malle mamma Skrevet 5. juli 2008 #151 Skrevet 5. juli 2008 Tanta kom i går Trodde først det kansje var festeblødning (håpet hvertfall det, men så kom det jo fossende). Testet negativt i dag tidlig bare for å være helt sikker. Eg som hadde en så god følelse på at det var noe der. Eg som hadde fått pergo og alt. Er ganske trist i dag. Men det er bare å prøve igjen, ikke så mye annet å gjøre. Gratulerer så masse til alle dere som har blitt gravide:) send masse babystøv til oss som må prøve videre. Det ser ut vi trenger det Lykke til neste pp alle dere andre.
Gizom81 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #152 Skrevet 5. juli 2008 Svak strek på billig strimmel i dag å, men den kom også lovlig seint. 5 min er deadline for billigstrimlene og denne dukket opp rett før. Velger ikke å hoppe i taket, men venter til test på onsdag, som da blir IKM i forhold til denpositive EL testen! Lykke til Malle mamma!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 5. juli 2008 #153 Skrevet 5. juli 2008 Lykke til Gizom81! Ble ikke noe mer kos på oss denne pp, vi fikk besøk i går, og var så trøtte når de reiste... Venter på neste pp i stedet vi! (Men kan jo håpe at det kom noen svømmere opp den kvelden det ble litt krøll likevel! Det er jo noe som blir gravide selv om mannen hopper av i svingen også..)
Stoltest Skrevet 6. juli 2008 #154 Skrevet 6. juli 2008 Jippi, er visst gravid igjen!! Hadde IKM i går, sambo overtalte meg på nytt om å teste i går kveld, tok både en billigtest og deretter en digital CB, begge var veldig positive! Hadde jo en MA i uke 12 i mai, så denne gang får jeg UL i uke 8 (er i uke 4 nå), skal prøve å vente til da før jeg slipper gleden helt løs.. Lettere sagt enn gjort! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå