men da blir dette 3. på rad med 5 uker...

Er ikke helt sikker på dette med når egget slippes, jeg. Forrige el hadde jeg pos test lørdag og søndag morgen, mandag morgen var den negativ igjen men hele mandag var da el smertene var sterkest. Kan det ha vært da egget slapp? Testet i går ca kl 13 (neg) og i dag kl 13 var den positiv. Vet jo liksom ikke fra når de 24 timene starter..

Hadde sex fredag, så da bør vi vel ha i dag igjen og kanskje tirsdag?

Hmm... helsikes cupfinale... Får prøve å lure'n før jeg skal på nattevakt..hehe. Og for all del ikke fortelle at jeg har pos el-test, for da blir han stresset! (Noen andre med "sånne" menn forrresten?)

Skrevet

Kanskje jeg skal lure meg inn her også?

Har muligens ikm lørdag 22. muligens tirsdag 25 i uke 48 eller lørdag 29 i uke 48. Eller når som helst imellom eller etter, he he:) Syklusforvirra med andre ord;)

Skrevet

Jepp, det kan jeg love deg. Hvis han vet at det er gunstig tid så får han prestasjonsangst, så jeg pleier å ta en hvit løgn å si at det ikke er tiden enda.

Jeg er 37 år og har sønn på 3 mnd, så vi er tidlig på`n igjen kan du si. Men vi tør ikke å ta noen sjanser med å vente siden jeg ganske så voksen:)

Sambo har perm denne mnd så jeg er i jobb, jobber også nattevakter, ikke lett til å få det til å passe rundt EL bestandig:)

Skrevet

hei alle sammen :-)

Nå er det noe rart her.... vanskelig å forklare , men har en veldig rar følelse i magen/underlivet. kjennes ut som om det er noe som "irriterer" skjedeveggen/livmorveggen på høyre side. akkurat som om jeg har antydning til leamus eller noe som bobler akkurat på dette punktet. har kjent det i flere dager nå, kommer og går litt. hm.... enten spiller hormonene meg et puss etter p-pilleslutt, eller så har jeg en cyste eller noe som irriterer, eller så er jeg gravid (håperhåper). dette er iallefall veldig rart, har aldri hatt denne følelsen før. har ikke så veldig mange flere "symptomer", bortsett fra at dett stikker litt i puppene innimellom. men de er ikke spesielt ømme.

Hva tror dere, damer?

Skrevet

Det var godt å høre wanda71! Men jeg fikk lurt'n i ettermiddag!!! Yes!!! Sist el hadde vi sex begge dagene med positiv test, men da hadde jo jeg stolt vist frem testen (happy for el *glis*), og fikk den nedturen da han fikk prestasjonsangst.. :( Men nå er jeg klok av skade, så nå er det håp! Får prøve igjen i morgen eller tirsdag, for å være sikker tror jeg... Imens sender jeg omsorgsfulle tanker til egget og svømmerne, hihi..

Ja, det var tidlig på'n igjen, men skjønner godt at dere ikke vil vente. Føler jeg begynner å få dårlig tid jeg og.. (er 32, han 34), man vet jo aldri om man vil slite. Jeg har 2 barn fra før (5 og 8), men det var i 20-åra... *misunnelig*

Skrevet

kleopatra: mener å huske den følelsen ved tidligere graviditeter,-)

håper det er noe på gang...

jejg har alltid 28 dagers syklus, men forrige gang kun 26 dager...dersom det blir 26 dager nå, er det bare 8 dager til ikm!!!!!

jeg oppdaget bittelitt rosa i utfloden igår, og i dag har jeg hatt menssmerter og fryktelig vondt i korsrygg/ haleben..hm...meget mulig kroppen spiller meg et puss, men har virkelig en godfølelese nå;-)

Skrevet

oioi!!! dette blir spennende! glemte å skrive a jeg også har hatt ganske mye hvit utfold... (ekkelt!). hm...

Diamanda Galas: jeg har troen for oss begge! ;-)

Skrevet

Så spennende! Litt misunnelig på dere med symptomer...selv merker jeg ingenting.

Skrevet

Hei jenter:)

Nå er det litt over en uke til ikm for meg, men jeg har hatt masse murringer siden igår. Hvis det skal være et symptom...er ikke det litt tidlig? Noen som har det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...