Gå til innhold

Uke 33 jenter - nå kommer vår uke. Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM i dag. Tatt to billige strimmel-tester, men begge to ble negative. Jeg har skikkelig vondt i korsryggen. Vet ikke om det er TR som er på vei eller ei. Eneste er at da pleier jeg å kjenne litt murring i magen også, men det gjør jeg ikke.

Får teste på nytt om en dag eller to hvis ikke TR melder sin ankomst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom plutselig på at jeg glemte et symptom på den forrige lista:

3 dager etter el fikk jeg litt slim med noe rødaktig på papiret.

Og nå har jeg fått ordentlig vondt under den venstre puppen når jeg klemmer der. Altså, ikke på øverste del av magen, men på undersiden av puppen liksom.

Nei jenter, dette blir spennende!

:)

Skrevet

Kan jo hende du produserer hcg sent? Vente et par dager og teste på nytt er sikkert lurt :)

Skrevet

BLÆÆÆÆÆH, dette er fælt altså...

I dag har jeg hatt skikkelig vondt i enten eggstokkene eller nedre del av magen. Ikke helt som når jeg pleier å ha el, litt mer sånn press liksom. Klarer ikke å forklare det. I tillegg har jeg hatt litt stikninger i brystene, ganske likt som da jeg begynte å få melk, tror jeg. Dette er noe jeg aldri har hatt før, ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall... Hahahaha, enten er det mensen som er på vei, el eller g-ordet. Ja, den seige utfloden har heller ikke gitt seg. El-slim pleier jo å gi seg etter 3 dager...??????????????????????????????????

Jeg ler meg ihjel hvis mensen kommer i morgen. Skulle søren ikke forundre meg. All den grublingen og alle testene til ingen nytte...:-) Det er så TYPISK meg å innbilde meg alle mulige rare ting.

Lykke til i morgen alle sammen!

Skrevet

Velter meg inn på denne tråden jeg...

Tror jeg har ikm i disse dager... om ikke, så kansje neste uke?

Har en sånn fordømt lyserosa/orange utflod for tiden, ka farsken? Blir litt kokkelimonke av den. Kroppen er lite samarbeidsvillig. Er ganske sikker på at jeg hadde TR for tre uker siden. Det er visst ikke barebare å komme seg etter en MA...

Jeg er humørsyk i disse dager, og trøtt, veldig trøtt. Det var jeg forrige gang også, så jeg velger å ta det som ett godt tegn!

Bonne chance mesdames!

Skrevet

Masse murringer her ikveld, og luft i magen...

Har ikke ikm før på lørdag 16.aug, så da øyner jeg et lite håp..

I tidligere graviditeter så har jeg hatt murringer fra ca en uke før ikm, så nå krysser jeg fingre, tær og alt jeg eier og har som kan krysses.. hehe

Babystøv til alle*********************

Skrevet

Mamma-80: Så spennende! Jeg har også IKM på lørdag!

Prøver å kjenne etter symptomer! Men kommer vel fram til at det bare er de "vanlige" før TR kommer... Det eneste er at jeg har brukt å være kjempe øm i brystene i alle fall en uke før TR. Nå er jeg ikke det i det hele tatt, skjønner ikke helt det... Men om jeg var gravid skulle jeg vel iallefall hatt ømme bryster?

Skrevet

hei på dere damer. i går tok j el test og den var positiv. da er d å vente å se om d klaffe.

Skrevet

I dag blør jeg igjen. Jeg skjønner ingenting.

Hadde blodspor på el-dagen. Så på dag 7, så etter sex i helga. Nå er det jammen blod igjen. Jeg skal ha mensen på søndag, og det er alt for tidlig for tanta. Har aldri blødd mellom syklusene før.

Hva kan dette være?

Jeg har en vanncyste på ene eggstokken, og har lavt stoffskifte.

Jeg vet lavt stoffskifte kan ha noe å si at man lettere får blødninger.

Men mellom syklusene? Skjønner ingenting. Noen?

Skrevet

sånn har jeg også hatt det denne månden, skulle hatt TR i går, men ikke hatt noen av de vanlige tegnene på det. Istedet har jeg hatt det litt som når jeg har eL helt frem til nå, stikkninger og slim....hm....lurer veldig nå ja.

Skrevet

Baby25: Hmmm.... Godt å høre at det ikke bare er jeg som har noen slags el-smerter. De siste dagene har jeg også hatt vondt i brystene. Har du testet med el-tester? Jeg har hatt super-positive el-tester i mange dager på rad nå, også i dag. I dag kom test-streken opp lenge før kotroll-streken også... Og jeg som skal ha IKM i dag!!! Jeg er ikke noe dreven tappe-tafser, men det på meg virker det som om tappen er lukket. Jeg kan kjenne en liten grop, som om det er en åpning, som er lukket, om du skjønner. Får ikke inn noe finger der nei! :) Blir skikkelig fruste av dette. Har ikke testet med gravi-test i dag, venter liksom på mensen jeg da...:-D

Dere andre da? Noen som har testet?

Klem

Skrevet

A1973: Nei jeg har ikke testet denne gangen, har fått litt panikk for tester etter så mange negative hvis du skjønner,

så jeg er som deg venter på TR.....og venter...hmm...prøver å kjenne etter alle de vanlige tegnene, men ingen...merkelig.

Men du har jo posetivtest da...hvis el testen er det....ååå så bra for deg, håper det har klaffet.

Jeg går bare med sommerfugler.....uff...må kanskje teste meg senre idag...men tør jo ikke helt...:)

klem

Skrevet

Jeg tørr ikke heller å teste. Tror det er for tidlig også. Ikm søndag.

Skrevet

Ja, det kan være at jeg produserer hcg litt seint. Jeg skulle altså hatt TR i går. Den har ikke kommet enda. 1 dag på overtid. Har veldig lyst å teste hele tiden, men jeg tror det beste er om jeg kan smøre meg med litt tålmodighet, selv om det er vanskelig. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke har noen symptomer på noe som helst.

Skrevet

Baby25: Ja, jeg har testet positivt på el, men i går var gravi-testen negativ, så jeg føler meg egentlig mer frustrert enn heldig for tiden! :-D

Har så mange rare, merkelige, latterlige symptomer at jeg ikke tør å si det. Blir altfor pinlig når mensen kommer...:-D

Haha, da er vi flere som ikke tør å teste... Regner med at hvert dobesøk er en prøvelse.... Ned med buksa, se i trusa, sette seg ned på do, plassere hodet nesten mellom beina, tisse og samtidig se etter blod i doskålen, tørke en gang... to ganger... tre... puste lettet ut... til neste dobesøk.... :-D

Klem

Skrevet

Ja om vi skal holde på sånn her hver måned å ha så mye symptomer som vi har psyket på oss da altså...

Ja som du sier: det blir flaut når tanta kommer, men vi er i godt selskap;)

Skrevet

1973

hei snuppisen! Jeg er desverre ingen tafser... negler og livmortapp gir meg grøssninger.. så har aldri prøvd ordentlig:) Er nok litt rar... men jeg vurderer å prøve å sjekke tappen denne pp... men denne mnd skal jeg jo også ta blodprøver i forbindelse med kommende utredning + at jeg har kjøpt meg babymonitor.. Så regner med jeg en gang for alle får svar på om jeg har normal el.. Gru-gleder meg...

Blei så deppa når mensen kom, at jeg røska med meg typen, dro til en anna by, besøkte noen venner og tok en god fest... Det trengte jeg. Måtte bare gi litt faan... har ferie og da, så er ikke så enormt vill og gal...

I dag var jeg med ei venninde og holdt tvillingene hennes... Det røsket bokstavelig talt i livmora mi... sukk... Jeg og vil!! En positiv ting med denne mensen, er at det ser ut som den har stabilisert seg på 31 dager.. Ei tid veksla den mellom 31 og 38 dager + at den ved to anledninger ikke dukket opp i det hele tatt..

Du da frøken? Er du forvirret? håper du snart får svar på ting.. det er kjedlig og gå rund sånn du gjør nå.. Kommer til å stikke innom støtt og stadig for å følge med deg:)

made in bed: Du da? Hvordan går det med deg? mensen kommet enda? ikke gi opp enda!!!! har trua på deg!!

Og alle andre her inne! Masse lykke til til hele gjengen!!!!!!!!!!

Klem

*************************************************************************************

************************************************************************************

*************************************************************************************

******************************************************Babystøv*******************

Skrevet

Nå har jeg jo egentlig gitt opp håpet for denne pp, men har ikke fått mensen ennå, så jeg nekter å skrive meg opp under "ikke gravid"... Får den sikkert i natt. Hadde hetetokter på jobb i dag, og det pleier jeg før mensen... Tenkte å kanskje prøve sånne kapsler fra helsekosten, jeg. Snakket med en på jobben, og hun fortalte at en hun kjenner sleit i flere år, helt til hun ble anbefalt noen kapsler (vet foreløpig ikke om det er de Yam ettellerannet). Villig til å prøve det meste. Skal også kutte ned mitt koffein-inntak. Lykke til jenter, vi får klamre oss til håpet om at det ordner seg når man minst venter det...

Skrevet

Hei alle sammen!

I dag har jeg hatt mer stikkinger midt under navlen enn jeg pleier. Vært værst mens jeg var på jobb faktisk, bedre etter at jeg kom hjem. Ømme pupper også, men ikke mer synlige blodårer heller synes jeg.

Jaja, nå er det 4 dager til IKM, det er bare å vente!

Har klart å roe meg, er ikke like på tuppa som i går kveld som dere kan se lenger opp her... ;/

Skrevet

made in bed, søta!!

nei, nå dør jeg av spenning! Jeg må vite hvordan det går med testen:) Jeg krysser fingrene og går og kysser firkløveren som henger på badet:) Min lykkebringer.. eller forhåpentligvis din:)

Legger deg til som venn jeg, så er det lettere å skrive til hverandre:)

LYKKE LYKKE TIL!

(ikke tisse på 8 timer... wow.. du er min heltinne...)

Skrevet

Mange som skal teste i morgen tidlig da? Lykke til isåfall :)

Tok dagens sjekk på tappen. Den er mykere enn den har vært tidligere, og jeg kjente absolutt ingen åpning. Kunne ane hvor den skulle være, men fikk ikke inn noe som helst der. Før tr skal den jo være hard, og det samme etter el. Hmmmmmm... blir spennende nå fremover. Men den kan jo fortsatt forandre seg da...

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!

Skrevet

ARGH, nettet her har fått hikke, så håper ikke jeg sender denne meldingen flere ganger...

Appel Sin vennen, jeg skjønner godt at du følte for å stikke av litt! Kan ikke skjønne hvordan du har klart å holde ut så lenge... Har du vært på BIM hele tiden? Jeg tror seriøst at jeg må ta en pause herfra, hvis dette trekker ut. Hvis ikke er jeg ganske så sikker på at mennene med de hvite frakkene ikke bare blir spøk! :)

Made in bed: Sååååå koselig å få sms i dag! Satt på restaurant med en haug med kolleger av mannen min, så kunne ikke skrive så mye. Syntes jeg var uhøffelig nok som stakk på do sånn ca. hver halvtime! :)

Appel Sin: jeg tror ikke Made in bed holdt seg i 8 timer, tror hun MÅTTE gå før ja! :-D

Jeg har fortsatt ikke fått mensen og tappen er definitivt lukket. MEN jeg lurer jo litt på om syklusen min egentlig er litt lengre enn 28 dager, siden den siste perioden med pos el-tester var 4-5 dager senere enn antatt el.... Dvs. at det er for tidlig å teste etter gravi enda... ehm... ja... MEN hvorfor i H alle disse positive el-testene NÅ da???? Ja, jeg er forvirret, er DET så rart da??? :-D

Er litt usikker på om jeg tør å teste i morgen igjen... Tar ihvertfall en el-test....:-D

Klem

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg har fått tanta. 5 dager før tiden, men joda. Jeg kjenner den igjen:(

Jeg som hadde fått samboeren min på å prøve, det var ikke så lett:(

Men jeg spurte han om vi skulle prøve i september også, så sa han: vi må jo det:) Det er hvertfall deilig å høre at jeg slipper den krangelen igjen.

Men da vet jeg hva stikkingen har vært. Jeg er vel endelig kvitt min cyste:) Da er det bare å kjøre på neste mnd også da.

Ser det positive, jeg kan drikke i ferien;) To uker til syden fra tirsdag.

Skrevet

Hei vennen fra 1973!

ja, det var deilig å drikke bort alle sorger og tenke på andre ting... ikke det at det hjalp så innmari mye å dra på nyfødt-tvillingbesøk med tømmermenn... følsom og med mensensmerter fra en annen planet.. Men jeg overlevde det og:)

har ikke vært her siden vi begynte... om jeg ikke husker feil, så meldte jeg meg inn her i november. da hette jeg Vivianca, men skiftet nick for ikke lenge siden. Av og til tar jeg relativt lange pauser herfra.. takler ikke presset:) Som regel er det fra skuffelsen mensen dukker opp, til rundt el.. så må jeg inn igjen davettu.. for å dele min spenning med andre.. hehe.. Gidder som regel ikke skrive meg opp på "ikke-gravid" på disse ikm trådene heller, før jeg stikker av når mensen kommer.. ler litt av meg selv.

takk for klapp på hodet.. det er godt i sånne stunder som i dag.. Er klar til å klappe deg og om det skulle bli nødvendig:) og sånn sett, så er jeg ikke så redd for de i hvite frakker.. så lenge vi havner på samme avdeling.. hehe...

Jeg følger spent med deg videre:) Disse el-testene dine vil jeg gjerne bli klok på... Enda flere lykke til! (kan ikke få sagt det nok) Jeg logger inn i morgen i spenning!

Klem:)

Skrevet

Oj, oj, oj.....

Har nesten ikke sovet i natt, har vært sååååå utrolig spent! Da klokken ringte (jeg har fri, men mannen min jobber) hadde jeg selvfølgelig akkurat sovnet, men spratt opp som en gærning. Begynte å romstere noe fælt i kofferten for å finne en stk. el-test og en stk. gravi-test. Gravi-testen er en test jeg kjøpte i UK, en digital fra Boots. Den har sånne sticks som du setter inni. Stoler ikke helt på den, vet ikke hvorfor, kanskje fordi den var så billig...:-D

Anyway... Tisser på glasset... Ikke noe blod i doskålen.... tørker meg... ikke noe blod der heller. OK, da kan jeg teste... Begynner med Boots digital. Kjenner jeg skjelver litt på hendene. Setter sticken inni hylsen og dypper nedi glasset. Teller til fem... Opp igjen. Tar så el-testen, som blir positiv før testresultatet fra gravi-testen. Gravi-testen blir negativ. Står og lurer... (hehe, hadde dette handlet om grubling og luring tror jeg vi alle hadde fått pos. tester!).

Fordi jeg ikke forstår at jeg skal ha pos. el-test 4 dager på rad, blir jeg litt forvirret, men føler meg med ett veldig lur. Har jo hørt at de digitale testene slår ut litt senere enn vanlige tester.

Mer romstering i kofferten... Napper med meg en grønn pakke (billigetester sin gravi-test), smetter inn på do igjen og putter test-pinnen nedi glasset. Teller til fem... Kan tydelig se at urinen fordeler seg og kontrollstreken kommer klart og tydelig frem. "FA***," tenker jeg, hvorfor i H stemmer ikke teoriene mine??? :-D

Etter ca. to min. med kraftig mysing mot pinnen kan jeg plutselig SE noe!!!! HVA? En H skuggestrek! Dette har jeg jo lest om, man skal ikke stole på skyggestreker. Står og myser og myser og venter på at streken plutselig skal poppe opp som et rosa trafikklys, men den gang ei.......

Mannen blir dradd med inn på badet. Han skjønner ikke så mye og sier bare: "Den er hvit, men jeg har ikke briller!" Herre Gud mann, klart den er hvit da! :-D Henter brillene til ham. Utrolig nok så trenger han ikke å myse så veldig lenge før han ser skyggestreken han også!!! Etter litt diskusjon er vi skjønt enige om at det også er bittelite granne farge på streken, men det er mulig det bare er sterk vilje som gjør streken farget...:-/

Så nå sitter jeg her da, og vet ikke HVA jeg skal tro! Har jo lest om mange som har fått skyggestreker, men ikke vært gravid, så jeg tror INGENTING før jeg har testet på nytt i morgen tidlig, eller før jeg har fått tak i en CB-digital, noe de ikke har her i Hamburg, men jeg er i Norge igjen lørdag morgen....

Nå har jeg selvfølgelig mensenvondt, så nå er jeg sikker på at mensen kommer...:-/ Tør jo ikke håpe, vill ejo vært helt sykt, siden syklusen min har vært så rar. VRÆÆÆÆÆL og så jeg som trodde at testene skulle gi meg et svar!!!

Teorien min er at IKM'en min uansett er forflyttet pga. senere el. Haha, jeg må bla tilbake i den forrige ikm-skraveltråden for å finne ut NÅR jeg hadde el sist.

Dette ble en laaaaang melding gitt....:) Og selvfølgelig blir det pinlig når mensen kommer. Ikke bare har jeg innbilt meg symptomer, men en falsk strek også... Appel Sin og Made in bed: Jeg vil på samme avdeling som dere! Skjønt, jeg tror kanskje jeg kommer på den for "galhetsnivå" 100 (eller noe i den duren, de galeste ihvertfall!)

FRUSTEklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...