Gå til innhold

NY ! skravlings IKM uke 39


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjipt med mensen da, til de som har fått det!!!

 

jeg klarte ikke å la være å teste idag fordi jeg har tisset 4 ganger så mye som vanlig idag+ fortsatt litt svimmel...men testen var selvsagt negativ med ettermiddagsurin 4 dager før IKM...FAEN, hadde jo ikke tenkt å teste før IKM...arg..

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei jenter!

 

Kjedelig for dere som har fått besøk:( Men stå på:) Bra at syklusen ser ut til å begynne å stabilisere seg for dere A og P;) Lurer på hvordan min syklus er, får se om mensen kommer eller ei!

 

IKM om 2 dager, testene kommer vell i posten i morgen! Tror jeg venter med å teste til torsdag, skal jobbe overtid på onsdag så hvis jeg er gravid *håpe håpe* så vil jeg jo heller være hjemme å kose med sambo;)

 

I dag gjorde jeg det store. Da jeg kom hjem fra jobb sa jeg til sambo at jeg ikke skulle på BIM før semesteroppgaven var ferdig å jammen klarte jeg det:) Så nå er den finito, jeg slipper å sitte med den i helga:D Så BIM er den beste gulroten EVER...hehe...

Skrevet

Spireklar:

Nei, det MÅ vel ikke tas med morgenurin. Men hvis man tar den før eller rundt IKM så er det vel best med morgenurin for å få riktig svar?

Iallefall sånn jeg har skjønt det.

Jeg skal iallefall prøve å ta den med morgenurin.

 

MEN nå føler jeg egentlig at mensen er på vei. Har fått illeluktende utflod slik jeg får når mensen kommer, uggen øverst i magen/brystet, sinnsykt sliten og ubehagelig å tisse(nesten som urinveisinfeksjon). Kan vel kasnkje være tegn på graiditet, men føler på meg at det er TR. Får se da...

Skrevet

Nå har jeg spottet bittelitt i 2 dager, så her er nok tr på vei..... ;-( Så da er jeg inne i pp7..... Prøver å ikke bli bekymret enda, vet det kan ta en stund, men greier ikke helt å la være å tenke på om det kan være noe galt.....

Skrevet

IKM til onsdag....venter i spenning...reiser på kurs imorra og kommer hjem på onsdag, så skal vente med å teste til jeg er hjemme igjen=)

 

ømme brystvorter og mye stikkninger i magen, har aldri hat det sånn før,men kan jo være bivirkninger på pergo...HÅPER VELDIG!!!!!

 

Lykke til alle sammen=)

Skrevet

Blendahvit test igjen:( Men heller ingen TR.

Har litt vondt i magen, og tror veldig at TR er på vei.

 

Det som er problemet er at IKM kan være mellom imorgen og neste onsdag. For pga at jeg ikke testet EL denne mnd, kan EL ha vært 12 september eller 16/17/18 september.... huff...

Skrevet

skrulla86.

d er ikke greit med denne testinga.

synd den var negativ da, men d er jo enda håp.

 

begynner å bli sprø av denne testinga snart j, men j klarer ikke å la vær heller.

fikk svar på blodprøven i sta og hcg i blodet mitt var på 1 og d var ingen økning.

er jo litt tidlig enda også da. j tok den på fredag og j har ikm på søndagen som kommer nå.

er bare å håpe og krysse fingrer og tær.

Skrevet

Jeg er fortsatt her!

 

Spottet i går lysebrunt og ikke så lite heller, men i dag når jeg sto opp var det bare verdens minste prikk på truseinnlegget, og ingenting påpapiret, og ingenting i do..

 

håpet lever.

Skrevet

Nadiyya:

da er du kanskje gravid da. når har du ikm da?

krysser fingrer og tær for deg.

Skrevet

Usj disse dagene går treigt.. Har foreløpig klart å la vær å teste, er jo gjerne litt tidlig uansett, har ikm på fredag... Har ikke så mye symptomer, litt ømme bryster også siste uken har jeg grått for ingenting... vært skikkelig grinete.. ;) Men det kan jo bare være pms..

Noen med ikm uke 39 som er blitt gravid?

 

Skrevet

monkri: Jeg har ikm omtrentlig i dag... begynte nesten å grine i sta fordi jeg synes det er så lusent dersom dette er mensen på vei, er det tr så kan det vel bare komme skikkelig så jeg slipper å lure mer.... hadde jo råmasse stikninger i går da så kan jo hååååpe at dette var en festeblødning.

 

Nanamor: sannelig ikke helt sikker!

Skrevet

Nadiyya:

har du tatt en test el når skal du d?

er spennende dette. tenk om du er gravid.

 

er usikker på om j er gravid selv j.

har ikm på søndag.

har litt murringer som j har hatt en uke nå.

mye utflod også.

vet ikke om man er helt fri for utflod til mens kommer j.

hadde litt rosa utflod i helga, men borte nå.

litt øm i puppa.

hadde stikkinger fra under armen på den ene puppen i går.

her var d mye symptomer gitt.

krysser fingrene litt til j. vet ikke helt når j skal ta en test nå. kanskje vente til søndag el mandag?

Skrevet

spotter fortsatt, sparsomt, brunt. det har jeg gjort i godt over et døgn nå.

 

jeg har testet men det var for tidlig , negativ seff, men det var 5 dager før ikm. Gidder ikke kaste bort en test nå som jeg blør litt, vente å se om det utvikler seg til mens eller om det går over. håper intenst.

Skrevet

Selv om jeg fikk mensen på søndag håper jeg enda...hehe... Kall meg gjerne håpløs!

 

Grunnen til at jeg fortsatt håper er fordi jeg blødde slimete mørkt blod søndag+mandag.. Og i dag har jeg bare spottet..rødt tidligere på dagen..og nå bare brun utflod..

 

Ikke sånn jeg pleier å oppleve mensen!

 

I tillegg har jeg hatt ømt halebein til og fra i en uke.. Merker det er ømt når jeg er på do og presser litt..

 

Og siden søndag kveld har jeg vært uggen i magen.. Det er på en måte kvalme/mageknip.. Strammer litt på en måte.. Spesielt nå etter middagen jeg spiste.. Da ble det verre igjen!

 

Lurer fælt nå...

Skrevet

har du tatt flere tester da pfeew?

 

jeg er skikkelig forkjøla og negativ idag,,er bombesikker på at mensen kommer på fredag, selv om jeg har noen symptomer på det motsatte...

men symptomer stoler jeg ikke på;-(

 

Skrevet

Har ikke flere tester hjemme, og ikke penger på konto... :-S Så må nok bare vente og se an formen...

Skrevet

Godt at det er andre enn meg som spekulerer slik, godt å ha alle dere jenter her! To dager til IKM, men er ikke helt regelmessig. Tror ikke det har gått, men håper vilt likevel!

 

Håper du er gravid, da, Pveew

Skrevet

IKM i morgen, fortsatt ingen tegn til TR.... hold deg borte!!!;)

Vurderer om jeg skal vente med å teste til torsdag/fredag. Har ikke vært i postkassen å sett om billig-testene er kommet...

Skrevet

Hehe.. :)

 

Ja, jeg håper det jeg også.. Men, må være så realistisk at det helt sikkert er tr som er litt rar bare..

Skrevet

Jeg klarte ikke holde meg lenger å tok en test nå to dager før ikm.. den var så hvit som man kan få den... så da kommer vel tr igjen da på fredag :( Uff angrer på at jeg testet jeg nå... syns de er direkte hensynsløse de der negative testene...

Tvi tvi til deg pfeew - krysser fingrene for deg :) Og dere andre selvfølgelig...

Skrevet

Fortsatt dårlig i magen i dag... Det føles som om den er full av luft, pluss at jeg er uggen... Dårlig matlyst...men sulten samtidig... For en kombinasjon!

 

Har fortsatt brun utflod når jeg tørker meg på do...

Skrevet

Pheeew...

 

Nadiyya spotter fortsatt, om enn sparsomt, hadde skikkelig menssmerter i går og var sikker på mensen kom. snart to døgn nå siden jeg først spottet litt.

 

da er det vel for mye til å være festeblødning?

Skrevet

Så slitsomt og usikkert med denne spottingen deres. Jeg kan ikke noe om det i forhold til graviditet, men håper dere er gravide for det!!!! :-)

Jeg har fortsatt ingen TR og neg. test. IKM er innen en uke, vet som sagt ikke hvem av dagene, så umulig å vite når jeg kan teste. Tenkte jeg skulle prøve å holde meg til fredagsmorgen, får se om jeg klarer det...haha

Skulleønske jeg kunne ta en CD dig hver dag, for er så greit å ikke lete etter streker, men de er jo svindyre!!!!!

 

Ellers fikk jeg pakke fra billigtester idag, 7 ny tester...joho!! haha;)

 

Har forresten litt vondt i magen og korsryggen idag, men føler at det er mensen som kommer snart. Sikkert i natt, pleier å få den om natta....

 

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Min mor forteller at hver gang hun ble gravid, blødde hun litt. det går sikkert i arv. håper bare nå at det enten slutter eller... ja slutter, er jo det jeg håper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...