Gå til innhold

Uke 33 jenter - nå kommer vår uke. Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg har litt murringer jeg, men usikker på om det er bare fordi jeg kjenner etter så ofte.....IKM på lørdag. Flere med symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... vet ikke helt det med symptomer...

Har hatt litt stikkinger under navlen, men er så og si borte nå.

3 dager etter el hadde jeg litt slim med litt rødt i, men ikke mer av det heller....

Ellers vet jeg ikke om noe mer egentlig. Tar det som det kommer her.

IKM søndag 17, så er en hel uke igjen...

Skrevet

Jeg hadde blodspor etter el forrige helg, samt at jeg hadde blødning på dag 7. Aner ikke om dette er festeblødning eller hva? Aldri pleid å blø i mellom syklusene. Jeg er spent. Føler meg litt mer irritabel, lettanntennelig samt hårsår. Litt vondt i korsryggen.

Jeg har gått siste uka og gnudd meg på puppene og sagt til sambo: ååååå jeg vil ha ooooooonnnnt i puppan... han bare ler og syns jeg er gal.

Jeg har også vært småuggen og enormt trøtt, men jeg sliter med lavt stoffskifte så aner ikke hva som er hva av symptomer.

Er helt klar over at vi kjenner mye etter i håp om å kjenne noe:)

IKM lørdag.

Skrevet

Jeg hadde masse murringer for en liten uke siden, men det har gitt seg. Nå går det i rykk og napp. Mer stikninger, egentlig.

IKM om 2 dager. Testing om 1 dag, altså, i morgen. Full nedtelling.

Skrevet

Jeg hadde også masse mensensmerter for noen dager siden og hadde en hel natt med stikkinger på høyre side. Alt er borte nå, bortsett fra vondt i korsryggen, som man får ved mensen.

Har sjekka livmortappen også, og den er tett plugget igjen, og det lover godt. Rett før mensen skal den være åpen, og det er ikke min hvertfall.

Tør ikke håpe.. Tester i mårra selvom jeg burde vente litt fordi eggløsningen min er ganske sent i syklusen.. Er bare 11 dager mellom eggløsning og mens. Så ikke sikkert deter nok hcg likevel.

Lykke til i mårra alle sammen;)

Skrevet

Glemte at jeg hadde en rar luktesans her på torsdagen- lukta så kraftig mugg av ei brødskive, selv om jeg ikke SÅ noe mugg... Jaja

Stikker litt i magen i kveld, men har roet seg de siste dagene.

Hvordan sjekker du livmortappen?? Jeg har prøvd å finne den, men synes det er helt håpløst! Er jo så mange folder der inne! ;) Hehe

Denne uka som kommer blir nok laaaang ja.... Godt det er mer enn nok å gjøre på jobb!

Skrevet

Hallo, har hatt el-tester som har vært positiv opptil flere ganger (med to ukers mellomrom) og en merkelig spotting der jeg skulle hatt el, men der el-testen var negativ.

Ellers har jeg vært litt småkvalm og hatt litt småmurringer og litt vondt i brystene (noe jeg egentlig aldri har kjent før, ikke da jeg var gravid sist heller, så jeg tror nok bare det er psykisk). Bekkenet mitt har vært litt kranglete innimellom, men det er bedre nå. Har IKM på onsdag, men har dårlig følelse pga. den merkelige syklusen min. Satser sterkt på neste pp...:-/ Skal ikke teste før på onsdag, med mindre jeg allerede har fått mensen da! :)

Skrevet

Blomsterpiken: Sett deg på huk og stikk pekefingeren inn. Du kjenner den enten med det samme(da er den lavt nede) eller du må lete litt lenger opp. Det er som en stor kul, ca en plomme. Det er en åpning der.. som enten er lukket eller åpen(da får du en fingertupp lett inn). Lykke til;)

A1973; har trua på deg jeg;);)

Jeg fikk plutselig mensensmerter til tusan her. Lurer på om det er fordi mensen kommer eller om det er noe annet...Tør ikke skrive G....-ordet.. Haha;=

Skrevet

Made in bed. Haha, det er godt det er NOEN som har troen! Pga. alt klusset med el-testene har jeg ikke troen i det hele tatt. Jaja, ingen kan si at vi ikke har prøvd ihvertfall! :-D Men du har jo tafset, og funnet den derre tappen, så det er jo ganske store sjanser for at du er g? (Jeg sa ikke ordet jeg heller! :-D) Jeg finner ikke tappen, har prøvd, men jeg tror jeg mangler den....:-D

Klem

Skrevet

Da må jeg bare prøve mer. Hvordan skal tappen være en uke før IKM da? Fant ikke ut det på pernille...

Sitter den som regel frem mot magen, eller bakover mot ryggraden? Synes det ser ut på bildet på pernille at den sitter frem mot magen?

Må prøve etterpå merker jeg ;)

Skrevet

Haha... den er der;);) Har bare gjemt seg for øyeblikket, livredd for å bli tafset på..hihihi;)

Skrev til deg på den andre tråden;) Hvis syklusen min er riktig denne pp, så håper jeg så ille mye at det med tappen stemmer;)

Jeg vil så ille at vi skal gå gravide sammen. Da har vi alltid en å snakke med;)

Skrevet

Etter eggløsningen:

* Etter eggløsning:

o Hard

o Lukket

o Lavt plassert i skjeden

o "Tørr" eller litt fuktig

o Kan være litt bakovervendt

o Rosarød i fargen

Da er du ca 7 dgr unna IKM, og de nskal være lukket, altså du skal ikke kunne føre fingertuppen inn. Den skal være mer lukket liksom. Og du skal kjenne den lett siden den skal være langt nede i kjeden;)

Nå du er like før IKM så skal den være åpen om du ikke er gravid. Er du gravid er den lukket rett før IKM.

Skrevet

Tjihiiiii.... jeg vil også at vi skal bli gravide sammen (ehm... samtidig kanskje...:-)). Hadde vært sinnsykt gøy hvis vi kunne følge hverandre!

Som jeg skrev, i den andre tråden, jeg skal se om jeg finner den derre tappen, men har prøvd før, så har ikke store forhåpninger...:-D

Klem

Skrevet

Takk for svar. Så plutselig at det var en annen tråd om emnet også :)

Da får jeg teste etterpå :)

Skrevet

Har merket litt mørkere bryster..de er litt "kranglete" ikke ømme direkte men som om det skjer no inni??? Når kikker også nøye etter

ser jeg kanskje litt tydeligere blodårer. Men IKM er ikke før søndag 17.

Skrevet

hmmm, kan noen fortelle meg hvordan murringer kjennes ut?? Er det det samme som små stikk? For det har jeg kjent i blandt..

Har ikm på onsdag, og får jeg mensen da, så skriker jeg høyt!

Men jeg tester meg forresten om morgenen,så da vet jeg vel uansett hva jeg har i vente...

Skrevet

Murringer er nesten som mensensmerter.. du kjenner at det liksom verker litt nederst i magen og bak i ryggen som ved mensen.;)

Skrevet

Ah, jeg glemte å si en ting... Som sagt, så har bekkenet mitt vært ganske irriterende de siste ukene. I morges var jeg så stiv i bekkenet/ryggen at jeg hadde problemer med å tørke meg bak... Hahahahaha, mannen min sier at han ikke vil høre ALLE detaljene, men regner med at dere vil høre...:-D På ene siden så lover det jo bra, men på den andre... Hvis det allerede trøbler seg NÅ, hvordan blir det da senere? :-/

Har ikke hatt så mye murringer, men en del stikninger i eggstokkene??? Som om jeg har el... Tror jeg...

Made in bed: Har IKM på onsdag ja..

Skrevet

ok, takk for svar. Da har jeg altså ingen murringer, men stikking i blandt..

Jeg blir så utrolig utålmodig av å vente. kan det ikke bare bli onsdag,snart! Kanskje jeg får gå og legge meg, så går tiden litt fortere;0)

Skrevet

Og jeg har på tirsdag;) SHIT!!

Hahahaha...vet åssen bekkenplager er. Det er en av grunnene til at jeg er til rehabilitering og ikke får jobbe ennå. Ta det som et godt tegn, det hadde jeg gjort. Og om du ikke får tørka deg bak, så rop på mannen og si at han må tørke deg i ræva..hehe. Hadde ledd meg i hjel om jeg var flue på veggen!

Skrevet

Kokkos; hehe. Ja, jeg skal legge meg jeg og. tester i mårra, IKM tisdag. Lykke til denne uka jenter!!

STOR klem

Skrevet

Natta og lykke til. Det må jo klaffe snart....:0)

Skrevet

Nei FY F! DER går grensen for selv meg. Er ganske så fin på det ute blant folk, men i "heimen" kan både det ene og det andre skje. Er jeg derimot på do, sånn skikkelig, så skal jeg være i fred altså! :-D

Huff, synd at du sliter med bekkenplager du også. Er jo 13,5 år siden jeg fødte sist, men har aldri blitt skikkelig bra. Skal på KK den 10. september, uansett om jeg er gravid eller ikke, for utredning. I journalen min, hos legen, står det at jeg har bekkenløsning uten svangerskap! Ble skikkelig ille rett etter at jeg sluttet på p-pillene, så legen min sa med en gang at han heller ville sende meg til KK enn å gjøre noe selv. Utrolig godt å ha en lege som forstår! Hihi, han sa også at han var veldig glad for at jeg var kommet til ham og at jeg ikke måtte være redd for å komme tilbake om det var andre ting som plaget meg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...