Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #51 Skrevet 21. september 2008 Spireklar - kan jo alltids være festeblødning..hvis det er lys lys rosa.. Jeg aner ikke.. :-) Jeg har kjøpt deilig sjokoladekake på Deli De Luca til sambo og meg.. Trøstespise i dag siden tr kom, så er det ikkeno godis hele før neste helg.. Prøver å bli sunne nå, siden vi har kommet i gang med treningen igjen Kjenner jeg meg selv rett blir det vel en utskeielse innimellom.. :-P
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #52 Skrevet 21. september 2008 Skrulla86: Heldige deg, jeg får ikke en skyggestrek en gang! :-D Skal bli spennende å se i morgen da! Du må oppdatere med en gang! Nope, ikke antydninger til mensen nei... Hadde litt rosa utflod i morges, men kun blank/hvit utflod resten av dagen. Skjønner ingenting. Hvis det er mensen som kommer, så burde jeg vel kanskje få MER OG MER frem mot morgendagen. Er innbilt kvalm og innbilt øm i puppene. :-D Diamanda: Haha, liker den der med vakle fra ene siden til den andre. Jeg er helt klart på den negative siden om morgenen, ved neg. test. og så øker håpet ut over dagen, når jeg ikke ser snurten til den rosa utfloden... Om kvelden er jeg ganske innbilt gravid, inntil morgenen igjen...:-D PSYK, PSYK, PSYK....:-D Klem
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 21. september 2008 #53 Skrevet 21. september 2008 Mmmmmm.....snafse snafse...sjokkiskake e jo bare en drøm Sambo sa til meg i dag at jeg snart måtte til å bake til ham, så kanskje jeg skal gjøre det i morgen Hehe...Men vi også er kommet igang med treningen igjen nå etter et laaaaaaaaaaaaangt opphold i sommer. Sambo er nylig operert i foten og jeg har bare vært sykt laaat!! Må være det innimellom også Ja, jeg syns det er litt merkelig. Kan ikke huske å ha en sånn lysrosa farge like før TR kommer, og siden jeg hadde den samme fargen på torsdag...hm....Har murringer i magen nå også (hatt det siden 9/9)..men tror nok veldig sterkt på at det er den red aunti aunti som kommer ja Jeg trøstespiser Doritos nachos cheese, godis og cola nå.... Vil ha en liten røver eller prinsesse i magen min, NÅÅÅÅÅ!!! Kos dere med sjokkokaka da:) Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #54 Skrevet 21. september 2008 Jeg eeelsker sjokoladekake ;-) Hadde lyst på smågodt også, men jeg måtte ta et valg...hehe... Deilig å komme i gang med treningen igjen da! Man føler seg jo så bra etter en treningsøkt og har såå mye bedre samvittighet!!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 21. september 2008 #55 Skrevet 21. september 2008 Hei hei og god kveld (gale) damer=))) Hvem skal teste i morgen tidlig da??
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 21. september 2008 #56 Skrevet 21. september 2008 Må vente å se om tr kommer først, tror nemmlig hun kommer trampende....har ingen tester liggende...men venter noen i posten enten i morgen eller tirsdag....men tror nok tanta kommer....blir nok ny pp her i gården.... Du skal teste i morgen? *lykke til*
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 21. september 2008 #57 Skrevet 21. september 2008 Jeg skal teste imorgen tidlig!! hahaha! Selv om det er iallefall da er 2 dager til IKM, sikkert mer(vet jo ikke helt npr jeg har IKM). Nå fikk jeg plutselig litt vondt i magen, men fortsatt ikke ømme pupper eller kvalm, så er veldig usikker nå.. Nå skal vi på kino og kose oss litt. Går så utrolig bra i forholdet vårt for tiden, nusser og koser hele tiden,er sååå koselig. Lenge siden sist vi var så forelska:-) (har alltid hatt det bra, men glemmer hverandrelitt lett i den travle hverdagen som sikkert mange andre også gjør) Så jeg gleder meg! Wanted skal vi se, noen som har sett?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #58 Skrevet 21. september 2008 Noen som tror meg når jeg sier at jeg ikke skal teste? :-D Jaja, jeg skal ihvertfall jobbe fra 09.00 til 20.00, så det blir ikke så mye tid til bim'ing. Kanskje like greit...:-D Skrulla: Hihi, vi ble også veldig forelsket da vi bestemte oss for å prøve på en til. Merker at vi fortsatt er det, men kanskje ikke fullt så mye som i begynnelsen av prøvingen. :-D Vi har vært kjærester i snart 19 år! :-D Klem
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 21. september 2008 #59 Skrevet 21. september 2008 spireklar: krysser fingrene jeg hvertfall for at tr ikke kommer! når har / hadde du ikm? jeg har tenkt å teste i morra, men bør vel ikke ha for store forhåpninger siden testet både fredag og lørdag(håpløst for tidlig da) og de var negative.. ikm en gang mellom 24 og 26.. skrulla86: oooh da må jeg få rapport fra deg i morgen tidlig da! spennende!! Så koselig at forholdet går bra! =))) Må få høre hvordan wanted er da for den har vi kanskje tenkt å se i morgen!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 21. september 2008 #60 Skrevet 21. september 2008 A1973 har lurekropp :-/ : hehe men en liiiten test rekker du vel på morgenen før du reiser på jobb? ;-) Er jo så fort gjort hehe =))) er lurekroppen fortsatt lur?
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 21. september 2008 #61 Skrevet 21. september 2008 Kjenner jeg blir så spent på dere alle sine vegne! Dere må virkelig gi full rapport tilbake når dere tester. Jeg tar en test før jobb imorgen, men regner jo ikke med noen positiv test. Jeg er heldigvis på jobb imorgen igjen jeg og. Veeeldig koselig her på BIM, men er digg med litt tvangspause;) Sier vel fra hvordan det har gått imorgen etter jobb:-) Lykke til dere alle! Og jeg skal si ifra hvordan wanted er, gleder meg!
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 21. september 2008 #62 Skrevet 21. september 2008 MammaTilSnuppaLita: Jeg oxo Krysser AAAAlt jeg har! Gruer meg til å våkne opp i morgen for å se om den lyse utfloden har utviklet seg til å bli RØD eller om den er borte.....Er den borte tester jeg nok ikke før tirsdag..... Tror ikm er i morgen, hadde EL 8/9, og mens kommer vel 14 dgr. etter EL? I dag lagde jeg meg en blødningskalender i excel. Gynekologen jeg jobber med anbefalte meg å begynne med å registrere for meg selv når mens kommer, varighet, når EL er, når sex etc. Så har laget en superfin oversikt nå, og dette skal være mitt hjelpemiddel fremover...pluss alt det andre "tullet" som EL-tester og gravi..hehe Gyn mener det er så mye enklere for de å behandle i senere tid om man har laget seg en slik oversikt, så jeg skal prøve nå Skulla86: Har ikke sett Wanted, men har veldig lyst å se. Du må gi full rapport. Selv føler jeg meg veldig veldig veldig forelsket i chærstn min for tiden, jeg ble sååå lettet og det datt 10 kg fra mine skuldre når han sa jeg bare kunne kutte ut å sette i ny Nuva-ring for 1 mnd siden Akk som jeg fikk bekreftelsen på at det var meg han ville ha for resten av livet Å det kjennes så utrolig godt:) Har lyst på SEX heeeeeeeeeele tiden jeg...hihi...hompibompi Klemmer
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 21. september 2008 #63 Skrevet 21. september 2008 skrulla86: da får du kose deg masse på kino i kveld=) godt med litt tvangspauser fra nettet innimellom.. spireklar: vet ikke om mensen alltid kommer 14 dager etter el jeg.. ? tror ikke jeg alltid har 14 dager mellom el og mens? men sikkert lurt med en slik blødningskalender:) Flink du er da=)
anjaslilje Skrevet 21. september 2008 #64 Skrevet 21. september 2008 jeg leter og leter og leeeter etter grav symptomer men finner ingen. jaja,skal teste igjen imorgen tidlig. selv om det da er 3 dager til IKM.. er ikke billigtester like sensitive som CB?
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 21. september 2008 #65 Skrevet 21. september 2008 hehe blir spennende å se da snupps om du tester pos?? =))) Min CB digital som jeg skal ta i morgen tidlig står det utenpå at man kan ta opptil 4dager FØR ikm.. Skal ta den i morgen og har ikke sagt noe til gubben om det for vil overraske han med evt pos svar. HAr litt lyst til å tape den på speilet slik som ble foreslått før her, hvis den er pos! :DDD
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 21. september 2008 #66 Skrevet 21. september 2008 Åååå, masse masse lykke til mammatilsnuppalita Ja, den taping på speilet var jo genial Lurer på hvordan han reagerte når han kom hjem på natta? Leste du noe om det i den tråden? Nå er det filmtid....thriller/grøsser...hjelp....håper jeg ikke skvetter til så ille at om jeg har en spire inni der, at den faller ut...nei huff...hehe Have a nice evening you ladies Smasker from me
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. september 2008 #67 Skrevet 21. september 2008 Heia! Ja, da er det tid for aktiv testing fra i morgen på flere ser jeg. Synd med TR Pfeew.. Veldig kjedelig når man håper sånn.. Vi som ikke prøvde ordentlig denne gangen er spente før IKM til onsdag likevel.. Har et lass med billige tester fra e-bay, så det blir nok litt galehus testing her også selv om sannsynligheten er svært liten.. Har ingen symptomer såvidt jeg kjenner nå..så.. Men svir av noen tester likevel..hehe. Når IKM kommer er vi i vår første offisielle pp på nr to! Såå spennende! Så her er det glede uansett på ikm egentlig.. ))
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #68 Skrevet 21. september 2008 Jeg håper alle dere andre i uke 39 blir gravide nå :-) Jeg er bare oppgitt over tr....... Trøstespiser sjokoladekake ;-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. september 2008 #69 Skrevet 21. september 2008 Sjokoladekake er en good trøst. Kos deg!
floga har endelig fått spire Skrevet 21. september 2008 #70 Skrevet 21. september 2008 Hei hei jenter:) Graviditetsfølelsen er fremdeles gone gone gone her... IKM om 3 dager! Så har svigermor lest i kortene sine, der var det ingen graviditet i hennes omgangskrets:( Hver gang noen rundt henne er gravid "ser" hun det der, selv om de ikke har fortalt henne det... så jeg håper hun tar innmari feil;P Litt sånn mens-murringer i dag så TR kommer vell her også, men men da er det bare å kjøre på videre! Har lest at flere vurderer å være mindre på BIM i neste pp... det har vell egentlig jeg også, men jeg kjenner meg selv nok til å skjønne at det SKJER IKKE!!! Er man avhengig så er man det;) hehe Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #71 Skrevet 21. september 2008 Haha, jeg sier at jeg skal PRØVE, sier ingenting om hva som faktisk kommer til å skje....:-D Lykke til til alle som skal teste i morgen! Klem
anjaslilje Skrevet 21. september 2008 #72 Skrevet 21. september 2008 er det vanlig å ikke ha NOEN symptomer å samtidig kunne vøre gravid?
floga har endelig fått spire Skrevet 21. september 2008 #73 Skrevet 21. september 2008 Det er nok mange som ikke har noen symptomer før IKM iallefall, tror jeg;) Håper det er tilfelle for her er det NADA!!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #74 Skrevet 21. september 2008 JAAAA! Da jeg ble gravid med sønnen hadde jeg ingen symptomer før den dagen mensen ikke kom. Mulig jeg hadde hatt symtpomer hvis jeg hadde lett, men det gjorde jeg ikke, for det var ikke helt planlagt. Tror det er mange som ikke kjenne rnoe før de er 7-8 uker på vei, og kanskje lenger enn det også. Så opp med motet! Klem
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 21. september 2008 #75 Skrevet 21. september 2008 Var det en gang jeg ikke trodde jeg var gravid, var det den gangen jeg ble det..hehe. Hadde null symptomer før i uke 8 da kvalmen kom som et uvær..og varte nesten til uke 20.. herlig ja. Hadde nesten glemt litt akkurat det i min iver på å starte på nr. 2 her..hehe. Har dere hørt om noe som heter festedip..i temping? Tempen min sank drastisk i dag og er sånn ca. 8dpo..så det KAN..jo kaaanskje. være noe...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå