Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

Yammiiiii, hehe....sjekker og tafser på det selv jeg...Æsjasa...men men, må man så må man....Jeg er ikke sikker på om det er EL slim jeg tafser på, men satsa på det var det jeg gjorde på mandag :) hehe...

mmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herre Gud, klart jeg har tatt på det, må jo finne ut om det strekker seg mange ganger eller ikke.... ÆÆÆÆÆÆÆSJ.... :-D Ja, det er mulig... Og ja, jeg er jammen glad ingen andre vet om alt dette. Hahahaha, jeg bare kringkaster det på nettet...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha.....ler meg ihjæl av alle innlegga her...vi er vel ikke helt gode jenter?? **knis** men sånn går det når man har et såååååååååååååå stort ønske,vi bør være glade for at ingen ser oss når vi sitter der på do og titter på papiret etter slim,eller stirrer ned i trusa....mohaaaaaa=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOOOOOOD MOOOOORGEN!

 

Fy F så vondt jeg har i bekkenet i dag. Har vanligvis vondt i bekkenet før el, men så pleier det å bli bedre etter. Nå har det bare blitt vondere og vondere siden el og det virker som om det er løsere enn vanlig. På en måte håper jeg det er et godt tegn, men på en annen måte... hvis det er sånn nå... hvordan blir det da senere??? Hrmf.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, are u a pregnant woman?? Hmm...men, kanskje litt tidlig nå allerede... Men, jeg vet om ei som begynte å få vondt i bekkenet like etter ikm allerede..da hun ble gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har også hørt om folk som har fått vondt i bekkenet bare dager etter el.... Jeg har tenkt at det sikkert kommer til å bli bedre utover dagen i dag, men det har det ikke, tvert imot.... Huff, hvordan skal jeg klare å vente med og teste??? Har fortsatt denne guffne utfloden også... I dag har det vært mer enn i går, må bruke truseinnlegg... Æsj, så ekkelt...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kanskje du virkelig er blitt befruktet A1973!!! Jeg vil også!!! =D

 

Vært i byen nå jeg, og kjøpte en bukse på Vero Moda i sånn tynt jeansstoff... Også har den bred strikk i livet, så den kan finfint brukes som gravidbukse ;-) Haha..så nå håper jeg at jeg blir gravid snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew, jeg har savnet deg, lurte litt på hvor du var blitt av! :-D

 

Huff, jeg tør ikke tenke tanken på at det kanskje, kanskje kan ha klaffet... nei, tør ikke...jo... jeg gjorde det nettopp! :-D

 

Hihi, i sommer kjøpte jeg noen gensre og kjloer som er kjempefine uten mage, men som også kommer til å bli fine med... Tror ikke jeg kommer til å kjøpe for mange mammaklær, er ikke så mye fint. I tillegg er det jo greit med moten som er nå, er mange som ikke er gravide som ser gravide ut! :-D Selv har jeg ikke fulgt opp den moten, enda, men greit når jeg virkelig blir gravid. Haha, med min flaks tar det vel så lang tid at den moten er over for lengst! :-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er rett her jeg A! ;-)

 

Time will show ;-) Jeg venter i spenning sammen med deg!!!

 

Moten nå er genial med tanke på graviditet! Men, også høstklærne som har kommet er supre med tanke på kulemager! Deilige lange ullgensere som kommer til å se sååå fine ut med en rund kul midt på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som sagt, jeg er ikke kjent for å ha mye flaks, så jeg lurer vel heller på hvordan sommermoten blir...:) Jeg tuller faktisk ikke, jeg har vært en ulykkesfugl og "klumse" fra jeg var liten. :) Enten det er min egen feil eller ikke, jeg brekker armer og bein på de utroligste måter. Hvis det er noen som må til lege eller sykehus når vi er på ferie, så er det meg... :-/ Jeg snubler, faller og tryner overalt...:-D Jeg kan underholde i mange timer og folk ler så de griner...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, tror jeg skal ligge på sofaen og kjenne på alle symptomene som kommer sigende...:-D Neida, bare tuller... litt ihvertfall...:-D

 

Sønnen er på overnatting hos farmoren så vi skal slappe av. Gamliser som oss gjør ikke så mange sprell i helgene...:-D Hrmf... Jeg tok opp entrecote fra frysen, i morges, men dumme meg la den i kjøleskapet. Tror du det er tint? Den er dønn frosset fortsatt...:) Blir vel en stund til vi skal spise! Så god mat og tv på oss. Så at "Italiensk for begynnere" kommer på TV2. Jeg har ikke sett den, men har hørt den skal være bra.

 

Haha, så må jeg vel ha med meg "God kveld Norge", selv om jeg stort sett alltid lurer på hvorfor jeg har brukt 30 min. på det etter jeg har sett det. Tror jeg skal få masse god sladder og blir like skuffet hver gang...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en rolig lørdagskveld her også... Vi skal bare ligge på hver vår sofa, se film, trykke på laptopen og så kommer jeg vel til å fortsette strikkingen... Nå høres jeg ut som en gammel kjerring...hehe... Driver og lager både babyteppe og pulsvarmere... :-)

 

Jeg skal straks gå på butikken å handle middag til oss. Tenkte jeg skulle lage supernachos til oss i dag. Namme :-P

 

Regner med du er født i 1973 siden det er nicket ditt? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere. lurer på noe rart j. j skal ha el i mårra og tok en digital el test av cb og den var negativ. ihvertfall ingen egg der.

da j tok ut den som j skal kaste etterpå, så var d 2 streker der. den ene var litt svak. i går var d bare 1 strek.

tyder d på at el er på vei?

får bare hoppe i køya og prøve som bare d da.

er alle ferdig med el her nå?

bare j som er så treg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei monkri!

 

Jeg har ingen erfaring med cb testene dessverre, så kan ikke hjelpe deg... Men, du kan jo uansett hoppe i køya.. Sædcellene kan jo leve inni deg flere dager de ;-)

 

Jeg er ferdig med el.. Hadde el på mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew: Ja, jeg er født i 1973, gammel megge...:-D

 

Monkri: Har heller ikke peiling på cb-testene, men gjør som pfeew sier, hopp til køys! :-D

 

Pfeew. Når skal du teste da? Vi hadde jo el samtidig...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er like gammel som søstra mi da :-) Og du er IKKE gammel da!! Herregud!! :-)

 

Jeg skal teste lørdag morgen om en uke... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooood kveld i stua jenter:)

Whats up?

 

Tror jeg hadde EL på onsdag pga lyserosa utlfod/pitte litt blod etter sex...bla bla:) Å i dag har jeg jammen med spottet litt? Whats up with that liksom?? Brunt å greier... Mye å gjøre en lørdagskveld, sitte å skrive om utflod..haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg slenger meg med her litt, selv om vi ikke er sånn kjempe aktive prøvere enda.. Men vi har bestemt oss for å ikke unngå el lenger iallefall.. :) Tror kanskje jeg hadde el for tre dager siden og den eneste gangen vi hekket (for å bruke deres uttrykk..:)) var 2 dager før antatt el. Vet ikke om det er noen sjanse denne syklusen, men hadde vært gøy.. :)

 

Vi har ei snuppe på snart 14. mnd og tenkte egentlig ikke å prøve på nr. 2 før til jul, men har ombestemt oss litt.. :) Jeg har ihvertfall tenkt at det kunne vært fint med søsken litt tettere i alder, så derfor prøver vi litt smått nå.. :) Har IKM ca. 25... Har ikke mye håp denne gangen, så kaller det ikke 1. pp enda, men henger litt her med dere for det.. :) Er jo en teoretisk sjanse for at noe kan ha skjedd.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen AnLin :) Er jo veldig koselig å få to tette... De får mye glede av hverandre da :) Og....så kan det jo hende det tar tid før nr.2 klaffer... Like greit å begynne prøvingen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja, samme tenkte jeg.. Jenta vår er jo bare så herlig, så hvordan kan vi vente med å få en liten en til!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige som har ei liten fra før!! :-) Da vet dere i hvert fall at dere kan.. Prøvde dere lenge før det klaffet med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...