Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var tråden vår laang ned på side 1!!

Så stille det er her på tråden for tiden... Er alle for spente til å være her inne å lese/skrive??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sikkert det. jeg er ihvertfall kjempespent!!!! Endelig er uka her....

men det er lenge til fredag føler jeg... det er da jeg har ikm. håper virkelig det har klaffet denne gangen!!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei jenter! Ja her var det jo 4 meter å lese!!!

Jeg har gjester så jeg sniker meg litt inn her.

Jeg har de berømte mensmurringene, og i dag har jeg merkelig nok hatt masse utflod...nytt for meg.

Jeg har ikke hatt noen symptomer denne pp, og jeg har ikke testet. Har ikke følt meg tiltrukket av den engang!

I morgen er IKM, om tanta den kommer!!

Gratulerer til de som er blitt gravide! Må vi andre skynte oss etter!!

Hvis helvete fryser over og jeg er gravid.ja da sier jeg i fra ;)

Skrevet

Dumme lille meg testet jo i dag tidlig. Har jo ikke IKM før søndag. Og CD bigital bare lyste brutalt "ikke gravid " mot meg. Tok det egentlig med fatning og nekter egentlig å gi opp håpet. Har to vanlige CB liggende hjemme og de skal få bli urørt hvertfall frem til lørdag, for da skal eg i utrikkningslag.

Kansje eg roer meg litt ned nå og slutter og kjenne alle disse symptomene.

Håper eg fortsatt har en sjans..

Lykke til med testing alle sammen :)

Skrevet

Heisann jenter!

IKM i dag eller i morgen her! Ingen tegn til tr enda!! Selv om jeg kjenner det trykker i magen, er det ikke på samme sted og samme slags trykking som jeg pleier å ha før tr kommer heller.

Spent ja! Og litt småkvalm, men det kan komme av spenningen ;)

Skrevet

Hvordan står det til med IKM uke 27- jentene i dag da?

Fortsatt ingen tr her, bare utflod som ikke har tegn til tr i seg.. Men siden jeg er usikker på om IKM er i dag eller i morgen venter jeg m å teste siden testen i går var negativ... Kanskje jeg venter til torsdag hvis tr ikke har dukket opp innen da!

Skrevet

Da er dagen jeg trodde var IKM over. Eller er den i morgen tro?? Jeg har iallefall ikke noen tegn til tr enda... Bare murring i magen og litt stikking i puppene. Sånn pleier det ikke å være før tr.

Men venter på morgendagen, så får vi se hva som skjer da :)

God natt jenter!

Skrevet

Enda ikke sterke tester, skal nå ikke teste før på fredag. Er litt usikker på om jeg nå faktisk er gravid eller ikke. Symptomene er svakere til tider. Men som regel om kvelden så kjenner jeg det igjen og blir litt beroliget. Har alikevel tenkt å henge her til jeg er 100% sikker....

Lykke til med morgendagen blomsterpiken

Skrevet

Eg testet jo negativt i går (IKM 6 juli), litt i tidligste laget. Har ikke mistet håpet enda. Føler også symptomene er litt svakere til tider, men kommer igjen om kvelden hos meg også. Så eg håper det er noe der. Kommer ikke til å teste før på lørdag. Har mest lyst å vente helt til søndag, men siden eg skal i utdrikningslag så kan det være greit å vite om eg kan ta meg ett glass vin eller to.

Veldig stille på trøden for tiden, alle er vel så spente denne uken :)

Lykke til med testingen alle sammen

Skrevet

Jeg hadde vel egentlig ikm i går, men har foreløpig ikke sett no til tr! Har bestemt meg for å vente med å teste til i morgen, da jeg egentlig er litt usikker på når jeg kan forvente ikm. Ustabil syklus de siste mnd. Men har kjent noen symptomer, mulig de er psykiske:-) Men i går og kvelden i forveien kjente jeg noe jeg aldri har kjent før. Noen slags kramper/lette smerter helt helt nederst i magen. Ikke der jeg pleier å ha vondt under tr, så syntes dette var litt rart. Også fått to, plutselige, kortvarige kvalmeanfall ved frokosttider.

Men nå kjenner jeg murringer som jeg gjør før tr, så den er sikkert ikke langt unna..:-(

Skrevet

God formiddag jenter!

Har enda ikke fåt besøk av tante rød, men har heller ikke testet enda da... Kjennes ikke ut som om tanta er på tur heller. Slet fælt med å få sove i går, det murret i magen, og da jeg strakk meg ut i senga stakk det til på høyre side i magen. Vet ikke helt hvor livmora sitter jeg da men.... Litt murring i korsryggen også, men siden jeg sliter med ryggplager akkurat der, er det vanskelig å skille...

Kjente også stikkinga litt under morgenens spinningtime i dag..

Spent nå ja!

Skrevet

Jeg har IKM i dag eller i morgen. har hatt murringer i over en uke og ursprengte bryster, også kvalm og sliten og smerter i korsryggen, for å ikke snakke om oppblåst.. men nå har jeg jo det sånn før mensen til vanlig, så jeg forventer ikke noe.. jeg prøver ikke aktivt heller, men vil gjerne ha en til! tok ut spiralen i mai, og hopper av litt i svingen her og der. men skjer det så skjer det! venter på tester på lavpristester, hvor søren blir dem a`? bestilte for over en uke siden!

Skrevet

Kjekt å se at det er flere av oss enda som venter :) Jeg har testet svakt svakt positiv, men har ikke fått sterkere utslag på noen tester i ettertid, og er litt bekymret for at jeg ikke er gravid alikevel. Krysser fingrene for at det ikke bare var en kjemisk graviditet...

Men håper på å teste på fredag dersom jeg klarer å holde meg så lenge... Har litt småsymptomer fremdeles..

Kan jo ta oppramsingen en gang til ;)

-litt ømme pupper, men ikke mer enn valig før tr

-stikking i "livmorområdet" spesielt dersom jeg anstrenger meg

-litt stikking/strekking på kveldstid i magen ( håper at det ikke er noen omgangsyke eller liknende i omløp for tiden)

-lett kvalm til tider

-lett halsbrann til tider

-hodepine

-murringer i mage og rygg

-merkelig smak i munnen, men dette har gått litt over for øyeblikket...

ellers kommer jeg ikke på noe. Og det er ikke sånn at jeg har alt dette på en gang :):):)

Skrevet

Ingen tr her enda heller, så i morgen tidlig tester jeg! Har hatt stramminger litt under navlen, mot høyre side fra i går kveld. Håper det er positivt! Har aldri hatt det sånn før...

Da er det 1-2 dager etter tIKM, så bør få utslag da hvis det er noe vel??

Kryss fingrene for meg jenter!!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Kall meg gal (!) for helvete frøys nettopp over!!

Jeg er 3 dager over IKM og graviditets testen jeg sitter men i hånden nå viser en klar og tydelig strek på at jeg er gravid!

Hva nå??

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Blomsterpiken - har du testet i dag?

Skrevet

Blomsterpiken!!

Leste dette i innlegget ditt over:

"og da jeg strakk meg ut i senga stakk det til på høyre side i magen."

Det har jeg beskrevet i dagboka min fra jeg ble gravid med lillegut...

He he ikke for å gi deg forhåpninger eller noe.....!!! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Heisann jenter!!

Jeg kunne ikke dy meg i går kveld, og tenkte jeg skulle teste ut om disse el-testene kan påvise graviditet... Så jeg tok en el-test, og den ble kraftig gitt!! Da MÅTTE jeg bare ta den siste gravtesten jeg hadde liggende... Og hva skjedde tror dere???

Skrevet

Må bare fortelle dere det jeg.....

Jeg er IKKE gravid, den testen ble blenda hvit, så det må ha vært el-smerter jeg har kjent de siste dagene, for i dag kjenner jeg ingenting. Det betyr at dette er første el etter pilleslutt i april, og det er greit det. Syntes det var litt skummelt å skulle bli gravid med en gang...

Det som var dumt, var at sambo hadde lagt seg flere timer før meg, så det ble ikke noe sengekos i går, men el-testen var like sterk i dag tidlig så håpet er vel ikke kjørt enda denn pp håper jeg??

Skrevet

Nei løpet er nok ikke kjørt, så kjør på! :)

Skrevet

For en overaskelse da, lykke til !!! Ca to uker til IKM da! Spennde å følge med! Da blir det vel april baby på deg da!!!

Ellers virker det på meg som om alle i uke 27 er blitt gravide.... Har ikke teste på nytt ennå, tenke å se hvor lenge jeg klarte å holde meg!

Skrevet

Jaja.. der kom hvertfall tanta til meg.. :( Kom ikke som noen overraskelse men likevel kjipt... :(

Men men den kom hvertfall på dagen da om ikke annet...

Skrevet

Hadde jo tenkt å vente til neste pp med å teste etter el, så det var jo bare flaks at jeg tok en test og fant el. Men da vet jeg iallefall hvordan det kjennes ut, og det er positivt! Så ja, IKM om to uker i stedet. Rart at syklusen begynte å kødde med meg nå, har jo vært ca 30 dager imellom siden april...

Men jeg vet ikke om vi rakk det denne pp uansett, for vi koste oss i går, men sambo var litt for ivrig, så det gikk litt galt under tømmingen for å si det sånn.... ;) Hehe. Og i dag var el-testen negativ, så jeg regner med at det er for sent nå. Eller??

Og på den andre siden så haster det ikke sååå veldig m å bli gravid heller, bare det skjer før jul.

Men nå har jeg vært og handlet med WY, så håper det kan sette fart på tingene likevel.

Synes også det ser ut til at mange uke 27-jenter er blitt gravide, men så så jeg på resultatlista at det er mange som ikke ble gravide også denne pp.

Når har du IKM da Gizom81, synes du har venta lenge nå, er spent på deg jeg ;)

Selv om jeg nå strengt tatt hører til IKM uke 29 nå, kommer jeg likevel til å følge med dere, for man får en slags samhørighet med de man har "skravlet" med over en periode.

Lykke til resten av dere som venter på IKM!!

Klem :)

Skrevet

Blomsterpiken

Har IKM i morgen, men så var det jo sånn at jeg lekte litt med disse el testene jeg å denne gangen og jeg fikk ikke positiv EL test (billigtest))før 25, så da har det kanskje vært en forsinkelse. Selv var jeg 100% på at det var den 19 som det alltid er. Men i følge EL testen burde IKM være 11juli, så jeg drøyer og leker med tanken om å ta en ny test!

KOmmer til å følge med i uke 29 ja. For egge lever jo i 24 timer, og det er i løpet av de neste 72 timene at egget slippes! Så sjengser er det jo!!

Skrevet

Gizom81

Lykke til med test, skjønner at du venter noen dager til. :)

Jeg har lett litt på nettet nå, og funnet ut at egget nok er sluppet siden el-testen i dag var negativ... Men, siden det ble som det ble i går,sa vi at "vi får prøve i morgen". Har ikke sagt noe til sambo om at el-testen i dag var negativ, så vi får se hva som skjer i keld.... Har tatt både sink og wy i dag, + at jeg etterpå skal ta folat og multivitamin + omega 3.

Så jeg har isåfall kanskje bedre sjangse neste pp!!

(er forresten umulig å få i sambo sink, så det må jeg bare droppe....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...