Gå til innhold

Uke 33 jenter - nå kommer vår uke. Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld dere.

Hahahahahahaha, mennene med hvite frakker er ikke kommet til Hamburg enda, men regner med å ha de på døren ganske så snart...:-D Jeg skal huske og smugle med meg noen tester! :-D

Aprilbaby: Gratulerer! Jada, jada, jada, bare *litt* misunnelig....:-D

Og joda, jeg vet godt at det å teste med el-tester ikke akkurat er bankers, så jeg regner fortsatt ikke med at jeg får noe positivt ut av denne pp (bortsett fra J*** mange positive el-tester....:-)). Er bare dritt lei av å pule på kommando...:-D

Nå skal jeg legge meg. Skal IKKE teste i morgen... ikke... ikke.... ikke... kanskje?... nei... :-D Kanskje en bitte-liten el-test....:-)

Nattaklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grrrr.... du fristerinne.... kan godt teste sammen med deg i morgentidlig... bare for å glede deg:) det KAN nemlig være for tidlig.. men har jo en haug med billigtester, så hvorfor ikke??? Lets go for it!!!! Og er den negativ, så nekter jeg å tro på den...

Når skal vi møtes og fortelle? på chatten?

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!

Skrevet

HALLO??? Teste igjen allerede i morgen? Neeeeeiiii... Ikke jeg, tror jeg.,..:-D Men det er egentlig mest fordi jeg bare har 5 tester igjen...:-D I morgen skal jeg en liten tur til byen alene. Da skal jeg stikke innom et apotek for å sjekke om gravi-testene her er billigere enn hjemme. I England var de en del billigere, men jeg kjøpte bare 4...:)

Åååååh... Det er *så* spennende med dere! Som sagt, jeg har ikke så stor tro på denne pp, så jeg synes ikke det er så spennende med meg selv (akkurat nå, det kan endre seg fort, veldig fort...:-)). Dessuten så tror jeg uansett at min IKM må være litt senere enn onsdag pga. el-testene. de var jo nesten hvite da jeg ventet el og så ble de positive sånn ca. 5 dager etter. Så derfor ikke så spennende her enda nei....:)

Skrevet

Hei og hå som du svinger:) haha.. du er så søt;)

Bli med oss to andre i morgen da... Følg gruppepresset nå... I know you wanna:)

Neida.. du gjør som du vil.. og du? Ikke åpne døra for ukjente!! De KAN ha på grønne eller blåe frakker også...

Skrevet

Svingstang, det er meg det! :-D

Jeg pleier ALDRI å gi etter for gruppepress, ALDRI! (HVOOOOOOR er testene mine, kom hit med de NÅÅÅÅÅ! :-))

Pføy, joda, jeg hadde virkelig lyst til å teste i dag, problemet er bare at jeg ikke har så mange tester igjen og med den merkelige syklusen min kan det se ut for at jeg kan trenge maaaaange tester....:-D På den andre siden... nei, nei, nei.... Har akkuart vært på do jo! Jammen glad jeg ikke leste denne medlingen FØR jeg gikk på do....:-D

HVORDAN GIKK DET MED DERE DA??????? Holder på å dø av nysgjerrighet her jeg sitter!

HVORFOR var det ingen som advarte meg mot grønne eller blå frakker? Søren heller... NÅÅÅÅ skjønner jeg hvor jeg er nå, og så jeg som trodde jeg var på et fint hotell! NOEN har lurt meg!

Klem

Skrevet

GOOOOOD MOOOOORGEEEEEN!

Hvem har testet i dag, hvem har fått mensen, hvem er fortsatt på galehuset?

Ingen mensen i sikte her, så jeg holder med på galehuset en stund til...:)

Bekkenet mitt er fortsatt veldig dårlig og så har jeg litt vondt i... blæren? Tja... deromkring ihvertfall... MEN begge disse symtpomene kan like gjerne være både mensen som er på vei, el eller g-ordet. Så jeg regner ikke med at det er noe symptom nei, bare de gangene jeg føler meg riktig gal...:-D

Selv om jeg har vondt, så har jeg planer om å prøve å få handlet litt i dag. Litt "retail therapy" er bra for de gale...:) Håper bare jeg er i shopping-modus. Har funnet ut at det gjelder å begynne shoppingen med en gang, venter jeg for lenge, blir jeg *for* kritisk*. Hehe, på den andre siden... kanskje jeg skulle ventet litt lengre litt oftere, så hadde ikke kleskapet mitt vært så fullt??? :-D

Klem

Skrevet

Glemte å si at jeg skal kjøpe bind og gravi-tester... :-D

Skrevet

Hei, er ny på dette forumet. Men jeg har IKM på fredag. For to dager siden trodde jeg mensen kom altfor tidlig da jeg fant litt rosa i trusa. Men dette vedvarte. sitter her i dag med mens murringer og rosa utflod. dette har aldri skjedd før! Jeg vil ikke tro jeg er gravid, mistet for 2 mnd siden. hatt en normal mensen etter dette. så alt skulle være tilbake til normalen. Jeg er så redd, så redd. tenk om jeg er gravid men driver å mister igjen! Også tenker jeg, tenk om jeg ikke får ordentlig mens fordi jeg har kreft eller noe. (blitt helt psyko de siste dagene) Har vært hos legen 3 ganger de siste to ukene. hatt så sterke magesmerter og kastet opp. men har ikke ømme bryster. så jeg trenger jo ikke være gravid. kanskje jeg bare er skikkelig syk. :-( Uffa. jeg blir gal jeg. drar til legen imorgen. Men likevel er jo mange dager til IKM da vil jo testen bli negativ uansett da?

ææææ.

hehe.. høres skikkelig småpsykotisk ut her..

Klem

Skrevet

god morgen my ass!!!!!!!:)

gikk på do, tissa i koppen, tok i testen, tørka meg, MENSEN!!!! Så da er det offisielt... Inn i 14 pp... Jeg spyr! Kjenner nå at jeg hadde skikkelig trua, selv om jeg lurte meg selv noen ganger... Tror dette er den værste følelsen hittil... Blææææææ! Har lyst å kaste tanta til Blokksberg!

Tror jeg kan bestille fast rom på galehuset unsett jeg:)

Kommer tilbake når jeg har samla meg litt om et par år.. må bare komme over det her først.. neida.. jeg er tilbake seinere.. Må jo høre hvordan det går med dere andre! *spent spent spent* Lykke til !!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Appel Sin: ÆSJ, så irriterende da! Hahahaha, jeg klarte ikke å la være å teste... Har følt meg skikkelig guffen i hele dag, hatt vondt i magen og litt sånn ehm... dårlig i magen... Gikk allikvel ut en liten tur, for å prøve og shoppe litt, men følte meg bare ikke bra, så gikk innom et apotek, kjøpte tester (som var litt billigere enn hjemme, men ikke CB, et annet merke) og bind. Gikk rett inn på do og testet... Negativ som F! Grrrr....

Det positive er at jeg nå har skikkelig el-smerter, så det er jo mulig jeg har en altfor sen el??? Hahahahaha, det er håp i hengende snøre, eller noe sånt...:) Kan jo like gjerne være at det er mensen som er på vei.... Har IKM i morgen, så skal bli spennende å se om den kommer som avtalt, eller om jeg har fått virkelig syklustull. HVIS det er el jeg har nå... ja, da vlir jeg HEEEEELT sprø, for da vil det si at jeg har syklus på 35-40 dager...:-( Men, men, jeg kan vel ikke gjøre annet enn å vente. (Lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet det nå??? :-))

Made in bed, hvor er du? Har de konfiskert alle testene dine eller?

Klem

Skrevet

öjojoj, jeg har hatt skikkelige kramper i natt. På høyre side. Skikkelig vondt og stikking i ca 5 minutter.

Hva er dette?

Skrevet

Også våknet jeg søkkvåt av svette i dag morres.

Jeg er vettskremt. Jeg tror jeg er gravid.

Skrevet

Ojoj Made in bed. Så spennende. Jeg sier det samme som deg, det er jo umulig å psyke på seg stikninger og en hau med svette.

Jeg er kjempetrøtt hele dagen men får ikke sove om natta.

Hatt våkennatt hele siste uken.

Murringer og stikninger.

Svette.

Oppblåst

Tørst og tisser endel, men vet ikke om dette er mer enn vanlig

Hodepine i går

Festeblødning og blødning etter samleie. Kan være vanlig pga såre slimhinner, og lavt stoffskifte.

Det er nesten så jeg tror jeg har truffet blink. Jeg vil bli veldig overrasket om dette er normalt, jeg har aldri blødd mellom sykluser før, eller hatt den stikkinga, også på høyre side.

Skrevet

Hm. Fortsatt ingen tr her, skulle ha kommet i går egentlig.

Har ikke så vondt i korsryggen i dag heller, men har der i mot hatt litt stikkinger nede på høyre side av magen.

Også kom jeg på at jeg har blødd fra tannkjøttet de siste gangene jeg har pusset tennene, i alle fall 3 ganger på rad nå.

Det er vel et symptom? :P

Uff, nei. Tror jeg bare lurer meg selv nå, er nok heller syklusene som er blitt helt ut på vidda!

Håper virkelig det er noen av dere andre som har lykken med dere! :D

Er spennende og gøy å følge med på dere. :P

Skrevet

I dag er jeg skikkelig lei meg... Tok en test i dag morges, negativ..eller "IKKE GRAVID". Skal ha mensen i morgen, tror jeg. Har alltid mensen 14 dager etter, så da er det i morgen.. Eneste håpet er at jeg får mensen senere. Fikk mensen for tidlig sist, mest sannsynlig pga en flytur. Skjer aldri ellers at jeg får det for tidlig.

Det som er ekstra kjipt er at det blir lenge til neste forsøk, for typen er bortreist neste e.l.

snufs

Skrevet

hei. kan j slenge meg på her? er i min 1 pp. tok el test nå og den viste positiv. tok ut hormonspiralen for 1 uke siden og hadde mens sist den 28 juli. da skulle j ha el på mandag som var. våkna på aøndag med masse blødninger. mandag nesten ingenting. i dag kom d ingenting. derfor tok j el test i dag og den var positiv. da har gubben jobb i kveld. he he.. driver å prøver på unge nr 4. har ei jente på 6 år og to gutter på 5 og 2 år. håper på jente denne gangen. blir d gutt, så er d greit.

Skrevet

Lykke til! Så heldig du er som har 3 fra før... :0)

Skrevet

kokkos: tusen takk. tror j trenger d. håper d ikke er for sent i kveld? kan jo hende du teste for tidlig. vi satser på d.

Skrevet

Oj, her har det skjedd mye!! Velkommen til dere nye!

Oppdatering fra meg:

Sjekket "tappen" i går, og nå syntes jeg den var vanskeligere å nå, hard, og ikke noen åpning som jeg kunne kjenne heller. Satser på at det er et positivt tegn.

Vært veldig svimmel i dag, så hvis jeg sitter på huk / bøyer meg ned og reiser meg opp igjen så svirrer alt rundt for meg en liten stund. Aldri vært sånn før...

Er også trøtt, gjespet flere ganger på jobb i dag, pleier ikke det...

Stikkinger inni puppene og i magen. Kjennes ut som om puppene har fått blåmerker liksom.. Synes også det ser ut som om det er noen tynne tynne blodårer på ene puppen, men de kan jo godt ha vært der før også, har liksom ikke studert puppene så nøye før...

Ikke orker jeg så mye mat heller, selv om jeg fortsatt er sulten...

Skrevet

Jeg har tenkt.... og jeg skjønner ikke en dritt... HVIS jeg har el nå (hadde fortsatt veldig positiv el-test i dag) hvorfor kjenner jeg ikke denne berømte åpningen i tappen da? Og hvis jeg får mensen i morgen... Skulle tappen da være åpen i dag? Appel Sin, er du en tafser, når åpnet tappen seg i forhold til mensen?

Hahahaha, for alt jeg vet, kan den jo være åpen, men jeg finner ikke noe åpning altså....:)

ARGH, dette er *så* frustrerende!

Når har du IKM blomsterpiken?

Skrevet

A1973: Jeg har IKM søndag 17... Er sååå lenge til! Vet ikke det ang tappen heller.... Er helt ny på det selv...

Men, jeg måtte sjekke puppene igjen nå da, og nå synes jeg det er blitt flere sånne tynne streker, og det på begge puppene!

Uff, hvis tr kommer til helga, da har jeg inbilt meg tynne blodårer i puppene.... Går det an!!?? Da har jeg også inbilt meg svimmelheten, og DET har ikke vært i mine tanker engang... Og det er isåfall noe jeg kunne vært foruten... Er ikke bare bare å jobbe i barnehagen, med innkjøring av nye barn, og så være svimmel hver gang jeg reiser meg opp... :(

Kommer det noen i hvite frakker snart?? (titter forsiktig ut vinduet...)

Merker jeg håper nå, håper bare det er sant.... :)

Skrevet

hei hei.. har sittet og lest litt på det dere har skrevet her..:) håper det snart klaffer for dere alle...

A1973: du hørres så kul/morsom ut..=) heheh..=)

lykke til alle sammen!! *klem*

Skrevet

Hei, og velkommen! Ja, er mange morsomme her inne :)

Prøvd lenge? Barn fra før?

Vi prøver på første, og håper den sitter ;)

Jeg måtte ta meg en blund jeg, var så trøtt. Får bare håpe jeg sovner til kvelden igjen... :/

5 dager til IKM nå, håper dagene raser av sted!

:)

Skrevet

hei blomsterpiken:) Synlige tynne blodårer i brystene, som ikke hadde vært der før.. oppdaget jeg ca 5 dager før jeg hadde IKM sist med gullet vårt. Håper det er er et sikkert tegn for deg også. :)

Skrevet

Åååååå, håper det stemmer her og!!! Blir nesten litt "tussete" her jeg nå! :)

Synes også nå i kveld at det bare ikke er sånne tynne tynne (blodåre)-"streker" lenger, men mer synlige "vanlige" blodårer også. De kommer liksom fra armhulen og nedover. Og så er det mer synlige blodårer på areola også, og det VET jeg at jeg ikke har hatt før.

Nå har jeg jo begynt å følge med på puppene, så nå merker jeg forandringer synes jeg. Er helt merkelig dette her... 5 dager til IKM her... Spent nå ja!

I tillegg til de andre symptomene jeg har hatt fra og til i det siste:

- Fryser mer enn vanlig (er normalt varm av meg)

- Stikkinger i magen

- Svimmel

- Hodepine (men kan komme av min ryggskade som har vært uten kiropraktorbehandling i 5 uker...)

- Stikkinger i puppene- som blåmerker liksom.

- I dag- trøtt hele dagen

Hvis tr kommer blir jeg gaaaal!!!!!

Nei, nå må jeg ta meg sammen, kan jo være de alltid er sånn noen dager før IKM fo alt jeg vet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...