A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #76 Skrevet 21. september 2008 Da skal jeg snart joppe til køys. Er stuptrøtt og skal tidlig opp i morgen. Krysser fingre og tær for alle sammen i uke 39. I MORGEN BEGYNNER UKEN VÅR! :-D Nattaklem
floga har endelig fått spire Skrevet 21. september 2008 #77 Skrevet 21. september 2008 Lykke til alle som skal teste i morgen!!! GO 39`ers:D Go natt:)
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 21. september 2008 #78 Skrevet 21. september 2008 Jeppsi peppsi Guuudi lucki 2 everyone Natta tatta
Nadiyya Skrevet 21. september 2008 #79 Skrevet 21. september 2008 Føler med dere som har fått besøk av tanta, og krysser alt jeg har for dere i neste pp!!! Trodde jeg fikk mensen i dag jeg og. Etter tre kopper kaffe (det syntes kroppen min var litt intenst) fikk jeg skikkelig mensmurringer og stikninger. Jeg ble redd for tr eller enda verre : tidlig sa!! Men nå i kveld er alt rolig igjen inne i mitt mørke indre, bare den ømme følelsen i korsryggen / halebenet som jeg har beskrevet tidligere. Har også vært litt svimmel og distre men det kan jeg være ellers og. ) Ha en riktig godnatt!!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 21. september 2008 #80 Skrevet 21. september 2008 Lykke til imorgen spireklar, MammaTilSnuppaLita og alle dere andre som skal teste!!!! Ang. Wanted: Dødsrå film!! Digget den;) Anbefales på det sterkeste... Litt i det drøyeste laget når det gjelder hva et menneske kan klare å gjøre, men det er jo meningen da.. Nå skal jeg vel hoppe i køys, og kose litt med den aller diggeste mann på jord;) hehe... Snakkes!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. september 2008 #81 Skrevet 22. september 2008 Jeg rakk å teste en blendahvit test før jeg merket at tr kom på papiret i sted.. Jaja.. Da er vi offisielt i 1pp på nr. to! Gøy det! Lykke til alle dere andre denne uken!
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 22. september 2008 #82 Skrevet 22. september 2008 God morgen. IKM i dag ........ å vet dere...ingen mens her....torsdag og søndag (uke 38) lyserosa utflod, den i går var lys lys rosa og rett før jeg la meg kom det en tynn, rød strek av blod på papiret....men ingen tegn til lyserosa eller blod på bindet eller papiret i dag.....skjønner ingenting jeg!!! Om TR ikke kommer i løpet av dagen må jeg vel ta til innkjøp av en test...klarer jo ikke vente til jeg får pakke i posten.... Lykke til til dere andre *krysser fingrene for meg selv og dere*
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #83 Skrevet 22. september 2008 Der kom mensen her gitt! Det verste er at jeg ikke er skuffet en gang! Merker at jeg er mer lettet over at jeg har fått tilbake min 26-dagers syklus enn at mensen er kommet. Da er det ihvertfall håp for neste pp! Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. september 2008 #84 Skrevet 22. september 2008 Hei og god morgen snuppAAA Møkkamensen.... Men, bra at syklusen har stabilisert seg igjen Selv ligger jeg hjemme og er syk i dag..i tillegg til at jeg har skikkelig mensen... Merker at mensen er annerledes nå enn før..den var annerledes forrige pp også.. Så jeg håper dette er et tegn på at virkningene fra p-pilla er på vei ut av kroppen nå...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #85 Skrevet 22. september 2008 Hei igjen! En kjapp melding før jeg må beg. å jobbe. Jeg har jo ikke kommet skikkelig i gang enda, men jeg tror også at mensen er anderledes denne gangen. Har allerede vondt i magen og det kom en del blod da jeg gikk på do isted. De andre pp'ene har jeg nesten ikke blødd, så da er det kanskje håp for at ting begynner å bli normale igjen her også! Tror vi sluttet på pillen samtidig, gjode vi ikke? I mai? Eller var du april? Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. september 2008 #86 Skrevet 22. september 2008 Jeg sluttet på pilla i april...og merket forskjell i blødningene forrige pp... Blødde kraftigere, og mørkere blod... Nå blør jeg også mørkere blod synes jeg, og det er skikkelig klumpete... Deilige details ;-) Krysser fingrene for at ting begynner å bli normalt for oss nå ja ;-) Kos deg på jobb da, så snakkes vi!!
choette Skrevet 22. september 2008 #87 Skrevet 22. september 2008 har IKM fredag.. har en liten følelse at jeg kan være gravid, men kroppen spiller meg sikkert et puss igjen!! Har vondt nederst på høyre side i korsryggen.. hmm.. Det som er det merkeligste denne gangen er at jeg har så utrolige ømme brystvorter! de verker for ingen ting. .kan ikke komme bort de klarer så vidt å sove uten BH.. gjør vondt hver gang jeg snur meg.. er kun brystvortene.. Noen som har opplevd noe av det samme? Trodde det var hele brystet som ble ømt, men neida, her er det ikke slik!
Nadiyya Skrevet 22. september 2008 #88 Skrevet 22. september 2008 Hei pheew og A. Kjipt at dere har fått mensen. Hadde vært artig og gått sammen over i "1. trimester"-forum. :( Vel nå vet jo ikke jeg ennå om jeg er gravid, tør ikke teste en gang. For hvis jeg tester er den sikkert negativ, og da blir jeg så nedslått. hugs.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. september 2008 #89 Skrevet 22. september 2008 Ja, mensen er dritt... Men, den er veldig annerledes nå enn før, så jeg håper det betyr at pilla er ute av kroppen Lykke til fram mot ikm Nadiyya!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 22. september 2008 #90 Skrevet 22. september 2008 God dag jenter! Er jo fint at syklusen stabiliserer seg da A1973, always look on the bright side of life;) Selv testet jeg neg idag:( ble egentlig litt deppa selv om jeg vet at det egentlig er for tidlig.. samtidig har jeg nå begynt å få mens smerter.. det er vel ikke bra?? husker ikke hvordan det var sist jeg gikk gravid.. har ikm en eller annen gang mellom onsdag og fredag.. hmpfr...
monkri mamma til 4 Skrevet 22. september 2008 #91 Skrevet 22. september 2008 Hei på dere jenter. synd du fikk mensen da A1973. er jo bra at syklusen din har begynt å stablisere seg. j tok en test i dag og j tror j så en svak skygge strek. kan jo hende j innbilte meg d å. får svar på blodprøva senere i dag. har ikm på søndag så d kan jo være tidlig enda.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 22. september 2008 #92 Skrevet 22. september 2008 Oj, Monkri, spennende! Hmmm... Pfeew... Skal vi ikke snart ha en ny ikm uke 42, eller er du i 43? Pga. mine korte sykluser, blir det 42 for meg... Haha, og jeg som sa jeg skulle slappe av litt mer og ikke bim'e for mye.... Idiot...:-D Klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. september 2008 #93 Skrevet 22. september 2008 Tror jeg havner midt i mellom 42 eller 43... Venter og ser nå el kommer først..da vet jeg når ikm blir
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 22. september 2008 #94 Skrevet 22. september 2008 A1973 har lurekropp :-/ : Kjipt at du har fått mensen. Men da slipper du iallefall å gå å vente og lure på noe mer! Spireklar: Du må jo teste, blir skikkelig spent på dine vegne jeg:-) Skal du teste imorgen eller? Ellers har jeg ingen graviditetssymptomer lenger:( Begynner å lure på om det jeg trodde var graviditetssymptomer egentlig bare var en forsinket EL. Men det betyr jo uansett at jeg kan være gravid. Så aner jo ikke om IKM er denne uka, eller begynnelsen av neste uke... Men jeg tester og tester, kommer nok til å teste hver dag som den testomanen jeg er;) Syns jeg kunne skimte en strek nr. 2 på testen jeg tok idag, men føler at dte er synet som spiller meg en puss, for jeg ser det bare innimellom. Har kjøpt inn en CB digital jeg skal ta onsdagsmorgenen, er så mye lettere når man ikke trenger å lete etter strek! Ang. brystvorter: når jeg var gravid hadde jeg super(!!!) ømme brystvorter, men ikke ømme bryst. Itillegg klødde brystvortene veldig. Håper du tester positivt snart:-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 22. september 2008 #95 Skrevet 22. september 2008 Od dere som har fått mensen: Lykke til så mye neste pp!!!!! Kommer nok til å følge litt med på dere;)
Nadiyya Skrevet 22. september 2008 #96 Skrevet 22. september 2008 BAAAAAH Da spotter jeg brunt og har ikm ca i morgen . Så det er nok tr Da blir det sikkert ny prøving på meg i november
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 22. september 2008 #97 Skrevet 22. september 2008 Hallo jenter ! Ingen TR her i gården.....kun hatt lys lys lys rosa torsdag, en gang i går og en gang i dag....Klarte jo ikke dy meg, måtte kjøpe CB-digital i dag (var på tilbud t.o.m juhuuuuu....kr.94,- slå den!!) haha.... "IKKE GRAVID" Så jeg vet ikke hva som skjer. Er nok kroppen min som er litt forvirra siden jeg slutta på nuvaringen i august.....hadde jo en blødning 24/8-30/8, men ingen etter dette.... Jeg skal i hvert fall ikke teste noe mer nå før det har gått en stund....om tanta ikke kommer denne uken, tester jeg nok i løpet av helgen...Skal også til GYN 2/10, så får snakke med han om div. da. Synd med mens på dere andre da....men nå er det ny pp for dere og det er bare å peise på hihi Nå skal jeg og chærest handle inn til taco, nammis ha en fiiiiin kveld:)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 22. september 2008 #98 Skrevet 22. september 2008 Så kjedelig med "ikke gravid" på testen da! Men det var vel ikke men morgenurin du forsøkte?
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 22. september 2008 #99 Skrevet 22. september 2008 Nei, ikke morgenurin...HJELP, skulle jeg det ja kanskje? *forvirra plutselig nå* SKAL den tas med det?
PrøvLykken Skrevet 22. september 2008 #100 Skrevet 22. september 2008 Bare tre dager til IKM her, men jeg er sikker på at den kommer. Sist var jeg hjemme fra jobb før jeg visste jeg var gravid, var så dårlig. Nå kjenner jeg ingenting. Men det er jo så mange hyggelige folk her inne, så det går nok bra:) Syns det er mye hyggeligere her inne enn på småtroll og skravle:) Lykke til med neste pp alle som har fått TR. Og lykke til med testingen, jenter! Jeg skal ikke teste før lørdag, så da blir det nok ikke nødvendig heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå