Gizom81 Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Det ble så stille fra oss med IKM i uke 27, skulle tro vi jobba med saken;) Det har i allefall vi gjort denne helgen, håper all jobben har gitt resultater... Det er jo ALT for tidlig med symptomer, i hverfall for noen av oss. Selv er ikke IKM følr 5 juli, sist slo testen ut 1. juli, en CB Digital, med samme IKM. Veldig spent, og kan ikke forstå hvordan jeg skal klare å fungere de neste ukene uten å teste meg hver dag!!! Jeg er jo spinnvill blitt! Er så skravle syk, noen andre som vil dele tankene med meg?
Vannmann35 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har IKM 1. juli, så ikke så lenge til. Tenkte jeg skulle prøve å teste meg på fredag, man kan jo ikke teste seg tidligere enn 4 dager før ikm så vidt jeg har skjønt? Vi har vel bare hatt sex 3 ganger siden forrige mens, vært så opptatt med diverse - tiden strekker ikke til, men kan jo ha flaks. Føler meg personlig ganske trøtt, men det kan skyldes stress, samt at jeg synes det gjør vondt å bøye seg - stikker i magen da... Leter etter symptomer, men det kan jo skyldes hva som helst....
Gizom81 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Ja, det er jo det. Ser IKM uke 26 jentene, der er det mange som allerede har positive tester!! Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg ikke klarer å holde meg til lørdag, tester nok allerede på onsdagen tenker jeg.. Har hatt sikkelig ubehag i magen og korsryggen siden lørdag kveld, men også dette skyldes nok bare ønske eller mye jobbing.
påtjukken Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 min IKM er 30 juni.. ikkje så lenge til det nei.. føler eg har symptomer, men godt mulig det er hodet mitt så tuller med meg.. men merker no det.. eg skal prøve å ikkje teste før ikm.. kommer tanta så kommer ho, kommer ho ikkje ja da tester eg.. hehe.. godt mulig eg ikkje klarer å vente, men det er jo det at om testen blir positiv så blir jo eg super glad, men så er det jo faktisk ganske vanlig med kjemisk graviditet, og viss du ikkje tester før ikm så vet du iallefall ikkje at du har hatt det... viss dere skjønner.. er jo bare i 1.pp så har jo ikkje akkurat prøvd noe lenge da.. hehe.. har ei jente fra før som blir 2 år i august så no vil eg gi ho ein lillebror eller lillesøster:) gleder meg til å få en baby i huset igjen:) hihi
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har ikm neste onsdag, 2 juli. Tiden mellom el og ikm går bare sååå sent! Mange symptomer allerede jeg, men sikkert bare innbilning. Trett, litt mensmurringen, vondt i korsryggen, ekstremt lyst på sjokolade! Krysser fingrene for at vi alle er gravide
Gizom81 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Å jenter! Tenk om vi om 2 uker alle har fått to streker, et kryss og en "GRAVID" !! Har bare mer og mer lyst for hver dag!
Stoltest Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Usikker om syklusen min er stabil, hadde nemlig en MA i mai, men om den er som den brukte å være er det IKM den 5. juli her, spennende! Prøvde med el-testing for første gang denne pp, hvorpå jeg fikk 2 streker rundt helgen som var, men fikk ikke teststrek sterkere enn kontroll-strek, så usikker på el.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Henger med enda jeg Og kjenner etter alle mulige symptomer.... De berømmelige murringene og stikkingen er der, noe de har vært hele uka... Pluss at jeg ble litt småkvalm i stad (etter mat...), kjennes ut som om jeg må på do å gjøre nr 2 hele tiden (luft bare?), og jeg la meg ned på magen på gulvet sammen med hunden, og da var puppene litt småømme, noe de ALDRI er ellers (de tåler ganske så mye vanligvis) Men er nok bare innbilning alt sammen, er jo altfor tidlig med symptomer enda, (?) selv om IKM er 1 uke unna... Litt for enkelt om det skulle klaffe i 1.pp, og med sex bare èn dag! Lykke til alle sammen! Noen som har noen spesielle hobbyer de kan drive med i ventetiden da?
Gizom81 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2008 Hopbbyer... sitter på BIM... også er jeg et strikke fantom... strikker gensre til guttungen, håper snart jeg kan få strikke litt i rosa...
jeg fant firkløvern Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har IKM4 juli. Blir spennende dette, men tør ikke helt å tro at det skal gå så fort denne gangen,selv om det gikk med engang på nr 1og nr 2.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Ikke så mange andre hobbyer enn å sitte på BIM jeg heller, men har en hund som må få sitt iallefall. Og så driver jeg litt med scrapping, men det er mest sammen med andre, ikke så mye alene. Ellers så er jeg førskolelærer, og det medfører jo en del arbeid på kveldstid... Strikker litt innimellom jeg også, og håper jeg snart kan gå igang med å strikke et babyteppe Sambo får vel fnatt hvis jeg begynner med det FØR jeg er gravid... Hehe
Lillevenn33 Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Her IKM 1. juli. Jeg er kvalm døgnet rundt, så det kommer nok en positiv test! Skal teste på fredag siden jeg skal på fest og trenger å vite om jeg kan drikke eller ikke. Jeg holder dere oppdatert!
Gizom81 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2008 Oi oi Action, her er det kanskje litt action på deg ja! Så spennende, ja du blir nødt å holde us up to date her altså!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Har IKM samme dag vi, tror jeg. Spent ja!! Småkvalm jeg også nå i kveld DET er IKKE gøy! Men kanskje et positivt tegn? Lykke til!
påtjukken Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 eg er kvalm og.. har masse stikkinger og... men ikkje ømme pupper enda iallefall.. enten kommer TR for tidlig, eller så er eg gravid, kan ikkje skjønne noe annet.. men er det ikkje litt tidlig med symptomer? ikm om ei uke da.. sist fant eg det ikkje ut før eg var 7 uker på vei... og da klaffet det først etter 10-12 mnd... dette er vår 1 pp så blir jo litt overrasket om eg er gravid no, men hadde jo sex 2 dager mens eg hadde el så ikkje så overrasket heller.. skjønner iallefall ikkje viss eg ikkje får TR før tiden, eller om eg ikkje er gravid, for det er sterke symptomer.. skal prøve å ikkje teste før ikm for vil ikkje vite eg er gravid om det skal vere kjemisk for da blir eg så skuffa, men håper håper:) håper me ALLE eg gravide denne pp eg:) lykke til til oss:)
malle mamma Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 Blir med her eg. Eg har IKM 6 juli.. Det er SÅÅÅÅ lenge til. Eg har gått på PERGO denne mnd så EL er vel ganske sikker, så eg håper det har klaffet. Vi har hvertfall vært flittige Har ikke tatt EL tester så eg vet jo ikke akkuratt når eg hadde EL, men eg tror den er over nå. Hadde forferdelig vondt i livmoren i går, skikkelig øm.. Litt i dag også, har liksom små kramper. Følte meg helt mørbanket, litt rart for har ikke følt det sånn før. Kan jo håpe at det er et bra tegn Skal prøve å vente til IKM med å teste, men det blir ikke lett.. Håper det klaffer denne mnd, er så klar for nr 2. Det er forresten hun også. Hun blir 4 i august og har kjempe lyst på en lillesøster eller bror Lykke til alle sammen
Icerus Skrevet 24. juni 2008 #17 Skrevet 24. juni 2008 Litt om meg 5 pp. Holdt på i 6 mnd med en mnd opphold. Har siden torsdag hatt hodepine, og ble kvalm for tre dager siden. Har litt merkelig stikning i mageregionen mellom skambeinet og hoftehøyde. Vondt dersom jeg trykker litt hardt på magen. I tillegg er jeg blitt nokså trøtt i det siste... IKM 5 juli, så det er lenge igjen. *I tillegg til dette er jeg tørr i munnen konstant, men vet ikke om det er et symptom
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har så mye luft i magen jeg, kan det være et tidlig tegn? Hehe, leter etter alt som kan være tegn på en liten spire...
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #19 Skrevet 24. juni 2008 Hei alle verpesyke jenter! Jeg kryper til korset og innrømmer at jeg er en av dere! IKM 2.juli........ Og jenter...det er ikke så lenge til! Tenk om TR kommer, DA (!!!) er det lenge til!!!! Men det skjer jo ikke med oss! ) :) *blomsterpiken* Hva mente d med nr.2?? Er det å gå på do...på nr 2 et tegn? For hvis det er det... Og jeg som trodde jeg hadde fått den fine magen! Går på do kanskje 1 gang pr. uke, og nå for tden, hver dag... Jeg som trodde jeg hadde den gode kosten nå... (beklager detaljene) Mine sympt: skikkelig vondt i bekkenet på venstre side i går...sikker på at noe var på fære...men ser et stort blåmerke der i dag Luft i magen, men hvem fiser ikke??? Uggen i magen...er det murringe?? Eller er det tankespill?? Det er nok nervøsiet...det er nok derfor jeg er på do hele tiden også. Hvis jeg er gravid nå, så er jeg sikker på at jeg for en abort denne gangen..hadde en helvetes krangel med "sjefen" min.hun jeg leier av... Og jeg kjente hjertet dunket hardere enn noen gang,...magen knøyt seg, men jeg fikk sagt mitt! Er det en spire der inne, noe jeg ikke tror, så reiser den nok snart... Hobby...BIM... Scrapping er noe jeg drev med...men har ingen bilder for tiden. Ser endel på bryllupsbilder for tiden...takke kort skal ut, fotoalbum skal settes sammen osv. Har lyst til å stikke...men er ikke flink til noe annet enn skjerf.,...bor i Spania, så det er ingen vits å lage det. Hunden min, en valp må ha sitt.... Leter etter kunder og mere jobb... Håper....
MMM<3 Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 Tror jeg hadde meg i høyet de 3 dagene rundt EL så håper det kanskje skjer no inni her.. Ble plutselig svimmel på jobben forrige uke og har vært svimmel og kvalm siden, begynner også å få litt ømme bryster. Aner ikke om det kan være symptomer eller om det bygger opp til no virus greier, men det er da veldig merkelig... Tisser også veldig mye, hehe Stikker litt i underlivet noen ganger også, og litt nedover lårene da.. Jeg venter vel IKM 1. eller 2. juli så det blir spennende
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 24. juni 2008 #21 Skrevet 24. juni 2008 Henger meg med her...:-) Jeg har IKM senest 1.juli. Tiden går såååå sakte, og er innstilt på å ikke teste før IKM dersom TR ikke kommer innen da. Har hatt murringer i magen siden el, og har nå også blitt forstoppet (noe jeg så og si aldri er). Har innstilt meg på at det sikkert ikke klaffer. Er pessimist av natur ;-) Vi var ganske flittige med sengekos rundt el.. Hehe, slitsomme greier spør du meg.. Blir det flere pp, tror jeg vi tar det mer avslappet og ikke som en "arbeidsøkt";-)
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #22 Skrevet 24. juni 2008 Hei jenter! Sippetrynet her i da:( Bare grått så mye.. Sikkert nerver. Ang hekking, vi har hatt sex 11 ganger de siste 17 dagene...det er som en deltidsjobb! Vi har hvertfall jobbet for det! Ikm 2 juli... Tørr ikke teste jeg. Her i Spania har vi ikke CB heller!
Vannmann35 Skrevet 24. juni 2008 #23 Skrevet 24. juni 2008 Er forstoppelse et tegn? Jeg hadde mitt livs første forstoppelse i forrige uke.. Eller vet ikke om det var forstoppelse akkurat, men smertefullt og svært tregt gikk det.... Au! Har også følt meg trett og uopplagt, samt veldig tørst hele tiden... Skulle virkelig ønske jeg var gravid, så slapp jeg å lete etter alle disse tegnene ;-)
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 24. juni 2008 #24 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er også med i denne klubben:-) Ikm 2 juli. Mine tegn siden el for en uke siden er murringer/ strekker i magen, som om jeg har hold. Murringer i korsrygg (noe jeg så å si aldri har) Trøtt, trøtt, trøtt. Svimmel, halsbrann, fort sliten. Ømme pupper har begynt i dag, sprenger i dem. Det stikker hele dagen i magen, og til tider ned mot bekkenet/ skambenet. Jeg skal teste i helgen! Men jeg oppdager stadig nytt hver syklus så dette er nok èn av mange puss som kroppen spiller meg. Men det er lov å håpe:-) Lykke til alle sammen.
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #25 Skrevet 24. juni 2008 Hvorfor all denne tidlige testingen??? Jeg blir syk at å lese det bare... Hvordan greier dere det?? Hvorfor venter dere ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå