Gå til innhold

"noen i 1.pp" går over i 2.pp:)

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg er ikke nuts men bebigal!

Jeg har en mann som "slanger seg på altanen" nå jeg...selv orker jeg ikke...er for varmt! Dessuten har jeg planlagt å ta en halv time på øye..trøtt!

Men dumme meg sjekket mailen vi opprettet til bryllupet..og da måtte jeg jo svare på en haug med mail..

Mamma ringte - skravle.

Pappa ringte - pinlig/merkelig....han spurte om jeg var gravid enda... En som er gift med min fars kusine som bor her nede i Spania har allerede spurt meg 2 ganger denne pp. Jeg blir gal av å bortforklare det med unger. Spess til en og samme person!

Vi dro i butikken i sta å mannen min køpte en smokk!! Vi har alltid sagt at vi skal legge en smukk på nattbordet når vi skal prøve å få barn.. Det var en sånn greie med at vi ikke skulle snakke det ihjel...det å få unger. Men vi snakker masse om det nå likevel.

Men det var så søtt med en smokk i huset, så jeg måtte smile!

Og jeg som ikke hadde tenkt til å smile i dag...

Vi var ute å spiste lunsj i sta med familien her nede, og de så rart på meg som bestillte vann. "Uff denne varmen, svimmel i dag jeg! Å så godt med kaldt vann!" Tror de godtokk den... Det er 3 gangen vi er ute med dem på kort tid, og jeg drikker aldrig! Sistgang ba jeg mannen min kjøpe vodka og fanta til meg..."bli så opblåst av øl"... Vet ikke om de kjøpte den helt men. Mannen min var selvfølgerlig instruert i å hente en vanlig fanta!

I morgen får vi familie på 1 ukes besøk... Jeg har kjøpt alkoholfri øl og vin. Nå må de bare ikke se det, eller be om å smake på det. Kanskje jeg skal si jeg går på medisiner pga ørebetnnelsen min... Hmmm...

Ja ja...er kun 4 dager til jeg kan drikke igjen. Men blir så fort full når tanta er på besøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei jenter..

i dag har eg og vanessa vært på shopping:) brent noen tusen lapper:S hehe.. men deilig med nye klær og selfølgelig ble det jo veldig mye leker og ting til vanessa.. hmm.. får se kor glad min kjære blir når eg har brukt så mye... hehe...

når eg var ute når eg var gravid (før uke 12) sa eg til folk at eg gikk på medisiner.. hehe.. den funka den:) men så hadde eg jo slutta å røyke og så dei ble litt misstenksomme... hmmm..

ja eg tenkte viss eg var gravid så skal eg kjøpe noe alkoholfri drikke til festivalen og prøve å sjule det for dei som er med... hehe..

i dag har eg ikkje hatt noen symptomer på spire:( første dagen på ei stund no:( men håper det er noe der sjøl om:)

etter helgen reiser me på ferie så da har eg nok ikkje noe sjangs å komme inn her:( sukk... men blir deilig med ferie:)

pleie kjærligheten og hekke:p

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å det hjalp å sove litt. Ble så sliten i sta at jeg slukknet på senga ved siden av katta. Han vekket meg ved å spankulere elegant over magen min...noe som gjorde vond da jeg har betennelse i navelen! Dumme meg plukket på det gammle hullet etter piercingen..og så hovnet det opp gitt..

Schweppes Limon ser ut som Ice! Hvis den finnes i norge da..

Det er sikkert en liten spire der Susi :) Når skal du teste????

Det blir nok deilig å komme seg litt vekk fra bim også. Neste uke må jeg begrense meg her ettersom vihar besøk. Men tanta kommer også, så det blir lite hekking. Kanskje like greit da soverommene her er vegg i vegg!! Hahaha!!

*vil så gjerne ha en eller to i magen*

Hvor har det blitt av Drømmejenta24??

Skrevet

Hrmf... Ser ut for at alle andre er på ferie eller har besøk neste uke. jeg er da fortsatt alene... VRÆÆÆÆL, jeg føler meg så ensom her jeg sitter... I tillegg *vet* jeg at denne perioden ikke er en prøveperiode en gang... Så jeg syter og klager her jeg sitter... Sorry...

De har meldt fint vær neste uke! Jippi! :-D (Hører dere at jeg prøver å være positiv??? :-))

Klem

Skrevet

Heisann jenter:)

Tina-Mari: så koselig at du tenker på meg:) har du savnet meg? hehe

har vært innom å sjekket hva dere har skrevet,men fikk overraskelsesbesøk av mamma og pappa på onsdag,så de har vært på besøk hos meg siden onsdagen...de dro hjem i dag...

så derfor har jeg ikke fått skrevet så mye her inne,men har lest innleggene deres:)

har snakket masse med dem ang danmark og det...

ønsket er jo kjempestort,og jeg VET at de vil bli besteforeldre..

(vi var i byen å kiket i butikker...når mamma skulle prøve noen klær, så sto jeg og pappa å så på søte små babyklær:) de var sååå søte.. hehe

såsa jeg til mamma og pappa: tror jeg må dra til danmark,klarer ikke å vente....da var dem rask med å si at: nå går vi....)

men etter å ha tenkt mye på dette,så tror jeg at jeg kommer til å vente et år med dette...men kun ET år...har litt lyst å lete etter drømmemannen min og få meg en fast jobb...håper bare jeg finner han og at han er klar til å få barn:) er jo veldig ba å være to stykker når det skal komme et barn til verden... føles ut som jeg har vokst bra bare på en uke....hehe,ikke verst bare det:)

hvis jeg ikke finner drømmemannen min etter ca et år,så blir jeg sterkt å vurdere å dra til danmark :)

ellers så håper jeg det står bra til med dere alle:)

A1973: syntes så synd i deg når du skrev at du nærmer deg eggløsning og din kjære ikke er der:( må være litt kjipt å vente en mnd på neste runde liksom....(du får tenke masse å prøve å stresse litt,slik at eggløsningen blir forskjøvet...bare en liten tanke) tenk positivt:)

susi: jeg vil også shoppe:) fikk skattepengene mine i går,så tror jeg må inn til byen i morgen å se om det er noe som frister,selv om jeg skal gjemme pengene slik at jeg kan shoppe på ferien jg ikk skal ha før 20.juli :(det er lenge til det...uff....

Tina-Mari: jeg håper så du får en bebis...husker ikke om det var du som skrev det med sutten på nattbordet?? syntes det hørtes så søtt ut...hvordan går det forresten med husjakten? så du skrev noe tidligere...skal dere å se på huset i neste uke??:) er jo såå spennende da:)

jeg er forresten innkalt til jobbintervju neste fredag:D wee

er et års vikariat som advokatsekretær:D gleder meg så,men er ganske nervøs må jeg innrømme....har jo alltid vært drømmejobben min:)

til slutt vil jeg bare ønske dere alle sammen: GOD HELG:) må dere stå på for dere selv (og litt for meg:)...hehe)

stor klem fra drømmejenta24 :D

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Buenos noches chicas!

Her er det lov å syte å klage! Føler jeg er den som har syti mest..men men...godt å få ut slike ting!!!

Ja du har vært savnet drømmejenta24:)

Stemmer det, sutten er kjøpt i dag og skal ligge på nattbordet i kveld:)

Huset får vi se til uka en gang...snart ringer jeg eieren og sier at hvis han ikke får sine leietagere til å vise oss huset så leter vi videre!

Blir spennende med jobbintervju da! Kanskje det er dette som er skjebnen...drømmejobben blir din, virkariatet urvides til full stilling, og drømmemannen din er en dyktig advokat som bare venter på den rette:)

Kan jo hende da! Merkligere ting har skjedd før liksom!

Har ikke mer å skrive i dag. Må prøve å begrense meg..

Nå skal hunden på siste ture, og vi skal legge oss å sove søtt :=)

Håper alle sammen roer seg ned et par hakk, og at spira sitter når det er meningen! Å så håper jeg drømmejenta får jobben, mannen og bebisen innen rimelighetens tid:)

God natt jenter!

Skrevet

tusen takk:)

hadde ikke gjort meg noe å finne en kjekk advokat:) hehe

vi får håpe det er skjebnen:)

var d ikke du som skrev den lille novellen når jeg skulle dra til han donorfyren?? hehe:)

sov godt å drøm søtt alle sammen,nå tar jeg også kveld her:)

(don`t let the bedbugs bite) :D

Skrevet

Så kjekt å høre fra deg Drømmejenta!

Ja, jeg håper jo at el skal bli veldig forsinket denne perioden... Jeg har jobbet sinnsykt mye og skal jobbe mye neste uke også. Er glad for det, for da går tiden fortere. MEN jeg tror jok ikke jeg klarer å forskyve el...:-D

Æsj, er det andre som sover dårlig når mannen/sambo er vekke? Jeg sover kjempedårlig om nettene og er rastløs om dagene. Føler meg som en "drittunge" som er så avhengig av mannen, men det er jeg... snufz... Hvordan har dere andre det når dere er borte fra mennene deres? Rart å tenke på at jeg, for to år siden, pendlet hver uke... MEN da skulle vi IKKE lage baby!!! :-D Tror nok det er litt av grunne til at jeg savner ham ekstra mye nå. Neida, savner ikke bare svømmerne.

Kom på en ting... Som oftest så er vi jenter så flinke til å beklage oss over mennene våre... hva med å si noe positivt? Jeg begynner...:-D

Min mann er verdens snilleste, han er veeeeldig pen og så er han super-intelligent (kanskje litt rart, men jeg liker intelligente mannfolk...:-)).

Nestemann, bokstaveligtalt... hehe...:-D

Klem

Skrevet

Oi! Så gøy! Masse å lese!!

Det med smokken er noe av det søteste jeg har hørt! Det MÅ jeg bare herme etter! Det er vel lov å stjele gode ideer?

Jeg mener jeg har hørt at eggeløsningen kan bli forskjøvet når man bruker glidemiddel? Tror jeg har hørt det ihvertfall, eller lest det her inne! Så det kan jo være et tips til deg A1973?

JEg sover også veldig urolig om mannen ikke er i senga. Han må liksom være der!!

Jeg fortsetter trenden: Min mann er flink til å gjøre ting hjemme, han er veldig handy og fikser det meste selv! Veldig greit!!

Huff, jeg har en lei tendens til å sitte her sent på natta! Må få kommet meg i seng, klokka er snart halv to allerede! Gubben roper fra senga at han vil jeg skal legge meg, så må vel prøve å etterkomme det ønsket!

God natt jenter!! Lykke til med spirer alle sammen. Ikm nærmer seg jo mer og mer for de fleste! SPENNENDE!!!

Stor klem:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Gode ideer er ment for å stjele! :)

Jeg har det som Babklar, gubbe må være i senga liksom. Hjelper ikke om han er i dusjen eller sitter å ser ferdig en film...da sovner ikke jeg

A jeg er vel ganske så avhengig av mannen min jeg også. Liker å ha han i nærheten:)

Min mann er kempeflink til å fjerne udyr: gresshoppe, kakerlakk, merkelige flyvedyr osv:) Jeg har noia for sånnt!! Og han er handyman og god i senga ;)

I natt har jeg bare ligget og tenkt på beiser...hvordan ville det blitt med tvillinger, trillinger, eller en?? Hva måtte jeg ha handlet? Når settre fødselen i gang, og hvor er jeg da?? Går vannet eller må de ta det på sykehuset? Er det vondt å ta vannet? Hvordan ser en brystpumpe ut? Er det mange å velge blandt? Hvem passer meg best? Osv osv osv...

Ja tanta, jeg mener ikm om 3 dager..

Skrevet

ikm på mandag så tester da.. skal og reise på mandag så får vel gjemme en test med meg viss ikkje tanta kommer:)

eg er ganske vant til å ligge uten gubben i senga for annen hvær uke jobber han natt, men savner han veldig når han ikkje er der.. føler meg så trygg når han er der.. høres sikkert merklig ut men.. hehe

jo min mann er så snill og morsom, VELDIG fiiiin:), kjempe deilig kropp og selfølgelig kjempe god i senga.. hehe.. og handy man da.. store arbeidshender:) (noe eg elsker på menn) ... hihi

i ettermiddag skal eg servere i bryllup.. uff angrer på at eg sa ja eg.. hehe.. men men.. går no sikkert greit, men har ikkje servert noe på den måten siden eg gikk på skolen.. heh...

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Det blir sikkert morro Susi! Og dagen går fortere!

Jeg kjenner jeg er sint som en ilder! Blir så lett irritert for tiden..hater dette her..prøvinga...hater det mer og mer for hver dag som går!!

3 dager igjen...

Jeg klikka mentos på gubben i sta...han tok en svamp jeg bruker på kjøkkenet til å vaske do med!?!?!

Svampen er helt ny, og jeg har ikke flere...er jo bare å kjøpe ny, mn jeg klikka i vinkel!

Den siste timen her nå så har jeg vurdert å droppe prøvinga. Jeg blir jo ikke til å være i hus med! Å vi få gjester i kveld.

Jeg beskylte mannen min for å ville imponere gjeste, det er derfor han vasker...sa jeg..

Er jeg gal eller bare dum? En god blanding tenker jeg...

Vurderer å gå å kjøpe meg en test som kan tas før ikm slik at jeg kan se den er negativ. Da er alt mye greiere. Da er det hvertfall slutt på ventinga. Men tror ikke jeg tørr..

Hater det her, hater hater hater det her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

det roer seg nok..

kanskje du er gravid og blir hissig? hehe...

kanskje du skal ta en test bare for å roe deg.. kjenner det klør veldig her for å ta en test, men venter så lenge eg klarer..:) no skal me ut å gå tur med "bibiene" til vanessa (dukkene)...:)

kose dåke masse:)

og ja lett å hate denne prøvingen innimellom, men det blir lettere...:) så du får ta en prat med mannen din å si han får bare ta sånne utbrydd med ei klype salt så går det over etter kvart:)

lykke til jenter:)

Skrevet

Ååååååh, jeg føler meg så dum! Skulle vaske klær i sted. Skjortene til mannen. DUMME meg begnte å LUKTE på skjortene hans og de lukter såååååå godt.... Så nå sitter jeg her og gråter og savner han samtidig som at jeg tenker: "HERREGUD, du er 35 år og har vært kjæreste med mannen i snart 20 år, ta deg sammen jente!" Men jeg klarer bare ikke. Jeg vil bare ha ham HER NÅ. Vil ringe ham, men jeg vet at han blir lei seg hvis han hører at jeg gråter. Heldigvis vet jeg at han også savner meg.

Phu, jeg tror denne prøvingen gjør noe med oss. Jeg merker at jeg er blitt overfølsom, på godt og vondt. Som du skriver Tina-Marie, hissig og nærtagende, men jeg merker også at jeg er fryktelig forelsket for tiden. Ganske deilig, bedre enn da jeg var 16, nå vet jeg at det er gjensidig og i tillegg mye dypere. Jeg er så glad for at jeg har en mann som er både kjæresten min og min aller beste venn! :-D

Tåredryppende klemmer

Skrevet

Hei jenter!!! Tar litt tid før man får jobbet seg gjennom alle innleggende når man ikke har fått vært inne på en stund:) Men nå har jeg fått med meg det meste tror jeg.. Åh endelig var det siste dagen på jobben i går så har endelig begynt å flytte litt på saker og ting.. Venter spent på IKM som er rundt den 30.. Huff, jeg har nok ikke troen på at det har skjedd noe morsomt der enda, men vi håper jo veldig da. Ser det er mange spente sjeler her inne.. Håper jo virkelig for alle deres del at det er full klaff:) Tenkte kanskje at jeg skulle prøve EL test hvis TR kommer denne gangen også.. Er det noe spesielt jeg må ta hensyn til??Ser det er noen som skriver om å måle temp. Gjøres det hver dag? Og evt når? Har igrunn lite peiling på sånne ting i det hele tatt..så setter pris på litt feed back. Vet det er mye å lese her inne, men stoler mer på andres erfaring.

Føler litt ubehag nederst i magen, men det kan jo være pga TR venter sin ankomst. Usj. Skal forresten begynne i ny jobb i august, så det er vel ikke det beste tidspunktet å bli gravid... men what tha heck! Den indre klokka tikker så må jo prøve, det er jo noen som bruker litt tid på å få det til å klaffe..

Ønsker dere alle en fantastisk dag:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

A1973: uff...ja det er ikke lett når mannen er bortreist. Min pleier å legge igjen en t-shirt med godlukta si i til meg. Da sover jeg så søtt og godt uten han:) Ja ikke så godt som om han var der da men..

Ja du er virkelig stormforelsket selv etter alle de årene sammen, det må da være en fantastisk følelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KrøZa82: velkommen hit:) Jeg har ikke testet etter EL, og har ikke tilgang på bilige-tester.no heller. Jeg skal tempe neste periode. Man skal starte den dagen man får mensen. Man tar tempen hver morgen på samme tid med en gang man våkner. Helst skal man ikke opp å rusle, tise, spise eller noe sånnt. Bruk digitalt termometer. (jeg skal ta den under armen) Skriv ned tempen hver dag. Det er små svigninger i tempen som vasler at EL er på vei!

Jeg har 2 deltidsjobber uten fast lønn som jeg hater, men klokka tikker så vi kjører på!!

Har du ikm 30 Juni eller juli?? Regner med det er juni. Har du noen symptomer da? Barn fra før av?

Jeg har ingen av delene:(

Jeg kaster bleier på hele gjengen i håp om at spirene i oss våkner til liv!

Ha en flott helg jenter!

Skrevet

Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å ringe ham. Stakker, han ble skikkelig lei seg da han hørte at jeg var så uttafor, men det var godt å få snakke litt. Han trøstet meg med at det er lenge til vi skal være vekke fra hverandre igjen. Han skal til Hamburg, på jobb, i august, men da blir vi med...:-D Regner med at han skal ut å reise igjen på høsten, noe jeg også skal. Foreløpig vet jeg at jeg skal til Mallorca en eller annen gang og så skal jeg til Manchester. Skulle også vært en del i Oslo, men har utsatt det pga. prøvingen vår...:-D Heldigvis skal vi også reise litt sammen. Planene er dog litt mer diffuse enn vanlig pga. at jeg ikke vet hvordan formen blir ved en ev. graviditet. :)

Velkommen KrøZa82! Hvor gammel er du, siden du føler at alderen løper fra deg? Ny jobb i august... Hmmmmm... Jeg skjønner jo at det ikke er noe sjakktrekk å bli grqvid FØR du har begynt, men jeg skjønner også at du vil bli gravid FORT.

Tina-Mari: Ja, det er utrolig deilig at å ha det så bra sammen, selv etter 20 år. MEN vi har selvfølgelig hatt våre nedturer vi også, og det hender vi krangler ganske så heftig. Heldigvis tåler vi det, og jeg tror det er nettopp fordi vi alltid har kranglet litt. Men akkurat nå er vi veeeeeldig forelsket...:-D Og nei, jeg har ikke vært forelsket i 20 år, det går ikke, tror jeg....

Noen som har skal teste seg snart? Haha, fordi jeg ikke skal teste meg selv denne måneden, så er jeg ekstra spent på dere andre. På en måte håper jeg jo at dere skal være gravide alle sammen, men da er jeg den eneste igjen her, og det vil jeg jo ikke!!! :-D

Klem

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å jeg ble sittende å mugge på chatten i sta...bare gravide der i dag...eller noen med en nyfødt i heimen. Sa ikke hadet engang..jeg bare logget av.. Dumme meg...

Jeg skal ikke teste før etter ikm om ikke tanta kommer, noe jeg tror hun gjør.

Hvem andre tester snart??

Skrevet

Jeg skal også begynne i ny jobb 1. august, så det er kanskje litt frekt å prøve masse nå. Litt flaut å må ta "jeg-er-gravid" samtalen med sjefen bare en måneds tid etter jeg har begynt. Men, men. Jeg tenker bare på meg selv. Det er dessuten bare et års vikariat, og derfor har jeg tenkt å time det sånn at jeg går hjemme neste år når jeg ikke har noen jobb likevel. Er det ikke sånn at man får utbetalt penger utifra hvor mye man har tjent det siste halve året da?? Eller hvordan fungerer det?

Jeg er veldig spent på vegne av dere alle i forhold til testing. Jeg er veldig spent for meg selv også, men jeg kan ikke teste før tidligst torsdag eller fredag.

Og du som lurte på eggeløsningstestene. Hvis du bruker de fra billigtester.com så er det godt beskrevet i vedlegget når du skal begynne å teste utifra hvor lang syklus du har. Jeg kjøpte tre pakker, dvs 7 EL tester og 3 graviditetstester, og det kom på cirka 180 tror jeg inkludert porto. Og jeg hadde de allerede dagen etter jeg bestilte de. Så det er jo verd å prøve, det koster jo ikke skjorta!

Så var det meg og sitte her sent på kvelden da. Klokka tikker avsted. Mannen min har reist hjem til familien i natt fordi jeg skulle jobbe både i kveld og i morra tidlig og så skulle visst broren feire bursdag. Men det er ikke noe gøy å sove uten han i senga. Jeg ligger og vrir meg og sover dårlig hele natta. Jeg synes virkelig synd på deg A1973 som må være så lenge uten han!!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Phu.. Gjestene sover enda...eller er det dem jeg hører som romstrerer der oppe?? Får kjappe meg!

Nå har mens magen satt inn... Ikke noe å gjøre med det... Par dager til så starter tanta! Pytt san...fåkke gjort no med det.

Neste periode er det strikking og harry potter som gjelder. Har enda ikke lest den nest siste boka...litt treg jeg.. Men da har jeg noe å bedrive tiden min med. I går gikk 1,5 timer til potter &co i stedet for bim - stolt!!

Ja jeg veit ikke hvor mye jeg får vært her inne fremover denne uka, derfor medeler jeg at jeg går over i 2.pp nå.

Masse lykke til med testingen jenter!

Ha en flott søndag!

Skrevet

Tina_Mari, jeg KREVER at du skriver etter du har testet. Jeg DRITER i (pardon my French...:-)) besøket ditt! :-D

Jeg holder også på å lese bok og å strikke. Boken heter "Something borrowed", tror jeg... Husker ikke helt. Det er tre bøker. Har hatt de i mange år, så nå fant jeg ut at jeg måtte lese de, siden jeg er muttens alene. Ganske kjekt. Egentlig elsker jeg å lese, men jeg er så rastløs for tiden at jeg ikke klarer å lese.

Haha, sønnen vår har spurt om hva jeg strikker og til hvem. Jeg måtte si at jeg strikker til en kunde sin baby....:-D Strikker et hvitt (nøytrale farger ja...:-)) babyteppe. Jeg har maaaaange baby-klær som jeg strikket til sønnen vår, så jeg tror ikke jeg gidder å strikke flere klær. Eller kanskje... Så har jeg noe å gjøre på. Strikketøy er greit når man er rastløs. Bl.a. fant jeg ut at det er veldig ok å strikke når man tar fly.

Ååååååh, i går spurte mannen min om vi kanskje skal reise til Roma igjen! Vi var der i oktober, på 10-års bryllupsdagen vår. Selv om jeg egentlig ikke likte meg så godt i Roma, så er det liksom "vår" by, sammen med London. Første gang vi var i London, alene, hadde mannen min bare bestilt billetter, uten at jeg visste det! Forresten, en annen by jeg virkelig ELSKER er Tokyo. Vi har planer om å flytte til Tokyo, for en periode, men vet ikke når. Hihi, jeg har enda ikkke vært i New-York eller Paris, men regner med at jeg vil elske New-York ihvertfall... Kundene mine ler av meg, jeg har vært over alt, Japan, India, USA (bare Hawaii), men ikke New-York. Får bli etter at babyen er født.... :-D

Ja, så ble det litt reisesnakk i dag også. Blir vel lite reising når jeg er gravid og rett etter at babyen er født. Får roe meg ned litt da...:-D

Reiseklem

Skrevet

IKM I MORGEN:)

viss ikkje tanta er kommet i morgen når eg står opp så skal eg teste.. hadde ikkje tenkt å teste før tirsdag, men reiser jo på mandag så...

tror egentlig testen blir negativ for symptomene mine forsvant jo bare helt:(

men går helt greit.. blir jo selfølgelig skuffet, men gidder ikkje være sur og sint pga det og ødelegge ferien.. nei da får me heller hække MYE i ferien:p

Skrevet

Susi: Så bra at du skal teste i morgen! Ikke glem å skrive hva resultatet blir, jeg er fryyyyyyyyktelig spent!

Nysgjerrigklem

Skrevet

ja skal skrive resultatet, men er ganske sikker på at den blir negativ da:( men men.. greit nok..

det såg jo lovende ut helt til symptomene forsvant... MEN det skriker i meg "gå å test no", men eg jobbe me å stritte i mot!! hehe

Skrevet

Hmmmm.... Ingen pos. eggløsningstest i dag heller... Jeg håper jo i mitt stille sinn at eggløsningen min skal være litt forsinket denne måneden.... :-D

Er fortsatt muttens alene. Sønnen vår har vært på hytten med farfaren siden fredag. Han kom nettopp hjem for å gå på overnatting til en kamerat. Haha, det var så vidt han fikk lov....:-D I morgen skal han ihvertfall være hjemme...:-D

Ensomklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...