Gå til innhold

IKM uke 39, skravletråd


A1973 har råtne egg :-/

Anbefalte innlegg

Hallo jenter :)

Klarte ikke holde meg unna de grav-testene jeg knabba fra jobben i går...måtte jo bare teste i dag etter jeg kom hjem fra jobb....VELDIG negativ:....men det kom nok ikke som en overraskelse....IKM er jo ikke før 22-23/9. Så håpet er ennå ikke borte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg VEEEEEEET :( hihi....:)

Jeg er bare så teit vet du....

Men neste uke er sikkerstikker? :)

 

Hvor tidlig har du testa før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti f..!! Har hatt så ondt i magen i dag, masse stikking. Det tar skikkelig så slapper det litt av før det tar skikkelig igjen... begynte heldigvis ikke ordentlig før jeg va ferdig på jobb! Men har vært kvalm i hele dag, tror det er pga omgangssyken jeg hadde mandag, for det er vell ikke vanlig å bli kvalm så tidlig?

 

Ellers så har jeg fremdeles mye utflod;) 1 uke til IKM, spennende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spireklar: Jeg pleier alltid å teste tre dager før ikm..hvis jeg har mistanker..eller tester liggende.. Skal teste lørdag morgen, og hvis tr ikke kommer så skal jeg teste mandag morgen.. Har to tester liggende nå..

 

Floga..kvalmen KAN komme så tidlig..men gjør det sjelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det er så lenge til IKM!!! Disse krampesmertene er helt ¤%!!! Stakkars sambo, han må gjøre alt i dag, jeg ligger bare på sofaen å "bimmer":P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. j har ikm den 28 og lurer på om j kan begynne å kjenne symptomer alt nå?

 

har mye utflod og har litt vondt neders i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Her er det fortsatt super-positiv el-test, men selvfølgelig negativ gravi-test. Begynner å bli alvårlig redd for at jeg egentlig har el nå... Vi har ikke hekket på flere dager fordi jeg har hatt så vondt i bekkenet og tror ikke jeg orker i kveld heller... Bekkenet blir verre og verre for hver dag nå... Sykt... Jaja, jeg klarer ikke å la være å teste når jeg får disse veldig positive el-testene...:-) Ny test i morgen! Blir vel billigstrimmel i morgen også....:)

 

Monkri: Med litt velvilje kan du kjenne symptomer til og med før el! :-D Neida, bare tuller...:) Ingen aning om hva som er reelle symptomer eller innbildning. For min egen del tror jeg det meste jeg har kjent har vært innbilt, jeg innrømmer det...:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pfeew: Tester liggende?

can you explane? :) :) :)

Jeg kniper nok sammen urinrøret til mandag-tirsdag....ingen test skal få komme i nærheten av mine edle u-dråper før da :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spireklar: Hehe, med det mener jeg at jeg har tester liggende i skapet..klare til bruk ;)

 

A1973: Så rart med denne el-testen da.... Men, legen sa jo at du hadde hatt el...og det er jo mest logisk også siden du fikk positive el-tester på samme tiden... Så nå lurer jeg virkelig på om du er gravid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis DU lurer, hva tror du JEG gjør? Holder på å gå ut av mitt gode skinn... Når jeg i tillegg har disse dritt-bekkenplagene, så begynner jeg jo virkelig å lure! :-) Blir nok å svi av noen tester frem mot IKM ja....:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes, hadde jeg vært deg hadde jeg dødd av nysgjerrighet!!! Men, ikke dø hvis tanta kommer da.....jeg har blitt lurt av symptomer før og da er det sååå grusomt og trist når tanta kommer som et skudd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da er jeg kommet ned på jorden igjen....

 

Haha, jeg gidder ikke å skrive alt om igjen, bare kopierer det. Vet jo ikke hvem som leser hvlken tråd.... Må jo bare fortelle at det innbilte svnagerskapet er avlyst! :-D

 

Nå gidder jeg ikke mer! DRITTKROPP! Jeg er *så* lei av hele opplegget nå.... I natt har jeg ikke sover fordi jeg har hatt så innih. vondt i bekkenet. Gravi-testen er fortsatt negativ, og nå lurer jeg litt på om el-testen også er negativ., den er ihvertfall svakere enn den var i går. Så da gikk denne pp i dass, da har jeg antageligvis hatt el nå da???? Jeg skjønner ikke hvordan dette kan gå an jeg! Har ikke hatt noen symtomer på el i det hele tatt, bortsett fra de testene.... Jaja, da er det bare å vente på mensen, om 2 uker igjen... ARGH, jeg blir så sint, jeg vil ikke ha sykluser på 6 uker!

 

Jaja, i går fikk jeg henvisning til ny gynekolog, men skal ikke dit før 10. okt. Håper tiden går fort.... Nå vil jeg bare skrike HØYT!

 

Beklager utbruddet mitt, er bare så utrolig lei av kroppen min for tiden. Lurekropp... Tror jeg må skifte nick til Lurekropp...:-D (Og nå er det skiftet ja... A1973 her....:-))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lurekoppen ;)

 

Jeg skjønner frustrasjonen... Merkelig det som foregår da..siden du liksom fikk "erklært" at du hadde hatt el da du var hos legen sist.. Snodige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei A / Lurekropp, ikke gi opp enda, du er jo vårt store håp her inne ;)

 

Tok en altfortidligtest i går og den var knallnegativ, må egentlig vente til 25 :) Håper, håper , håper.

 

jeg føler meg som jeg har en liten urinveisinfeksjon, at det stadig er litt ømt og stikker litt der nede. men når det gjelder utflod, så er den veeeldig sparsom, og litt kremete, den lille dråpen som er der.

 

Er det en erfaring dere alle deler, at det har vært masse utflod når dere har vært gravide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere alle sammen.

 

i dag har j hatt så vondt nedrest i magen, sånn murring liksom.

hvor tidlig kan man få feste smerter a?

skal til en ordentlig gyn i mårra, så da får j se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha "vårt store håp", nå får jeg nesten litt prestasjonsangst! :-D

 

Skal jeg være helt ærlig nå, så tror jeg ikke at jeg er gravid. Siste oppdatering er at jeg har spottet litt i dag. Har ikke vært mer enn litt brun/rosa utflod på papiret ett par ganger når jeg har vært på do, men lurer på om det er mensen som er på vei???? Det er jo enda mer merkelig... Jaja, er jammen glad jeg skal til gynekolog om en måned. Haha, jeg blir vel sendt rett til forskningslab'en med diagnose: "Gal i hodet samt lurekropp".

 

I dag har jeg forresten vært skikkelig trøtt og kvalm og fikk selvfølgelig skikkelig hodepine på toppen. Dette er NEPPE gravi-symptom, snarere heller et symptom på for lite søvn! :)

 

LENGE LEVE DE GALE MED LUREKROPP!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld.. Sitter her med mageknip, uggen og trøtt.. Må på foreldremøte om ti minutter.. Frister LIIITE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her i det hele tatt... Ingen tr symptomer heller...men den kommer nok som den pleier å gjøre... Har skikkelig dårlig følelse denne runden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen symptomer jeg heller i dag, de er som forduftet egentlig! Men vi må ikke gi opp, er ikke alle som får symptomer heller;)

 

Jeg har egentlig hatt en god følelse, men den har forsvunnet litt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en god følelse, men det sa bare "POFF" så var den vekke... Nå venter jeg bare på at mensen skal komme, slik at vi kan beg. på ny pp. Grrrrrr....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen følelse i det hele tatt egentlig...men hvis jeg leter etter en...så er den ikke god... Så hvis tr kommer, så håper jeg hu kommer litt før så vi kan prøve på nytt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello girls :)

Ingen spes. uttalte sympt. på meg i dag heller...bortsett fra mensmurring annenhver time + ømme nippels....Thats it!!

Men testa jo i går vet dere....(WAY TO EARLY...i know....) å mista kanskje litt trua etter jeg så kun 1 strek....men, ikm er jo ikke før neste uke...så bør vel ikke miste håpet riktig ennå....

 

Handlet inn til div. drinks-making i dag da....får jenter på besøk i morgen, og det lukter for en bytur....hm....Mener dere jeg bør teste i morgentidlig sånn i tilfelle? Eller skal jeg bare drite i det å vente til ikm 22-23?

*klør seg i hue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...