Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, nå har jeg begynt å blø, 3 dager før IKM. JEg tror at det var noe der men som ikke var levedyktig. Det er synd, men det er bare 1.pp, så vi prøver bare neste måned igjen :) Lykke til til dere andre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Icerus!! Nå er jeg enda mer forvirret...er fremdeles kvalm, det har ikke kommet mer blod og etter 2 timer viser testen en svaaaaaaaak strek. Kan det være falsk posotoiv? Hjelp meg!!!

Skrevet

Action dette kan faktisk tyde på at du er gravid :) Det går an å blø selvom vet du... Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig.. Krysser fingrene for deg, håper spira sitter!! :o)

Skrevet

Action, de kan tyde på at du er gravid dette her . Pust ut, og ta en test i morgen!! Gleder meg til å høre resultatet. Skal også ta en teste imorgen men det eralt for tidlig en uke til IKM. Vi skal ha en liten sammenkomst og da er det greit og utelukke evt innflyttere.. (he he alltid en unskylding ofr å teste!!)

Ellers har det sjedd mye her på denne tråden mens jeg har vært på shopping i Drammen!! Ikke sånn gøy shopping, men sånn vi må få tak i idet i dag shopping; kattemat og oppblåsbarmadrass til gjestene i morgen!

Nå begynner jeg å lure på meg selv, hvis jege ikke er gravid denne ganagen så tror jeg de må scanne hjernen min... Fikk metallsmak i munnen i dag.... Husker den godt fra graviditeten min lillemann, dette som med vesken i fra puppa er sikkert bare innbilte tegn, jeg vil jo så gjerne være gravid!!

Skrevet

Jeg tester igjen på mandag (IKM) og gir dere en oppdatering! Jeg tør ikke teste før det....Og tester selvfølgelig ikke hvis jeg får mens...

Skrevet

Gjør det... vi venter i spenning ;o)

Tvi tvi!! :)

Skrevet

Spennende å følge med her inne!

Jeg har ikm på onsdag, vet ikke helt når jeg skal teste. Forrige gang fikk jeg positiv cb test 3 dager før ikm. Men tror ikke jeg tør å teste før ikm denne gang...

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Jeg har 4 dager til IKM og er ikke redd for at jeg bør ta en test. Her er det nok ikke noe...

Skrevet

En uke til jeg har ikm og tenker det samme som deg Tina- Mari.... her er det nok ikke noe...

Men sender deg lykkeønskninger selv om.... aldri si aldri er det vel noe som heter... :)

Skrevet

4-5 dager igjen til IKM her også, og lurer fælt.... Er det noe, eller ikke noe??

Skrevet

Åhh nettopp vært over hos naboen. De har fått verdens skjønneste lille jente!! Jeg vil å ha en sånn!

Skrevet

Hei Gizom81.

Har lest litt på nettet og ser man ikke skal gi blod hvis man er gravid og også vente en stund til etter fødsel før man gir igjen. Ofte trenger man jernet selv, og da er det dumt å "gi" det vekk, barnet trenger også jern. Så da får jeg teste meg kanskje, just in case...

Skrevet

Nå har jeg begynt å blø ordentlig...:(

Skrevet

Action:

Uff da.. så leit.. :(

****klemme på****

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Så leit action :( Bedre lykke neste pp :)

Jeg følger nok dine "fot" spor om 3 dager. Jeg har ikke hatt noen sypt hele perioden.

Lykke til til resten!

Skrevet

æsj,tok en test i dag.den var seff negativ.:( men har ikke IKM før tirsdag,(4 dager til) så er vel kanskje et håp ennå.

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei lene:) 4 dager er rimlig tidlig å teste... Hva testet du med?

Jeg tror jo ikke at jeg er gravid, men hadde ikke turt å teste ør uansett!

Dere våghalser altså! *det hørtes sossete ut ja..*

TØFFINGER!!

Test igjen å IKM, så kanskje du får positiv:)

Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg testet med cb i dag, negativ! Men det er fortsatt 4 dager til ikm, så jeg har ikke mistet motet ennå! Håper sååå at spiren sitter :)

Skrevet

Så mange innlegg!!

Alle begynner å bli spente nå, tenker jeg, tida da man kan teste nærmer seg jo (eller om tr kommer da...)

Nå er jeg faktisk mer spent på min venninne, hun var ordentlig øm i magen i går...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har IKM 5. juli, testet igår (motvillig, etter press fra kjæresten), selvfølgelig negativt..

Vet det er alt for tidlig å teste, men mistet litt piffen av det likevel, har vært så sliten siste uka, hadde et lite håp om å teste positivt.

Men men! :)

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja dere er gale som tester! Jeg tørr ikke. Mannen min sa jeg burde gjøre det ista...jeg veit den blir negativ, men kunne kanskje vært greit å få sett det, få det overstått!

Har ikm 1 eller 2 juli, og kjenner ikke noe.

Men jeg turte ikke teste. Syns det er litt bortkastet siden jeg vet at tanta er på annmars. Dumt å kaste bort en test da...

Masse lykke til jenter!!!

Skrevet

Jeg har lyst å teste i morgen tidlig igjen. Ikm er på onsdag. Andre som skal teste i morgen?

Skrevet

Har en liten hemmelighet, den passer best på min side, og jeg vil vente til neste lørdag med å se om det stemmer..

En strek er ikke en strek, hvis man er usikker på om man i det hele tatt ser den. Vi ikke si det til noen andre enn dere, for kanskje er det bare en ønske strek, men jeg sitter i hvertfall her og drikker aas uten i kveld..

Ønsker alle en deilig helg:)

Skrevet

Icerus: Hvordan går det hos deg? Fikk du positiv test??

Skrevet

ikm 1 juli, og har skikkelige mensenmurringer i magen nå. Hatt det i 3 dager, og jeg får aldri mensen før jeg skal ha den. Hadde det akkurat slik da spire nr 1 ble til for 2 år siden. Så dette er veldig spennende. El var. Skal vente til onsdag med å teste hvis ikke tanta kommer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...