A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 3. juli 2008 #76 Skrevet 3. juli 2008 PS. Det viser bare at det virker å hekke som F! :-D
baby09...:) Skrevet 3. juli 2008 #77 Skrevet 3. juli 2008 Gratulere så masse Tina-Mari, no blei eg kjempegla:) Håpe du får et supert svangerskap uten plaga, og at du fortsatt e her inne i lag me oss andre så vi får høre kordan d går. man treng ikke gå til legen før man e 10-12 uke på vei som A1973 sa. Legen min sa at grunnen til d va at d kan være litt skummelt å ta gu for tili me tanke på abort. Men vet at legan ikke e helt enig rundt d, så treng jo ikke være nåkka i d. Kan jo dessuten være ting fungere annerledes der nede, du får kontakte lege å spørre. Så kjedeli at du ikke rakk å få gubben hjem til el da A1973, men tia går så fort så e ikke lenge til neste el:) I følge kalkulatoren e d her min siste fruktbare dag, men skal følge Tina-Mari sin oppskrift og stå på helt til ikm:)
gravidmednummer2 Skrevet 3. juli 2008 #78 Skrevet 3. juli 2008 JEG VISSTE DET!!! Gratulerer så utrolig utrolig mye!!! Jeg hadde det på følelsen hele tida!!!! Så utrolig moro!!! Jeg unner unner unner deg det så sinnsykt utrolig mye!! Så spennende Tina Mari!!! Jeg blei nesten rørt av å lese om Tina Mari jeg! Føler nesten at jeg kjenner dere litt nå, og dermed gleder jeg meg utrolig masse på deres vegne!! Vi får håpe at vi andre kommer snart etter, og kan følge deg i 1. trimester! Håper du fortsetter å henge litt her inne også!! Til oss andre: vi får bare stå på og prøve igjen!! Ikke alle kan være så heldig som Tina Mari at det klaffer allerede i første pp! A1973, det var dumt gubben ikke kom hjem i tide. Du får bare telle dager til neste el. Greit å vite at syklusen er stabil ihvertfall!! Lettere neste gang da! Jeg har forresten kjøpt meg garn og pinner til babyteppe! Så nå skal jeg prøve å komme igang med det! Det ble offwhite, så håper det blir fint:) Ha en fin dag i det nydelige været jenter!! Stor gratulasjonsklem (og bittebittebitte litt misunnelig) hehe:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 3. juli 2008 #79 Skrevet 3. juli 2008 Dette er helt sprøtt... Det virker ikke ekte! Men nå vet jeg jo at det jeg føler ikke er TR, og det var grunnen til at jeg testet i dag tidlig. Stikkninger og litt smerter i natt....og følte meg så urolig i kroppen. Jeg gikk på do halv 8 i dag tidlig, tørket meg for å sjekke om TR var kommet, men nei. Tisset å et plastbeger, pakket meg inn i lakenet mitt, sattte meg på gulvet og leste bruksanvisningen 3 ganger.. Tok mobilen og satte på "stoppeklokke", dyppet testen, la den fra meg og stirret på klokka i 1 min...tok opp teste..og fy fader som jeg skalv!! Det er det værste jeg har gjort... Følte meg som et narkovrak uten noe i systemet! Ryddet badet, inn på rommet, dyttet til gubben og gav han testen skjelve. Han tittet og tittet!! Vi var i vanntro begge to! Hadde lovet familiebesøket en båt tur ut til en øy i dag...litt hektisk! Føler meg mernervøs nå egentli.. Hva kan jegjøre, og hva kan jeg ikke gjøre liksom? Skjønner at man kan bli bittebittebite litt misunnelig. Jeg ble det på meg selv i da før jeg skjønnte at det er meg! Det gikk men en gang, uten sympt... Merkelig flaks...
♥ Notie♥ Skrevet 3. juli 2008 #80 Skrevet 3. juli 2008 Gratulerer så mye Tina-Mari og velkommen etter inn i marsklubben! Jeg hadde også en god følelse når det gjaldt deg, så moro å se at det stemte! Jeg ringte og bestilte meg legetime med en gang, men fikk ikke time før 21. juli. Syntes egentlig det var litt lenge til, men ser jo her inne at det ikke nødvendigvis er vanlig å gå til kontroll med en gang.. Ellers skjønner jeg godt følelsen du har nå, man innstiller seg liksom på at det skal ta en stund å bli gravid, og så klaffer det med en gang, det føles litt surrealistisk. Lykke til videre til dere andre!
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 3. juli 2008 #81 Skrevet 3. juli 2008 Ååååå gratulerer så mye Tina- Mari!! Dette var virkelig fortjent... nå kan du puste litt ut og nyte svangerskapet.. Blir så glad når jeg hører at andre klarer det!!! Hva du skal gjøre videre er jeg ikke sikker på heller, men man tar vel en tur til legen og får det dokumentert slik at man kalles inn til kontroll... ?? no se. Du får ihvertfall ha det kjempekoselig fremover.. håper du stikker innom og hører hvordan det går med oss andre prøvere.. Ikke verst å treffe på første forsøk... grattis nok en gang.. både til deg og notie:D Mange klemmer
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 3. juli 2008 #82 Skrevet 3. juli 2008 Og masse masse masse lykke til videre til oss andre da.. hehe...
jeg fant firkløvern Skrevet 4. juli 2008 #83 Skrevet 4. juli 2008 Jeg blir visst med på denne tråden også. Fikk bekreftet at jeg ikke er gravid da tanta kom på besøk. Hadde en sterk følelse at hun skulle komme, så da stemte det i allefall. Satser på å klare det neste gang da Da blir det i såfall en april baby, syns det høres fint ut!
baby09...:) Skrevet 4. juli 2008 #84 Skrevet 4. juli 2008 Tina-Mari: Du burde undersøke litt om ka du kan spise og ikke... E jo alltid et stort stema når man e gravid, ingen e enig om nåkka der heller:) Eg har lest at skalldyr og kjøttpålegg som roastbiff og fenalår bør man holde seg unna. Huske ikke korfor. Men da eg fikk gutten min visste ikke eg d, så eg åt no spekemat i et selskap når eg va 10 uke på vei. Gikk bra d:) Noen andre som vet nåkka mer?
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 4. juli 2008 #85 Skrevet 4. juli 2008 Nå har jeg tittet tilbake i a-planen og telt dager i syklusen siden januar. Skal si jeg er litt overrasket over hvor uregelmessig syklus jeg har:( Sluttet på pilla i januar, men siden jeg og forloveden min ikke bodde sammen så fikk vi jo sjelden sjansen til å ha oss når vi trodde EL var rundt hjørnet.. men jeg skjønner jo godt nå at vi var ganske på bærtur når vi regnet oss frem til en ca. EL... Jeg startet med en syklus på 35 dager et par mnd og så gikk den ned til 32 dager et par mnd.. og nå sist hadde jeg bare 30 dager.. Er det mulig å ha SÅ uregelmessig syklus.. noen andre her som har opplevd det??Har aldri tenkt på å telle tilbake sånn før for jeg trodde jeg hadde sånn noenlunde regelmessig mens.. *frustrert*
Gjest Tina-Mari Skrevet 4. juli 2008 #86 Skrevet 4. juli 2008 Hei jenter! Blir nå hengende her inne i ny og ne også...er så vant til dere nå Dette er kanskje litt veldig tidlig, men jeg SKAL kjøpe et eller annet bebi greier etterpå på butikken. Kjøpe noe unisex og skylde på at det er til kusina mi hvis noen spør. Mat ja... Spiste skaldyr i går og spekemat nå nettopp! Tror det meste glir ned uansett hva legen sier men.. Gjestene reiser å søndag. Deilig!! Kunne snakke om alt med vanlig stemme...slippe å hviske! Men nye gjester kom i dag, så jeg må skylde på mageinfluensa når det gjelder alkohol. Har så lyst å si det til alle!! Hekk i vei jenter! Trenger dere i 1 trimester!!
gravidmednummer2 Skrevet 4. juli 2008 #87 Skrevet 4. juli 2008 Velkommen momyboy:) Jeg hadde også løpt på butikken og kjøpt noe babygreier med engang jeg fikk vite det! Det er jo SÅÅÅÅÅÅ koselig!! Jeg har fortsatt ikke fått mensen! Har faktisk et lite håp. Men syklusen er så ustabil. Nå er jeg på dag 30 i syklusen, og forrige måned varte syklusen 35 dager. Så det er vel det jeg må ta utgangspunkt i. Jeg testet negativt i går, men det var sikkert litt for tidlig. Klarte bare ikke å vente lenger!! LItt merkelig det her egentlig, for jeg testet positivt på EL test på dag 14. Jeg får bare gi det noen dager, og vente på at TR skal dukke opp. KOmmer ho ikke i nærmeste fremtid, er det jo bare å teste igjen:) I morra tidlig reiser vi på ferie. Først hjem til familiene våre i 3 dager, og så reiser vi til Sverige på tirsdag. Dvs at jeg tidligst kan inn her igjen neste søndag!! Det er lenge, er jo nærmest avhengig av denne siden!! jaja, lykke til i mellomtiden jenter!! Snakkes om en uke:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 4. juli 2008 #88 Skrevet 4. juli 2008 Velkommen mommyboy! Haha, noen kommer, noen går og noen forblir... Ja, jeg innrømmer det, jeg er bittelittegranne misunnelig på Tina-Mari jeg også... men jeg unner henne det! Tina-Mari, du må stikke innom av og til! Jaha, humøret er som en svingstang... I det ene øyeblikket tror jeg alt håp er ute for denne pp, for i neste øyeblikk håpe på at han fortsatt kan rekke hjem... Hadd positiv el-test i dag også, så regner med at egget IKKE er sluppet enda.... Da slippes det iløpet av 12-36 timer, tror jeg... Får negativ test når det er sluppet. Så da får jeg bare vente å se. Skal ihvertfall gjøre mitt beste når han kommer hjem i morgen! :-D Gleder meg vilt og hemningsløst, og nei, ikke BARE for å lage baby, men også fordi jeg har savnet han sånn. Skal bli godt å gå ham tilbake igjen! ...:-D Har ikke hatt så mye tid til å stikke baby-teppe. Har begynt på en bok... "Something borrowed". Det er tre bøker, "Something borrowed", "Somethung blue" og siste husker jeg ikke hva heter. Jeg har lest den første og holder på med den andre. Handler om en som stikker av med bestevennens forlovede. Ganske morsom, bortsett fra at jeg blir mistenksom av å lese sånne bøker...:-D Mistenksomklem
Gjest Tina-Mari Skrevet 6. juli 2008 #89 Skrevet 6. juli 2008 Hei jenter! Ja jeg er her enda:) Gjestene reiser i dag, så da blir det lettere å være her inne:) Jeg er inne på 1.trimester å kjeder meg halvt ihjel! Ingen spennende tråder, bare masse bekymmringer om å miste, blø, sår, osv...hvem har mest symptomer, stakars meg osv... Hallo (!) man er gravid, så slutt å syt! Man er heldig!! Jeg er bare glad for at jeg endelig kjenner noe der nede. "Mens smertene" gir seg ikke...føles som om noe jobber der nede, litt ulming nesten... Og innimellom kommer det kramper og stikkninger. Da blir jeg redd, men lukker øynene å tenker: "det går bra vennen min, hold deg fast!" Dette skal nok gå bra. Tenker man på dumme ting, så er det lettere for at de skjer... Jeg er mer sulten for tiden da...og fiser som et uvær! Gjestene kommer!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 6. juli 2008 #90 Skrevet 6. juli 2008 Hei jenter:) Tina-Mari: gratulere så masse masse masse:) selv om jeg har bestemt meg for å vente et år,klarer jeg ikke å holde meg borte herfra.. vil jo fortsatt ha bebis!!! jeg hadde virkelig en følelse når det gjaldt deg:) så utrolig bra grattis igjen:) A1973: (mener det var du som venter på mannen din??) hvis han kommer i dag eller i morgen så er det jo fortsatt en sjanse for at dere kan klare det:) håper det masse masse for din del da:) så litt oppdatering om meg:) på fredag var jeg på jobbintervjue som advokatsekretær,og jeg synes det gikk kjempebra..håper jeg får den:) får vite i løpet av uka om jeg får den eller ikke....(håpe håpe) selv om jeg må flytte hvis jeg får den og det bare er et år vikariat,så tror jeg at jeg blir å like det:) tenk positive tanker om meg jenter:) hehe... til dere alle som er her: ønsker dere masse masse lykke til...skulle ønske jeg hadde en mann i mitt liv nå,som jeg kunne bli gravid med å leve lykkelig med...det hadde vært noe ja:) som sagt,hvis jeg ikke har funnet kjærligheten innen et år,så drar jeg til danmark....hehe,jeg er jo såååå klar at jeg døøør her!!! klem fra drømmejenta24:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 7. juli 2008 #91 Skrevet 7. juli 2008 nei,nå var vi på side 2...hvor er alle sammen??? nytt i dag: jeg fikk jobben,så nå har jeg sagt opp leiligheta mi,og må begynne å pakke...litt vemodig at jeg må flytte da...men men... er vel en mening med alt...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. juli 2008 #92 Skrevet 7. juli 2008 Ohoi, jeg så det i sted, at tråden vår var på side to... Tror mange er på ferie... VRÆÆÆÆÆÆL, alle er på ferie for tiden! Og jeg skal ikke ha ferie før om en måned...:-/ Heldigvis skal jeg ha noen fridager, innimellom, som i dag... Det hjelper jo på! Drømmejenta: GRATULERER med ny jobb! Jeg tror nok kanskje vi var litt for sent ute, i forhold til min el... Men, men, prøver HARDT neste periode! Nå kjenner jeg at jeg er veeeeeldig klar for å bli gravid ja! :-D Venteklem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 7. juli 2008 #93 Skrevet 7. juli 2008 Hei Tina-Mari, Jeg skjønner hva du mener om at folk klager. Det du må huske på er at de som ikke merker noe, de har ingen grunn til å skrive heller. Derfor føles det gjerne som om alle klager. Det blir fort slik. (Men det er ganske pyton å cære så kvalm at man nesten ikke kan stå på beina, og da ønsker man både sympati og råd! :-)) Positivklem
Gjest Tina-Mari Skrevet 7. juli 2008 #94 Skrevet 7. juli 2008 Hei girlsa! Drømmejenta: GRATULERER MED NY JOBB!! Det blir sikkert et helt nytt liv for deg:) Kanskje en mann tilogmed!! A1973: sympati er greit, skjønner det..men man kan bli syk selv av å lese det... Så jeg lar vær! Jeg har ikke ferie men har hatt gjester, derfor har jeg ikke vært her. Ellers er det ikke mye nytt. Han litt ubehag i magen og den blir stein hard innimellom. Fiser som en gudinne på ertestuings diett!!!!! Litt ømme nippler, men ikke mer enn det. Pga jeg er så oppblåst så ser jeg gravid ut alt. Ikke morro...gravid med fis.. Eneste "problemet" er at jeg blir svimmel, så jeg må spise maaaaaange ganger om dagen, men små måltider. Det er sååååå varmt her nede nå, så UFF!! Der fikk jeg syti litt:) Hihi! *fise* Jeg snakket med mamma i sta og lurte på om jeg skulle sende henne bursdags gaven hennes (bursdag i morgen) eller om hun ville ha den når hun kommer hit ned (ca en mnd til). Og hun ville vente. Tenkte å pakke inn graviditets testen min å gi den til henne. Morro?? Andre forslag? Nå begynner fisemagen å bli urolig...får vel gå å lage litt mat! Masse bebi-fise-støv-gass på dere alle ******************************************************* haha!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. juli 2008 #95 Skrevet 9. juli 2008 Oj, tråden vår er langt nede på andre siden! *DET* må vi gjøre noe med! Regner med at jeg er den eneste som ikke er på sommerferie... Jaja, jeg tok meg fri halve dagen i dag og det var bra, for her er det stålende solskinn! I dag har jeg vært litt guffen i magen og småkvalm. Begynner å lure på om egget mitt holdt til lørdag, men tror egentlig ikke det... Er 99% sikker på at det ikke overlevde til lørdag, men da er det fortsatt 1% håp...:-D Siden jeg har vært litt småkvalm i dag må jeg innrømme at tanken på å bli gravid igjen er med skrekkblandet fryd. Forrige svangerskap var IKKE spesielt glamorøst...:-D Kvalmeklem
baby09...:) Skrevet 9. juli 2008 #96 Skrevet 9. juli 2008 E nok ikke på ferie eg heller:( hadde noen dager her for en tid siden noen daga kor eg va svimmel og uvell, og lurte da på om d ville nåkka særli å gå sånn i 9mnda... Di 2 andre gangan va eg nesten ikke kvalm, men man vet jo ikke kordan d blir den her gangen forde. Sist nådde eg no bare til 12. uke så va d over så kunne jo blitt dårli etter den tid. Men trur nok uansett kor dårli man måtte være så e d glømt når babyen kommer:) Ei venninne av meg fikk forresten baby i går:) Lite nytt her, trur ikke d e nåkka spire på gang her, alt e helt normalt i den her kroppen, og ikm e den 16. så e ikke så lenge til. Men klare seff ikke å huske katti eg har fått symptoma før...
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. juli 2008 #97 Skrevet 9. juli 2008 Gutt05: jeg har også IKM den 16, men tror nok bare jeg fint kan hoppe over i 3. pp. Haha, egentlig tror jeg det blir den første virkelige pp. Første periode hoppet vi av i svingen og brukte sikre perioder fordi vi ville vente litt. Andre periode var han borte under el (tror jeg jo), så neste periode blir den virkelig STORE pp for oss. Mannen min er sikker på at jeg blir gravid med en gang, jeg er ikke like sikker nei...:-/ Det er synd å si, men jeg klarer ikke å glemme kvalmen da jeg var gravid sist, enda det er 13,5 år siden. Det er noe av det verste jeg har vært med på. Som om å omgangs-syke i 9 måneder i strekk... Jaja, jeg må ha glemt litt, siden jeg vil bli gravid igjen...:-D Nå er jeg ikke kvalm lenger, så tror nok bare det var innbildning. Innbildningsklem
påtjukken Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #98 Skrevet 9. juli 2008 hei jenter.. fikk snike til meg nett noen min så fikk ikkje tid til å lese alt:( men fikk no noe med meg:) GRATULERER tina-mari:) kjempe kjekt du er gravid da:) hadde faktisk veldig troen på deg.. vet ikkje helt hvorfor, men hadde det bare:) hehe eg venter fortsatt på TR og får bare negative tester så skjer det ikkje noe snart så går eg til lege!!! vil jo ha bebi:( er kjempe trist og frustrert pga den forbanna TR!!!!! men er fortsatt på ferie så vet ikkje korti eg har sjangs til å komme inn her:( savner dåke eg:( hehe.. og igjen GRATULERER Tina-Mari:)
baby09...:) Skrevet 9. juli 2008 #99 Skrevet 9. juli 2008 A1973: regna heller ikke me så mye forrige pp, va nettopp slutta me p-plaster så treng kanskje litt tid på å "gå meg til":) E jo så bortskjemt at di 2 andre gangan har den sotte på første forsøk, så blir fortvilt visst d ikke e nåkka på gang i løpet av kort tid:) Men eg går allerede no å e redd for å miste igjen... Går jo ikke an å tenke sånn prøve eg å si. Så fint å høre fra deg igjen susi_vanessa06+en i 09?? Håpe du har en super ferie, og at d ordne seg me positiv test:)
påtjukken Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #100 Skrevet 9. juli 2008 hei alle sammen.. før eg stenger av her har eg ett spm:) noen som har peiling på wild yam? hørte det kunne fikse på syklusen så lurte på å prøve det... klarer ikkje dette med å gå uten TR, symptomer, men bare negative tester:( håper noen har litt peiling og kan fortelle meg litt om dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå