Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*blomsterpiken*

ette står på Icerus side: "Da klaffet det endelig, og termin er 16 mars 2009 :)

Etter 6 mnd med iherdig prøving satt endelig spiren. Så nå er det bare å nyte graviditeten og vente i spenning :)"

Gratulerer Icerus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for Icerus!!

Bare 3-4 dager igjen nå... Bare jeg klarer å vente m å teste.... Selv om jeg ikke tror det har klaffet..

Isåfall: Hvis det ikke klaffer denne pp, er vi på ferie under el neste pp... Hehe, DA kan det hende det klaffer!

Fortsatt god kveld jenter!

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Hei jenter!

Jeg har ferie gjester denne uka (nå sover de enda) så jeg får nok ikke vært her inne noe særlig, om i det hele tatt! :(

Men det gjør ikke så mye, for i dag kom mensen magen...2 dager til tanta er her nå, så da er det ikke stort mer å gjøre enn å håpe på neste pp.

....KULT....jeg hører gjestene hekke!! Uff det er lytte vegger i nye hus i Spania..

Masse lykke til med testingen jenter!

Skrevet

Oi... her er det fart. Ser at jeg går glipp av mye med bare noen dager opphold fra siden:) Takker for alle gratulasjoner :) Har enda ikke fått sterk positiv test, men sterkere enn sist.. Og det holder for min del. Har jo ikke IKM før 5 juli, så det er jo litt tidlig enda.

Håper at det er flere av dere som snart følger etter inn på 1 tri. :)

sender babystøv til dere alle sammen ************************************************************

Lykke til:)

*Klem*

Skrevet

mine tanker om er gravid eller ikkje går sånn opp og ned.. hadde kjempe masse symptomer og var nesten sikker, men så forsvant dei og no kjennere eg noe i magen, men sikkert bare TR som seier ho er på vei:( IKM i morgen.. skal teste da viss ikkje TR er kommet når eg står opp... skal reise til heim til foreldre og søsken i morgen så da tviler eg på at eg kommer meg inn her...

har lest en del på testing og sånn og da kjente eg at det var ret før eg løpte på do med en test.. hehe, men skal prøve å vente til i morgen... tror jo testen blir negativ likevel så......

gratulerer til deg/dere som er gravide denne mnd..

(vet ikkje kor mye sjangs eg har til å komme inn her fremover så skriver det no, men skal iallefall prøve å skrive om eg får eg positiv test:))

Skrevet

Vi hadde sommerfest/innflyttingsfest med de som ikke kunne i våres, og det var veldig koslig! Jeg slokna ved 2 tiden, men de andre holdt det gående til 5... Det var fantastisk å kunne sove leeenge i morges, har ikke osvet til klokka 11,30siden guttungen kom til verden!! Han koste seg hos besteforeldrene han!

Har dere gjort noe gøy i helgen da?

Skrevet

Endelig kom jeg inn!! Har slitt i hele dag med å komme inn på BIM.

Tja, hva har jeg gjort?? Var på spinningtime i dag, og på et tidspunkt så strammet det ordentlig nederst i magen. Men sikkert tanta som begynner å melde sin ankomst. Merker at jeg klarer å ta alt dette m ro for tiden, men kommer nok til å teste onsdag hvis ikke tr er kommet til da. Skal nemlig til kiropraktor den dagen, og lurer på om han bør vite om jeg er gravid....Hvis jeg er det da....

Ellers nyter jeg feriedagene, sover lenge og er oppe lenge...

Blir ellers også oppspist av mygg, og jeg reagerer ordentlig på myggen i år! Får store hovne, varme og røde "felt" på kroppen. Lit vonde også faktisk...

Flere som har testet i helga??

Skrevet

Har hatt så utrolig lyst å teste i helgen, men har klart å la være. Har ikke ikm før neste søndag, så det hadde mest sannsynlig vært en bortkastet test. Kommer til å teste med CB, men er litt i stuss om eg skal ta vanlig eller digital. Noen som vet hvilken som er best?

Har vært litt øm i nussene enkelte dager og kjent litt spenninger nedi magen, men ikke så mye i dag.. Men har ikke miset håpet helt enda.

Har bare slappet av i helgen, har hatt svigers på middagsbesøk i dag, det var jo koselig :)

Skrevet

Vet ikke hvilke ac cb-testene som evt viser noe så tidlig... Men har jo lest her inne at digital kan vise positiv test allerede 3-4 dager før IKM...

Blir bare billigtest på meg først (stav).

IKM på tirsdag eller onsdag her... Roer meg med at alt håp ikke er ute selvom jeg ikke har non symptomer lenger. Er jo mange som ikke merker noe før langt uti svangerskapet!

Skrevet

Jeg har også ikm denne uka, mellom 1 og 4 juli. Har symptomer som kommer og går. Blir spennende å se hvordan det går med alle.

Skrevet

Noen som vet om man kan få ømme ledd v graviditet?? Blitt så øm i håndleddene i dag, rundt tommel liksom... (og nei, jeg har ikke sittet mye på pc-faktisk mindre enn vanlig..)

Skrevet

Oj! Leste symptomlista en gang til:

Vokseverk i kroppen-- Mine ømme håndledd??

Munnsår -- Jeg har ett munnsår, kom i går??

Dette i tillegg til de symptomene jeg har hatt tidligere:

Murringer/stikkinger i magen

Hodepine

Småømme bryster

Oppblåsthet (føler jeg må fise hele tiden)

Noen få kvalmebølger

Men sikkert bare inbilning alt sammen!

Skrevet

Jeg har ikke klart og holde meg fra testene. Lørdag skulle vi har gjester så jeg testet om morgnen, der var det en skygge strek så svak at jeg bestemte meg for at den kun var en ønskestrek!

Klarte selvfølgelig ikke vente som planlagt til onsdag så jeg tok en cb til i dag.. Det var da utrolig, men mannen min så også den svake den halve lyseblå loddrette streken... Men dukket ikke opp i displayet før 9 min etter testen var tatt.. så jeg er mer enn veldig usikker på om det er sant. Nå SKAL jeg vente til onsdag, men det kommer jeg helt sikkert ikke til å holde!!!

Flere med enne opplevelse i helgen

Skrevet

Oj, så spennende da! Men hvor lang tid etter at testen er tatt skal man lese av svaret?? På mine tester (fra billigetester) skal de leses av innen 5 min. Etter 5 min er de ikke til å stole på...

Må innrømme at jeg har brent av en test allerede jeg også, tidligere i uka. Den var blenda hvit, så etter det ble jeg mer avslappet til det hele. Men det var jo tidlig å teste da, jeg vet det.

Venter nå til tirsdag eller onsdag. Dagene går fort nå, så det går greit ;)

Skrevet

Cb skal ikke leses av lenger etter 10min derfor er jeg så skeptisk! Jeg som jeg skrev tidligere, er jeg ikke gravid må de scanne hjernen min, for jeg har mange sympomer og føler meg gravid...

Skrevet

Hehe, blir spennende å se videre da. Jeg er spent selv jeg nå, etter at jeg begynner å få "vokseverk" i hendene, og munnsår.

Men jeg vet ikke hvordan det er å føle seg gravid jeg da, siden det er første gang jeg prøver ;)

Skrevet

He he, dette blir spennende ja!

Skrevet

Så var det mandag igjen.. Håper uka går fort så eg kan teste. Verker i korsryggen i da. Tenkte først at det sikkert var TR som melder sin annkomst, men eg pleier aldri ha plager med noe i forbindelse med tanta, merker såvidt at er har mensen. Så eg øyner et lite håp om at det er en liten spire som plager meg litt.. Eg er helt håpløs, stakkars mannen min som må høre på alt dette maset.. hihi.. Men han er ganske fornød for han mener bestemt at puppene har bløitt litt større :) Og det er hvertfall et tegn, de har vært ømme og..

Masse babystøv til alle som venter på å teste :)

Skrevet

Syns det er blitt så stille på denne tråden har, har alle blitt gravide eller?

Skrevet

Er her enda jeg da ;)

I natt var kroppen min veldig urolig, vet ikke hvorfor, men ekkelt var det. Våknet med urolige ben flere ganger. Men dette er noe jeg kan ha innimellom ellers også.

Men har vært småkvalm siden jeg sto opp... Ble ikke noe bedre av at jeg spiste en banan, men litt bedre av en salt kjeks.

Ikke har jeg de berømmelige mens-murringene jeg pleier å ha et par dager før tr kommer heller.

Jaja, får bare vente et par dager og se hva som skjer. Munnsåret inni munnen er nesten borte, SÅ fort pleier da ikke de å bli borte??

Skrevet

Gratulerer så masse Gizom og Icerus og alle andre som har blitt gravide denne pp:)

Eg venter i spenning, kommer aldri å klare å vente med å teste. Kommer garantert itl å kjøpe test på vei hjem fra jobb i dag og teste i morgen tidlig. Blir helt sprø av å ikke vite. Var mye enklere sist da det ikke var planlagt. Dette blir man jo helt tullete av. Håper ekstra mye denne pp siden eg har gått på pergo. Kommer til å bli helt knekt om det ikke er noe der..

Håper eg er like heldig som dere og at spiren har flyttet inn hos meg og :)

Skrevet

Ja endelig ble jeg gravid:) IKM i dag med positiv test. Ganske svak, men man ser definitivt et pluss. Tør ikke å håpe for mye siden det enda er så tidlig.

Skrevet

Gratulerer lykkeliten! Håper jeg følger etter i morgen eller onsdag!

Skrevet

Gratulerer lykkeliten.

Jeg tør ikke tro noe som helst før jeg får en veldig klar strek, og det håper jeg på i morgen, men IKM er jo ikke før lørdag, så i og forseg har jeg litt tid ennå...

Skrevet

Ja, da klarte jeg ikke å vente m å teste siden jeg var så kvalm i dag tidlig.... Blenda hvit billigtest, men veldig kraftig kontrollstrek. IKM i morgen eller onsdag, så da ble det vel ikke klaff denne pp (som jeg egentlig regnet med siden det er første pp). Men jeg testet ikke på morgenurin da, men hadde ikke hatt i meg noe væske før jeg testet. (hvis det har noe å si da)

Men, lever enda i håpet siden IKM ikke har vært. Kan jo være jeg produserer hcg sent. Men blir litt påvirket av alle som får positiv test før IKM, det vil jeg også ha!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...