Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Så bra! Jeg skal ikke stresse for mye. Leser masse poesi på skolen, så det får vel roet ned ting litt;) Skal sjekke blodtrykk igjen på kontroll i morgen, så satser på at alt er bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, begynte å lure på om det var noen nye her inne...;) Blodtrykket var fint denne gangen, så jeg regner med at alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, Saltlakris! Det blir 13.30:) Da kan vi jo flytte oss til Oliven hvis det er for kaldt å sitte ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Kom hjem igår kveld med både svigermor og baby,svigermor hoppet på første fly og var i Oslo en time etter babyen var kommet! Hvis alt ligger til rette for det er det mulig jeg tar med meg Tijana og triller oppover til Oliven en tur jeg og! Så godt å være ferdig med fødselen,hadde gruet meg skikkelig denne gangen! Hvordan kan jeg forandre nicket mitt på siden,jeg kommer meg enda ikke inn på min side,kansje jeg bare må stå som høygravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært utrolig koselig å hilst på Tijana også Larandra!! :)

Du forandrer nicket inne på "min side", under brukerinformasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dere "nettop-fødende" her er jammen spreke må jeg si!kjempe hyggelig om du også kommer Laila, du er kjempe heldig som har fødselen overstått...Har vært på fødselsforberedende kurs i dag å sett på fødselsvideoer fra 80-tallet fra sverige og england, de var IKKE så veldig pene syns jeg...så nå vil jeg gjerne komme meg til ullevål å få dette overstått... :)

 

Vi snakkes i morgen kl halv to da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, veldig sprekt laila!!!! det får en si!

gleder meg til å treffe begge de to små jentene..... sender en melding til marit jeg og spør om hun vil komme. men hun har jo litt lenger vei, så antar at hun ikke orker? men hvem vet? hipp hurra for 3 små jenter uansett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter!

Hvordan går det med rugingen? Ingen flere fødsler?

Her er formen stigende etter betennelse i livmor og antibiotika-kur. Emilie har selvfølgelig blitt dårlig i magen etter pillespisinga mi, men nå håper vi spising og soving tar seg opp litt.

Noen planer om å treffes? Skal prøve å bli med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det jo en fødsel til i dag, så nå er det bare tre igjen.. :)

Jeg og Mathea er veldig klare for treff igjen snart!

Bra å høre at du føler deg bedre beibis, og at det går fint med lille Emilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å griiiiiine snart! 2 andre med termin på samme dag og de har fått sine og her sitter jeg like oppblåst og gravid med NULL fremgang på en uke. livmoren min er låst som et hvelv. tror han har det for godt der inne jeg, ingen vits i å komme ut liksom:( Blei strippet for andre gang i dag, ingen effekt denne gangen heller.

jaja. samboeren min er søt da, han blir hjemme med meg resten av uka. skal tilbake til Riksen på fredag til lege, får se hva det blir til da....

 

Beibis: er veldig spent på å se det lille nurket ditt, fint å høre at det går bedre:)

saltlakris: hvordan gikk det med besøk av helsesøster? hva serverte du, hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er utålmodig NormaJean. Man får liksom følelsen av at man kommer til å være gravid til evig tid etter at man har passert termindatoen. Lykke til hos legen i morgen. Det er nok din tur snart:-) Emilie kom 6 dager etter termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble med kun kaffe på helsesøster.. :) Følte det var litt å overdrive å

dra frem kaker.. :D

Du får trøste deg med at det uansett ikke er lenge igjen nå NormaJean, så nå må det jo snart skje noe! Blir spennende med kontroll på Riksen i morgen da! Lykke til!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tenk at nå er det flere med barn utenfor magen enn inni her i gruppen vår! Din er vel rett nedi svingen, NormaJean... håper det snart blir en liten en hos deg også! Min kan for all del bli der den er i noen uker til! Jeg prøver å bestikke den til å bli der den er ved å bake kaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært en tur på H&M på skisenteret, og der har de nå fått ulltøy til baby! Rasket med meg en body og et par bukser... Kan jo hende det blir kaldt rundt juletider:) Håper alle har det bra her inne, og hvis noen vil ta en kaffe på Oliven en dag til uken er det bare å si ifra... Jeg babyprater mannen min fra vettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!så fint å se at dere fortsatt holder tråden her!først nå har jeg kommet meg på internet..hehe...Vi kom hjem på lørdag og har vel gått i ett siden da...er så mye nytt hele tiden, og dagene raser...vi storkoser oss, er så utrolig glad i det lille nurket vårt jeg kan bare sitte å gråte!hehe.. Har allerede vært på trilleturer i området her, hun elsker å ligge i vogn, sovner før vi har lagt henne ned i vogna..hehe...det lover veldig bra så jeg håper å få treffe dere etterhvert!så får vi håpe normajean kommer til hektene etterhvert også...

hun skal forresten hete Hedda :)

 

Håper alle har det bra, Elisabeth og Stine, ikke lenge igjen for dere heller nå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig å høre at det går bra med dere! Det er ikke lenge igjen nå, max 3 uker for min del... Sukk, går og kjenner etter om det er noe på gang. Fikk et par omganger med veldig vondt i korsryggen her om dagen, så kjenner veldig nøye etter så jeg er sikker på å få det med meg hvis noe er i gang:) Det ville jo tatt seg ut hvis jeg ikke får keisersnittet mitt nå!

 

Fortsett å kose dere med de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda er et utrolig fint navn:) Synes alle her har valgt nydelige navn jeg da:) Hvis noen har lyst til å trille tur til uka eller gå på kafe så er det bare å si ifra. Jeg har et par uker til termin, men han kan godt bli der litt lenger kjenner jeg. Koser meg veldig med magen jeg, ut kommer han jo tilslutt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...