Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

Jeg tror det var en tråd her, men den er forsvunnet i det store intet. Lager en ny en jeg...:)

 

Hvem har begynt hekkesesongen? :-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

woooo hoooo:) her er vi i full gang:D begynte min fruktbareperiode i dag ifølge babyverden...;)

 

Huff... sliter litt med sopp nå etter mye sex de siste ukene... skal vell ta det litt med ro til det går over, men det har vi iallefall ikke tid til..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har EL på fredag, hvis jeg er like regelmessig som vanlig...ble ferdig med mensen først igår pga lengre blødning etter SA, og da følte vi det var ike greit å kjøre på;-)

 

har blitt gravid etter samleie 7 dager før eggløsning før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere. j er i min 2pp nå. har el neste søndag og har begynt å ha sengekos annaen hver dag fra nå, så får håpe d klaffer.

har 3 unger på 6 år,5 og 2 år. ei jente og to gutter.

ønsker meg ei jente til.

har gått fra 4 til 6 mnd før j har blitt gravid med de andre.

da hadde j gått på p-piller,men nå har j tatt ut hormonspiral og den har ikke forandra noe på syklusen min.

spennende å se om noen av oss blir gravid denne gangen.

j har ikm den 28.

lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 23-24. her. Huff og huff, det blir to laaaaaange uker.... Heldigvis skjer det litt i neste uke. Da skal jeg til gynekolog på tirsdag og KK på onsdag. Skal til gynekolog fordi syklusen min har vært litt merkelig (gikk 6 uker sist) og til KK fordi de skal utrede bekkenløsningen min etter forrige svangerskap, for 13,5 år siden. Regner derfor med at denne uken kommer til å gå fort...:-D Blir spennende med innvendig ul på tirsdag. Håper han da kan se om el har vært eller er på vei.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe...her er vi i full gang med sengehygge fra og med idag=)

tar min siste pergotbl idag,så nå håper vi spira sitter...har el til helga,men skal begynne å el-teste imorra pga pergoen..ikm 24 jeg også "A1973"

 

 

Lykke til alle sammen=)**** TVI-TVI****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne jeg...:) Er vel ikke så mange som har tid til data'en i disse hekketider...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper litt med å dytte denne j.

får ikke hatt no sengekos før på kvelden j.

mannen min arbe dagen denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikm i uke 39 på meg også :) Vet ikke hvilken dag, men i starten en gang tenker jeg.. Har el for fullt nå, med knallpositiver tester og skikkelig ubehag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke noe til EL enda, men vi har sex hver dag uansett så hvis det ikke klaffer så vet ikke jeg gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai ai, her er det også knall-positiv el-test i dag! Får overfalle mannen når vi kommer hjem fra jobb i kveld. Vi jobber sent begge to fordi poden er på fritidsaktivitet (haha, kan ikke si hva, da kan folk skjønne hvem jeg er...:-)). Blir vel hekking både i kveld og i morgen før jobb. Ehm... forresten... Kanskje jeg ikke burde hekke i morgen tidlig siden jeg skal til gyn. i morgen tidlig???? Hmmm... Får tenke litt på den... Hva ville dere andre gjort? Blir jo litt sånn ekkel lukt der nede etterpå... (Sorry, men det er vel bare sannheten...) Synes ikke det hjelper å dusje heller... Hmmm... Hva er verst, hoppe over en pulings (æsj...:-)) eller lukte dårlig?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fått til en bra hekkings i kveld..men ikke i morgen tidlig før gyn... Har hørt før at man ikke skal ha sex før gyn :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfeew: OK, er for så vidt enig, er bare redd vi ikke skal hekke nok liksom...:) En gang for dagen burde vel egentlig holde, eller??? Phu, blir helt stresset av dette her... :-D Hahahaha, vi får vel ta en liten runde etter jobb i morgen også, sånn for sikkerhets skyld...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang om dagen holder det... Hvis man hekker mere, så kan jo kvaliteten på svømmerne bli dårligere.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne opp litt jeg da....

 

føler at det nærmer seg eggløsning her, og sambo er veldig glad for at jeg er klar nårsomhelstoghvorsomhelst;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg min el er over for denne gangen....:) Hoho, skal bli deilig å kunne slappe av litt... Forresten.. Jeg tar ingen sjanser... Tror det blir en kjapp en i kveld også, men SÅ er det slutt på pliktsex! Og så er det bare å sitte og vente i to laaaaaange uker. Spørs om jeg klarer å vente *så* lenge, mulig jeg må ta en aldri så liten test før det.... :-D Når har dere andre tenkt å teste?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer el på søndag. Mannen reiser bort i kveld/morgen tidlig, og blir dermed borte til mandag/tirsdag. Ikke hatt kos siden søndag, så har tenkt å forsøke å forføre ham før han drar. Så får man bare håpe det rekker. Og er han tilbake på mandag så får vi hoppe i høyet da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lånt noen bøker på biblioteket om strikking! Nå skal jeg fordype meg i de mens jeg venter på ikm som er om 12 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart Pfeew. Jeg driver også og strikker litt. Begynte på et babyteppe i sommer. Kom ca. halvveis, men så glemte jeg det helt av. Tok det frem i dag, da jeg skulle på KK (kvinneklinikken i Bergen) for å utrede bekkenløsningen min. Haha, jeg er sikker på at jeg var den eneste ikke-gravide der inne... Ble litt misunnelig på alle de som var gravide ja... JEG VIL OGSÅ! :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte boka Myk Start i dag. Så utrolig mye fint inni der!! Men, jeg er fortsatt på nybegynnerstadiet, så før jeg prøver meg på det inni der skal jeg lage noen babytepper til venninner som er gravide..og til meg selv hvis jeg blir gravid.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei=)

Slenger meg med her jeg hvis det er plass til meg?:)

 

IKM 26.september.. spent ja.:) Hadde nok el søndag / mandag (masse el slim hvertfall.) og sengekos søndag og mandag så mon tro om det blir en liten til her i gården. Er i alle fall spent:)

 

Ukene blir lange da når man går slik og venter. Hvor tidlig kan man egentlig teste? Er det ikke noe sånn som 14 dager etter el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er plass til alle som ønsker her ;)

 

Hvilken pp er dere i?

 

Dere har ei jente fra før av?

 

Man kan begynne å teste fire dager før ikm, men som regel slår den ikke ut før ikm dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer ikke å teste (skal iallefall prøve veldig hardt å la være..) før IKM..

jeg har to ganger ikke fått mensen nøyaktig på dagen, og begge gangene var jeg gravid..tok da test 4 dager over, men var 99.9 % sikker på at jeg var gravid;-)

 

...og symptomer kan jeg nok klare å innbille meg, så det er ikke grunn nok til å teste før IKM:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...