Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

Uansett aaaltfooor tidlig å teste nå din testoman ;) ;)

 

Jeg er så sliten nå jeg... Orker nesten ikke lage mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pfeew: Men det er jo et godt tegn, at du er sliten altså! :-D jeg er fortsatt på jobb, og jeg finnes ikke sliten. Irriterende...:-D

 

Æsj, nå er jeg lei av å lete... Tror jeg gir meg nå og så ser jeg hva som skjer. Jaja, EN gang måtte jeg vel komme nedpå igjen....:-D

 

Gå og lag deg noe mat nå! :-D

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja... Og nå fikk jeg skikkelige voksesmerter i låra... Ferdig med middag, så nå er jeg god og mett... :)

 

Er du på jobb enda..huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, der var du jo! Begynte nesten å føle meg litt ensom her jeg! :-D

 

Nå skal jeg faktisk gå hjem fra jobb. Skal handle litt og så er det rett hjem for å lage ostekake. Får besøk i morgen, så da blir det tapas og ostekake. NAM! (Matvrak....:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, ostekake!! Jeg fikk skikkelig lyst på dessert jeg nå!! Fikk lyst på sjokoladeboller fra Deli De Luca :) Men, sambo gir meg dårlig samvittighet... Han sier vi bare skal spise søtsaker i helgen... Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å...disse gravide venninnene mine forteller meg hele tiden om hva de har kjøpt til lille nurket i magen sin.. Jeg vil også handle fine vogner, søte sparkebukser, små sokker og luer... Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i magen jeg=( usikker på om jeg tror det er el- men var da helt sikker på jeg hadde el forrige uke.. søndag og mandag var jeg helt sikker, det passet med syklusen og slim og alt.. men nå.. vondt i magen 11 dager før ikm??? kjennes egentlig ut som mens smerter.. ååå... noen som vet??? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skulle jo ikke tenke noe på graviditet nå, men det er nesten litt uunngåelig nå som jeg tenker at det er en pitteliten sjanse.. Så i dag da jeg var på busstasjonen luktet jeg utrolig mange rare lukter og jeg blei skikkelig kvalm.. Da jeg var gravid sist fikk jeg også veldig sterk luktesans og blei kvalm av alt.. Jobbet i Oslo da og syntes Oslo var en kvalm by..hehe. Men det er nå bare pga stress nå regner jeg med. Men kjenner også vondt i halebenet og spenn i puppene.. Det har helt sikkert sine naturlige forklaringer, men er litt gøy likevel. :) Lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå ikke gi meg (falskt) håp..:P hehe men når skjer det egentlig? kan ikke huske at jeg hadde festesmerter forrige gang.. men begynner jo å bli en stund siden sist..

 

Jeg er egentlig rimelig sikker på at el var søndag eller mandag forrige uke, så idag er det en uke siden vi hekket som bare det og det er vel 11 dager til ikm..

når fester evt egget seg da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet ikke... Har aldri vært gravid før, så har ikke greie på dette her.. Men, det står mye bra info på pernille.info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha gjett om jeg sitter og girer meg opp nå da!

 

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=283880

 

Krysser fingrene masse for festesmerter=)

 

Er så rart dette , med andre er jeg så kjapp til å si kanskje det er ditt og datt; men når det kommer til meg selv er jeg kjempe negativ.. hehe .. evig pessimist? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet hvordan det er... :) Kan ikke bare ikm komme snart...enten det er tanta eller gravid som viser seg... Jeg blir gaaal!!! Vil så gjerne være gravid nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant?? denne ventetida blir så lang.. må nok teste i helga.. ahh jeg kommer sikkert til å teste i morra! altfor tidlig! :P

 

Har du noen barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tenkte å teste da! =) Blir spennende!

Da må jeg få høre fra deg om hvordan testingen går da! Jeg er ikke på nett igjen før søndag kveld, men da må vi ha oppdatering=)

 

Spennende med prøvingen da:)

 

Vi har ei tulle fra før vi da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering kommer garantert!! ;)

 

Hehe..jeg må jo være gravid..eller utrolig pms... Stakkars sambo har vært ute og kjøpt boller som jeg hadde sååå lyst på.. Ville ha boller med sjokoladebiter fra Deli De Luca..men de hadde kun rosinboller, så nå gikk jeg nesten av skaftet her pga det... Snakk om hormontroll!!

 

Heldig som har ei tulle da :) Gammel er hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello pfeew 5 pp:)

Tørr du å teste før ikm da? Jeg tørr ikke det jeg.....tror jeg i hvert fall....

Kan man teste positiv så tidlig?

 

Fader, jeg blir ikke kvitt denne mensmurringa jeg, første dagene etter EL hadde jeg stikkinger på den ene siden, og nå har det gått over til nederst i magen....konstant...nesten konstant...er det TR som er på vei next week, el er det en bitteliten spire som har satt seg på første forsøk? Hadde litt hekking i går også, trodde kanskje jeg hadde EL i går også da det kom litt seigt slim igjen.....men hadde jo det samme forrige mandag også..hm....

 

Nå er samboer borte og jeg ligger her på sofan med pc i fanget og glor på idiotkassa :) Deilig ja :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ble gravid, gikk jeg med menssmerter i flere uker. Ikke noe behagelig, men tenkte at dette var jo for noe fint og ikke TR.

 

Så dere som har menssmerter, ikke utenkelig at dere er gravide.

 

Selv hadde jeg sansynligvis el i går, så må nok vente noen dager enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal teste lørdag morgen jeg! Tre dager før ikm :) Kan få pos da hvis jeg er gravid..men tanta kommer sikkert..

 

Du har nok hatt el bare én gang.. ;) Murringen kan være veldig innbilt, det er jeg et levende bevis på :-P Men, vi krysser fingre og tær for at det er en spire ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja, EL bare en gang...i know...men har jo ikke testet med EL-tester, men hadde det karakteristiske slimet forrige mandag, men så ble jeg så usikker igjen i går....hm.....men jeg peiset på både forrige mandag og i går, så vi får se :)

 

Du har prøvd i 5 måneder nå? Hatt murringer, ømme bryster etc. hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har hatt ALLE symptomer... Forrige pp var jeg skråsikker på at det hadde klaffet, men den gang ei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. testet positiv på el test i dag og har sinsykt vondt nederst i magen og korsryggen. lurer på om j skal ta noen smertestillende til natta. lurer på om j får sov uten. kjønner ikke hvorfor j blir så dårlig hvergang j har el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...