Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

woooo hoooo, lyserosa utflod i dag, det er vell et bra tegn, da har jeg vell EL???:)

Jeg spurte sambo om han ville vente med å teste til 3 oktober siden han har bursdag da, det ville han selvfølgelig men jeg tror nok ikke jeg greier å vent sååååå lenge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er testoman, kommer aldri til å klare og vente med å teste til etter ikm. Blir nok helst før her...:)

 

Ellers følte jeg meg veldig glup i dag. Lå på sofaen og så på TV. Trengte et pledd... Sa til mannen: "Siden jeg kaaaanskje er gravid, kan du ta pleddet til meg da?" Hahahaha, han tok pleddet og sa: "Here we go...." :-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lovet megselv å ikke bli en testoman, men min viljestyrke er ikke særlig sterk når det er noe jeg virkelig vil.... å jeg vil jo virkelig teste...såååe da vet jeg hvordan det ender...haha...

 

Sa nettopp til sambo at det begynte å bli sent, da sa han: jammen vi har jo nettopp laget barn;) Håper virkelig det ja, har jo EL i dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk..var på kafé i dag og der satt det en stor gruppe med damer og bebisene deres.. Helt sikkert barseltreff.. *drømmer enda mer om baby*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på EL jeg...kommer imorra regner jeg med, har EL testa siden mandag...tok min siste pergotbl på søndag!!!! venter og venter...knall hvis den kommer imorra,da har sambo og jeg vært sammen i 5 år,så det hadde jo vært en fin dag og bli gravid på..hihi=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne litt opp jeg, de fleste er vel kommet over el og da blir det vel litt mer behov for skravletråden her :)

Den forferdelig lange ventetiden til IKM og den evige symptomjakten er herved i gang!! ;o)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

j skal ha el på søndag, hvis den kommer da.

har ikke hatt problemer med d før og har den samme syklusen som før.

håper vi blir gravide denne gangen da.

lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det er andre som går rundt og bare venter! Jeg har ikke helt kontroll på EL og IKM, men sist var syklusen på 29 dager. Viss det er det denne gangen også, er EL i dag. Men jenta vi har ble i følge UL laget på dag12 i syklusen... Føler meg like trøtt i dag som sist svangerskap, men det er nok bare at jeg er klar for helg:) Det er jammen lenge å vente 2 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EL idag, JIPPI=) testen lyste imot meg..*knis*

Vært sammen med samboer i 5 år idag ,så her blir det romantisk aften jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, så bra med alle som har el! Jeg hadde jo el på mandag, så jeg går bare og venter og venter på at jeg snart kan teste... :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde el for to dager siden og nå har jeg all verdens symptomer..hehe... man kan innbille seg så mangt:D

 

Koz dere i dag da, hadde vært stili hvis det hadde klaffet på 5 års dagen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen..

ble lenge borte jeg gitt. Nå er nok EL overstått her for denne syklusen så nå er det bare den laaaaange ventetiden da... Må nok finne noe å fylle tiden med- forslag? :P

 

Vi har ei jente fra før ja, som snart blir 2 år=) Vi er vel for så vidt i pp1, men hvis det ikke klaffer nå så må vi vente til april for å begynne å prøve igjen pga studier og jobb osv.. så håper virkelig det klaffer nå slik at vi slipper å vente så utrolig lenge..

 

IKM er vel 26 september tror jeg..

 

Hvordan går det da jenter? flere som har ikm 26 september? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde EL på onsdag, hvor lenge varer den? Hadde sånn lyserosa utflod så regner med det var EL???

 

Jeg har IKM den 24 tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, er bedt på fest lørdag i neste uke... "Tømme-barskapet-fest".... Arrgh!! Og det er rett før ikm... Håper enten at jeg får positiv test lørdag morgen, eller at mensen har kommet før tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aning om hvor lenge el varer, men egget lever vel i ca. 24-36 timer.

 

Pfeew: Får håpe du får pos. test da! :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp...hva skjer???

 

jeg har aldri hatt blødning under EL, men nå blør jeg litt...hatt mye EL smerter og slim med litt blod de siste dagene også...egentlig litt slim siden mandag..hm merkelig;-0

 

satser på at alt er ok, og at ukas strabaser i senga( ..og div andre steder..knis) har gitt resultater...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EL-slimet lyserosa farge el kan det være blankt? Jeg hadde/tror jeg hadde EL på mandag 8/9, men var ikke lyserosa....*biter negler*....Hoppet til køys både søndag, mandag og onsdag....om EL, er vel sjansen der? eller hur? :) *veldig spent*

 

Krysser fingrene for at du spirer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er det mulig at du har hatt EL tidlig denne uka da og at det kanskje muligens forhåpentligvis er festeblødning? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg pleier å være regelmessig, men syns jeg hadde slim tidligere denne mnd...jeg tester ikke EL, så jeg er jo ikke 100% sikker på akkurat når..

 

får bare vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at hvis man blør litt under el betyr det at man er ekstra fruktbar ;) Noen kan blø litt under el fordi det "brister" litt inni der når man har eggløsning.. Ting utvider seg..eller noe.. :-P

 

A1973 - Håååper på positiv test den lørdagen ja, så jeg kan sitte der og glise og late som om jeg går på antibiotika ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at man skal være "tørr" etter el? Jeg synes jeg er ganske fuktig jeg... Synes jeg har vært det helt siden el på mandag... Kommer ikke mye utflod i trusa og sånn, men får det på papiret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke hvordan det har vært rett etter EL de 2 gangene jeg har vært gravid, men har hvertfall hatt myye utflod uka før IKM...

 

kanskje det bare er rester av sæd etter mye innsprøyting..hahahaha;-)

 

uff..man blir gal i hodet av dette kjøret;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester av sæd er det definitivt ikke for meg. Mannen dro i går morges...:)

 

Har ikke sånn fryktelig mye utflod i trusa jeg helle, men en del på papiret når jeg går på do ja. Ganske seigt, men ikke så seigt som el-slim, tror jeg...:) Er vi ekle eller???? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nada rester av sæd...han dro på tirsdag... :-P

 

Jeg har ikke tatt på utfloden min A1973..har du? :-P Men, ser at det er hvitt og hva heter det...lotionaktig...? Eller melkeaktig...? Jeg vet ikke... Er i hvert fall så fuktig at jeg ser det på papiret hver gang jeg tisser... Mmm..digg... Vennene mine skulle bare visst... Ikke så mange som studerer utflod når de er på do....med mindre man er prøver ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...