Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Hei,hopper over denne gangen ettersom jeg har fått jenta mi hjem + storesøstra som blir her til fredag. Håper på treff i neste uka da istede,m baby;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kl 13 høres fin fint ut! det er ikke langt å gå, tror det beste for deg er å ta tbanen til jernbanetorget og ta 34 eller 54 bussen derfra eller gå til Gunerius og ta trikken 1 stopp. vi kan jo treffes på jernbanetorget da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med en liten tur, har en avtale kl 14, men rekker en kjapp kaffe. Jobber på Oslo city, så det hadde vært supert hvis noen som vet veien skal innom jernbanetorget! t-banen eller togstasjonen? Og evt. når? Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen først og noen ærend etterpå, så tror jeg drar rett dit!sier i fra dersom jeg kommer til oslo city først :) snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saltlakris!

Leste akkurat fødselshistorien din. Du måtte jammen jobbe hardt for prinsessa di! Håper jeg slipper litt lettere unna.... Men en god trøst at du sier alt er verdt det når man får babyen i armene. Gleder meg til å treffe Mathea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke love noe, men skal prøve å bli med på mandag. Vi er ikke kommet inn i noen fast rutine på mat,soving og sånt enda, så det avhenger litt av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer gjerne:) har en litt åpen avtale med jordmor om kontroll i morgen, hun har vakt på fødeavdelingen, så jeg skal bare ringe i morgen tidlig for å høre når jeg skal komme. men satser på å få det gjort før 12.30 da! men kan jo sende melding hvis jeg blir forsinket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med halv ett imorgen. Men kanskje greit å møtes på lambertseter tilfelle saltlakris kommer med mathea:) Hadde vært så utrolig koselig å se dem. Vi kan jo sette oss på den andrea kafeen ved rimi, ikke oliven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,må stå over denne gangen også,datteren til mannen skulle hjem fredag,men a klarte hun å bli innlagt på sykehuset og måtte vente med å reise til mandag.. Så jeg kjører til Gardemoen i ett tiden.. ikke noen flere som har født enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok ikke med i dag. Har hatt vonde modningsrier i natt og må ta igjen litt søvn. Blir frustrert av det her - kan ikke den ungen komme seg ut snart...

 

Larandra - håper alt er bra med den syke!

 

Saltlakris - gleder meg til å se Mathea neste gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper alt er bra med alle:) I dag begynte jeg på skolen igjen og får fulle dager hele denne uken(dumme meg har meldt meg opp til dobbelt så mange studiepoeng som jeg burde...), derfor lurte jeg på om noen hadde mulighet til å treffes mandag etter 1330?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg er ganske fleksibel, så jeg blir gjerne med på mandag jeg :) Du må ikke stresse for mye nå da (tenke på blodtrykket vet du... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...