Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kom i går :( Trodde først det kansje var festeblødning (håpet hvertfall det, men så kom det jo fossende). Testet negativt i dag tidlig bare for å være helt sikker. Eg som hadde en så god følelse på at det var noe der. Eg som hadde fått pergo og alt. Er ganske trist i dag. Men det er bare å prøve igjen, ikke så mye annet å gjøre.

Gratulerer så masse til alle dere som har blitt gravide:) send masse babystøv til oss som må prøve videre. Det ser ut vi trenger det ;)

Lykke til neste pp alle dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svak strek på billig strimmel i dag å, men den kom også lovlig seint. 5 min er deadline for billigstrimlene og denne dukket opp rett før. Velger ikke å hoppe i taket, men venter til test på onsdag, som da blir IKM i forhold til denpositive EL testen!

Lykke til Malle mamma!

Skrevet

Lykke til Gizom81!

Ble ikke noe mer kos på oss denne pp, vi fikk besøk i går, og var så trøtte når de reiste...

Venter på neste pp i stedet vi! :)

(Men kan jo håpe at det kom noen svømmere opp den kvelden det ble litt krøll likevel! Det er jo noe som blir gravide selv om mannen hopper av i svingen også..)

Skrevet

Jippi, er visst gravid igjen!!

Hadde IKM i går, sambo overtalte meg på nytt om å teste i går kveld, tok både en billigtest og deretter en digital CB, begge var veldig positive! :D

Hadde jo en MA i uke 12 i mai, så denne gang får jeg UL i uke 8 (er i uke 4 nå), skal prøve å vente til da før jeg slipper gleden helt løs.. Lettere sagt enn gjort! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...