Gå til innhold

Uke 33 jenter - nå kommer vår uke. Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker her også, både i puppene og underlivet.

umulig å si om vi psyker på oss. Det er jo egentlig rart at vi gjør, for jeg kjenner jo stikkingen.. hehe

Har mange symptomer, og syns det er rart om den er negativ, men er den så så er det trist, men får bare prøve igjen. Vi kan ikke bli heelt tussete.

Kan det være sunt å tenke så mye på det som vi gjør?? hehehe..

pyton denne tiden fram til mens. Man kan jo ikke drikke engang;)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at vi er savnet Appel Sin! Nå er jeg her igjen. Har vært en tur i byen, spiste lunsj og "dillet" litt rundt. Vræl, det var så vidt jeg kom meg hjem pga. det dårlige bekkenet mitt. Er vant til at det slår seg vrangt, men tror det er lenge siden det har vært så ille. Hahahahaha, om jeg ikke ER gravid, så går jeg som om jeg er gravid, som en ku...:-D Siden jeg er så vant til å ha vondt, så vet jeg ikke helt om jeg kan tolke dette som et symptom....

Ellers har jeg også hatt en del stikninger i lysken i dag. Ikke mens-smerter, mer som el-smerter på begge sider. Heller ikke det trenger å være noe symptom, kan like gjerne være bekken-vondt.

Og, jenter, her er det sykeste.... Jeg har el-liknende utflod. Hver gang jeg er på do så tenker jeg: "Hva F*** er dette, jeg skal ikke ha el nå for svarte!" Har hatt dette i noen dager nå, siden fredag, tror jeg. Har ikke tatt el-tester, det får F** meg være grenser for hvor mye penger jeg skal bruke på denne SYYYYYYKE kroppen min! :-D

Nå er guttene gått for å bade i bassenget. Deilig med litt tid alene! :-D

Hahahahahahaha (hører dere den anstrengte latteren min?) jeg tror vi er en gjeng med gærninger her. Jammen glad vi ikke befinner oss i samme rom..... :-D

Klem

Skrevet

Så godt å høre at vi er savnet Appel Sin! Nå er jeg her igjen. Har vært en tur i byen, spiste lunsj og "dillet" litt rundt. Vræl, det var så vidt jeg kom meg hjem pga. det dårlige bekkenet mitt. Er vant til at det slår seg vrangt, men tror det er lenge siden det har vært så ille. Hahahahaha, om jeg ikke ER gravid, så går jeg som om jeg er gravid, som en ku...:-D Siden jeg er så vant til å ha vondt, så vet jeg ikke helt om jeg kan tolke dette som et symptom....

Ellers har jeg også hatt en del stikninger i lysken i dag. Ikke mens-smerter, mer som el-smerter på begge sider. Heller ikke det trenger å være noe symptom, kan like gjerne være bekken-vondt.

Og, jenter, her er det sykeste.... Jeg har el-liknende utflod. Hver gang jeg er på do så tenker jeg: "Hva F*** er dette, jeg skal ikke ha el nå for svarte!" Har hatt dette i noen dager nå, siden fredag, tror jeg. Har ikke tatt el-tester, det får F** meg være grenser for hvor mye penger jeg skal bruke på denne SYYYYYYKE kroppen min! :-D

Hahahahahahaha (hører dere den anstrengte latteren min?) jeg tror vi er en gjeng med gærninger her. Jammen glad vi ikke befinner oss i samme rom..... :-D

Klem

Skrevet

Og nå ser det ut som om jeg har fått hikke også... Sorry, ikke min feil denne gangen, er nettet her som er litt ustabilt.

Skrevet

Klem

Skrevet

IKKE MOBB, jeg er litt SEEEENSIIIIITIIIIIV i dag! :-D

Nettet på dette hotellet er omtrent like ustabil som jeg føler meg...:-D

Jeg fant dette på nettet, om min rare utflod:

Utflod

Økt utflod er et tidlig tegn på at man er gravid. Den kan gjerne bli litt tykkere og seigere enn når man ikke er gravid. Dette er normalt.

Pføy, neida... iiiiiingen sommerfugler i magen nååååååå.... Hvor F*** ble det av de derre mennene med hvite frakker? Har de vært hos dere??? :-D

Skrevet

Og jeg har hatt blødninger.

Noen som vet hvor den lista er?? Den med alle symptomene? Lyst å lese den igjen.

Skrevet

HVA I HELVETE! (Unnskyld at jeg både banner og skriker! :-))

Jeg kunne jo ikke dy meg... Siden guttene er og bader fant jeg ut at jeg skulle spandere en el-test allikvel, selv om jeg akkurat hadde vært på do. Klarte å presse ut noen dråper og GUESS WHAT? POSITIV el test, igjen! Det er jo selvfølgelig litt vanskelig å tolke de derre billig-testene, men test-streken er definitivt sterkere enn kontroll-streken, den er ikke like tykk, men sterkere i farge. FANEN, FANEN, FANEN, og så vi som sover på samme rom som poden. Blir nok ikke noe sengekos her nei... MEN JEG SKAL JO HA MENSEN FOR F!!! Beklager banningen og steikingen her... Jeg er bare så utrolig sliten av alt sammen. Vil bare legge meg ned og griiiiiine... Når har jeg IKM nå da for pokker??????? Dette er altså TREDJE gang billig-testene er blitt positive denne pp....

Ser og ser på testen... Og jo, jeg er sikker på at den er positiv, nå ser det ut for at test-streken også er like tykk som kontroll-streken... JEG TRENGER RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD, hvordan skal vi få til dette? Og nei, jeg tok jo en gravi-test i morges, og den var negativ, så jeg er ikke gravid heller..........

FRUSTE, FRUSTE, FRUSTE....

Skrevet

Det høres veldig rart ut, sikker at du ikke er gravid?

Kanskje eltesten spiller deg et lite puss?

Etter poden har lagt seg, kan dere ikke ta en kjapp på badet?

Stille deg med ene foten oppå doen så kjører han på bakfra? Beste stillingen også for å bli gravid... hehe

Skrevet

Lissi33: Problemet er at han er 13,.5 år og legger seg samtidig som oss, ihvertfall nå når vi er på ferie... Jaja, vi får vente til han har sovnet. Heldigvis sover han veeeeldig godt og han ligger ikke rett ved siden av oss. Han sover på en ekstraseng som ikke er i "se-rekkevidde", så joda, vi skal nok klare å få det til, bare å legge rompa mot ham og så får han gjøre seg ferdig så stille som mulig...:-/ :-D Stakkers mannen min, han føler seg litt vel brukt for tiden....:-D

Men jeg skjønner ikke dette... Ble virkelig helt satt ut nå.... Kan det være at jeg ER gravid, men at el-testene oppdager det fortere enn gravi-testene????

Skrevet

Er det alle her som har en eller annen form for symptomer?

Merker ingenting ej:( Så da er vell sikkert ikke gravid heller....

Eller er det bare jeg som kjenner kroppen min så dårlig?

Skrevet

opppppps, 13 år ja.. hehehehe...

Det blir noe annet, men joda, legger dere i skje og ta en stille en.

Ja mannfolka føler seg sikkert litt brukt men det får bare være..

Vi MÅ ha sæd.

Ja det kan godt være at eltesten leser bedre. Du har jo testet litt for tidlig.

Kom med den symptom-lista da noen!! :;)

Skrevet

mamma til Aurora: Du leter ikke godt nok! :-D Haha, skal bare se at det er DU som virkelig er gravid, vi andre er bare innbilt gravide...:-D

Skrevet

A1973:

Så rart dette er da? Så merkelig å ha 3 perioder med positiv el-test i 1 syklus!!!?? Nei, det må være noe galt; enten med el-testene, eller som du sa selv; el-testene reagerer på hcg som gravi-testene ikke oppdager...

Jeg vet sannelig ikke, du får ta nye tester, og så evt ta en prat med legen når du kommer fra ferie hvis du ikke har funnet ut av det på egen hånd :)

Skrevet

Symptomer ja...litt kvalme og menssmerter.

Mensen kom aldri på Fredag, så jeg testet idag, og jammen meg kom det et kryss!

Jeg er SÅ glad! Ganske flaks å treffe på 1. pp!

Håper bare ikke det lille frøet detter ut! :)

Skrevet

Hei igjen!! Her har det skjedd mye ser jeg! Action hos deg da 1973!Skjønner godt du er spent.... Du? Ikke bli sinna, men nå skal jeg fortelle deg en ting som kanskje gjør deg negativ igjen... men det er for å beskytte deg!! Dont kill me! i love you!! jeg tissa på el-test for noen perioder siden.. på ikm.-. og den ble positiv.. Gjett om jeg fikk trua da! Var sikker på jeg var gravid, for hadde hørt at det kan slå ut på el tester noen ganger.. tuta og grein.. fysj.. Håper jeg ikke ødelegger håpet ditt, for det må du ha uansett! oki??

Her begynner jeg å vente på mensen... i dag er magen så oppblåst at jeg føler jeg letter snart.. Helt sant!! Fiser som en flodhest... Så nå er jeg sikker på at den kommer i dag eller i morgen.. Fuck!! E så sinna!!!!! Så akkurat nå er jeg negativ...

Men kjekt at du er tilbake frøken!! You are my twin sista from another mista!:)

Skrevet

Gratulerer så mye, aprilbaby! :D

Så heldig du er. :) Lykke til!

Selv skal jeg egentlig ha tr i dag, men så langt har jeg ikke sett noe til den. Forrige gang var den en dag forsinket, så tror nok at det samme skjer nå, eller at den er flere dager forsinket.

Har ingen tro på denne pp'en, desverre. Tror syklusene mine begynner å tulle nå. :/

Eneste såkalte symptomer jeg har, er vondt i korsryggen. Har hatt det i en uke nå. Eller har jeg nesten ikke noen av de tingene jeg pleier å ha før tr. Ikke er jeg oppblåst, ikke murringer, ingenting.

Plæh. :)

Lykke til dere andre. ;)

Skrevet

Gratulerer så masse! Heldige du!:)

kan ikke nekte for at jeg ble hardt misunnelig på deg.. 1 pp!!! you lucky Pig! grrrrr..... hormonene koker....

Lykke til til deg!

Skrevet

Å, gratulerer så mye Aprilbaby. Du er jammen heldig.

Her er det ingen symptomer verken på graviditet eller mensen...Har en cb.dig-test liggende, men jeg har klart å holde meg i skinnet i dag! Men jeg er ikke positiv, for det er mulig svømmerne til typen er dårlige...Men det skal vi teste neste uke, og det skal bli fint å få et svar.

1973: Jeg brukte quick response el.-test en gang, og de funka ikke for meg i det hele tatt. Fikk "feimelding" flere ganger.. og jeg er veldig regelmessig. Har brukt c.b. ellers, og den slår alltid ut når jeg har forventet el. Tror det er testen som spiller deg et puss, men vi får jo håpe at det er en liten tass, og ikke el. som gjør at den slår ut:0)

Skrevet

Åååååå! det er så ulidelig spennende!

Nå minte du meg på at min også kanskje kommer i morra... Men det skal den ikke!! vi boikotter mensen! Mensen er ikke velkommen!!!!

Hvilken avdeling er du på? her er det mistenkelige myke vegger.... og jeg fikk en ny genser i presang, som har sånne rare armer.. kan knytes på ryggen? har jeg aldri hørt om før..

Du må oppdatere oss om testingen din!! dør av spenning.... jeg SKAL prøve å vente til onsdag...TIDE!!

Skrevet

Kan ikke noe være så snill å finne den listen med symtpomer?

Skrevet

Grattis til alle gravide, og masse lykkeønskninger på testing denne uka:)

Skrevet

Bare lurer litt...Er det noen av dere som har testa svømmerne til typen? Lurer liksom på om det er derfor jeg ikke blir gravid... mamma blei det etter 1 mnd., men sånn gikk det ikke med meg! Men nå hadde jeg jo gått veldig mange år på p-piller, og det hadde ikke hun.. Men jeg slutta for 1, 5 år siden, så det burde vel være ute av meg nå..

Skrevet

Takk takk, alle sammen:)

Huff, føler meg litt dum, jeg har akkurat begynt prøvinga, og så klaffer det med en gang, mens mange av dere har prøvd så lenge...:(

Er nesten sånn at jeg ikke tror på det, eller vil ta det inn over meg, for jeg er så redd for alt som kan gå galt!

Men, håper det sitter godt fast der inne, og ikke kommer ut før om 9 mnd!:)

Lykke til alle sammen!

Må vel kanskje flytte litt på meg, selv om jeg tror det betyr ulykke.

Så jeg blir her en liten stund til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...