Gå til innhold

NY ! skravlings IKM uke 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende å se da Nadiyya :)

Jeg begynte å blø igjen i stad.. Og har fortsatt ubehag i magen... Er greit når jeg sitter stille, men begynner jeg å gjøre noe så blir jeg slapp og uggen igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på dere. var på do i sta og da hadde d kommet litt utflod med litt brunt i truseinnlegget. kom ingenting da j tørka meg. d har j ikke opplevd før. har ikm på søndag el senere. el kom litt senere denne gangen. tok en test i dag og den var negativ. uff, håper ikke mensen kommer nå. vil ikke ha den...kommer den nå, da blir j deprimert...

nok om meg. åssen går d med dere andre?

klem.

Skrevet

Jeg er ikke i form.. Beveger jeg meg blir jeg uggen og slapp.. Best å bare sitte i sofaen.. Blodet som kom i stad har blitt mer brunlig nå.. Dette er til å bli gal av!

Skrevet

pfeew 6pp: er kjedelig å ikke være i form.

rart at du ikke blør og bare kommer brunt.

har du snakka med legen?

Skrevet

Kommer blod også..

Søn+man: masse blodig slim

Tirs: Først en gang tynt blod, så brunere og brunere utflod bare

Ons: Brun utflod, så en dæsj rødt blod, nå blir det brunere igjen...

Skrevet

pheew ... du burde gå til legen dersom du føler deg generelt i dårligere form enn vanligvis når du har mensen!!

Her kom tanta nå når jeg var i dusjen. ordentlig rødt og friskt. lurer på om jeg har på en måte klart å forsikke den fordi jeg har håpt så veldig.

Skrevet

Drar til legen i morgen om jeg ikke føler meg bedre...

Skrevet

kanskje du er gravid alikevel?

kan få en rar mens da.

el du kan ha en veldig kort mens.

er vanskelig å vite.

Skrevet

Jeg håper veldig at det kan være en graviditet... Men, det mest realistiske er vel en SA eller rar mens bare...

Skrevet

j hadde ringt til legen nå.

er litt skummelt når du ikke er i form.

hvertfall hvis du ikke pleier å bli så dårlig da du har mens.

håper d ikke er noe galt da.

håper heller at du er gravid.

er greit å få skjekke d for sikkerhetskyld.

Skrevet

Pleier aldri å bli dårlig når jeg har mens.. Er ikke kjempedårlig..går greit så lenge jeg sitter stille i sofaen..og har ikke feber.. Men, kjenner jeg er slapp og uggen om jeg begynner å bevege meg.. Gikk en liten tur i solen i stad rundt borettslaget, for å få litt luft..det var slitsomt.. :-P

Skrevet

Hei, hei dere!

Har vært inne på bim de siste dagene, men ikke skrevet så mye. Merker at jeg begynner å bli "avvent" :-D Er til og med litt lei av å lese om alle som tror at de kanskje, sikkert, muligens er gravide fordi de blør neseblod, har utflod, ikke har utflod, vondt ytterst på høyre side av puppen, vondt i tredje ribbebein fra høyre, vondt i livmoren samtididig som de promper, osv....:-D Det er ikke mange dager man trenger å være vekke før man ser galskapen (og muligens også mangelen på evnen til å trekke logiske slutninger). Jeg er den første til å innrømme at jeg ble/er klin, hakke, gal, så jeg ler like mye av meg selv som andre her! Det er jammen godt å distansere seg litt innimellom! :-D

Mulig jeg blir gal igjen når ikm nærmer seg, men som sagt før, jeg føler meg mer normal enn på lenge for tiden....:-D Jeg skal prøve å holde meg "nedpå" i denne pp, så da vil dere høre mindre fra meg. Er vel innom en gang eller to hver dag, så meldinger blir det, bare ikke annenhver time...:-D Må jo følge med hvordan det går med dere her! :-D

Pfeew: Jeg håper du er gravid, men jeg tror, dessverre, ikke du er det. Uansett synes jeg du bør ta en test, eneste måten å finne det ut på! :-D

Klemmer i bøtter og spann

Skrevet

Hei A1973!

Koselig å høre fra deg igjen!

Jeg tror ikke jeg er gravid jeg heller. Har vært helt forvirret og på bærtur de siste dagene pga rare blødninger og magevondt. Men, iløpet av dagen har jeg innsett at jeg må skjerpe meg. Er garantert bare en filleting dette her. Så nå skal jeg ikke spørre og grave mer om hva det kan være eller ikke være. Nå skal jeg bare se an formen og så drar jeg til legen i morgen hvis magen ikke er bedre. Bare for å sjekke. Har hatt problemer med magen tidligere i år, så den må jeg sjekke hvis den ikke blir bedre. Så kan jeg nevne det med mensen for å høre hva legen min mener om det.

Har fått time hos akupunktør om ca. 2 uker! Det gleder jeg meg til :)

Skrevet

Prøver å rydde litt i leiligheten nå..men må hvile med en gang..blir så utrolig uvel..

Skrevet

Huff, så kjedelig at du er så uvel!!

Kan det være fordi du er litt skuffa over at du ikke er gravid, og magesmertene er litt mer psykisk? er jo ganske vanlig å bli kvalm og få vondt magen når man er litt deppa...

Jeg venter at mensen kommer en av de nærmeste dagene. Har vondt i magen, akkurat sånn som jeg har før mensen. Jeg har mer utflod sånn som jeg har før mensen, og det kribler skikkelig i kroppen som det pleier å gjøre rundt EL.

Føler absolutt ikke som det gjorde forrige gang jeg var gravid, så jeg venter egentlig bare på mensen.

Har blitt enig med meg selv om at jeg ikke tester igjen før frdag eller lørdags morgen HVIS jeg ikke har fått mens innen da..

Skrevet

Psykisk..hmm.. Vel.. Såå skuffa er jeg ikke.. Sa til meg selv da mensen kom at det var like greit siden vi skal få hund.. Så tror ikke det.. Jeg er virkelig uggen, men det gir seg vel snart..

Skrevet

OK.

Mente selvfølgelig ikke at du er psykisk syk..haha!

Men når jeg gruer meg til noe eller blir skuffa, får jeg ofte veldig vondt i magen og blir kvalm.

Var bare et forslag;)

Skrevet

Hehe, skjønte det :) Jeg takker for all støtte og alle forslag jeg får her inne! Blir nok en tur til legen i morra..så kommer jeg med en oppdatering her etter det.. :)

Skrevet

Hvordan går dette her jenter ?

Har ikm i morgen og kjennes igrunn ut som om tr er på vei.. men lever i håpet enda..

Skrevet

Formen min er elendig i dag også.. Vært hos legen nå og urinprøven ble negativ. Hun fant ingen annen forklaring på kvalmen enn at det kan være et virus. Så jeg ble sykmeldt og måtte bare ta tiden til hjelp, evt komme tilbake hvis jeg blir verre eller det ikke gir seg over helgen. Sa at blødningen min var så annerledes enn vanlig mensen, så hun sa at det kunne jo være en implantasjonsblødning..men siden testen ble negativ i dag var sannsynligheten veldig liten.. Men, kunne ta en ny test om en uke om jeg fortsatte å være kvalm.

Skrevet

Hei Pfeew,

Er glad du gikk til legen i dag! Da slipper du ihvertfall å tenke på at det kanskje er graviditet. Håper du blir frisk igjen snart, må jo det, snart hekkesesong igjen! :-D

Klem

Skrevet

Ja, var godt å få sjekket. Men, blir så irritert over at leger alltid sier at det er et virus når de ikke har noe annet svar.. Hun klemte ikke på magen min en gang..

Skrevet

Ja da venter jeg enda på mensen.

Begynte å få menssmerter for ca. 2 døgn siden og er hele tiden skråsikker på at mensen er rett rundt hjørnet. Og blir like forbauset hver gang jer er på do og mensen ikke er kommet.(ikke en gang en liten brun eller rød flekk!!!!)

Er idag på dag 29 i syklusen, forrige syklus var 27 dager.

Venter å få mensen ikveld eller inatt, hvis ikke tror jeg at jeg tar en test imorgen tidlig.

Korsryggen verker, har vondt fra ryggen og nedover rumpa/låret, og masse murringer i magen. Akkurat sånn jeg pleier å være før mens...merkelig dette her...:/

Pfeew 6pp: Kjedelig at testen hos legen var neg. Leger er ikke de slinkeste til å sjekke ordentlig, og skylder veldig fort på virus. Jeg har måttet kjempe meg gjennom legesystemet for å få den hjelpen jeg trener(med ryggproblemer og overaktiv blære). God bedring:-)

Skrevet

Pfeew 6pp:

Hvordan valp skal du få forresten?

Jeg har 2 hunder. En på 6mnd og en på 1 og 1/2 år:-)

Skrevet

Oi, er du over tiden! Blir spennende å se om tr kommer eller ei da..

Ja, leger er litt slurvete noen ganger.. Jeg forventet at hun skulle ta en sjekk nedentil og klemme på magen.. Så jeg hadde på meg en pen boxer og bukser som var lette å kle av og på..hehe.. Men, nei..bare en kort prat og ut igjen.. Og ba meg ikke stresse etter kun et halvt års prøving.. Lett for henne å si..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...