Gå til innhold

"noen i 1.pp" går over i 2.pp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da måtte me lage nytt innlegg for det andre var for langt:p hehe..

men dei fleste nermer seg vel 2 pp så gjør vel ikkje så mye:)

for nye, her deler me glede, frustrasjon osv.. snakker om alt slags her:)

*lykke til jenter*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tina-Mari: du trenger ikkje kjenne noe hele tiden om du er gravid, faktisk så trenger du ikkje kjenne noe i det hele tatt.. er jo kjempe tidlig no... esom sagt tidligere så fant jo ikkje eg ut at eg var gravid med vanessa før eg var 7 uker på vei..:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å fysj! Vi har ikke fått TR enda da!

Å nå gammer jeg meg selv ved å skrive er! iiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkk

Skrevet

Å nå gammer jeg meg selv ved å skrive er! iiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkk ??? hva mente du der??

ja burde jo fått TR før me laget nytt innlegg, men var visst max 300 svar på innlegget så måtte jo bare da... men er jo fortsatt i 1 pp for de så... hehe... men nermer seg no IKM for oss no, og fler av oss har jo fått TR så får nok bare hoppe over på denne:)

Skrevet

Å nå gammer jeg meg selv ved å skrive er! iiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkk

HÆÆ??? Hva har du drukket i dag Tina-Marie? Tatt for mye hostesaft? ;-D

Klem

Skrevet

Forresten, man trenger ikke å kjenne noen symptomer de første ukene, tror egentlig at det er det som er vanlig. Da jeg fikk sønnen vår kjente jeg ingenting før jeg testet pos. den dagen jeg ikke fikk mensen.

C.

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å gamme seg selv betyr å legge ulykken over seg selv... Samme som å legge nøkkler på bordet, gå under en stige, svart katte over veien...

Har ikke mens enda jeg heller, men hu kommer el hu tanta.

Og jenter..dere er en forvirende gjeng!

Skal man kjenne noe eller ikke!???????!!!!!!!!!!!!!!!??????????!!?!??!?!?

"vil ikke høre på dere - lalalalalalalalalalala"

Vel jeg kjenner ikke noe. :(

Neste onsdag venter jeg tanta, tester neste Torsdag om hu ikke har vist seg på onsdagen. Jeg har klokkeklar mens hver gang! Har jeg hatt i over 6 mnd...aldrig før, aldrig sein.

Bella, hukatta våres vekket oss med å dra inn en fullt levende, flaksende svale på soverommet i dag tidlig! En svale!!!!! De som er så kjappe!? Jeg kastet meg etter katta, pippen flakset, jeg skreik og kastet meg i senga og bare lå der å vrælte!

Mannen min tok katten i en hånd, dyttet vekk hunden med det ene beinet, takket gud for at den andre katta var ute....åpnet sjalusien/stålpersiener, lirket opp verandadøra og fikk jagd fuglen ut gjen. Phu! Den kunne fint fly, så ikke skad ut. Uansett er det bedre at det dør ute enn at jeg må se den bli ribbet for fjær og flådd på mitt soverom!

Skal ikke være lett med disse dyra!

I går tok hun med en firfsle inn...så søt...den reddet jeg (!) *så stolt da*

Det kan virke som at vi får se huset denne uka...Nå er jeg så spendt på det at jeg snart sprekker!

Skrevet

Phu, jeg er nesten glad jeg ikke har husdyr! :-D Nabokatten la 4 døde musunger på trappen da vi flyttet inn...

Stakkers deg Tina-Mari, så mye spenning på en gang! Jaja, den som venter på noe godt... osv...

Her har jeg plutselig fått fulle lister i dag, fra 12-19, så da ser dere ikke meg før i kveld. Kanskje like greit...:-D

Klem

Skrevet

hehe uff ikkje grett å vokne til noe sånt...

katten vår har heldigvis ikkje komt inn med noe levende:) men mange døde rotter og fugler..:s no har me heldigvis pause fra fugler og rotter for no er ho bare opptatt av babyene sine:)

Tina-Mari: du treng ikkje kjenne at du er gravid dei første mnd, men mange gjør det..

og den festeblødningen folk snakker om, den hadde ikkje eg med vanessa... det er så forskjellig fra person til person:) men du merker no om mensen kommer eller ikkje da:)

Skrevet

hei jenter:)

hopper over hit sammen med dere,selv om jeg ikke vet hva som skjer videre med meg...hehe:)

akkurat nå vil jeg ikke at noen av dere skal blir gravide,vil jo at vi skal henge her inne å prate sammen hele tiden:) (ikke misforstå jenter, er bare blitt så gla i dere:) )

Skrevet

ja samme her.. vil alle skal bli gravid samtidig og følge kvarandre.. viss eg blir gravid før dere så kommr eg sikkert til å henge her likevel...

uff i dag hr eg fått "sure oppstøt" og lit halsbrann.. kan ikkje fatte det.. uansett om eg er gravid så forstår eg det ikkje, dette fikk eg jo ikkje før på slutten sist!!!! og viss eg ikkje er gravid så hvorfor har eg det da???

blir gal av dette!!! er jo helt forferdelig!!!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Susi: sier du at du har kattunger i huset??? *dritt kjærring*

VIL HA PUSEBEBISER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vil ha det mer enn egen bebis!! Men vi har rasekatt...og hun må ha sex med rasekattemann... Kurr...ikke lett...

Søte små hårballer... Vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er nok gravid Susi. Og jeg er nok ikke det...

Og siden du har både pose og sekk så kommer en fugl til å bæsje på skulderen din de neste 10 dagene!

*veeeeeeeeeeeeeeeeldig misunnelig* *grønn*

Da har vi klippet hunden! Eller frisøren da. Kostet 180 kroner for vask og klipp. Vi savner at ansiktet er litt kortere, og klørne er ikke klippet...det er det jeg ikke ville ta selv!! Men men...manner meg vel opp til det og.

Nevnte jeg at jeg vil ha kattunger?.....

Ellers ikke stort nytt herifra. Kastet masse klær i går...slitte trange klær. Håper jeg får mage så kan jeg kjøpe meg noe nytt! IKKE fleske mage da...hihi..

Jeg syns det er litt dårlig at det er bebireklamer på "bli gravid" siden...det hjelper ikke å se på de søte fjesene liksom...roer ikke sjela nei... Syns det er direkte ufølsomt!

Skrevet

Tina-Mari: ja har nok kattunger i huset.. 4 stk (født 23.05..) 3 av dei er bestillt, men en igjen.. kan sende den ned til deg.. hehe.. me har ikkje rasekatt da men fine for det:)

ja skjønner egentlig ikkje hva det kan være om eg ikkje er gravid for har jo ganske mange symptomer her, men er liksomt for godt til å være sant visst testen blir positiv.. hehe.. håper du/dere og er gravide da:)

eg skal kaste klær snart eg og så skal ha meg en shoppingdag så eg får fornyet klesskapet litt!!! :)

kanskje det hjelper at det er bebireklamer her.. hehe, så popper egga ut kvar gang me ser på dei.. hehe.. ønsketenkning:p

Skrevet

Her kommer jeg også!! Vil være med på morroa fremover jeg også. Er jo fortsatt også bare i første pp. Gleder meg enormt til å kunne teste meg. Selv om jeg egentlig har overbevist meg selv helt om at jeg ikke er gravid nå. Jo mer jeg leser om folk som strever og prøver, jo mindre har jeg troa på at det går på første forsøk liksom. Men du og du hvor gøy det hadde vært! hehe:)

I dag har vi kjøpt oss ny bil. Mannen min var bare verdens søteste når har sjekket om det var god plass til barnesete, barnevogn osv. Han er egentlig ikke så gira som meg til å få unge nå, så derfor var det ekstra gøy å se at han faktisk tenker en del på det likevel:) Det er vel han sin måte å vise at han tenker en del på det.

Jaja, håper dere får en god natt jenter!!!

Skrevet

ja min kjære eg jo ikkje på samme måte så meg han heller, men han har sagt han vil, men vil ikkje at eg maser om det og sånn.. han sa han ville bare gjøre sitt og håpe på det beste... hehe..

men eg har jo denne siden da så da får eg ut det eg treng å få ut..

gleder meg utrolig mye ti å si det til han når eg er gravid:) hihi..

ja ser og på folk som har prøvd kjempe lenge osv og tenker at det ikkje er mulig at eg blir gravid så fort, men så ser eg folk som blir det i 1-3 pp så får eg litt håp igjen.. hehe..

har jo noen symptomer, men er redd eg bare tror det er symptomer.. merker no det om TR kommer eller ikkje:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja jenter, ny dag nye muligheter!

Jeg er nok ikke gravid denne mnd. Jeg føler ikke noe. Men det er mer og mer greit for hver dag som går frem til tanta kommer. For da skal tempen sjekkes hver dag, og jeg skal teste etter el. I tilegg skal jeg prøve å finne den tapp tingen oppi der...om jeg tørr å kjenne etter... Vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter, eller på!

Nå skal jeg snart på jobben...blir vel å krangle litt der i dag også tenke jeg... Så får jeg vite akkurat hvilken dag vi får se huset!! Vi får familie besøk på lørdag...

Ja tiden til tanta kommer går nok fort :)

Jeg skal ta med min pc på jobben i dag å se om det er noe nettverk der jeg kan stjele....hihi :)

Skrevet

Jeg hiver meg også på her! Får vært altfor sjelden her inne :( Synes det er moro!!

Jeg er forsatt i 1 pp for jeg har ikke fått TR enda ... vet ikke helt hvilken dag jeg har IKM (litt ustabilt for tiden), men det er i disse dager ... og det kjennes desverre ut som den kommer :(

og da seiler jeg vel inn i 2 pp også.

Forrige gang jeg ble gravid kjente jeg også murringer, men på en litt annen måte enn hvis TR kommer ...

Denne gangen føler jeg det er tantemurringer jeg kjenner :( men er det kanskje noen som har opplevd det også når de har blitt gravide?

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg har aldrig vært gravid før, så jeg vet ikke hva en murring føles ut som... Og siden jeg ikke kjenner noe, så er det sikkert ikke noe heller...

Bare en uke igjen til tanta kommer...

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg er lei av å vente allerede... Vil kjenne noe..

Skrevet

Jeg får snart eggløsning... men HVOR ER MANNEN MED SVØMMERNE???? Ikke her... VRÆÆÆÆÆL.... må nok gå i dvale de neste tre ukene.... Grrrr..... :-D

Klem

Skrevet

Jeg er også utålmodig!!! Jeg kommer sikkert ikke klare å vente til ikm med å teste engang. Jeg må holde meg i skinnet for hver dag som går for å ikke teste meg, det er altfor spennende! men, vet at det ikke er noe poeng å teste enda likevel så jeg må nok bare roe meg ned noen hakk.

Tina Mari: Fikk forresten ikke sendt deg beskjed i postkassa, fordi den tydeligvis var full.

A1973: Stakkars deg. Det hørtes litt kjipt ut å ha EL uten mannen med svømmerne! Får håpe han kommer hjem før det er for sent for denne perioden da! Vi får bare prøve å ikke bli altor opphengt i dette. (Jeg snakker ihvertfall for egen del. hehe)

Ha en god natt jenter! Nå må jeg få kommet meg i seng snart.

Skrevet

åå eg var så sint i går, kom meg ikkje på nettet:( hehe..

hva eg tror om det er TR eller bebi eg kjenne går sånn frem og tilbake, men har jo snart hatt det i 2 uker så litt lenge å kjenne TR, men i går kjentes det ut som TR skal komme så no er eg litt på å tro det igjen.. hehe...

men er greit for meg om TR kommer og, men og VELDIG greit om ho holder seg vekke pga spire:)

i dag skal eg shoppe klær:) skulle ønske eg kunne kjøpe noen små babyklær og, men det må eg nok vente ei stund med:( men skal no bli godt å fornye klesskapet litt:)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hola Chicas!!

Da er mailen min tømt...visste ikke man ikke kunne man mange mails der...

Jeg kjenner fremdeles ikke noe...jeg er bare oppblåst å bæsjer hele tiden..men det kommer vel av min unne livsstil *stolt*

Umh...er ikke så sund...

Og jeg har mer kviser enn på mange år...ikke morro...trøster meg med sjokolade...ja da blir jeg seende sånn ut..

JEG VIL HA SPIIIIIIIRE!!

Og hvem har regnet sin IKM feil med 1 dag? Jo jeg! Den er 1.Juli...skjønner ikke åssen jeg har greid å regne feil...men men.. Har ikke troen på bebi der nå...

Men jeg skal ikke teste om TR uteblir heller...hvis den uteblir så er jeg nok innbilt gravid eller kroppen utsetter pga mitt stoooooooooore ønske om bebi.. Har avtale med Babylu å teste 4.juli om ikke TR er kommet. Hun har IKM 5 juli...hu blir nok å teste aleine... :(

I morgen får vi famlie besøk...blir nok lite BIM på meg fremover.. Kan ikke røpe hva vi holder på med!

I natt drømmte jeg masse rart og dumt... Drømte at mannen min var utro 3 netter på rad, og jeg vant ut at jeg var gravid i det jeg skulle gå ifra han.. Så drømmte jeg det om at han var utro og at han var gravid!?

Så dømmte jeg om alle dagene frem til IKM, og når jeg våknet trodde jeg at det var i ag jeg skulle ha mensen!! Løp på do å sjekket, og ikke noe TR... Løp å sjekke klokka, og den var midt på natta, og feil dato...

FUCK HUE MITT!!!!

Ja noe sted må det ut...

Mannen min vil ut å handle å gjøre masse greier i dag...få mine tanker over på noe annet...jeg vil bare sitte her i min egen bebiløse verden å surmule... :(

Skrevet

Vært bortreist eg, godt å se nåkka anna enn egne vegga:)

Lite som skjer her, nærme seg el no.Men blir ikke nåkka maraton på kosinga, vi treff no når vi treff. Har influensa symptom i kroppen, så puste jo som en kval og snørre bare værre her. Kem har vel løst på nåkka sånn, stakkars mannen min sir eg bare:)

Skrevet

Tina-Mari: Du er NUTS! :-D

Egentlig skulle jeg gjøre regnskapet nå, men så bare *måtte* jeg innpå her før jeg begynner. Typisk, utsetter det til jeg bare må. Jaja, jeg har god tid. Mannen min er borte til neste helg (hvis ikke eggløsningen blir veldig forsinket, så rekker han det ikke nei...:-() og sønnen vår dro på hytten med farfaren, så nå er jeg muttens alene helt til søndag. Egentlig burde jeg kose meg og slappe av, men jeg bare savner mannen min enda mer. Føler meg skikkelig ensom her jeg sitter. VRÆÆÆÆÆÆÆL, jeg synes fryktelig synd på meg selv.

Man har lov til å trøstespise, har man ikke????? Joda, jeg har is i fryseren og sjokolade i skapet... Tror jeg må på butikken å kjøpe litt smågot også. Jeg sa jo det at jeg kommer til å bli tjukk uansett! :-D

I morgen har de meldt fint vær her. Da skal jeg ihvertfall ligge å slange meg på altanen. Så jeg får vel begynne på regnskapet med en gang...:-(

Regnskapsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...