☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 ..hos meg tar det en evighet å lagre innlegg på den lange tråden vår, så vi kan vel fortsette her???
menmybaby Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 jeg har kjøpt cb digital, og lurer på om jeg kan ta testen nå, eller bør jeg vente til i morgen ??? jeg har ikm i dag, har litt rødt på papiret, men håper fortsatt på at det ikke er noe.... vil forte meg å ta testen, selvom jeg kan bli veeeeeeeeeeeeldig skuffet
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 menmybaby: Du kan vel teste nå.... Og ikke glem å rapportere. :-D Haha, jeg bare *må* fortelle noe. Mannen mobbet meg fordi jeg hadde hull på sokken og jeg ble så lei meg at jeg nesten begynte å grine!!! Kan dere tenke dere? Han bare lo av meg....:-D Tror jeg er *litt* premenstruell ja! :-D Ellers så har jeg sluttet å spotte!!! Var litt rosa utflod på papiret i morges, men etter det har jeg bare hatt blank/hvit litt kremete utflod...?? Nå blir jeg skikkelig fruste her og kan ikke se heeeelt bort ifra at jeg begynner å lure igjen....:-D Testen var selvfølgelig negativ i morges, men jeg begynner å lure litt på om jeg kanskje har ikm litt senere enn mandag. Etter forrige mens skal ikm være på onsdag, men fordi jeg trodde jeg hadde el på mandag for to uker siden, tenkte jeg at ikm er på mandag. Hmmm... jeg kan jo ikke vite 100% om el var på mandag eller tirsdag, så da er kanskje ikm på tirsdag eller onsdag da? Hahahaha, høres jeg helt klin, hakke, gal og litt desperat ut nå? Da skal jeg love dere at sånn føler jeg meg også... Klem
Mamma-til-3-jenter Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg har også ikm i uke 39, tidlig i uka. Er på dag 25 i syklusen nå, og har hatt sykluser på 26-29 dager siden jeg slutta på pillen. Jeg har også brukt å spotte i MINST en dag før jeg fikk tr. Og nå er det ingen tegn på hverken spotting eller mens, så jeg er litt spent!!! Testet i dag tidlig, den var negativ, men det kan jo bare være litt tidlig?? Håper det!!! Vil så gjerne være gravid nåååå!!!!!!!!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 da var det kanskje festeblødning da, lurekroppen? uff, nå har jeg et symptom som jeg husker var veldig tydelig de andre gangene..et punkt rett over halebeinet er urolig ømt når jeg sitter... jeg dropper herved og overse symptomer og blir med på jakt;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Diamanda: Det var søren meg på tide! :-D Huff og huff, jeg vet ikke helt hva jeg skal håpe på. Begynner jo å håpe litt igjen nå, men det gjør at jeg kommer til å bli *så* skuffet når mensen kommer. Denne gangen har håpet svinget noe helt enormt. Innimellom har jeg vært sikker på at jeg ikke har vært gravid, men innimellom har jeg vært sikker på det motsatte. Nå begynner jeg å tenke at det kanskje er noe, men... nei, nei, nei... ikke tenke det.... Jeg innbilder meg at puppene er blitt større, bh'en min virker litt vel trang, men det kan like mye være pms... Klem
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2008 det er skummelt å håpe... men man blir jo skuffet uansett når mensen kommer, om man har håpet eller ikke;-0
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2008 jeg må komme med en tilståelse...jeg tok en test igår(fordi jeg skulle på fest)..selfølgelig negativ 1 uke før IKM..men jeg hadde lovt meg selv å ikke teste før IKM!!! *rødmerogsynkernedisofaen*
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Hahaha, Diamanda, godt å høre at du er sprøøøø du også! Jeg kommer nok til å fortsette og teste til mensen kommer denne pp. Det er litt for mange rare ting på gang i denne rare kroppen min denne pp....:-D Klem
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2008 men mensen skal jo IKKE komme;-) jeg klarer ikke å unngå denne vondten nederst i korsryggen...og liten blødning en uke etter EL...og stikninger( men det har jeg hatt mye av etter SAen..men de er vel ikke like som disse*kjennerettersådetsprengeripuppene*?????) det er altfor lenge til fredag...bør vel teste hver dag jeg også;-0
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Heihei. Jeg er vel litt forut min tid, for vi skal egentlig ikke være prøvere før om noen måneder. MEN nå skjedde det slik at kondomet sprakk og jeg er så skråsikker på at jeg er gravid(pga. stikninger i magen, kvalme, svimmel o.l.), og da håper jeg at dere aksepterer at jeg slenger meg med på denne IKM tråden. Jeg har bare hatt 1 hel syklus etter jeg sluttet på pillen, så vet ikke akkurat når jeg har IKM, men er veldig sikker på at den er mellom onsdag og lørdag en gang i uke 39. (forrige syklus var på 27 dager, men tror jeg fikk EL ganske sent denne syklusen). Tenkte jeg skulle teste med billigtester mandag og tirsdag og CB dig. på onsdag, jeg er vel det man kan kalle en testoman..haha;) Lykke til alle sammen!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Hvis du tester hver dag, så har du ihvertfall noe å gjøre på! :-D Haha, jeg ler, og jeg ler like mye av meg selv, for jeg er fortsatt sikker på at den som leter finner... :-D Jeg tror det er omtrent like mange som har hatt symptomer, som er gravide, som dem som ikke er det. Så alt i alt tror jeg det er mer tilfeldig. Mulig jeg tråkker på noens tær her, men det får så være...:-D "AU", tråkket på mine egne også der gitt....:-D Har jo funnet en haug med symtpomer selv...:-D Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Skrulla86: Her får du bare lov å være med hvis du er gal! :-D Og du høres ut som om du passer fint inn her ja...:-D Velkommen! Klem
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 Så hyggelig at jeg får være med..hehe...dere virker som en veldig hyggelig gjeng:-) Ang. det med symptomer: Jeg ble uplanlagt gravid i mars, den gangen var det min egen skyld for jeg slurva litt med pilla:S, men at kondomet sprakk denne gangen kan jo ikke vi noe for. Da spontanaborterte jeg iallefall i uke 5. Da kjente jeg TYDELIGE gravidsymptomer allerede noen dager etter EL(eller når jeg tror jeg fikk EL). Jeg har aldri hatt sååå mye smerter/stikkinger i magen og følt meg så sliten noen gang som jeg var da, var ikke i tvil om at jeg var gravid. Har aldri følt sånn før, og aldri igjen før nå. Men idag er stikningene gått vekk igjen, og jeg er mer "støl" nederst i magen. Syns å huske at det gikk litt opp og ned forrige gang også da... Iallefall håper jeg virkelig det går supert med oss alle i uke 39 gjengen(selv om det ikke er like planlagt fra vår side), og at CBen lyser "GRAVID" neste uke;)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. september 2008 velkommen skrulla;-) jeg også har kjent symptomer før ikm begge gangene før (har ei jente på snart 3, og en SA i aug) forrige gang var det ikke planlagt, så jeg kjente ikke ekstra etter(satset på en sikker periode, og den satt en uke før EL..), men hadde ømme pupper, stikninger og var svimmel... var skikkelig svimmel på jobb på tors og fre, når jeg tenker etter;-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 Hehe, jeg har jo også vært gravid før, men jeg hadde ingen aning før den dagen jeg skulle teste. Vi hadde satset på "sikre perioder" i to år, og det funket helt til vi glemte oss en dag...:-D Rett etter på sa jeg: "UPS, det skulle vi ikke gjort!" Og så tenkte jeg ikke mer på det, av en eller annen grunn, helt til mensen ikke kom på timen. Da var jeg sikker på jeg var gravid, vet ikke hvorfor, for hadde ingen symptomer, men jeg bare visste det. Denne gangen har jeg hatt symptomer hver eneste pp, så jeg stoler ikke på kroppen min akkurat... Haha, hver pp sier jeg: "Dette har jeg ikke kjent før..." :-D Men altså, denne pp har vært *litt* anderledes... Klem
*mitt største ønske* Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 blir snaaart gal her jeg også...har hatt sånn kremaktig/hvit utflod helt til igår,men nå er det ingenting...tørka inn??hehehe,hvordan skal det være hvis man er gravid??? har kjempevond i magen til tider,og masse stikkninger kun på venstre side,noen ganger gjør det ekstra vondt,så jeg må lissom holde meg der,så går det over...ikm på onsdag og jeg har bestemt meg for å ikke teste før,for VET at jeg blir så skuffa....hvis jeg klarer å holde meg da,men føler meg jo sååååå GRAVID!!!! samboeren bare ler av meg,som kommer med noen nye symptomer hver dag...=)
gutt 07 + baby 09 Skrevet 21. september 2008 #18 Skrevet 21. september 2008 Flere enn meg som har IKM i slutten av uka. Tør ikke håpe for mye enda, for vet jeg blir kjempe skuffa viss hybelboeren ikke sitter.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 21. september 2008 #19 Skrevet 21. september 2008 Ved forrige graviditet hadde også jeg tykt kremaktig utflod, og fikk soppinfeksjon i uke 3. Klødde også sinnsykt på brystvortene(vet ikke om det er vanlig). Disse symtomene har jeg ikke hatt denne gangen enda..(klødde litt i går, men tror det bare var innbilning..haha) Men jeg har hatt så sinnsykt stikninger i magen, nesten så jeg måtte dra hjem fra jobb på fredag. Idag har jeg også litt mer vondt i magen igjen. Men nå kjenne jeg veeldig etter også da...haha Nå var jeg selvfølgelig så dum å tok en billigtest, selvfølgelig blendahvit. Er kanskje ikke så rart når jeg tror jeg har ikm mellom onsdag og lørdag engang? Haha, jeg er virkelig testoman;)
Nadiyya Skrevet 21. september 2008 #20 Skrevet 21. september 2008 Diamanda: Jeg ble sååååå glad når du fortalte at du var øm over halebenet, og at det var et tegn sist hos deg. Sånn har nemlig jeg hatt det hele uka som gikk, jeg tenkte at det kunne være et tegn, men også at det kunne være fordi jeg hadde kjørt litt mye bil. Så langt ingen tegn til mensen. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvilken dato den kom forrige mnd men tror 25., noe som vil si at jeg har ikm den 23. - 25 ca. Sukk. Håpet er lysegrønt.
dolphina Skrevet 21. september 2008 #21 Skrevet 21. september 2008 Hei Jeg også venter............. i slutten av uka. Sitter her med kjempe dårlig samvittighet, jeg hadde bursdag i går og hadde en liten sammenkomst med venner og det ble litt vin og øl... kanskje det ble noen glass for mye. Så tilfelle rotte felle det skulle sitte en liten en inni der så dreit jeg meg ut litt i går. Uff. For ei som er glad i et glass vin i ny og ne kan jo ikke bli helt avholds heller etter all denne prøvinga:-( Hjelp, hva gjør dere andre
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #22 Skrevet 21. september 2008 Hei jenter! Ble 3 svake øl på meg i går.. Jeg testet i går og den var blendahvit. Og jeg synes jeg kjenner mensmurringer nå og da.. Så jeg bare venter på tr nå.. Den kommer når som helst. Tidligere pp'er har den kommet 1-2 dager før ikm.. Og ikm er i morgen..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #23 Skrevet 21. september 2008 Og der kom tr.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
monkri mamma til 4 Skrevet 21. september 2008 #24 Skrevet 21. september 2008 pfeew 5pp. Å så synd. blør du mye så som på mens? i går hadde j litt rosa utflod og har disse murringene. har ikm den 28 og d er såååååååå lenge til.. i natt drømte j noe trist. drømte at j er gravid og fikk sa og blødde masse. huff håper d ikke var en sann drøm.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 21. september 2008 #25 Skrevet 21. september 2008 Å nei!!!! Så kjedelig, men da er det bare å vente på EL og kjøre på igjen;) Lykke til i neste pp da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå