Gå til innhold

NY ! skravlings IKM uke 39


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, har du!! Så herlig!! Vi skal kjøpe en dansk-svensk gårdshund :) Hva slags hunder har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å en litt aktiv hund altså;)

 

Vi har 1 engelsk bulldog og 1 staffordshire bull terrier. Veldig forskjellig fra rasen dere skal kjøpe, men herlige familiehunder:-)

 

Lykke til med valpen da. Vet utrolig lite om dansk-svensk gårdshund, men vet om flere som vil kjøpe den rasen

Skrevet

En aktiv liten søtnos ;) Gleder oss!

Skrevet

hei jenter!

 

er så ufattelig sliten, men regner med at det er pga forkjølelse...ikm imorgen, og jeg prøver å ikke kjenne etter det ene eller andre..

 

men klarer likevel ikke å la være..he he..regner vel egentlig med å få mensen i morgen, for jeg tok en negativ test tirsdag...

 

 

 

Skrevet

Hei jenter!:)

 

Negativ digital i går kveld:( Men men, still going strong:)

Ingen TR enda, tester igjen om noen dager hvis den ikke ankommer;)

Skrevet

Negative tester er skikkelig kjedelig....

Skrevet

ja, fy f...

 

er så vant med at de er positive, siden jeg testet positivt leeeenge etter sa'en, så jeg får nesten sjokk når den er negativ igjen...

 

jeg holder på å tisse i buksa før jeg skal teste fordi jeg er så nervøs*knis*

 

Skrevet

Hehe, kjenner til den nervøse følelsen... Trodde hjertet skulle hoppe ut av brystkassa mi i dag da jeg satt hos legen og ventet på resultatet...

Skrevet

uff, ja...kjipt at svaret var negativt da, pfeew,-(

 

jeg har innstilt hjernen på at mensen kommer imorgen( hvem er det jeg prøver å lure, jeg kjenner jo etter symptomer for harde livet...)

 

hm...glad jeg ikke har noen tester liggende;-)

Skrevet

Hiehi.

 

Siden jeg ikke har fått mensen enda, noe jeg skulle fått innen nå hvis jeg hadde samme syklus som forrige gang, tror jeg at jeg tok rett i at jeg hadde en ganske forsinket eggløsning.

 

Så da blir vel ikke min IKM før mellom mandag og onsdag neste uke.

 

Hopper over til skravlings uke 40 tror jeg. For har på følelsen at det er mer riktig..

 

Slitsomt å være så forvirra av syklusen sin..hehe

 

Lykke til dere alle fra IKM uke 39!!!

Skrevet

Takk for det Skrulla :)

 

Lykke til!!!!

Skrevet

Målet mitt om å ikke teste før lørdag, ble ikke oppfylt gitt. Har IKM i dag eller i morgen, litt usikker. Tok en test som var veldig hvit der det skulle vært en strek. Men har jo ikke fått TR, da, så det er jo bare å håpe. Ser inne på lista over gravide/ikke gravide for ikm39, at det ser ut som en dårlig uke... Håper det tar seg opp snart!

 

Tipper jeg tester i morgen tidlig også, viss ingenting har skjedd:) Håpe håpe!

Skrevet

det bør komme flere på gravid-lista, ja...

 

jeg melder meg frivillig( hadde det bare vært så enkelt..)

 

er redd jeg kommer til å løpe på do å sjekke om tr har kommet i hele morgen på jobb...

Skrevet

Jeg har vært på do ca 100 ganger i dag. Trodde jeg skulle få TR i dag, kjentes sånn ut, men så forsvant følelsen. Men sist gang var syklusen på 29 dager, så da kan det jo være i morgen evt. Hvis ikke er alt krøll:(

 

Tipper det er mange som helt frivillig kan skrive seg på lista!! JEG VIL!! (tror ikke det, da. Var syk før EL med feber (kokt egg...?), og vi har ikke prøvt så hardt. Men håper likevel.

Skrevet

Ja jeg tenkte å skrive meg på den listen ;o) ikm i morgen, kjennes ut som om tr er på vei da :( Men pleier ikke ha mensmurringer før samme dagen igrunn.. så jeg håper altfor mye merker jeg.. Blir så deppa når den j.... tanta kommer mnd etter mnd... Men nå må det vel snart være min tur eller?

Jeg kommer vel til å løpe på do i natt også jeg da, bare for å sjekke.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...