HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. august 2008 #26 Skrevet 10. august 2008 Ingen symptomer enda desverre... Ikm onsdag.. Var så dum at jeg tok en test i dagtidlig.. selv om det er for tidlig, er jeg nå negativ.. Hører jo om alle som tester positivt tidlig.. Så nå har jeg ødelagt for denne ukes spenning føler jeg.. *sint på meg selv*
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. august 2008 #27 Skrevet 11. august 2008 Appel Sin: Velkommen i klubben. Jeg var så dum at jeg tok en test i morges, enda jeg hadde lovet meg selv a jeg ikke skulle... Fristelsen var for stor, og billigstrimlene for billige...:-D F****, jaja, jeg har ett lite håp igjen og det er at el var mye senere enn jeg hadde trodd, nesten en uke for sen iflg. el-testene. Det vil jo egentlig si at IKM'en min er mye senere også! :-D Så egentlig tror jeg at jeg kan slappe av litt til, selv om jeg helst vil teste allerede nå....:-D Hahahahaha, jeg er så dum! Innerst inne er jeg nesten 100% sikker på at det ikke klaffet denne gangen, pga. syklustull, men allikevel er jeg spent som et lite barn. Hvor dum går det an å bli? Idiot. Ellers gjorde jeg noe veeeeldig stygt isted. Jeg var så skuffet over den blendahvite testen... Mannen min trøstet meg og så sa jeg at jeg var sint... Han spurte hvorfor og så bare glapp det ut av meg at jeg var sint på de dårlige svømmerne hans. Jeg sa unnskyld med en gang etterpå, men fyyyyyy jeg føler meg så stygg... Skikkelig dårlig samvittighet... Jeg vet at hadde det vært omvendt, så hadde jeg blitt utroooooliiiiig lei meg. Jeg tror kanskje det var derfor jeg sa det, fordi jeg egentlig er redd for at det er mine egg som begynner å bli rotne.... Dumme, dumme meg.... Ja, som dere skjønner, i dag føler jeg meg skikkelig dum! :-/
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. august 2008 #28 Skrevet 11. august 2008 PS. Vil bare legge meg ned å grine... Jeg glemte forresten å fortelle hvorfor jeg tok den derre teite testen... Jeg har hatt vanvittig vondt i bekkenet i hele natt, så jeg tenkte at det kanskje var et godt tegn....:-/ Dumrian...
Gjest Skrevet 11. august 2008 #29 Skrevet 11. august 2008 Men snuppa da... ikke vær lei deg. Du ba jo om unnskyldning. Og jeg er sikker på at mannen din forstår at dette ikke alltid er like lett. Eggene dine er ikke råtne!!! Hadde du vært over 40, så kunne jeg ha forstått det. Men du er jo for unghoppe å regne;) Er heeeeelt enig med deg i at man skal gjøre ting alene på do. jeg hadde aldri drette foran mannen min...usj. Der går liksom grensa vettu. Jeg har hatt mensensmerter siden i går, men ingen mens ennå. Har ikke spotta heller. Men bare venter på det, sjekker papiret hver gang jeg er på do. Har tissa på glass, så venter bare på at testene skal dukke opp i postkassa mi. Prøv å få opp motet igjen snuppa;) Klem
Gjest Skrevet 11. august 2008 #30 Skrevet 11. august 2008 Appel sin: plutselig er testen positiv likevel;) Bare vente et par dager først. mange som ikke tester positivt før etter IKM;) Lykke til.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. august 2008 #31 Skrevet 11. august 2008 God morgen vennen. *Takk* for støttende ord. Haha, jeg har spurt mannen min, opptil flere ganger, om han ble lei seg. Faktisk så bare ler han og sier at jeg er gal! :-D Han vet jo at jeg er litt, ehm... veldig.., på tuppa. Stakkers mann...:-D Så joda, jeg føler meg litt bedre nå. Har fått frokost også nå. Mannen er gått på jobb og sønnen min og jeg skal snart til bassenget. Heldigvis er det innendørs, været er ikke så bra... Bra shoppingvær! :-D I morgen har jeg planer om litt trøste-shopping mens mannen er på jobb. Sønnen vår er strålende fornøyd hvis han får være på rommet og lese eller spille data, mens jeg shopper. Greit med store barn! Hehe, blir rart å få en liten baby igjen...:-O :-D Shoppingen er forresten veldig bra i Hamburg. Yndlingsbutikken min, Mexx, har en stooooooor butikk. Utvalget er mye større enn hjemme og prisene er en del lavere. I tillegg får jeg igjen 20% moms når jeg reiser ut av landet. Haha, etter å ha pendlet mellom England og Norge, hver eneste uke, i ett år, er jeg blitt "dronningen av VAT-refund"! :-D Er bare litt usikker på hvordan dette foregår når vi reiser med bil... Får vel bare lete etter et kontor på grensen. Haha, det eneste som kan få meg i bedre humør er shopping! :-D Er spent på hvordan det går med din (made in bed) test nå. Jeg heier på deg! :-D Og joda, jeg har fortsatt ørlite håp, selv om jeg vet at det er ganske så lite....:-/ Jaja, da slipper jeg i det minste å være kvalm på festen jeg skal på, i Oslo, i slutten av august! Må prøve å se det positive her...:-D Stor klem
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #32 Skrevet 11. august 2008 Made in bed: Ja, jeg får satse på at det er som du sier:) Vet det er mange som ikke tester positivt før ikm.. men kan ikke noe for at jeg føler meg skikkelig pessimist.. Skal prøve å snu det:) I teorien kan mensen komme allerede i morgen, men er ikke så stabil alltid. Om det ikke klaffer denne gang, har jeg en fertilitetsmonitor liggende klar.. Det er så utrolig deilig med sånne positive mennesker som deg, som alltid har et oppmuntrende ord på lager:) Lykke til til deg også! 1973: Litt gøy (og trist) å lese om deg også... du minner meg litt om me selv:) Sist gang var jeg så skuffa over at det ikke var positiv test, at jeg faktisk var sur på sambo fordi han ikke virka like skuffa som meg,... Herregud.. skulle tro det var en konkurranse.. må le av meg selv. Jeg bør jo være glad på hans sine vegner, som greier å ikke stresse og som tar ting som de kommer og er positiv.. Mellom hver el og Ikm pleier han av og til å snake til magen ; "ja, nå må du sitte godt da! Håper du er der inne" osv.. han er jo litt søt da.. Vet dere? I dag var jeg pinadø hardt fristet til å prøve en test igjen... som du sier; de er så billige at det skader ikke... Men jeg sto imot!! YAY! litt stolt.. nesten værre enn da jeg slutta å røyke.. Im crazy!! Stå på smukkaser!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #33 Skrevet 11. august 2008 Det er mange som produserer sent hcg og... og 10 dager siden eggløsning kan jo bare tale til din fordel.. Jeg krysser fingrene for deg:) Har lest en plass at vi produserer vanligvis hcg mellom dag 6 og 15.. er det det da? Ikke helt sikker her.. Hører jo støtt og stadig om folk som er sikker på negativ, og så plutselig dagevis etter ikm så lyser det positivt mot de:) Hør på meg nå da! Helomvending jo! Plutselig positiv igjen.. På alle oss sine vegne! Rart hvordan det svinger.. Ja, det blir noen nærvepirrende dager fremover.. fysj... hater å vente på mensen.. den er så uønska.. og så må man som "straff" gå og blø i flere dager til ende.. av og til virker det litt mer bekymringsløst å være mann.. sukk..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. august 2008 #34 Skrevet 11. august 2008 Appel Sin: Hahaha, jeg tror du kvalifiserer til å være med Made in bed og meg til galehuset! :-D Min mann og jeg snakker om at vi snart vil bytte ut Skybert med en baby...:-D Det er nemlig Skybert som lager alle de merkelige symptomene! :-D Huff, jeg har også merkelig syklus... Før jeg ble gravid, for 14 år siden, hadde jeg tre-ukers sykluser. Første syklus etter pillen hadde jeg 26 dager, så 28 og nå ??? Iflg. el-testene hadde jeg jo el for bare en uke siden, så da er det nok fortsatt litt håp her. Skjønt, jeg vet ikke helt om jeg stoler på de derre el-testene... Hmmmm... Jeg tror jeg har gitt opp denne pp. jeg har det bare på følelsen at mensen kommer. Jaja, shit happens. VRÆÆÆÆÆL, hører dere at jeg prøver HARDT å late som ingenting? Egentlig er jeg bare super-duper skuffet... Klem
Lykkebitteliten Skrevet 11. august 2008 #35 Skrevet 11. august 2008 Jeg har IKM lørdag 16. august. Ingen symtomer enda... Min mann og jeg har vært uten prevansjon i 2 år og 6 mnd... Holder nesten på å gi opp håpet. Vi har akkurat startet utredning! Men er likevel kjempe spent hver IKM! hadde jo vært artig om det kunne skjedd av seg sjøl. Denne mnd har vi hatt oss nesten hver dag rundt EL!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #36 Skrevet 11. august 2008 1973 ja, du sier du har gitt opp, det sier jeg og ofte... men ikke nekt for at det er et tiny tiny håp der inne.. det hat hvertfall jeg.. Selv om jeg alltid leiker tøff ovenfor venninder og sier.. næsj.. en mnd til eller fra... vet ikke om jeg mener det eller om jeg rett og slett er gått in i denial-fasen... Jeg er ikke lei.. NEI DA! Jeg vet jeg blir gravid en eller annen gang... JADDA! vet ikke om jeg lurer eller beskytter meg selv.. og du? takk for invitasjon til galehuset.. slår meg gjerne med.. Vil sikkert føle meg mer normal blant likesinnede.. men det er noen dager til din Ikm ifølge el testene! Da er det håp! Og jeg tror på deg! Skal ta deg imot om du detter, men hold motet oppe! dety er ikke farlig!! Hør på meg da!! Må jo være scizo.... pessimist i det ene øyeblikket og superpositiv i det neste.. hva er adressen igjen? til galehuset mener jeg? klem:)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #37 Skrevet 11. august 2008 jA, SPENNINGA SNIKER SEG INNPÅ HVER GANG... IKKE SÅ LETT Å HOLDE DEN VEKK... ups... caps lock.. hihi.... En positiv ting med denne jævla prøvinga er at man får i det minste masse sx... overfladisk og robotaktig noen ganger..og av plikt.. men sex is sex:p Er så lei selv at jeg ikke engang gidder å oppdatere nicket mitt når jeg bikker en prøveperiode.. Er i 13.. ikke tolv.. Lykke til til deg også
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. august 2008 #38 Skrevet 11. august 2008 Dette er egentlig hysterisk morsomt! HERRE GUD så vi stresser, ikke rart at mennene flirer litt av oss. Det gjør min mann, på en kjærlig måte da. Vet at han synes synd på meg, for han stiller opp når han må! :-D MEN jeg kan jo ikke mase så mye med ham som jeg kan med dere. Hvis han visste at jeg var *så* gal, så hadde han antageligvis stukket...:-DDD Jeg er også skikkelig scizofren for tiden. Går fra å være super-positiv til å være dritt-negativ, og andre veien igjen, på et blunk. Er litt forvirret ja. Men jo, jeg er enig, alt håp er ikke ute før mensen er kommet! :-D Hahaha, jeg måtte kjenne litt på tappen igjen. Nå når jeg endelig har funnet den, så kan jeg jo ikke la være...:-D På meg virker det som om den er ganske så lukket, men det skal den jo være mellom EL og IKM? Når er det den åpner seg før mensen? Dagen før, to dager før, tre dager før??? Håpefulle klemmer
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #39 Skrevet 11. august 2008 ikke le! men jeg tør ikke leite etter tappen engang jeg... er redd jeg skal ødelegge den... HAHA! Og så har jeg noia for negler oppi der.. redd for å skrape.. å sette inn tampong holder for meg.. fnis.. kan nevnes at jeg led nærmest av penisskrekk fra jeg var 16 til 18... så spørs om det har utvikla seg videre til andre ting.. Takk gud for at jeg har dere... mannen min får nok doser av meg gjennom døgnets timer.. Ser han nyter det mens jeg sitter på bim og han får "fred".. hihi.. han er ikke redd for å innrømme det heller.. men han gruer seg til sædprøve! Stakar.... skal ta nå i nærmeste fremtid.. skal bare ta blodprøver gjennom en syklus først... så til medicus i trondheim... oææææææ.... kan desverre ikke gi deg råd ang livmorstappen... der er jeg grønn som dagen er blå... herregud... da jeg begy.... herregud! da VI begynte å prøve for over et år siden, trodde jeg det skulle gå max et par mnd.. Så jeg kjøpte inn. gratulerer du skal bli pappa gave allerede da... nå ligger den i hylla og irriterer oss begge... har til og med glemt hva boka heter..
Lykkebitteliten Skrevet 11. august 2008 #40 Skrevet 11. august 2008 Appel: har dere startet utredning? hehe, ja! Sex blir det nok av, det skal være sikkert! Blir litt lei innimellom...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #41 Skrevet 11. august 2008 startet og startet... hjulet har bynt å rulle hvertfall... Vi har sendt inn en del skjema, og skal nå gjennom en syklus med masse blodprøver av ymse slag... Så drar vi til trondheim i høst og tar hele utredninga på ei uke.. gruer meg fælt... tror jeg da...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #43 Skrevet 11. august 2008 Alt for tidlig:) Tester alltid noen dager før ikm.. prøver å holde meg i skinnet.. men dog.. sukk..
lissi33 Skrevet 11. august 2008 #44 Skrevet 11. august 2008 Kjøpt en digital, skal ta den torsdagmorgen. Skal på båttur og fest på kvelden, men tror ikke jeg tørr drikke omså den er negativ, IKM søndag. I dag har jeg hodeverk, samt stikninger i brystene og press i magen. Er det ikke noe på gang så er jeg vanvittig god å lure meg selv. Blødninger Det er helt vanlig med litt småblødninger de første ukene av en graviditet. Noen får en liten blødning når egget fester seg i livmoren i løpet av den første uken etter befruktningen. Andre kan blø litt etter samleie. Dette leste jeg, og akkurat dette har jeg hatt. (feste)blødning dag 7, blødning etter sex. Spennende og nervepirrende.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #45 Skrevet 11. august 2008 Om du tester så mye for tidlig, ville jeg ha tatt en annen test enn digital.. har hørt de trenger et litt høyere hcg nivå enn de "vanlige" for å vise positiv.. Håper på klaff for deg! Lykke til!!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. august 2008 #46 Skrevet 11. august 2008 Heisann, her har det vært aktivitet mens jeg har vært på jobb! Dagen i dag har vært helt annerledes enn i helga, det er helt merkelig. Småstikkinger i magen og i puppene. Er ikke spesielt vondt å klemme på puppene, men litt rart opp mot armhulen på venstre side. Sikkert bare inbilning, og ømt fordi jeg har klemt der.... Men kjenner det skal mindre klemming til før det er småvondt nå. Kjente også at det var en tann som føltes rar i dag, men bare et kort øyeblikk. Og i natt da jeg sto opp for å se på ol-svømminga, hadde jeg ikke sittet oppe mange min før jeg ble småkvalm, men det gikk over ganske fort. Enten er det noe der, eller så er jeg blitt spenna gæren jeg også, og må legges inn sammen med A1973, Made in Bed og hvem var nå den siste?? Kokos?? Made in Bed: Test igjen om noen dager du, er jo kanskje for tidlig?? Lykke til alle sammen, jeg sender over en god dose tålmodighetspulver! ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. august 2008 #47 Skrevet 11. august 2008 Glemte å ta med at jeg fryser lettere i dag, pleier å være ganske varm av meg.....
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. august 2008 #48 Skrevet 11. august 2008 Jeg heter ikke kokos, men ER litt kokos... ey? Så gøy å høre at du står opp midt på natta for å se på ol.. syns det er søtt jeg.. men du hører utentvil sammen med meg, made in bed og 1973... som forøvrig ikke har vært her på noen timer.. i miss them.. and their craziness!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. august 2008 #49 Skrevet 11. august 2008 Sorry, blander de nickene rett som det er... ;/ Hehe, det er morsomt med litt gærne mennesker her inne, blir liksom litt mindre alvor alt da ja. (selv om det er alvor for oss...) Hehe, det var nok første og siste gang jeg står så tidlig opp for å se på OL, det har vært en lang dag, selv om jeg tuslet opp i senga igjen etter ti min foran tv`n. Men om jeg sov noe særlig mer?? Neida, lå bare der og døsa i halvannen time til. Men godt det og da. Kjenner jeg er trøtt nå, men her er det bare å prøve å holde seg våken til natta kommer....
Luksusfellen Skrevet 11. august 2008 #50 Skrevet 11. august 2008 Mener jeg har noen symptomer, men er ikke overbevist. IKM på torsdag. Testet negativt på lørdag....... måtte bare prøve.... men det er det vel mange som kjenner seg igjen i.. ;)Har hatt sure oppstøt i hele helgen, nesten konstante murringer rundt halebenet. Var veldig sliten på lørdag... kan også skyldes at jeg var tildlig oppe med minsten.. Så det beste.... har hatt stikkinger i brystene i nesten hele dag. De er ikke ømme men det stikker i de.. Hva tror dere damer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå