Gå til innhold

Uke 33 jenter - nå kommer vår uke. Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo? Er det noen igjen her???

Hahahahahaha, jeg må vel finne meg en annen uke... Her var el-testen negativ i dag... Dvs. at jeg sikkert hadde el i tirs, ons, tor, eller fre (jeg tror faktisk el-testen var neg. i går, siden den brukte så pass lang tid på å bli pos.) Så da har jeg jo ikke IKM før om 1-2 uker igjen!!! MEN jeg skjønner ikke en puck... Dette er den 3. el-stigningen på 4,5 uker! Tappen har dessuten vært lukket hele uken, skal denikke være åpen under el?

ARGH, kroppen min er tydeligvis HELT på bærtur... Det er så J slitsomt å ikke vite! Vi hat hatt oss sånn ca. hele tiden denne pp, bortsett fra på ons, tors, og fre, når el antageligvis var.... Joda, jeg vet at sædcellene KAN leve i 3-5 dager, men sjansene er jo mindre nå...

Han (regner med det er en "han" :-D) der forb. fyren som hiver ut eggene mine, han skulle hatt bank! Vedder på det er Skybert som driver gjøn med meg.... Han som lager alle de merkelige symptomene også...:)

Jeg kjenner jeg er på vei til å klikke her jeg sitter. Syklusen min nå er jo på sånnn ca. 5-6 uker... Drittkropp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er her enda jeg ;)

Men ingen tr enda, og virker ikke som det er noen tegn til den enda heller.... Har vært oppe noen timer nå, så den burde ha kommet hvis den skal komme i dag... *krysser fingrene for at den ikke kommer på 9 mnd*.

Men samtidig kan IKM være i morgen, hadde også positiv el-test mandagen... Må bare vente å se... Må bare sjekke tappen i løpet av dagen og kjenne etter om den fortsatt er lukket og myk/hard inni..

A1973: Kan nok virke som om el virkelig var nå ja, men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har hatt SÅ mange el-perioder. Og fortsatt lukket tapp... Skjønner godt at du klikker litt... Hadde jeg også gjort.

Godt å være tilbake i Norge igjen?

Skrevet

Er igjen alene jeg nå tror jeg.... :(

Fortsatt ingen tegn til tr eller spotting...

Er mye sulten, men kan komme av at jeg ikke spiser så masse av gangen..

Stikker litt i magen- ettersom jeg har skjønt, så stikker det i lysken. Eller i nærheten av der jeg ser for meg at eggstokkene eller lysken sitter.

Blir spennende i morgen ja!

Skrevet

Jeg testet i dag tidlig og den var pos gitt :) Hadde også EL mandag for to uker siden... tror egget slapp tirsdag... da var ihvertvall el testen negativ :)

Blir spennende i morgen blomsterpiken :)

Skrevet

Jeg har IKM idag, men ingen tegn til tanta. Pleier alltid å være oppblåst og ha ømme pupper før mensen, så nå skjønner jeg egentlig ingenting. Testet negativt idag morres, men har hatt en del stikninger i magen siden EL. Dette er første syklus etter SA, så det kan jo være derfor at ting er litt rart. Men testet sterkt positivt på EL-test mandag for to uker siden, så da skal jeg vel ha mensen hvis jeg ikke er gravid?

Skrevet

Gratulerer med positiv test!!!

Tja, er litt usikker på når egget slapp her, for jeg hadde positiv el-test lørdag, kraftigere positiv søndag, og positiv el-test mandagen, negativ tirsdag.

Siden egget slipper 24-48 timer etter positiv test, ser jeg for meg at egget slapp søndag kveld eller mandag morgen (selv om det som regel pleier å slippe mellom kl 16 og 19). Har hørt at når testen er negativ igjen er egget allerede sluppet. Vi har iallefall bare hatt sex fredagen og søndagen, så jeg håper at egget slapp søndag eller mandag morgen, og at svømmerne lå klare da egget kom!

Men venter og ser en stund til, tr KAN jo komme i morgen, selv om jeg pleier å spotte dagen før.... Fortsatt ingen tegn til den hersens tanta...

Skrevet

hei jenter. nå var vi på side 2. dytter oss opp j.

nå går j å tisser hver 2 time og er støl i magen og rosa utflod. har ikm den 25. åssen går d med dere andre?

Skrevet

Hei alle sammen!!!

Ingen tr har kommet enda, og jeg sitter her med en positiv test!!!!!

Tenk at det skulle klaffe på 1. forsøk!!!

(står 2 pp fordi forrige pp var en pp uten den store insatsen)

Men streken var ikke så sterk, og tatt med ettermiddagsurin, så tar en ny test på onsdag morgen. Må kjøpe en test til i morgen ettermiddag.

Sambo ble helt satt ut! :)

Skrevet

Gratulerer!! Masse lykke til! Mente du hadde noe på gang da du beskrev de nye blodårene :)

Skrevet

Takk takk! Ja, skjønte det egentlig selv også, men fikk mer håp når du sa du hadde merket det 5 dager før IKM sist gang. :)

Måtte vise årene til sambo, og han skjønte ikke helt at jeg kunne se de så godt... "sikkert blitt sånn fordi du tar på dem" sa han da ;)

Hehe, han var nå søt da. :)

Skrevet

GRATULERER til dere som er blitt gravide!

Jaja, det var vel oss igjen... dere som har fått pos. test og meg.. Jeg får bare negative tester og vet ikke lenger når jeg har IKM... Hahahahaha (jeg tror jeg ler meg ihjel), større bryster har jeg faktisk fått! Jobbuniformen var blitt vulgært trang over brystene, på en uke... Da har ikke DET vært innbildning i det minste...:)

Eller så har jeg, igjen, fått bekkenvondt. Har fortsatt mye utflod og har fått litt mensenvondt i kveld. "KAAAAANSKJE KOMMER MENSEN... ?" Nå har jeg blitt sånn at jeg ikke gidder håpe mer på denne pp. Vil bare ha mensen og starte på null igjen. F*** dritt kropp...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...