Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

Jeg også har skikkelige stikkinger/murringer nederst i magen, og mye luftsmerter (men ingenting kommer ut....hehe).

Jeg hakke peiling på om dette er et tegn eller hur? Har selv gått på prev i MAAAANGE år, og kan jo hende det er kroppen som "renser" seg etter så mange år med hormontilskudd....? Er 1.pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har vell lest en plass at man kan få graviditetssymptomer etter pilleslutt, eller noe sånt... Men jeg håper jo i det lengste at det ikke gjelder meg;) Når har du IKM spireklar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spreklar: Er redd jeg ødelegger all moroa nå, men måneden etter at jeg sluttet på p-pillene hadde jeg utrolig mange graviditets-symptomer. Legen sa at det er helt normalt... Jeg var ikke gravid, men kan jo være at du er det...? :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

floga-1pp: Siden jeg nå har gått på Nuva-ring siden mars, er jeg usikker, men tror jeg har IKM rundt den 22/9. Enn du? Før jeg starta på Nuva-ring hadde jeg et opphold på prev i ca 6 mnd, og hadde da en syklus på ca 33/35 dager, har også fått antydet at jeg KANSKJE har svaaaaaak PCOS, men vet ikke helt......Skal til gynekolog nå 2/10, så må høre litt om jeg har det el ikke...hehe, kjekt å vite..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A1973 : Neida, du ødelegger ikke moroa:) Jeg er VELDIG forberedt på at det kan ta tid siden jeg har brukt prev i så mange år. Er nå 27 og startet på p-pillen da jeg var 16 år, hadde ikke mitt første opphold før i fjor, ca 6 mnd, hadde da en syklus på 33/35, håper den ikke kødder med meg nå....Men er 33/35 en så veldig unormal syklus tror du? Men den kan jo plutselig bli annerledes denne gangen.....

 

Har IKM 22/9 tror jeg....så tørr nok ikke teste før det nei....

 

Men fader, jeg blir helt crazy av å være her inne jeg....blir ikke du? Hehe....men klarer da ikke å holde fingra fra fatet heller vet du....ugh...

Samboern er ikke helt så fornøyd med at jeg er her inne, han mener jeg bør kutte ut og la det gå sin naturlige gang....men må jo innom å se hvordan det går med alle dere andre her, samtidig som det er ufattelig mange nyttige tips man kan fange opp her inne:)

 

Jaja....nå er jeg snart ferdig på jobb (Jobber ekstra på Elixia noen helger, men har min siste vakt i dag faktisk....orker ikke to jobber lengre nå..må jo ha full fokus på den lille spiren som skal komme en vakker dag ::)

 

Du får ha en fantastisk flott søndag videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi IKM samtidig! Pfeew har vel også ikm da, tror jeg..?

 

Jeg hadde gått på p-piller i 13,5 år, uten opphold... Sluttet i mai og føler det er en halv evighet siden...:) Har hengt her siden da, men har reelt bare vært prøver de to siste pp. Første pp fant vi ut at vi ikke skulle prøve. Andre pp var mannen vekke under hele el og den etter der igjen varte i 6 uker! Så bare så det er sagt, ikke bli forundret om syklusen din plutselig blir helt merkelig.... Gynekologen min mente det skjedde fordi jeg har gått på p-piller så lenge, FOR lenge mente han.... Ja, og så er det denne pp'en jeg er i nå, med IKM samtidig som deg.

 

Haha, ja, mannen min påstår at vennene mine her inne er "imaginære", som han så fint sier...:) Han mener også at jeg blir klin, hakke, gal av å være her, og jeg motsier han ikke. Tror kanskje jeg hadde klart å slappe litt mer av om jeg ikke hadde hengt her inne så mye. Men som dere sier, man må jo følge med! :-D

 

Haha, jeg tør ikke bim'e fra ekstrajobben min (jobber 2 ganger i måneden et annet sted, bare for å få litt annet miljø og fordi jeg synes det er kjekt der). Er redd sjefen skal finne ut at jeg prøver å bli gravid OG at jeg gjør andre ting enn å jobbe...:)

 

Ha en strålende søndagskveld du også!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikm mandag 22.9 ja :) Spennende!! Synes det murrer fælt i magen...håper ikke tanta er i anmarsj... :(

 

Jeg tør heller ikke gå inn på bim fra jobben! Liiivredd for at noen der skal finne det ut!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew: Har du fortsatt mye utflod? Noen andre som har det her? Jeg har mye... seigt og melkeaktig, men ikke så seigt som el-slim. YUMMI, håper ingen spiser her...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn delvis... Kommer ikkeno i trusa... Bare på papiret... Det er ikke seigt... Bare hvitaktig og tynt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld, jenter;-)

 

skulle ønske jeg kunne la være å gruble over alle murringer og utfloder osv...blir jo helt gær'n her...

saken er nå den at jeg har fått for meg at EL kom tidligere enn jeg trodde...(2. EL etter SA, så ting kan vel være litt på trynet..)

vanligvis får jeg slim på dag 13, men denne gangen kom det på dag 9..og var litt blodig innimellom fram til antatt EL på fredag (dag 14)

 

fredag kveld kom det plutselig litt blod, som sluttet med en gang..og det samme skjedde lørdag kveld..

 

er vel bare å vente å se,,føler liksom at mensen er på vei, men jeg har fått den på dag 28 alltid..også etter fødsel og SA...

 

blir som sagt gal i hodet, og er glad jeg skal på jobb i morgen så jeg får andre ting å tenke på;-)

 

UFF, det ble langtt, men du verden så godt å få ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig... Ja, jeg er også glad det er jobb i morgen. Da går dagene mye fortere og jeg slipper å bruke all min tid og energi her inne...:-D

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM den 24, tror jeg da! Tester ikke etter EL (enda), men hadde sånn lyserosa vannet utflod på onsdag og pitte liten dråpe blod etter sex. Så jeg tror jeg hadde det da. Stemte iallefall på dagen ifølge babyverden sin kalkulator! Har mengder symptomer allerede, haha.. kan bli gærn av dette her så håper ikke at det blir mange pp`er på meg!

 

Greit å gå til gynekolog, da får man jo svar på det man lurer på:) Vil det ha noe å si hvis du har svaaaaaak PCOS, hva kan man gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det vel bare en uke igjen, for noen av oss? :-D

 

Hmmm.... I dag har jeg hatt vondt i magen... Litt sånn takvis mageknip, men ligner også litt på mensenvondt, men som om jeg må på do (eeeeh, sorry). Er litt småkvalm også, men tror det kommer av mageknipen. Hahaha, skal bare se at jeg ikke er gravid, men har fått noe magegreier...:)

 

Bekkenvondten er der fortsatt, men puppene er mye bedre... joda, mye bedre...:-D

 

Noen tappetafsere her? Jeg har ikke skjønt så mye av denne tappen, synes den har kjent lik ut uansett om jeg har hatt mensen, el eller ingenting. Den ligger lavt og virker lukket uansett når i syklusen jeg er. MEN i går kveld og i dag virker det som om den har snudd seg og så virker den litt mykere og på en måte flatere. Haha, skulle tro jeg hadde hovedfag i anatomi.... :-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff,det blir en lang uke...jeg har ikm den 24 sep...hadde el på fredag og det ar mye sengehygge i forrige uke..men på lørdag og søndag har vi ikke hatt tid rett og slett,ikke vært hjemme på samme tidspunkt..men skal vel holde siden vi traff el på fredag vel?? men skal prøve å ikke teste før den dagen tr skal komme jeg,ihvertfall prøve å holde meg...hehe!!!

 

har hatt kjempeømme bryster i helga,men var nok pga EL,men brystvortene er fortsatt ømme...også er det mye murringer i magen,og mye luft i magen( promper mye,beklager detaljene..hihi) håper så inderlig at spira sitter nå siden jeg har gått på pergo denne mnd!!!

 

tappetafsing har jeg ikke så mye erfaring med...skjønner ikke så mye av det jeg=)

 

nå skal jeg hoppe i dusjen og komme meg på jobb=)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

da car denne helga over.

i natt har j vært dårlig igjen.

går på do hele natta og vondt i magen.

j har ikke kasta opp.

tenkte på d litt i sta og da kom j på at j hadde d sånn sist under el også. tok en digital el test av cb og den var positiv!!

Da blir d senge kos i kveld. gubben jobbe kvelden denne uka, så j får bare hoppe på han da han kommer hjem i kveld/natt.

tenkte kanskje at d er el som gjør at j blir dårlig?

noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste to gangene jeg har hatt el har jeg blitt skikkelig dårlig også. ondt i magen og veldig kvalm, så ja, det kan nok være pga. el!

 

Lykke til med hekkingen da! :-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A1973:

bra d ikke er bare meg da. trodde nesten d var meg d var noe feil med.

skulle nesten tro j var gravid, men d var j jo ikke.

får prøve å hekke litt da.

har ikke helt lyst da j er så kvalm og vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Éeen uke til ikm =D Best at tanta holder seg borte denne gangen!! Ellers blir jeg sint!

 

Jeg har hatt vondt i halebeinet mitt helt siden formiddag...er det et symptom? :-P Pleier ikke å ha vondt der i hvert fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff å huff!!! Våknet i natt og var mega kvalm, måtte kaste opp å det kom andre veien også...æsj!! Ble helt sliten av all spyinga, besvimte nesten og greier! Da jeg hang over skåla så tengte jeg FY FAN hvis jeg blir kvalm når jeg blir gravid!!! Er heldigvis bedre nå etter 6 timer på bade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Så rart... :) Men, jeg får være realistisk..er sikkert støl i halebeinet etter spinningtimen i går eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRRRRRR.... Der forsvant alle symptomene... POFF! Bortevekke! :-D Har fortsatt vondt i bekkenet, men ellers så er tappen "normal" igjen (tror jeg) og alt annet er vel også ganske så normalt... :-) Kan vi gå over i neste pp da??? :-D IKM uke... tenke.. 43! :-D

 

Da gidder jeg ihvertfall ikke å teste i morgen tidlig... Mistet litt piffen jeg nå... men kanskje like greit, så blir ikke fallhøyden så stor når mensen kommer...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...