Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

NormaJean: Så synd at Erik sliter med vond mage! Fryketelig vondt å høre at de gråter og gråter, uten at det hjelper noe av det man gjør!

Mathea var mye urolig på kveldene og hadde vond mage i begynnelsen. Etter at jeg sluttet å drikke brus har hun vært stort sett helt fin, så det er et tips i hvertfall.

Håper det ordner seg, og at kanskje det kan hjelpe med kiropraktor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan desverre ikke ons eller fred, men jeg blir med neste gang! :) men dersom noen har lyst på en liten tur i dag, kan dere sende en melding,vi er ferdig 13.15... :)

 

stakkars dere anna, høres ikke noe bra ut, det skal ikke så mye gråt til før man blir sliten heller, og det er så vondt å høre på også...håper det ordner seg,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino hørtes bra ut! Satser på at det går greit. Emilie har vært så utrolig sutrete de siste dagene. Og neimen om vi vet hvorfor. Men kanskje det har gått over nå? Hun har nå satt ny rekord i soving på dagen - 2 timer! Er en uke siden hun sov mer enn 1/2 time i slengen på dagen. Bare så synd jeg må vekke henne nå for mating før vi skal på 6-ukerskontroll :-(

 

Håper Erik roer seg litt på kvelden snart også. Blir ganske tom for energi av å se småen ha det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt forandring i planene, så jeg har anledning til å møtes i morgen dersom dagen fortsatt passer for noen.....?

 

Jeg tror lille Hedda her må ha et veldig godt sovehjerte, hun sover fortsatt mye..men er ofte urolig på kvelden da...Men jeg krysser fingrene for at soverutinen på natten i alle fall holder seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, jeg er veldig klar for en luftetur! :)

Hva med å møtes ved Oliven kl. 12:30?

 

Hvordan er det med Emilie og vognturer nå Beibis? Har hun blitt gladere i vogna si? :)

 

Pippi: Hvordan var barseltreffet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da prøver vi på babybio til mandag, hvis dere fremdeles har lyst! :)

Filmen er "Vicky Christina Barcelona",og den går kl.13:00 på Saga.

Det er ikke plassbilletter,så da kan vi jo bare bestille billetter til oss selv alle sammen, så slipper en å legge ut!

 

http://www.oslokino.no/babybio/

 

Hvem er med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vi gjøre!Er det noen som vil ta banen kvart på tolv eller tolv fra Lambertseter?Det er heldigvis meldt fint vær til i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!Det var veldig hyggelig på kino, det må vi gjøre igjen!!Det er ikke så lenge til Larandra reiser nordover nå, og det hadde vært veldig hyggelig å møtes alle en gang før det...? Vi kan gjerne spise lunsj her dersom det er interesse for det?Husker ikke hvilken dato du skulle reise,men hva med en eller annen dag om to uker? for jeg er borte denne uka, og normajean er borte neste uke...

 

Hadde kanskje vært enklere å planlegge treff på facebook dersom dere alle er der?Etternavnet mitt er i alle fall auberg ;)

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er med på treff om et par uker! Shawn Tristan(vi skal bare bruke Tristan til hverdags) har begynt å spise masse etter en litt treg start, så nå ser det ut til å ordne seg om enn med flaske i stedet for pupp. Det blir jo en del ekstra jobb, men jeg håper på å kunne klare å overtale ham til å spise fra "kilden" i løpet av en stund:) Håper det er bra med alle andre her inne, og så gleder vi oss masse til å møte alle om ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig droppet facebook, men kan godt bruke den igjen. Heter Pedersen til etternavn, vi er sikkert en del som heter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,da har jeg en liten pause fra flytte-organiseringen og bryllupsplanleggingen:) Står enda som høygravid,barnimagen folka har valgt å overse mine henvendelser tydeligvis.. vurderer å lage meg en ny profil snart! Håper jeg får treffe alle en gang til før vi drar,hadde vært veldi koseli! jeg er kansje den eneste uten facebook her??! Vi drar søndag den 19 oktober,så jeg håper dere kan utsette planlegginga der inne til vi er dratt??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...