Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har muligheten på torsdag hvis det er noen som vil treffes da! Hvis jeg tør å ta bussen for første gang med vogn da;p Resten av uken går med til besøk av helsesøster m.m. Er det forresten noen her som hører til Manglerud helsestasjon? Jeg ble plutselig flyttet dit fordi helsesøsteren på Bogerud hadde "for mye å gjøre"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare mulighet fredag jeg da. Skal på helsestasjon fredag. Hadde vært veldig koselig å få sett dere før dere flytter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått vært så mye inne her siste uka, hadde egentlig slått fra meg at vi kom til å rekke lunsj før Larandra dro siden normajean er i Bergen nå, men en trilletur må vi jo få til!er gjerne med på en trilletur enten torsdag eller fredag, kan begge dager.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det treff på Oliven kl. 12:30 i morgen for de som kan! Blir siste treffet med Laila.

Vi kan jo eventuelt kombinere det med en trilletur etterpå dersom noen er klar for det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt - jeg er uten bil i morra. Mannen min er på kurs og trengte bilen. Om jeg er eventyrlysten kommer jeg med buss, men kan ikke garantere noe. Må bytte buss underveis, og de korresponderer ikke så på vei hjem må jeg som regel vente en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, kjempedumt at jeg ikke får sagt farvel til deg da Laila!!!! :(

 

du får ha en fin reise hjemover og håper du finner en bra trillegruppe der oppe i nord (men ingen er vel så bra som oss;)?

 

kos dere alle sammen i morgen, stor klem fra anna og erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...