Gå til innhold

"noen i 1.pp" går over i 2.pp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

FA**i HE*** jeg er så dritlei av å gå rundt og lure.... I dag har jeg ikke blødd i det hele tatt, kun litt spotting. Jeg pleier jo å blø i bøtter og spann og denne mensen har jeg kunnet bruke truseinnlegg... Jeg skal teste igjen i morgen. er litt usikker på om jeg skal fortsette å teste eller om jeg bare skal regne med at jeg er over i neste pp....??? Snakket med mamma'n min (mamma vet alltid best! :-)), men denne gangen var hun ikke akkurat noe orakel... :-) Jaja, hun gav meg klar beskjed om a ta det med ro ihvertfall! :-D

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tina-Mari: jo det går ann å hekke på dagen, men ikkje alltid like lett med en unge i hus:) men skal nok få noe til iallefall...

og ja du kan bruke canesten, både kremen og stikkpillene, bare ikkje den du "skyter" pillene inn med!!

tanta her reiser snart merker eg.. eg har blødd som en foss denne gangen.. håper denne pp er den siste:)

A1973: eg tror eg vile tatt den som en mens og tenkt at eg var i neste pp så tar du det der fra.. om det skal vere en spire eller noe så er jo det bare kjempe kjekt, men tror eg ville tenkt på det som en mens. men det er no meg iallefall...

tror egentlig den mensen du har no kan ha noe med pilleslutt å gjøre men ikkje vet eg, men det eg tror iallefall...:)

Skrevet

Susi: Takk, godt å høre det fra noen andre! da tar jeg det som en vanlig mens og starter hekkingen med en gang...:-D Hihi, egentlig er det greit. Alt er greit, det verste er egentlig å ikke vite, hvis du skjønner. Men jeg tar en test i morgen, for sikkerhetskyld, og så satser vi på en aktiv sengeperiode.

Ja, den yngste og den eldste er igjen her! Bortsett fra at de andre kjeder seg så mye inne på 1. trimester at de er her de også!!! :-D

Klemh

Skrevet

GOOOOD MOOOOORGEN!

Da har jeg testet igjen, negativt, som jeg trodde ja. Ble så giret på å begynne på ny pp at jeg hoppet på mannen min...:-D Sovnet igjen etterpå og da jeg våknet og gikk på do, litt blod på papiret igjen :-/ Jeg ble selvfølgelig stresset og bare MÅTTE vise det til mannen min (litt syke vi da, men han gikk akkurat forbi do:-)) og han sa at det liknet på syltetøy med rømme! :-D Og det er vel akkurat det denne mensen har vært, liknet på syltetøy, merkelig... Jaja, jeg regner med det jeg hadde var mensen, og så begynner jeg nå med friskt mot på neste pp. Og ja, mannen er henrykt...:-D

Selvfølgelig er jeg litt bekymret for at denne rare mensen er et tegn på at syklusen kommer til å gå i stå....:-/

Susi: Kan du lage en ny tråd?

Klem

Skrevet

Hei hei jenter....

Lenge siden jeg har vært her inne så en gooood del å pløye igjennom nå:) Koselig at man holder følge her inne. Føler seg liksom del av en gruppe:D godt for oss som ikke har meddelt familie og venner og prøving og sånn..

Testet positiv på EL test den 15. (JIPPI!!!! første gangen jeg tok test). Startet å teste dag 10.. ble nesten litt motløs over de negative resultatene, men så plutselig var den superpositiv.. åh jeg håper så inderlig at det klaffer denne gangen.. ellers hopper jeg inn ny pp sammen med noen av dere.

På tide med ny tråd:) denne har blitt så lang

Klem

Skrevet

Tina-Mari: eg har lagd skravletråd til oss inne på 1. tri:)

Håpe dåkker andre kommer etter fort:)

Skrevet

ok da lager eg en 2/3 pp tråd her eg da:) så skriver me der fra no:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...