Gå til innhold

"noen i 1.pp" går over i 2.pp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha, ha A1973, vi e i samme båt:) Har ikke like ont som når tanta e her da, men e på do i ett for å sjekke om den e kommet. Slitsomt, men gjør jo ikke nåkka om den ikke kommer no. Hadde vært gøy da, om vi ble gravid samtidi:)

Vet ikke katti eg skal tørre å teste heller, men blir ikke i dag pga ikke helt stabil syklus etter prevensjonsslutt i mai. Forrige mnd kom tanta 3 daga etter beregna ikm, så kaste ikke bort nåkka test i dag nei:)

Håpe d går bra me dåkker andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei gutt05

Morsomt, ser ut for at vi følger hverandre da. Jeg sluttet også på p-pillene i mai. Så joda, jeg regner egentlig med at det bare er syklusen min som er litt ustabil, men den har aldri vært det. jeg har ALDRI hatt lengre syklus enn 26 dager... Jeg skjønner heller ikke disse mens-smertene og spottingen nå og da. Dessuten føler jeg at det er ganske så usannsynlig at jeg skal være gravid, for jeg tror jo ikke vi rakk el en gang... ARGH, gi meg mensen NUUUUU! Jeg har forresten bestemt meg for å ikke teste før i morgen tidlig, hvis ikke mensen er kommet da... Jeg bestilte en haug med billig-tester, så jeg er ikke så redd for å svi av dem. Verre md de dyyyyre digitale testene. De sparer jeg...:-D

Jaja, vi får vel bare sitte her og vente. Er glad jeg har ganske så full timebok i dag, så slipper jeg å sitte og gruble.

Hihi, i dag, på vei til jobb, snakket jeg med mannen min om at NÅR jeg blir gravid skal vi reise til London og kjøpe babyklær... Da vi var i Liverpool, for 3 uker siden, fant jeg en UTROLIG søt Burberrry pysjamas, men dumme meg kjøpte den ikke. Nå angrer jeg, for den var på salg, til 200,- :-D Mannen min sier jeg er blitt klin, hakke, gal... Mulig han har rett...:-D

Klem

Skrevet

heldige du da som får tia til å gå, her e d drittvær så blir bare innesitting i dag. Trur ikke vi får sommer i nord i år, men leve enda på kanonsommeren fra i fjord eg:)

Bestilte vanlige cb-testa fra billitest for lenge sia,før eg ble stoppa i prøvinga, så har 2 stk klar her. Men får meg ikke til å "kaste bort" en test unødig:) Har alltid hatt stabil 28-dagers syklus, men måtte rote seg til no når eg e avhengi av den. Får vente i spenning å se.

burberry pysj hørtes jo bare kjemesøtt ut ja, men jevnt over e jo alt av babyklær søtt:)

Skrevet

eg og har alltid hatt stabil syklus 30 dager, men da eg slutta på pillene når eg ville ha vanessa så hoppet mensen over en mnd og det betydde bare at el kom skikkelig i gang igjen så er jo kanskje det dåke har da:)?

eg gikk 2 uker over tiden denne gang.. da hadde eg kvalme, vonde pupper, lite matlyst og mensmurringer, så eg hadde jo ett håp der, men ble jo bare negative tester, men håper bare den er stabil neste gang, viss ikkje begynner eg på wild yam!!!!

eneste eg vet om det er at den hjelper hormonene i kroppen.. den skal helpe på fruktbarhet og stabiliserer mensen..

drittvær her og:( så lei av det!!! var en drittsommer i fjord og her på vestlandet... vet folk sier me må no vere vant til regnet, men kan ikkje si det er noe eg vil venne meg til.. vilha SOL og SOMMER!!!

og ja babyklær er såååå fine!!!

føler alle rundt meg får baby eller er gravid no...:(

søstera mi mista babyen sin da:( ho så har prøvd så lenge!! stakkar:(

Skrevet

JOOOOHOOOOOO! Da tror jeg mensen er på vei her, men er ikke 100% sikker... Er ihvertfall litt mer enn det har vært de to foregående dagene, så jeg bare håper. Da er jeg vel over i neste pp!

Klem

Gjest Tina-Mari
Skrevet

A1973: Så bra at mense kommer nå!! (hva i huleste heite er det jeg skriver? jeg vil jo ha deg over i 1.tr nå!!)

Jeg lurer på en ting: Når man skal til legen aller første gangen, hva gjør legen da? Om jeg må ha underlivs undersøkelse, så vil jeg ikke gjøre det hos en fastlege! Jeg er vant til å gå til spesialist... Vanlige leger er ikke vant til å rote rundt i høna på kvinner dagen lang, men det er spesielister!

Noen som har funnet ut noe om denne WY eller?

Skrevet

Hahahahahahahaha jeg tror det KLIKKER for meg nå! Da jeg skrev at mensen var kommet var jeg visst litt for snar... Jeg TRODDE den var kommet, hadde skikkelig mensen-vondt og litt spotting på papiret. Etter det har det ikke vært antydning til noe som helst mensen, bortsett fra mage-vondten da...

Phu, jeg tror jeg hadde vært roligere om mensen bare var sen, uten spotting, men jeg forstår bare ikke denne spottingen og mensen-vondten. Må si det er ganske bittert å ha hatt mensen-vondt i to dager, UTEN å ha hatt mensen.... :-)

Jaja, så da sitter jeg bare her og venter igjen. det blir ny test i morgen tidlig, om den H*** mensen ikke er kommet da...

Jeg gikk til fastlegen min dagen etter at jeg hadde fått pos. test, men det var mest fordi jeg trengte en lege-erklæring på at jeg var gravid. Jeg trengte det for å få familieleilighet i studentbyen der vi skulle flytte til. *Litt* flaks, selv om det ikke var planlagt. Jeg tror ikke det ble tatt noe gu den dagen, bare blodprøver og vekt. Det er 14 år siden, så husker ikke helt...:-D MEN jeg tror ikke det er noe farlig å gå til en vanlig lege å ta GU, de gjør det tross alt ganske ofte de og...

Frusteklem

Skrevet

første timen min var vel blodprøve og gynekologisk undersøkelse..

tok den hos legen min eg og.. det skal jo bare se og ta noen prøver der.. over på 2 min det der..:)

i dag har eg fått kjøpt meg en nydelig kjole til bryllupet til søstra mi:)

stor fornøyd med kjolen:)

Skrevet

HOHOHOHO da fikk jeg mensen *skikkelig* (tror jeg... joda, ganske sikker...). Over i ny pp! Sorry Tina-Mari, jeg kommer nok ikke over enda, men satser sterkt på neste! Jeg feirer med et glass vin. Jeg skal bare på jobb fra 16-20 i morgen og så skal jeg ha fri til mandag. Føler jeg skal ha laaaaang helg.

Susi: Jeg ELSKER å gå i bryllup, spes. slike man må pynte, dille og dalle seg til.

Klem

Skrevet

Og eg som holdt en knapp på den ene% din A1973...:) Men skjønne godt du e gla for å være i gang me ny pp.

Her e fortsatt tanta borte, men eg har enda ikke testa. Sku gjøre d i dag tili, men måtte så tisse at eg ikke rakk å hente fram teste. Gjorde den ikke klar i går så den ligg langt inni kleskape den:) Dukke ikke tanta opp blir d testing i måra tili da. Orke ikke ta anna enn morgenurin for da e no resultate helt rett i alle fall.

Bryllup ja. Eg har begynt å mase på mine søsken at dem må gifte seg snart så eg kan kjøpe meg en fin kjole:) har vært gift i snart 6 år no eg, så e på tide dem begynne å følge på:)

Skrevet

ja eg og vil gifte meg... hehe... har vært forlovet i snart 4 år (i sept) så begynne å bli på tide.. hehe..

uff føler alle mister baby for tida.. fikk melding av ei venninne at ho mista babyen sin i dag:(

men no vil eg og bli gravid igjen snart!!! bare tanta kan stikke snart så sexen kan begynne igjen.. hehe.. VIL HA BABY I MAGEN!! en sånn dag i dag her.. bare sitte å tenke på baby hele tiden...

Skrevet

Nå er det like før de med hvite frakker kommer og henter meg... Jeg føler jeg holder på å bli fullstendig GAL her jeg sitter. Jeg trodde jo mensen kom i går. Blødde mer enn spotting, men langt ifra det jeg pleier å blø. Tenkte at det sikkert ville ta seg opp i dag. Hittil i dag har jeg nesten ikke blødd. Vanligvis blør jeg sinnsykt mye, sånn at det renner hvis jeg har sittet en stund og reiser meg opp igjen (sorry detaljer her, men jeg tror dere takler det....-)), nå er det bare så vidt litt i et truseinnlegg. Det eneste som minner meg om at dette er mensen er magesmertene som jeg har hatt siden mandag.

Jeg har vært gift i snart 11 år! Bryllupsdagen gikk utrolig fort. Hvis jeg skulle giftet meg om igjen nå, ville jeg prøvd å laget til et bryllup som varte tre dager til ende. Ha ett eller annet bli-kjent arrangement på fredagen, bryllup på lørdagen og gå ut å spise på søndagen. Vi spiste med nærmeste familie på saøndagen og det gjorde at jeg følte at det varte litt lenger. Haha, brudekjloen min henger fortsatt i skapet. Jeg SA at jeg skulle selge den igjen... :) Heldigvis har jeg faktisk brukt den to ganger etter brylupet! Jeg har sittet hårmodell (noe jeg drev med i min ungdom...:-)) og vært brud to ganger. Den ene gangen "giftet" jeg meg med min mann, den andre gangen med en annen mann.....:-D Haha, det var tider det! :-D

Klem

Skrevet

Eg og kjøpte brudekjole, for da fikk eg jo litt penga tilbake når eg solgte den, tenkte eg. Men har den nok enda ja:) Vi hadde alle gjestene som ville å komme på søndagen også for å spise rester. Hadde koldtbord så ble en fin lunch d:)

Har forresten fått melkespreng her... Kommer ut av begge brystene når eg klemme litt på dem. Har hatt d en gang før, og d va noen mnda etter siste p-sprøyte. Da va både eg og legen sikker på eg va gravid igjen. Reagerte ikke sånn i fjor når eg slutta m p-plaster, så vet ikke helt ka som skjer her.

Skrevet

eg og vil kjøpe når eg skal gifte meg.. korti det no enn blir.. hehe..

eg fikk ikkje melk av p-sprøyta... men skal iallefall aldri ta den igjen!!!!!

er det normalt å få melk i puppene tidlig med nr 2? hører fler så får det så må bare spør:)

hvordan går det med deg Tina-Mari da?

Skrevet

Brukte p-sprøte i et år, så kroppen oppførte seg gravid når den skulle kvitte seg me hormonan fra den. Om man får melk tili me nr 2 vet eg ikke, fikk ikke d i fjor når eg blei gravid, så lure jo litt på ka som skjer her... Men no treng eg bare lure til i måra tili, funne fram testen no så den ligg klar til eg står opp:) E den negativ må d jo være prevensjonsslutt som gir meg melk den her gangen også...

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei jenter!

A1973: er du sikker på at du ikke er gravid? Kan det være spotting/festeblødning/festesmerter da??

Test i morgen da, og husk å skriv inn resultatet her tidlig til meg:)

gutt05, ma07, baby09: å ikke rekke å teste fordi man må så tisse...for en dårlig unnskyldning (jeg er såååå nysgjerrig)!!!!!

Ha et glass ved vasken i morgen tidlig og tiss i det, så kan du teste i glasset:) Husk å skrive inn svaret her i morgen tidlig til meg:)

Susi: jeg tror kanskje man føler at mange mister om det skjer helt innpå en selv, og hvis man tenker på det. Tenk på alle de du kjenner som ikke har fortalt om den de mistet....det er sikkert noen det også.

Heldigvis sitter det vansligvis rimlig kjapt etter man mister har jeg hørt.

Man må bare tenke at slik er livet..

Bryllup ja...Jeg syns mitt gikk ufattelig fort! Vil gjerne gifte meg igjen i samme kjolen med samme mannen:)

Med meg/oss går det helt greit. Jeg hadde en tøff natt igjen i natt med endel smerter og lite søvn...men jeg overlever!

I morgen må jeg på apoteket å kjøpe mer folsyre og multivitaminer. Jeg får i meg alt for lite næring ettersom jeg er så sensitiv på lukt når det gjelder mat. I dag har jeg spist et knekkebrød, tomatsuppe med makaroni og egg, og noen kjeks med tørket frukt. Det er ganske så bra!

Eller, det er jo ikke det, men hittil er det noe av det meste jeg har spist.

Jeg gjesper så mye...men er for seint å ta en liten lur nå tror jeg...

De siste 2 dagene har det vært litt "dårlig" vær her, overskyet og noen regnskurer. Helt uvanlig på denne årstiden. Men jeg syns det har vært deilig!!! Det frisker opp i luften, støvet og pollen legger seg.

I går kveld var det skikkelig storm her! Det blinket i et sett og dumdret innimellom. Siden det var lokal helligdag her i går ble et enormt fyrverkeri tenk 22.00...jeg så det ikke fordi jeg er redd for lyn...men jeg hørte det.

Jeg er øm i korsryggen for tiden. Har lest at det kan være vanlig i starten. Litt rart....først øm, så nummen...ekkelt.

Ellers er det ikke stort nytt å bringe her i fra spania..

Masse lykke til med testingen imorgen jenter!!

Skrevet

Tina-Mari: testen lå i klesskape, så eg nådde ikke å leite den fram.(kjøpte den i oktober i fjord så visste ikke helt kor eg skulle leite heller)Men no ligg den klar på bade til i måra tili:) Kaste alt av glass når dem e tom så har aldri nåkka å tisse på når eg treng d:( Klart eg kommer inn me resultat i måra tili, bruke sjøl å være så spent når andre skal teste:)

Skrevet

PFØY, jeg tror jo egentlig ikke det er vits i å teste, for jeg har ingen tro på denne pp siden gubben kom så sent hjem.

På den andre siden, jeg blør fortsatt bare bitte lite granne, ingen foss akkurat nei... Skjønner ingenting, jeg begynner å få et ørlite håp, men tør jeg teste? Nope.. Får se i morgen tidlig... Kan jo alltid svi av en av billig-testene....:-D

Er forresten skikkelige mensensmerter et symptom? Har ikke noen andre symtome, bortsett fra at jeg er utrolig trøtt. Sov til klokken 1050 i dag, men har allikvel vært veldig trøtt. Tror egentlig årsaken er at jeg stresser så mye med mensen og magesmertene.

Haha, jeg er like spent på dere andre! :-D

Tina-Mari: Huff, er du kvalm og har du spydd? Stakkers deg, må si jeg føler med deg. Det er fryktelig å ha det sånn. Hvis det er en trøst, så hadde jeg det sånn i ni måneder sist...:-/ Håper for Guds skyld jeg ikke får det sånn denne gangen...

Klem

Skrevet

Testet i sted ja, selvfølgelig negativ. Så da regner jeg med at jeg offisielt er over i neste pp. Nå kan jeg endelig slappe av....:)

Hihi, mannen skjønner seg ikke helt på meg. I det ene øyeblikket vil jeg bare ha mensen og i det neste øyeblikket vil jeg ha baby i magen... Han bare rister på hodet. Stakkers mann, det eneste han har hørt om i det siste er hvor mye/lite jeg har blødd...:)

Jaja, må innrømme at jeg gleder meg til neste pp. Det er liksom den første skikkelige pp for oss. Hmmmm... Hvis jeg er på randen av sammenbrudd nå... hvordan er jeg da om 4 uker når jeg faktisk KAN være gravid? Da er vi forresten på ferie, så kanskje jeg er litt roligere da...:-D

Klem

Skrevet

Hi, hi, sjekk d nye nicke mitt da:) (tildligere gutt05,MA07,baby09...?)

Skulle jo ikke bli så kjempe gla den her gangen, men e vanskeli å holde seg. Får heller bare krysse fingran for at d går bra den her gagen. prøve å finne ut om eg har krav på ekstra oppfølging, tili ul og sånn.

Heng no her inne me dåkker andre fordeom, synes vi har fått så god kontakt:)

Skrevet

Baby09: Ååååååååh, gratulerer! Jeg er *så* glad!

Jaja, ser ut for at det bare er gamlisen (meg selfvfølgelig) som er igjen her snart...:-/ Hihi, jeg regner med at dere holder meg med selskap en stund til? Håper det klaffer neste pp.

Ellers så blør jeg fortsatt ganske så lite. Jeg blør, mer enn spotting, men langt ifra likt til vanlig mens. Jeg har ett lite håp igjen, og det er at hvis el var forsinket, slik som jeg kanskje tror, og mannen min kom hjem på lørdag, for to uker siden. Da er det bare 13 dager siden en ev. befruktning, så dvs. at testene fortsatt *kan* være negative... Eh... Følger dere resonnementet mitt??? :-D På den andre siden... Jeg er ekspert på å lage sånne "på kanten teorier", burde kanskje slutte med det og bare si at jeg *er* over i neste pp...... Idiot... :-D

Idiotklem

Skrevet

Ja eg e helt me på resonnemente ditt:) har hele tia håpe du rakk d me den ene prosenten du hadde:)

Blir nok her enda ja, e alt for nysgjerri til å slutte å følge me på dåkker:)

Skrevet

baby09 og alle dere andre som er blitt gravide. VELDIG koselig at dere fortsatt henger her ja. Jeg hadde følt meg ensom her hvis ikke. Vi har jo blitt en ganske så fin gjeng her!

Har akkurat fått vite at min svoger og kjæresten venter baby i desember. Det som er veldig morsomt er at det ikke er så lenge siden jeg sa til min mann at vi burde få broren og kjæresten også til å få baby nå! de slo oss gitt! :-D Det er veldig, veldig gøy for vi er mye sammen med dem og vi har reist på ferie med de mange ganger også. Min svoger ble ganske lang i masken da han sa: "Jaja, så vi forventer litt barnevakt!" og jeg svarte "Haha, da er vi to!" Åååååååh, jeg bare håper det klaffer for oss snart, hadde vært *så* gøy om vi fikk bare noen måneder etter de! :-D Jeg krysser ALT for at det klaffer i neste pp.

Gla'klem

Skrevet

baby09:) GRATULERER kjempe mye!!! så kjekt du er gravid da:) krysser fingrene for at alt går bra med dåke som er blitt gravide...!!

og krysser fingrene for neste pp for oss som ikkje er blitt det enda..

hehe.. er det den yngste og eldste som er igjen her no? hmm..

ja kjempe kjekt dåke som er gravide blir her med oss.. håper hele gjengen er på 1 trimester snart:) eg skal iallefall gi alt denne mnd,

men tror min kjære jobber natt rundt el og da kan det bli litt vanskelig, men han kan jo bare vekke meg når han kommer hjem:p hehe..

eg skal ha mye hekking denne mnd!!!!! hehe

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Baby09: Gratulerer!! Morro morro!!!! Det er lov å bli glad uansett hva som har skjedd i fortiden. Det er det man bør bli. Nyyyyt det!!

Nei jeg spyr ikke jenter, bare litt uvell innemellom. Formen begynner å komme seg faktisk. Spist omelett i dag:)

Spørsmål: Kan man bruke Canesten krem om man er gravid? Tror jeg har fått antydning til sopp... :( Varmen tar musa mi!!

A1973: nei jeg skjønner ikke resonansen din. Jeg er lost in the tango når du starter! Hehe!! Men håper spira sitter lynhurtig!

Susi: Det går vel ann å hekke på dagen? Før og etter jobb?

Kløklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...