Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. september 2008 #151 Skrevet 25. september 2008 Å, har du!! Så herlig!! Vi skal kjøpe en dansk-svensk gårdshund Hva slags hunder har dere?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. september 2008 #152 Skrevet 25. september 2008 Å en litt aktiv hund altså Vi har 1 engelsk bulldog og 1 staffordshire bull terrier. Veldig forskjellig fra rasen dere skal kjøpe, men herlige familiehunder:-) Lykke til med valpen da. Vet utrolig lite om dansk-svensk gårdshund, men vet om flere som vil kjøpe den rasen
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. september 2008 #153 Skrevet 25. september 2008 En aktiv liten søtnos Gleder oss!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #154 Skrevet 25. september 2008 hei jenter! er så ufattelig sliten, men regner med at det er pga forkjølelse...ikm imorgen, og jeg prøver å ikke kjenne etter det ene eller andre.. men klarer likevel ikke å la være..he he..regner vel egentlig med å få mensen i morgen, for jeg tok en negativ test tirsdag...
floga har endelig fått spire Skrevet 25. september 2008 #155 Skrevet 25. september 2008 Hei jenter! Negativ digital i går kveld:( Men men, still going strong:) Ingen TR enda, tester igjen om noen dager hvis den ikke ankommer;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. september 2008 #156 Skrevet 25. september 2008 Negative tester er skikkelig kjedelig....
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #157 Skrevet 25. september 2008 ja, fy f... er så vant med at de er positive, siden jeg testet positivt leeeenge etter sa'en, så jeg får nesten sjokk når den er negativ igjen... jeg holder på å tisse i buksa før jeg skal teste fordi jeg er så nervøs*knis*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. september 2008 #158 Skrevet 25. september 2008 Hehe, kjenner til den nervøse følelsen... Trodde hjertet skulle hoppe ut av brystkassa mi i dag da jeg satt hos legen og ventet på resultatet...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #159 Skrevet 25. september 2008 uff, ja...kjipt at svaret var negativt da, pfeew,-( jeg har innstilt hjernen på at mensen kommer imorgen( hvem er det jeg prøver å lure, jeg kjenner jo etter symptomer for harde livet...) hm...glad jeg ikke har noen tester liggende;-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 25. september 2008 #160 Skrevet 25. september 2008 Hiehi. Siden jeg ikke har fått mensen enda, noe jeg skulle fått innen nå hvis jeg hadde samme syklus som forrige gang, tror jeg at jeg tok rett i at jeg hadde en ganske forsinket eggløsning. Så da blir vel ikke min IKM før mellom mandag og onsdag neste uke. Hopper over til skravlings uke 40 tror jeg. For har på følelsen at det er mer riktig.. Slitsomt å være så forvirra av syklusen sin..hehe Lykke til dere alle fra IKM uke 39!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 25. september 2008 #161 Skrevet 25. september 2008 Takk for det Skrulla Lykke til!!!!
PrøvLykken Skrevet 25. september 2008 #162 Skrevet 25. september 2008 Målet mitt om å ikke teste før lørdag, ble ikke oppfylt gitt. Har IKM i dag eller i morgen, litt usikker. Tok en test som var veldig hvit der det skulle vært en strek. Men har jo ikke fått TR, da, så det er jo bare å håpe. Ser inne på lista over gravide/ikke gravide for ikm39, at det ser ut som en dårlig uke... Håper det tar seg opp snart! Tipper jeg tester i morgen tidlig også, viss ingenting har skjedd:) Håpe håpe!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #163 Skrevet 25. september 2008 det bør komme flere på gravid-lista, ja... jeg melder meg frivillig( hadde det bare vært så enkelt..) er redd jeg kommer til å løpe på do å sjekke om tr har kommet i hele morgen på jobb...
PrøvLykken Skrevet 25. september 2008 #164 Skrevet 25. september 2008 Jeg har vært på do ca 100 ganger i dag. Trodde jeg skulle få TR i dag, kjentes sånn ut, men så forsvant følelsen. Men sist gang var syklusen på 29 dager, så da kan det jo være i morgen evt. Hvis ikke er alt krøll:( Tipper det er mange som helt frivillig kan skrive seg på lista!! JEG VIL!! (tror ikke det, da. Var syk før EL med feber (kokt egg...?), og vi har ikke prøvt så hardt. Men håper likevel.
Nanamor Skrevet 25. september 2008 #165 Skrevet 25. september 2008 Ja jeg tenkte å skrive meg på den listen ;o) ikm i morgen, kjennes ut som om tr er på vei da Men pleier ikke ha mensmurringer før samme dagen igrunn.. så jeg håper altfor mye merker jeg.. Blir så deppa når den j.... tanta kommer mnd etter mnd... Men nå må det vel snart være min tur eller? Jeg kommer vel til å løpe på do i natt også jeg da, bare for å sjekke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå