Gå til innhold

Skravletråd IKM 47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp! murringer i bøtter og spann. hodepine og utflod også. nesten så jeg begynner å tro, men det er vel for godt til å være sant.... slutta på p-pilla 18.oktober, så er bare i 1pp. hvordan kjennes dine murringer ut, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det ikke bare er meg da:) Hos meg er det som mensen light murringer...er små stikkinger og ganske ubehagelig til tider! Men synes kanskje det er litt tidlig?!

Forrige pp hadde jeg det samme, men da kom murringene litt senere (ca en uke før ikm) og da var jeg gravid :) Det endte i SA, men jeg er jo SÅ klar igjen nå!

Men det er jo på ingen måte umulig at det er full klaff for deg i 1 pp kleopatra :) Når har du ikm?

Skrevet

Det går sikkert bra, 32 er jo ingen alder. Legen min sa at det var etter de 35 det akte uttafor og da var jeg 36.

Når har du ikm?

Skrevet

korsryggen krangler og det kjennes ut som mensen kommer imorgen!!!!

men det er jo en uke igjen( føler vel mest at ikm er 17 og ikke 19 utifra 26 dagers syklus, men vet ikke helt)

har tisset mer en vanlig i går og idag, og ble bilsyk på en 10 min busstur!!!!

så når jeg kom hjem og måttetisse for ente gang tok jeg en billigstrimmel...og da kom det en ekstra strek( men ikke der det vises på bildet, men lenger bort...skjønner ikke noe), det må jo være noe feil, for det hadde ikke vistes så tidlig uansett, vel????

åh, jeg kommer til å bli super skuffet hvis mensen kommer!!!!!

Skrevet

herregud, man blir jo helt tullerusk av dette styret...teste en drøy uke før ikm...he he, jeg er helt latterlig;-)

var egentlig rolig denne pp, men klarer liksom ikke å overse symptomer( som jeg vet kan være innbillte..sukk)

Skrevet

testet pos. el lørdag kveld så det er nok litt tidlig for meg å kjenne noe symptomer enda. Men er veldig spent til det nærmer seg ikm så jeg kan teste.

Ja lure mannen til sengs trengs av og til. Forteller ikke noe om el. Vi har jo bestemt oss for å få flere barn, han trenger jo ikke stresse seg opp heller. Jeg stresser sikkert nok for oss.

Har vært på jobb i dag og er så trøtt. Travel dag med mye mas på telefonen. Så nå har jeg hoppet i seng og skriver her på forumet.

Ha en fin kveld alle sammen.

Skrevet

Så spennende! Håper det er en liten spire der.

Jeg klagde jo over null symptomer i går. I dag har jeg faktisk vært litt kvalm og har masse luft i magen.

Men har fortsatt ikke helt troen på at det har klaffet!

Skrevet

Her er det begynt endel symptomer, men er litt bekymret for at man skal klare å innbille seg fordi man håper og håper. Iallefall, jeg har mensmurringer, og ista stakk det rundt navlen (men vet ikke om det er noe symptom)..Blir fort svimmel. Men ellers lite. Ikke kvalm og merker ikke noe på brystene. Så hvem vet :)

Ha en fin symptomjakt jenter, jeg heier på oss alle :)

Skrevet

hopper på "ikm 47" gjengen her eg:)

har ikkje nåke symtomer her egentlig.. så tror ikkje det har gått så bra!

men sjansen er no der alievel:)

håper den sitter på ALLE sammen.. uke 47 skal være lykkeuken:P

Skrevet

lurer på om noen av dere temper? vurderer å starte, har tatt tempen litt sporadisk den siste uka, men husker jo aldri å ta den før jeg står opp... hehe... har ikke sett noen stigende kurve på tempene jeg har målt akkurat, trenger det å bety noe? eller skal jeg bare se bort fra alle tempene ettersom de ikke er målt til "rett tid"? tenkte kanskje at den "generelle" kroppstemperaturen gjennom dagen (f. eks. målt etter å ha sittet i ro i flere timer) ville bli høyere ved eventuell graviditet....?

har jo andre symptomer da... så blir litt forvirret av meg selv. blir glad for svar!! :-)

krysser fingre for oss alle jeg også! :-) :-) :-)

Skrevet

Så stille det er her inne! Ingen som har tro på at det kan ha klaffet denne måneden? Pleier jo å strømme på med reelle og innbilte symptomer uka før UKA :-)

Skrevet

å joda,jeg er innbillsk;-)

-rosa utflod 5-6 dager etter EL( festeblødning???)

-hatt kraftige menssmerter et par dager( bedre idag), akkurat som dagene før mens

-litt ømme pupper( men det pleier jeg ofte å ha før ikm...men ikke sååååå tidlig)

-har tisset 3 ganger så mye de siste dagene..våknet i natt og måtte tisse også...

-kranglete korsrygg

-trøtt

åh, herregud hvor sprø man kan bli...jeg kommer til å bli flau hvis jeg leser dette etter at mensen er kommet*rødme*

Skrevet

Skjønner hva du mener Diamanda Galas, man har liksom ikke lyst til å si for mye i tilfelle...

Men jeg må si at jeg blir litt skuffet/overrasket dersom det ikke er noe på gang, nettopp fordi jeg føler meg så "rar" nå. Det kan jo selvfølgelig være innbildningens kraft som spiller meg et kraftig puss...

Men kan iallefall si at menssmerter har jeg ikke kunnet innbille meg, både nederst i magen og korsryggen. Og synes jo det er litt tidlig som du sier.

Tror aldri jeg har opplevd at en måned har gått så saaaaaaakteeeee.....

Skrevet

Hm... jeg har vært pitte litte granne kvalm i dag og.

Dessuten har jeg hatt ekstremt mye luft i magen i går og i dag. Er det noe som kan være ett tegn?

Ellers er det ikke mye symptomer å skryte av her i gården.

Skrevet

Lurer på om jeg har ramlet over i uke 48, jeg...

Hadde pos el-test søndag, mandag kveld og negativ tirsdag morgen. Det må jo bety at el var tirsdag, eller?

Uansett har jeg bestemt meg for at det beste for meg (oss) er at jeg fra neste pp holder meg unna testing og bim for en periode. Blir bare stresset av det. Men fram til ikm må jeg følge med her da ;)

Har mistet litt håpet nå. Tror ikke det har klaffet :(

Vi hadde sex søndag ettermiddag, og ikke noe mer etter det.. Føler det er liten sjanse for at det har blitt en spire da når el mest sannsynlig var natt til tirsdag.

Åååå, er så oppgitt!!!!!!

Skrevet

Hei Minstemann

Skjønner hva du mener med at du ikke helt tror det har klaffet. Selv hadde vi kun sex den dagen el-testen var positiv (fem dager før det og, men det teller jo ikke...) og så to dager etter den positive testen. Tror liksom ikke helt på at det skal ha klaffet.

Men når det er sagt, sist gang jeg ble gravid hadde vi kun sex samme morgen som testen var positiv og da ble det klaff :-)

Når det gjelder deg så er det jo sånn at sædcellene overlever noen døgn og de fleste anbefaler jo at de er til stede når egget slippes. Det skal jo stemme hos deg?

Og så er det jo sånn at det vanligvis er 14 dager fra el til ikm. Hvordan klaffer det for deg i forhold til når el er?

Skrevet

Hei alle sammen :) Finnes det en ikm uke 47 tråd ? Jeg finner den ikke hehe, mulig jeg surrer fælt da !

Skrevet

Er det ikke denne da? :P

Slenger meg med på denne tråden! Ikm 21 november mener jeg. 2-3 pp ikke helt sikker:p Jeg er 24,samboeren er 32. Vi prøver på nr 3 nå,jobber ikke sååå veldig hardt akkurat, men denne gangen skjedde det sa sambo så da stoler jeg på det! ;) Jenta er 2 år og gutten nesten 10 månder. Skulle ønske jeg hviste NÅR jeg ble gravid igjen så man slipper å tenke så mye;)

Skrevet

Dette ser ut til å være en skravletråd og ikke en typisk ik-liste, jeg lager en så kan vi ha den som "oversikt" og bruke denne som skravling, tanker etc. :)

Litt moro å ha en oversikt og se hvem som har fått mensen, blitt gravid etc.

Eller ? Lager den så skriver vi oss alle opp, spennende :)

Skrevet

Mikadimoo:

Hvis det er oversikt over ikm uke 47 du mener er den litt nedover på listen...

Birma:

Takk for tilbakemelding.. føler meg helt alene i denne prøveverden jeg :(

Leste i en svangerskapsbok jeg har fra før at hvis man ønsker jente skulle man ha sex opptil 2-3 dager før eggløsning. Jeg blåser i kjønnet, men det sier jo at det er håp. Men jeg kan bare ikke tro at sædcellene kan overleve så lenge jeg.. I så fall "venter" de i 2 døgn da til egget slippes? Hmm.. og jeg som dro rett på nattevakt i stedet for å la de "jobbe" seg innover..

Er ordentlig negativ for tiden, men er også deppa for vet det kunne vært mere håp da vi hadde sex natt til i går, og i går på dagen. Problemet er at vi hadde en avtale om at jeg ikke skulle nevne at el-testen var positiv for da får han prestasjonsangst (!), han kommer bare ikke.. (Sa ikke noe på søndag) Og da jeg tok initiativet til sex mandag formiddag og han ikke orket, fikk jeg jo en skikkelig nedtur for jeg VISSTE jo at nå var tiden. Og da skjønte han jo hva som var på gang... Han skal ha for at han prøvde natt til i går og i går, men det gikk bare ikke. Er så utrolig frustrerende. Derfor tror jeg det er best at vi ikke er så opphengt i når el er..

Jeg har forresten fått mens akkurat 14 dager etter el i hvert fall sist syklus.. Det vil si at jeg har ikm man-tirs uke 48. (Har for øvrig 5 ukers syklus) Altfor leeeeeeeenge mellom hver el.

Skrevet

Det er en ikm uke 47 tråd hvis det er det du mener. Bare let litt nedover på siden eller på neste side. Det er ganske mange på den allerede :-)

Dette er en skravletråd :-)

Skrevet

Huff jeg forstår deg godt, min kjære pendler faktisk fra køben og hit, og vi har kun helgene, men vi var heldige og fikk el denne gangen TROR jeg ! Vite gjør man jo aldri helt sikkert. Sjangsene blir mye lavere så snart man faktisk ikke en gang kan sees når el er alltid.

Skrevet

Minstemann:

Det med prestasjonsangst høres kjent ut. Jeg prøvde meg på å nevne el for mannen min en gang og da fikk han også helt prestasjonsangst og ble nærmest sur for at jeg tenkte på sånt. Derfor holder jeg klokelig stille om sånt nå...

Syns også at det er rart at sædcellene kan overleve så lenge. De forrige ppene har vi hatt sex to-tre dager før el og det har i alle fall ikke klaffet for oss de rundene. Men er jo så utrolig mye som spiller inn at det er ikke så godt å vite.

Kjedelig med så lange sykluser. Jeg har heldigvis 26 dager. Men på den andre siden: når vi ikke ønsker å bli gravide er det jo du som er den heldige av oss :-)

Skrevet

god kveld jenter;-)

minstemann: jeg har blitt gravid med sex 7 dager før el!!!!!! tok sjansen på en safe periode...men den gang ei..så det er håp;-)

nå sitter jeg her med migrene, og har ikke lyst til å ta piller;-(

er ikke det verste attakket jeg har hatt så jeg håper det går over i løpet av natta...haddde jeg bare visst om jeg var gravid eller ikke.....

birma:har du fått noen symptomer eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...