Gå til innhold

Uke 33 jenter - nå kommer vår uke. Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha, jeg kom plutselig på at jeg hadde glemt å svare Lissi og Appel Sin. Er visst *litt* egosentrisk for tiden...:-/

Lissi: MENSEN ER NOE DRITT! (Vi kan si det i kor, alle sammen! :-D)

Appel Sin: Jeg føler sånn med deg og jeg håper virkelig at dere snart får det til. Må være utrolig frustrerende å bare gå og vente. Min største skrekk er akkurat det. Jeg er jo en GAMMEL kjerring og er livredd for at enten eggene er pill råtne eller at idioten, som sitter og kaster eggene ut av kurven, skal begynne å streike. Jaja, fantasien lenge leve! :-D

Made in Bed: Skjedd noe med deg da?

Dere andre, skjedd noe?

Appel Sin: Jeg sender deg en pm.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Made in bed: Haha, du slapp galehuset denne pp da! :-D Sykt, men jeg skjønner deg, det er liksom godt når mensen endelig kommer, da vet du ihvertfall at kroppen er i orden!

Det som er rart er at jeg føler liksom at jeg har el, så gubben må fortsatt vekkes om natten, tør ikke noe annet....:) Jeg har vondt nederst i magen, litt som når jeg har el og har hatt mye seig utflod. Det har jeg forøvrig hatt i en uke nå....:-/

Så nei, jeg tør ikke å håpe i det hele tatt. Innerst inne tror jeg at mensen kommer, men innerst inne håper jeg jo ikke.... Hvor er det du skal? Jeg sender deg en sms jeg, hvis du har telefon som kan brukes i utlandet? Ååååh, jeg misunner deg som skal til syden. Her i Hamburg har det vært overskyet hele uken og i morgen drar vi videre til Oslo. Jaja, når denne usikkerheten min er over, så tror jeg vi skal bestille oss en tur vi også...:)

Stor klem

Skrevet

2 dager over IKM. Jeg testet på selve dagen hvor TR var ventet (to strimler - positiv? og negativ), og i dag (en strimmel - negativ). På den ene av to strimler dukket det opp en tyyyynn og svak strek, litt farge hvis jeg ikke så helt feil, men streken gikk ikke hele veien nedover på testen. Kan det f.eks smitte av fra kontrollstreken? Dagens test ble negativ. Alle testene er gyldige, for kontrollstreken er der. Vet ikke om jeg burde teste med en CB digital eller hva. Av og til kommer det litt rosa farge på papiret etter jeg har vært på do. Bortsett fra det, så føler jeg ikke at jeg har noen symptomer på verken det ene eller det andre.

Skrevet

hei jenter=) er sånn halveis innom og snik kikker her. har fulgt litt med hvordan det har gått med dere:p Er nå 4 dager over IKM og ingen tegn til noe mens at all... ikke har jeg testet heller...for jeg tenker at kommer TR så kommer hun! men neida... reiser til portugal på tirsdag.. hadde jo bare vert typisk at jeg ble sittende med TR da...:S men er hun ikke kommet til mandag..så tester jeg:p'

klem

Skrevet

Du må jo teste. Du kan finne ut av det allerede nå. :)

Skrevet

det er så typisk at med en gang jeg tester.. så kommer TR bankende på døren iks:p

Skrevet

Hei på dere. har d kjett nå om dagen. gubben sa i går at nå var han usikker på å få en unge til. typisk nå som j har tatt ut hormonspiralen og alt. testa positiv på el test for to dager siden også. da hadde vi d virkelig korselig. tente lys og greier på soverommet.

kinevik: ta en test nå, så vet du d før dere skal reise. d hadde j gjort også hadde du kanskje ikke hatt mens under hele turen.

Skrevet

Hei alle sammen!

Made in bed: Så synd tr kom da, men da kan du iallefall kose deg i syden og drikke og spise akkurat hva du vil! God tur! :)

A1973: Tenk om det har klaffet da!!? Det kan jo virke sånn, men jeg er ingen ekspert... Så spennende dette blir!! Lykke til!! :)

Her har vi hatt planleggingsdag på jobben, og det var en trøttende dag. Altså, JEG har vært trøtt... Og fikk et par kvalme-bølger over meg også.

Ellers har ikke puppene forandret seg noe mer heller, og ikke like mye stikkinger i magen heller i dag. Men i natt våknet jeg noen ganger av stikninger på høyre side hver gang jeg snudde meg i senga.

Men de tynne tynne trådene med blodårer er der fortsatt,og i går kveld så det ut som om det var flere synlige vanlige årer også, men de var borte i morges.. Skjønner ikke dette jeg... Det kan jo hende kroppen bare forbereder seg til tr også for alt jeg vet... :( Men ser i kalenderen min at uka før tr forrige syklus, så har jeg ikke skrevet noe om stikkinger eller ømme pupper osv... (skriver nemlig ned ting jeg merker med kroppen (eks el, slim, ømme pupper, stikninger osv) i windows kalenderen på pc'en.)

Får sjekke tappen i kveld også, og kjenne om den fortsatt er lukket og noe mykere.

Så at ved tidlig svangerskap skal tappen være myk utenpå og hard "inni". Etter el og før/under tr skal den være hard.

De gale lenge leve sier nå jeg!

PS: Holdt på å kjøpe gravitest i dag, men tok meg selv i nakken og bestemte meg for å vente. IKM søndag, skal ikke ha noen test i huset før tidligst mandag her!

Skrevet

TR kom i morges...Våkna før vekkerklokka fordi det var så vondt! Buhu, da er det nok en måneds tid med venting...æsj. Men i dag har jeg kjøpt Wild Yam, så det skal bli moro å prøve når jeg har hatt el. Bedre lykke til til dere andre.

Skrevet

Så irriterende for alle dere som har fått mensen da!

Jeg har fortsatt ikke fått mensen, men jeg har hatt noe inni H vondt i magen. Litt sånn blanding av luftsmerter og el-smerter, men egentlig mer vondt enn el. Jeg skjønner ikke hva det er for noe og må innrømme at jeg synes det er litt skummelt. Heldigvis drar vi til Norge i morgen (12 timer i bil. jippiiii....:-/) så hvis det ikke har gått over til da, får jeg ta en tur til legen i Oslo. Pga. magevondten tok jeg en ny testrunde nå i ettermiddag. Det var riktignok bare en time etter at jeg hadde vært på do, så det kan jo ha noe å si for at gravi-testen ble negativ, ikke en gang en skyggestrek... El-testen var fortsatt knall-positiv.... Begynner nesten å lure på om jeg virkelig HAR el nå... I morgen tror jeg ikke at jeg orker å teste... Kan vel ikke ha skjedd *så* mye fra i kveld til i morgen tidlig... Vi får se, akkurat nå er jeg bare litt satt ut pga. at jeg har så vondt i magen...

Klem

Skrevet

Jeg har hatt kjempe ømme pupper i ca 2uker,bittelitt kvalm innimellom(men det har jeg vært hver mnd rundt ikm når jeg har kjent etter:))Så har jeg i 2dager hatt endel stikkinger nede på høyre side.Men testet positivt idag(har tatt 2digitaltester)så denne mnd var ikke alt bare innbilning:):):)

Skrevet

Gratulerer så mye da!

Så du har kjent noe siden el var du da? Eller når merket du det først, og hvordan?

Jeg hadde el ca 3 aug, og har hatt stikkinger i magen til og fra disse to ukene, og fått noen tynne tynne blodårer (streker) på brystene. Ikke mange men noen, og når jeg klemmer på brystene kjennes det ut som om det er blåmerker på dem. Stikkingene mine i magen har også begynt å sentrere seg til høyre side nå.

Jeg kjenner jeg håper at det er noe der...IKM søndag

(men har kjent mindre i dag da... Så tenker at det bare er inbilning..)

Skrevet

God morgen jenter.

Noen som har testet i dag? Jeg har... Veldig positiv el-test og veldig negativ gravi-test. Tappen er fortsatt lukket og ingen tegn til mensen. Skjønner ingenting jeg... I tillegg har jeg hatt sinnsyke magesmerter i natt og. Kan kanskje virke som om de begynner å bli bedre nå etter frokost. Virker som blanding av luftsmerter og noe annet, føler meg skikkelig oppblåst liksom. Hahahaha, ikke bare føler, men jeg ser virkelig oppblåst ut også. Uansett hvor mye jeg raper og fiser (sorry jenter, ikke pent, men det *må* ut! :-)) så er jeg like oppblåst. Kan ikke si at jeg gleder meg til 12 timer i bil...:-/

Skal bli spennende å se hvordan det går med dere andre!

Klem

Skrevet

PS.

GRATULERER Strå! Så utrolig kjekt å se at det *kan* gå bra, selv om det tar laaaaang tid! Må være helt fantastisk!

Monkri: Hvordan går det med deg, sambo bestemt seg eller?

Appel Sin: Jeg har add'et deg, men fordi nettet her er så ustabilt klarer jeg ikke å bruke Facebook, tror det er for mye applikasjoner eller noe sånt. Så jeg har ikke fått svart deg.

Klem

Skrevet

A1973: tror j har fått han på gli nå.

hadde en ordentlig prat sammen i går og kosa oss uten noen beskyttelse. ser lovende ut. j sa at d er nesten ikke noen forskjell fra 3 til 4 unger. har alt med utstyr og ikke trenger vi å bytte bil, for vi har 6 seter. er spennende å se har ikm den 25

Skrevet

A1973: Tror du at du er gravid da? Siden du er så opblåst og sånn altså?? Krysser fingrene for deg!

Jeg har ingen spes symptomer lenger, annet enn at jeg på 9 timer har vært på do 8 ganger (og bare drukket 0.5 l væske...), så jeg bare venter på at tr kommer i helga jeg, så blir jeg iallefall ikke skuffet når hun kommer på besøk!

Vil mye heller bli positivt overrasket hvis hun ikke kommer!

Skal prøve å begrense bruken av BIM et par dager, så får vi se om jeg klarer DET da... ;)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Skrevet

Jeg har ingen symptomer og har ikm i morgen tror jeg. Har hatt litt ustabile sykluser 27-31 dager. Er ikke så positiv nå. Sist jeg var gravid hadde jeg i alle fall noen symptomer. Syntes jeg hadde litt murringer tidligere, men nå er det helt stille. Tenker heller at det ikke har blitt noe, men håper selvfølgelig å pli positivt overrasket. Pleier heller ikke å ha noen mens-symptomer, så jeg lever i det uvisse. Men har nettopp spist masse sjokolade, noe som kanskje tyder på at mensen er på vei snart...

Skrevet

Har vel kjent det fra dag en eller to etter el.Prøvde egentlig å glemme det siden jeg trodde det var innbilning sånn som det har vært i 22pp nå..selvom det var mye mer ømt nå enn de tidligere mnd.Kom på nå at når jeg jobbet nattevakt mandag og tirsdag denne uka,så hadde jeg sinnsykt halsbrann og måtte få noe for det av sykepleieren som var på jobb.(jobber på fødeavd,så det har de det som trengs;))Det er vel et symptom da...

Krysser fingrene for deg blomsterpiken:)

Skrevet

Blomsterpiken: Tja, jeg vet ikke, tør ikke å håpe. Er ihvertfall 3 dager over IKM og har fortsatt pos. el-test! El-testen er jo litt vanskelig å tolke, og jeg mener at den ble positiv senere enn den har gjort de andre dagene i dag, men mener at den ble positiv. Kanskje jeg bare har hatt en altfor sen el??? Blir helt kokko av dette her...

Tok også en gravi-test fra billigtest. Og i dag igjen kom denne merkelige skyggestreken med bittelitt farge. Det som var snålt var at fargen ble litt sterkere etter ca. 15-20 min????

Ellers så er jeg fortsatt oppblåst som bare det. Det rumler og tumler, men jeg har ikke så vondt i magen som jeg hadde. I tillegg har jeg SINNSYKT vonde bryster innimellom. Dette begynte i går kveld og har fortsatt i dag. Føles som melkespreng...:)

Har ikke flere billigstrimler igjen, så i dag var jeg og kjøpte to stk. vanlige cb og to digitale. Hahahahahaha, hun på apoteket må ha trodd jeg var splitter pine gal, og det stemmer jo forsåvidt...:-D Får se om jeg klarer å holde meg til i morgen, eller om jeg må ta en i kveld...:-D

Tappen er forresten fortsatt tett, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får alle disse positive el-testene...

Klem

Skrevet

heihei...

fikk også pos el test i dag... har ikm i morgen! Tok en grav billigtest i går... (ikke morgenurin) den var negativ... angrer på at jeg ikke tok en cb i dag tidlig... jeg kan jo ikke ha EL nåå?! men blir litt skeptisk siden du A1973 har hatt pos el test og ikke pos grav test?!... Har du prøvd andre tester en billigtestene? er jo noen som tester pos på cb og tester med billigtest etterpå og den er negativ!?

Skrevet

Jeg hadde negative billigtester på IKM og de to kommende dagene. Tok til slutt en CB digital og den kunne ikke misforstås, så jeg ville gått til innkjøp av en sånn hvis jeg var deg!

Skrevet

Scoobydo: Ja, jeg er også skeptisk... Skjønner ikke bæret. Har jo hatt pos. el-test i 6 dager nå, men ingen pos. gravi-test.... Jeg har brukt billigstrimler, en test jeg kjøpte i Tyskland (helt ukjent) og en annen test (digital) kjøpt i UK. De siste dagene har jeg bare brukt billistrimler. Jeg fikk jo en antydning til strek for to dager siden, ingenting i går og en antydning igjen i dag (med billigstrimler). Som sagt, så har jeg kjøpt cb, både vanlig og digital, men tror ikke jeg kommer til å teste før i morgen igjen. Jaja, time will show, men FA** så lei jeg er av å vente! :)

Skrevet

hey jenter=) er nå over IKM med 6 dager.. imorgen blir det en uke... testet megselv torsdag.. men var negativt.. så om ikke TR kommer over helgen.. så blir det legetime på meg.. hadde vert litt bra å vite hva som foregår siden jeg reiser til portugal på tirdag...!gah..:S

Skrevet

Tror dere jeg klarte å holde meg unna BIM da??? Neida, holdt bare i går kveld, så var det på`n igjen i dag....

A1973: Testet noe mer enda da?? Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid jeg da, når du har fått vonde pupper og alt... Krysser alt jeg har av fingrer og tær for deg! :)

Bare en dag igjen nå, så vet jeg vel resultatet av denne pp.

Pleier å spotte litt dagen før tr, men har ikke kommet noe enda, det pleier å komme tidlig på dagen.. Så nå håper jeg litt igjen da vet dere. Kikket på gravi-tester på apoteket i dag, men kjøpte ingen... SKAL klare å vente med å teste!

Murrer bittelitt i dag, også våknet jeg med vond rygg i dag, men siden jeg sliter med ryggen er symptomer i ryggen noe jeg ikke klarer å se for meg at jeg skal kunne kjenne akkurat...

Har en utrolig ekkel hodepine i dag også, (men kan komme av rygg-trøbbelet). Følt meg småsvimmel også. Har liksom bomull i hodet... Har også litt vondt i tennene, men ikke alle på en gang. Liksom en tann her og en tann der i noen sekunder. Har fortsatt de tynne tynne blodårene (trådene) på puppene, og kan i perioder se ut som om det er et spindelvev av røde streker i huden på puppene. Luktet mugg igjen av ei brødskive på jobben, men de andre kjente det ikke. Fryser masse, sitter med ei strikkejakke på meg nå, men så fort jeg er i bevegelse blir jeg kjempevarm. Har en slags "klump" i halsen jeg ikke blir kvitt, hatt den ei uke nå. Får ikke svelget den unna. Den kom plutselig, har ikke brent meg heller... Torsdag var jeg litt kvalm et par ganger i løpet av dagen.

Men, kan jo være det er oppladningen til tr også, selv om jeg ikke merket noe til tr før den plutselig braket løs forrige pp.

Da var det sånn: spotting en dag uten murringer eller noe, så braket tr løs for fullt, og pang; kjempesmerter i magen.

Skrevet

Ja, da er denne dagen over, og ingen spotting har kommet. I tillegg har jeg hatt ordentlig verking i leggene og i andre ledd i kveld.

Sjekket akkurat tappen, og den er fortsatt lukket, og nå var den myk utenpå og hard inni. Ifølge pernille er jo det et tegn på tidlig svangerskap!! Jeg har ingen tester,så må vente med å teste til mandag ettermiddag hvis ikke tr kommer før jeg er ferdig på jobb...

IKM i morgen.... Og som Made in bed sa: tappen åpner seg ca 24 t før tr kommer...

LYKKE TIL alle sammen!!

Nå er jeg spent altså.... ;)

Hvordan står det til med dere andre??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...