Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #26 Skrevet 21. september 2008 Har nettopp begynt å blø, men kjenner at det er vanlig mens... Skikkelige mensmurringer og rødt blod!
floga har endelig fått spire Skrevet 21. september 2008 #27 Skrevet 21. september 2008 ÅÅÅÅ det var kjeldelig:(
monkri mamma til 4 Skrevet 21. september 2008 #29 Skrevet 21. september 2008 åååååå neiiiiii. håper d går bedre neste pp. er kjedelig at den kom.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #30 Skrevet 21. september 2008 Nå skal jeg prøve akupunktur =D
dolphina Skrevet 21. september 2008 #31 Skrevet 21. september 2008 ja det tror jeg er veldig effektivt, tenkte å bestille time selv også, men jeg bruker jo så mye penger på denne prøvinga at , kost tilskudd, behandlingsformer av ditto innslag, babyklister,el tester og g tester blir jo litt mye...:-(
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #32 Skrevet 21. september 2008 Pfeew: Søren så kjedelig da. Idiotmens... Jeg har fortsatt ikke fått mensen enda... Dette blir 4. dagen med spotting på papiret on/off. Blit helt sprø av dette. Spottet før forrige mens også, men da var det mer og jeg hadde mensenvondt i magen. Nå har jeg ikke vondt i det hele tatt, bare en litt sånn... dump følelse? Den følelsen jeg pleier å få etter å ha hatt mensen noen dager, som om jeg er litt sliten i underlivet??? Høres snålt ut, men klarer ikke å forklare det på noen annen måte... Bekkenet er fortsatt helt ute og kjører. I dag hadde vi planer, men jeg måtte avlyse, fordi jeg har så vondt. Ligger på sofa'en og sløver med PC'en istedetfor... Drittkropp... Testet negativt i morges, så nå regner jeg med at mensen kommer iløpet av de neste dagene. Har sluttet å tro noe annet nå....:-/ Drittkropp... GI MEG MENSEN I DET MINSTE OG SLUTT MED DENNE IDIOTISKE LURESPOTTINGEN! ARGH... Nå er jeg sint altså.... Sinteklemmer
menmybaby Skrevet 21. september 2008 #33 Skrevet 21. september 2008 jeg har lyst til å skrike nå (((((( da jeg våknet i dag hadde tr kommet, og spør om jeg er skuffet !!!! det som er lit rart er at det ikke kommer så mye blod på binde som i dassen, jeg vet ikke hvorfor ( håper enda ) men lykke til dere andre
dolphina Skrevet 21. september 2008 #34 Skrevet 21. september 2008 Uff ja det er til å bli dritt lei av, skjønner deg veldig godt...Føler jeg går rundt med konstante symptomer på et eller annet, er jo ikke vanlig å være happy over å kjenne murringer og ømme bryster er glad for det inntil et visst punkt også er det dritt.... Det er spesielt dritt når alle rundt meg spør skal ikke dere ha små snart da... arg, har bare lyst til å skrike ut joooo og vi har bare prøvd i 3 ÅR... sorry er bare litt lei i dag...
menmybaby Skrevet 21. september 2008 #36 Skrevet 21. september 2008 jeg forstår deg veldig godt dolphina ! det var synd å høre at dere har prøvd så lenge uten resultater, men det skal nok gå skal du se, ALDRI gi opp ( noe som jeg vet du ikke vil,siden jeg er selv en kvinne som ønsker barn) du kan bare lette hjertet ditt her på forumet, det er godt at vi har hverandre her, siden alle r så hyggelige her så bare skriv i vei er det ditt første ?
dolphina Skrevet 21. september 2008 #37 Skrevet 21. september 2008 Nei det er ikke første mann, han er nå blitt 14 så jeg begynner på nytt med ny mann denne gangen. Sist var det ikke planlagt og jeg var jo veldig ung. Nå som vi ønsker det så veldig er det jo så vanskelig...:-( Føler meg bare gammel ...Ble 36 i går..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #38 Skrevet 21. september 2008 Akkurat som om søndager ikke er kjedelige nok fra før av, så må tr komme å ødelegge dagen i tillegg..... :-(
dolphina Skrevet 21. september 2008 #39 Skrevet 21. september 2008 Ja typisk, kjenner meg litt desperat i dag... har bestilt tester og lurer på om jeg skal orke nok en tørning, men har jo ikke så mye valg da... he he
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #40 Skrevet 21. september 2008 Jeg skal ikke bestille noen tester denne gangen... Vet når el er i forhold til smertene jeg har, så da behøves det ikke :-) Æsj..skikkelig møkkamensenmage nå.. Vil bare krype under pleddet og spise smågodt... Og se jentefilm!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #41 Skrevet 21. september 2008 Pfeew: Høres ut som en god plan. Jeg kjenner jeg er litt der jeg også. er deppa, sur og grinete. Absolutt ALT er galt i dag, så ja, jeg tror nok mensen er på vei .
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #42 Skrevet 21. september 2008 Dere som har fått mensen (og dere som tror dere får den), hva er planen for neste pp? Min plan er å prøve og slappe av litt mer. Tror jeg skal prøve å holde meg vekke fra BIM, ihvertfall til rundt ikm-tider. Skal også la være å snakke så mye om det. Føler jeg er blitt litt syk i hodet mitt av alt dette styret. Jeg blir så revet med og så utålmodig....:-D KLEM
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #43 Skrevet 21. september 2008 Ikke bra lurekroppen.... Får håpe du får svar snart, enten eller...at mensen kommer eller at du får en pos test.... Kjedelig når man går og venter sånn... Jeg er lei hele opplegget nå... I protest gidder jeg ikke kjøpe tester mer... Men, skal teste aku nå da.. Skal sende en mail etterpå og se hva de sier... Har vondt i halebeinet i dag, og har funnet ut av det er pga spinningen... Har ikke trent på lenge, så er litt "overbelastet"... Tidligere denne uka trodde jeg jo nesten at jeg var gravid pga det..for har ikke hatt vondt i halebeinet før.. Jeg fikk ut frustrasjonen på treninga i dag. Så nå føler jeg meg bedre, bortsett fra menssmerter og oppblåst mage... BLÆH!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #44 Skrevet 21. september 2008 Pfeew: Men fikk ikke du mensen da?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #45 Skrevet 21. september 2008 Jo, har fått mensen...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 21. september 2008 #46 Skrevet 21. september 2008 Aha, hihi, jeg trodde du skrev at du skulle teste aku (akkurat) nå...:-D Men skjønner jo at du skrev at du skulle teste akupunktur! :-D Sorry, litt misforsåelse der ja...:-D
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 21. september 2008 #47 Skrevet 21. september 2008 Pfeew: Så kjipern med TR da....teite domme tanta.... TROR faktisk tanta har kommet til meg også.....eeeer så oppblåst i magen, og nå etter trening kom det lys lys lys blank rosa på papiret, det samme hadde jeg for 3 dager siden.....så vet ikke hva det er... Men har jo ikm i morgen, så er nok tanta.... Hvis denne 1 pp går i vasken skal jeg prøve å teste når EL kommer i neste pp, bestilte meg combi-pakke på billge-tester i går, så får prøve ut det Og kanskje prøve å unngå å være så mye inne på BIM...ikke det at jeg skriver så mye her, men jeg LESER jo KONSTANT....blir jo sprø av å lese om alle erfaringer, symptomer ditt og datt... Men jeg blir egentlig litt lei meg om tanta kommer nå, jeg som var litt sikker på at jeg var gravid....Men siden den er lys lys lys blank rosa, hva kan det være for noe annet om det ikke TR? Hadde det for 3 dager siden å som sagt tidl.... Kjøpte meg smågodt og cola nettop, skal krype under pleddet med god samvittighet. Hadde min første bein-økt på trening i dag etter sommerferien....kommer til å bli sååååå stiv i morra!! Ha en fin kveld dere snupper klem
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. september 2008 #48 Skrevet 21. september 2008 Hehe..orket ikke skrive hele ordet..så da ble det aku... :-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 21. september 2008 #49 Skrevet 21. september 2008 Så kjedelig å høre at flere av dere har fått mensen. Vi får krysse fingrene for at ikke flere av oss får mensen nå, og A1975(?husker ikke helt årstallet, men du skjlnner vel hvem jeg mener;) ): håper virkelig at det ikke er mensen som kommer, men en spire som har klort seg fast:-) For du har vel ikke fått mensen? Jeg har mistet håpet litt, har ikke så vondt i magen lenger. Bare litt støl. Har ikke den overveldende gravid følelsen lenger. Men må si jeg syns jeg kunne skimte en ekstremt(!!) svak strek på billigtesten idag morres. Så den ikke hele tiden, men hvis jeg konsentrerte synet(har dårlig samsyk, så sliter litt med skjeling når jeg ser på en så liten ting) så så det ut som om det var iallefall en svaaak strek. Men....får se imorra!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #50 Skrevet 21. september 2008 god kveld, damer! endelig hjemme etter å ha vært på farten med datteren min i hele dag..supertrøtt etter en natt med lite søvn,-( kjipt med mensen til pheew og andre som har fått det... jeg er innbillt gravid til det motsatte er bevist..har jo ikke ikm før fredag, så jeg skal nok vakle litt fra den ene siden til den andre i løpet av uka.. svimmel idag også..hm halebein, korsrygg er fortsatt ømt..plagsomt, men tas imot med tak hvis det er fordi en liten rakker er innabords;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå