Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd

A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

gubben kommer snart hjem fra jobb og da skulle vi egentlig hekke litt, men har ikke helt lyst da d gjør så vondt i magan. får bare prøve og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, her har det vært mye mas siden jeg forlot jobben! :-D

El-smerter er noe dritt ja. Man skulle jo tro at man skulle føle seg sexy og deilig under el, men for meg er el naturlig prevensjon... :-D MEN må man, så må man, så hekk i vei!

Nå har jeg handlet og laget ostekake. ARGH, det er utrolig lenge siden jeg har laget ostekake så idioten meg hev gele-pulveret sammen med vannet og kokte opp.... Det ble en tjukk grøt... ikke bra og jeg holdt på å begynne og grine. Heldigvis hadde naboen en pakke med gele, så jeg fikk laget kaken. I tillegg har jeg lagt kjøttboller i salsasaus, kyllingvinger i marinade og tatt opp scampi fra frysen.

EN ting er sikkert, symtomene er ikke forsvunnet! Det var så vidt jeg klarte å lage maten i dag pga. bekkensmertene. Nå er det virkelig HELT J****. Jeg vet jeg ikke kan ta Ibux, men jeg tror jeg er nødt til å ta Paracet til natten, hvis ikke kommer jeg til å gå ut av mitt gode skinn.... FY F... etter disse smertene å dømme, så tror jeg nesten jeg er gravid... Høres sykt ut, jeg vet, men jeg klarer ikke å finne noen annen grunn til at jeg skal ha så sinnsyke smerter nå. OMG, hvis jeg skal ha det sånn i ni måneder.... Da blir det vel lukket avdeling på meg....:) Er litt usikker på om jeg liker dette....

Jaja, nå skal jeg snart hoppe til køys. Har et viktig møte klokken 08.30 i morgen, så jeg må være uthvilt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja j får prøve å se om d blir bedre etterpå.

skal rese å hente gubben på arbe nå.

er d ibux j ikke skal ta da j prøver å bli gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey A!!

Så flink du er! Bare å komme hit med ostekake også!! Er sååå godt det!! Og tapas...slurp!!! =D

Kan godt hende du er gravid da frøken!!! Dette blir knallspennende!! Selv er jeg pessimist og tror at tanta kommer... Har liksom mista litt trua etter alle symptomer osv jeg har jaget i min tid som prøver hittil... Er veldig forberedt på at dette tar tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snufs, jeg har IKM i uke 39.. men NULL tegn til EL :( ..

Gruer meg såå til GU sjekk om noen uker.. tenk om de finner noe dumme ting!! Fastlegen min sa at venstre eggstokk var unormalt stor.. ( kunne kanskje være cyste) .. I sommer fant jeg ut at jeg hadde egglederbetennelse.. trolig hatt det i en 3 års tid.. skal på videre sjekk for å se om det har blitt skade på de.. * syns synd på meg selv* .. jeg vil også ha el vondt!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å...ch_88..nå fikk jeg vondt i hjerterota.. Det er ikke noe særlig når tilstandene er slik.. Så urettferdig at det skal være sånt tull når man så veldig gjerne vil bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, jeg er nå på min 9 dag etter el, og har stikninger i det "riktige området" på venstre side. Håper og håper ikke. Har lyst på ny jobb først, men kan egentlig ikke vente da vi har prøvd i 9 mnd nå... Dette er den 9 pp og jeg håper inderlig sterkt at det er en graviditet på gang. Selv om jeg skulle ønske at jeg hadde fått en ny jobb først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs*

gubben orka ikke å hekke i går og ikke i dag heller.

j som har el nå.

da gikk denne pp i vasken også.

han sier han er sliten.

håper noen av dere andre er mere heldig enn meg da.

vi hadde foresten oss litt på søndagsmårran,så kan jo hende med litt flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. da klarte j å lure gubben alikevel j.

da er d bare å se om d blir noe da.

krysser alle fingrer og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt-tei!

Hvordan går det med dere i dag da? Godt du fikk lurt gubben Monkri, blir ikke noe baby uten sex vet du! :-D

I går kveld gjorde jeg noe syyyyykt... Jeg tok en el-test. Vet ikke helt hvorfor, for gynekologen sa at jeg hadde hatt el, var vel av gammel vane...:) El-testene har vært nesten helt blanke etter el, bortsett fra i går! Da var test-streken like sterk som kontroll-streken, men ikke fullt så tykk. Tror neppe den ville blitt regnet som en positiv el-test (da har test-streken vært like tykk som kontroll-streken), men stigning i lh er det nok ja! Haha, jeg har jo hørt at el-testene slår pos. ut ved graviditet, men gravi-testen var neg. i morges, men kanskje... kanskje... en annen dag? :-D HUFF, nei, jeg skal IKKE teste i morgen tidlig, men torsdag blir det nok ny test ja... Har jo skapet fullt! :-D (Haha, kanskje det blir en ny el-test itedet? SYKE, SYKE, meg...:-))

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du er gæren A!! ;)

Men, jeg kjente at det kilte litt i magen min på dine vegne nå!! Og jeg er fristet til å ta en el-test selv... Kanskje jeg skal gjøre det på torsdag morgen... Men, har bare en el-test igjen og to gravidtester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A1973

er d cb el test du bruker?

j bruker cb digital og den er å anbefale.

j er kjempe fornøyd med den.

bra j klarte å lure gubben. he he.

går d ann å få innbilt svangerskap alt nå?

uff, d skulle ikke gått ann. er småkvalm og vondt i hodet.

kjenner etter alt mulig jo. nei, d er litt tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker billigetester sin el-test. Har ikke råd til de dyyyyreee...:-D

Pfeew: Der var du vennen! :) Haha, jeg føler meg litt sprø også! :-D Må si jeg gleder meg til denne pp er over, enten det blir det ene eller det andre. Kanskje jeg blir mindre sprø etterhvert? Hvis ikke... tenk deg... kan ta laaaaaang tid... ett år.... VRÆÆÆÆÆÆÆL, da blir det vel isolat på meg! :-D

Jeg har, som sagt, skapet fullt av både gravi-tester og el-tester. De er vel til for å brukes, akkurat som penger? :-D

PS. Av en eller annen grunn så har jeg en cb-digital liggende på jobben. DEN skal jeg ikke svi av før jeg er helt sikker på at den er positiv (ehm... hva er egentlig vitsen da? :-)).

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok testet jeg også hvis jeg hadde hatt skapet fullt av tester ;)

Tror man roer seg med tiden... For man blir mer og mer "lei" og "gir opp" på en måte... Jeg føler at jeg blir en liiiiten smule roligere for hver pp... Er ganske lei etter kun 5 måneder nå...hehe...så etterhvert blir nok det hele en slags vane..håper jeg ;)

Skal til tannlegen om en halvtime.. Bør jeg si at jeg kaaaanskje er gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew: TANNLEGE, jeg hater tannleger! :-D Og ja, jeg tror kanskje jeg ville sagt det.... kommer an på... jeg kjenner tannlegen min så godt at jeg ikke ville sagt det, men ville helle ikke gått nå heller. Har lovet meg selv at om jeg ikke er gravid denne pp, så skal jeg gå til tannlegen for en sjekk.

Ja, der ser du, du er ikke så lite gal du heller! :-D Kanskje jeg er litt galere siden jeg virkelig HAR skapet fullt av de derre posene med alle mulige rare tester...:-D

LYKKE TIL!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om hun husker at jeg sa det sist jeg var der.. Sa at neste gang jeg kommer, så kaaaan jeg kaaaanskje være gravid.. :) Får nevne det, for hun sa vi kunne bruke en annen bedøvelse da...

Vel, jeg får gå å gjøre meg klar... Vil aller helst sove... Trøtt som en dupp i dag... Har gjespet hele dagen på jobb... La meg 23.00 i går og stod opp 6.00 i dag..litt for lite søvn kanskje.. Pluss at jeg våknet halv fem i dag tidlig..sånn helt uten videre... Så har ikke fått skjønnhetssøvnen.. Eller så er jeg gravid..hahahahaha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, jeg har også hatt masse stikking og noe jeg trodde var luftsmerter, men jeg trodde det var positive tegn jeg ! ;) Sukk, håper på det beste her, så jeg slipper å vente helt til enden av november på neste pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann alle sammen! Dette forumet forkorter jo ventetiden masse!!!

Tenk A1973 at du allerede har testet!!! Venninna mi tar med test til meg i dag / kveld... Prøver å fokusere på meg selv denne tiden, spise sunt, gå turer... tenker at om jeg ikke er gravid allerede, så skal jeg ihvertfall bli det!

Flott å høre om dere som går på trening! Er litt tykk og daff selv, men skal komme i form nå, vil ikke ha sånt svangerskap som en venninne som meg, tilbrakte 9 mnd i sofaen og brukte tre dager på fødselen da hun ikke hadde noe særlig muskler.

Med hilsen Nadiyya som prøver å late som hun ikke kjenner alle stikningene og murringene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var tannlegetimen overstått.. Det var godt! Synes det er skikkelig gørr å ligge i den tannlegestolen..får helt vondt i kjeven av å gape i tre kvarter.. Fikk en bedøvelse som er godkjent for gravide..sånn just in case.. :) Hun var supersøt! Ønsket meg lykke til og greier! Hehe.. Nå sitter jeg hjemme og er helt skjev i ansiktet pga bedøvelsen.. Venter på at den skal forsvinne slik at jeg kan gå å kjøpe meg en kaffe og en matbit :) Men, sist tok det tre timer..håper på litt kortere ventetid nå.. :-S

Foreløpig har jeg verken pms eller graviditetssymptomer... Blir helt sliten av å vente... 6 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter:))

I dag er formen bedre og jeg har vært på jobb, aldri mer omgangssyke...blæææ:(

Har ingen symptomer for tiden, bortsett fra masse tykk utflod..æsja meg, kanskje et tegn det;)

jeg og sambo har vært å sett på barnevogn i dag...hahaha... tidlig ute gitt, men jeg har nå funnet den jeg vil ha:D Bedre føre var..hehe.. Gikk med oppblåst mage på barnebutikken... psyko, thats me....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søte dere er :) Hva slags vogn var det da??

Ingen symptomer jeg heller... Ikke på noen av delene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken dere IKM-39ère :)

Sitter her på jobben å kjeder vettet av meg....var akk nede å fikk rappa til meg 2 grav.tester på labben på jobb....Har såååååååå lyst å teste nå, men IKM er jo ikke før 22/9...Bør vel vente til da...

Har fremdeles murringer og utfloden har siden søndag vært tykk og ekkel...men, jeg prøver å la vær å tenke så mye på det..

Nå har jeg faktisk tatt iniativet til å invitere over noen nære venninner til meg på fredag med vorspiel og påfølgende bytur...må bare prøve å leve som normalt nå....Men skal ta det med ro på alkoholen da...Alle barn har vel vært med på 1-2 fyllekuler før de er blitt født...hehe...uff...jaja...

Jeg gleder meg i alle fall til fredag...og MANDAG :) Men er redd jeg blir super skuffa over meg selv om det viser seg at jeg er gravid på mandag og jeg var på byen fredag....bør jeg får dårlig samvittighet? Nei huff...leve livet som normalt!! *prøver*

Floga-1pp: *ler* Blåste du opp magan skikkelig så det skulle se ut som du var 5 mnd på vei når du fant barnevogna el? Hihi...tøft :) Må innrømme jeg selv har gjort det noen ganger når jeg har vært i butikken....*psyko sier du....*

Adios :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, genialt å rappe tester på jobb da ;) Noen goder må man jo ha...hehe... Eneste jeg kan rappe er plasthansker og rumpetørk...hehe...ikke så nyttig...

Jeg er bedt på fest i helgen, men tør ikke drikke hvis tanta ikke kommer før tiden da.. Det var en pp jeg hadde vært på fest en uke etter eggløsning..og jeg hadde dårlig samvittighet etterpå og var nesten lettet da mensen kom... Men, skal sies at den fyllekula var en av de verste jeg har vært på nesten..ble altfor mye alkohol til å nesten ikke ha drukket det siste halvåret..

Prøver å si til meg selv også at jeg må leve normalt..men lettere sagt enn gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hansker og rompetørk er da digg :) Jobber du på eldrehjem?

Hm...ja, enig...men samtidig så må jeg bare finne på noe med de nå, er såååå lenge siden jeg har vært sammen med disse jentene, å denne helgen passer det perfekt siden sambo skal på jobbtur.

Jeg får bare prøve å ta det lutt rolig med flaska å prøve å ha det gøy uten for mye alko.

Jeg SKAL leve livet, og ikke psyke meg helt ut av denne greia....alle mine venner som har barn hadde 1-2 fyllekuler, og alle barna ble velskapte :) Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...