Gå til innhold

Oliven-gjengen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også kjempe lyst å bli med,men må se det litt an pga min irriterende fot...var hos legen i dag, og han sa der egentlig ikke er så mye å gjøre med det..men det kan være jeg har godt av å gå i litt bedre terreng enn asfalt... :) Hvor ligger ca Skullerud skole forresten?

Heisann!er folk klar for et nytt treff denne uka? Jeg foreslår enten tirsdag eller onsdag på ettermiddagen en gang (kl 17?)? (dette er selvsagt når det passer for meg, dere må gjerne avtale annet tidspunkt om det passer bedre for dere...)

Vi snakka litt om en kaffibar/kafe på Manglerud senteret, (hvilken var det minime?) :)

Håper alle holder ut i varmen, jeg sitter med vifte konstant nå..hehe

Annonse

Skal vi møtes i morgen kl 17 på kaffekos på Manglerud senteret (tror det skal ligge ved hovedinngangen, er desverre ikke så kjent der..) ? som sagt, sted og tidspunkt kan endres dersom dere har andre forslag :)

Norma: Herregud for ei frekk dame, noen folk er utrolige..for det første har hun ingenting med hva du gjør og ikke gjør, og for det andre skulle man heller fått en positiv kommentar dersom man absolutt må åpne kjeften sin....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...