Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Det samme her. Tiden ble litt for knapp i dag. Håper dere hadde det hyggelig. Jeg er med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke klokken 13 i morgen, da har jeg en annen avtale, kan eventuelt senere på dagen. Onsdag skal vi en tur til Sverige, så da kan jeg ikke, men ellers er jeg ledig hele uka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kl 13 passer bra for meg også. Jobber til tolv så da kan jeg jo bare traske opp etter det. Vi møtes på oliven eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tekte jeg bare skulle si at jeg håper det går bra med gjengen her inne, tenker fælt på de som er fødeklare.. Sjekker spent hver dag for å se om det har skjedd noe nytt, det er jo så spennende! Ha en fortsatt fin mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, er sånn passe utålmodig nå. 3 dager igjen til termin! Nå er vi jo allerede 1 baby og bare 5 store mager igjen. Håper jeg er nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tenk på det, 1 utenfor og fortsatt 5 tjukkemager!

snakket med Margaretha, lurte på om noen ville være med på ett treff til onsdagen? og vi foreslår noe så "skummelt" som å dra ned til byen og spise lunsj på Mekka.......? en liten forandring fra den fantastiske servicen og maten på Oliven;)

 

Er noen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å prøve noe nytt :-) Men hvor er Mekka? Aldri vært der.

Jeg blir gjerne med, men håper jo selvfølgelig at jeg er på Ullevål da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...først lunsj, så kan vi bli med deg på ullevål etterpå.... ;) Går det greit med kl 12.30-13.00 tiden? Det ligger ved akerselva ikke langt fra anker hotell (http://www.mecca.no/) . De som ikke vet hvor det er kan evt møtes ved grønland t-bane..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bebis: kan vi ikke bare ta imot babyen på cafeen da? gjøre det litt enkelt og greit mener jeg....... multitasking på ett høyt nivå, spise lunsj og føde samtidig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god ide :-) Så ut som de hadde masse gode puter der.

Menyen så da ikke dum ut! Litt forandring fra Oliven...

Lurer på om det er litt langt å gå dit for meg, får se an form og vær. Ellers tar jeg bare trikken. Den stopper jo ikke så langt unna.

 

Møtes kl.13?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...