Gå til innhold

Oliven-gjengen


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Jeg og Mathea er nok med om det blir kafétur til uka :)

Ikke lenge igjen nå for deg da minime.. Spennende!!

Margaretha: Kjempe flott navn!! Gleder oss til å møte henne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjerne kafetur til uka. Trilletur får vi utsette litt siden Emilie ikke har blitt helt venn med vogna ennå.

Når passer det for dere? Jeg kan alle dager untatt mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser også på å bli med på cafetur, men det beste er om dere bare bestemmer når dere skal møtes, så ser vi om vi får det til å klaffe...hehe ikke helt inne i rutiner ennå, så vi må nesten se det litt an ;) For min del passer Oliven best som møtested....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Håper alt er bra med alle babyer og mødre her inne:) Håper dette været holder til min baby er ute!

 

Jeg lurte på om noen av dere vet om det er noen fast dato i mnd. man får permisjonspenger? Hm, klarer ikke å finne ut av det på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk perm penger sist den 25 august, men nav sa egentlig til meg at de ikke utbetalte før den siste virkedagen i måneden. så vet ikke når det blir jeg, sikkert på fredag.

 

snakket med margaretha, lurte på om det er noen som har lyst til å bli med på tur til onsdag? kanskje dra og spise på mekka???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, NormaJean!

 

Høres koselig ut det! Jeg er med hvis nav klarer å få til noe penger til meg denne mnd. Får ringe dem i morgen! Når hadde dere tenkt til å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Men, ble det byen eller trilletur her oppe? :)

Jeg skal på 6 ukers kontroll med Mathea i morgen formiddag, så rekker nok ikke å møte før i 12 tiden tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke møtes utenfor Oliven kl tolv, og så tar vi evt banen til byen sammen derfra? Eller må dere med barn kle forskjellig i forhold til trilletur/bytur(jeg er grønn på barn og klær og slikt, håper det kommer som en bombe i løpet av den drøye uken jeg har igjen...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke helt i form jeg, så lurer på om jeg ikke burde ta turen ned til byen! Dumme brystbetennelse:( Men hvis det blir trilletur på Lambertseter så blir jeg med! Jeg kommer til oliven i morgen jeg uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!sees utenfor oliven rundt 12 da, jeg skal prøve å komme presis (er litt dårlig til å beregne tid ennå...hehe) Har noen snakket med Laila (hun hadde vel ikke internet? ) viss ikke kan jeg sende en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen før det er din tur og eje_!! :)

 

Noen som er klar for en kafé/trilletur igjen?

 

Pippi:Var det de usynlige du hadde lyst til å se? Den går ihvertfall som babykino på Saga torsdag neste uke.

Er jo en treffidé for oss etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er snart din tur nå Elisabeth!Og igjen, gratulerer så mye Stine :)

Jeg er klar for trilletur i alle fall, skal på barsel treff i morgen til kvart over ett, ellers så kan jeg torsdag (skal innom helsestasjonen og veie en el annen gang mellom halv to og kvart over tre eneste... )

 

Ja faktisk så fant jeg også ut at den gikk som babykino, og har SÅ lyst til å se den, men jeg reiser til Ulsteinvik onsdagen, så da får jeg ikke blitt med...men er gjerne med på annen kino, der går en mandag også, men vet ikke hvor bra den er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj o j oj, så tøfft ide, babybio! jeg er med!

erik bare gråter og gråter og gråter på ettermiddagene/kveldene.

han har så vondt i magen stakkars! så nå skal jeg høre med helsestasjonen om råd (har forsøkt det meste) og muligens ta han med til en kiropraktor til uka!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på barseltreff på torsdag, så da kan dessverre ikke jeg.

Hva med onsdag eller fredag?

 

Og angående babybio så kan vi jo prøve å dra på den til mandag så du og kan bli med Margaretha? Mange kjente skuespillere, så det er jo en god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...