Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Hei, da laget jeg bare en ny tråd:) Håper på pent vær til uken så vi kan gå på tur og kanskje avslutte med kafé så alle kan komme på neste treff uansett form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har lyst til å gå tur fredag ettermiddag? Rundt østensjø vannet eller noe sånt? Kunne jo bare ha møttes i abildsø krysset eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt i form til å gå noe tur,men er gjerne med på kafe i neste uke etter dere har gått dere en runde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er med på tur i morgen, men kan vi gå rundt nøklevann i stedet for østensjøvannet? Var der en tur i går, og det stinker der! Var døde katter og skittent.. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med rundt nøklevann. Jobber til tre da og må komme meg hjem etter det. Men hva med å møtes halv fem ved skullerud skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passer kjempebra med halv fem:) Skal en liten dagstur til sverige i morgen, så da slipper jeg å stresse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjempe lyst å bli med,men må se det litt an pga min irriterende fot...var hos legen i dag, og han sa der egentlig ikke er så mye å gjøre med det..men det kan være jeg har godt av å gå i litt bedre terreng enn asfalt... :) Hvor ligger ca Skullerud skole forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe hyggelig om du blir med. Det er grusvei rundt nøklevann. Skullerud skole ligger ved parkeringsplassen til rustadsaga. Det er ikke langt fra plantasjen på skullerud. Men vi kan godt møtes ved t-banen på skullerud hvis det er lettere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, men hvis jeg bare har et gatenavn en vei eller noe,så legger jeg det på gps'en, så skal jeg finne frem altså!jeg vet sånn ca tror jeg...jeg møter i alle fall opp, så ser jeg an om jeg må snu etterhvert.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke bli med denne gangen. Skal på middag i Operaen (voldsomt kultivert nemlig, hehe). Blir heller med neste gang, gjerne på et stillesittende treff. Gåturer er ikke helt greia for meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adressen er general ruges vei 100. Da sees vi halv fem.

Og vi får ta et stillesittende treff til uka da beibis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!er folk klar for et nytt treff denne uka? Jeg foreslår enten tirsdag eller onsdag på ettermiddagen en gang (kl 17?)? (dette er selvsagt når det passer for meg, dere må gjerne avtale annet tidspunkt om det passer bedre for dere...)

Vi snakka litt om en kaffibar/kafe på Manglerud senteret, (hvilken var det minime?) :)

 

Håper alle holder ut i varmen, jeg sitter med vifte konstant nå..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg passer onsdag også,så vi kan gjerne ta det den dagen :) foreløbig er det ikke så mange som har svart ennå heller, kan være i dag blir litt kort varsel også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi,hiver meg med jeg og,er klar for å treffe folk:) Skal mote meg opp til å dra oppover på butikken,om det ikke er så mange der oppe tenker jeg det blir en is på en av kafeene,flere som skal handle??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på posten snart... var på senteret på lørdag for å kjøpe en gave, damen i kassa så på meg og sa: burde du være ute og gå i denne varmen?? takk for den liksom, jeg VET jeg så jævlig og svett ut, trengte ikke å høre det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi møtes i morgen kl 17 på kaffekos på Manglerud senteret (tror det skal ligge ved hovedinngangen, er desverre ikke så kjent der..) ? som sagt, sted og tidspunkt kan endres dersom dere har andre forslag :)

 

Norma: Herregud for ei frekk dame, noen folk er utrolige..for det første har hun ingenting med hva du gjør og ikke gjør, og for det andre skulle man heller fått en positiv kommentar dersom man absolutt må åpne kjeften sin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg og larandra testet ut å henge foran narvesen kiosken på lambertseter i en 2 timers tid. hyggelig det, utrolig masse rare folk som er ute og går på senteret!

 

blir spennende å teste ut ett nytt senter;) sees i morgen kl 17

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kommer jeg også,har ikke akkurat slitt ned Manglerud senteret så det er kansje på tide:) Man ser mye rart ved å henge utenfor Narvesen,ingen tvil:) Svalt og godt var det hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...