Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #26 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ikke hatt forstoppelse..her ar ting kommet kjapt! Noe det aldrig gjør ellers... Er sliten å trøtt også, men det er uhyre varmt her...over 30 grader... Tisser masse, men drikker også masse... BOR i Spania,så ikke så rart... Hva er murring?? Jeg har bare gele mage jeg. Kjennes ut som jeg har en bolle med gele som rister i magen. Men det har jeg alltid før mens. Men har hatt masse kviser den siste uka.. Uff nå leiter jeg..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. juni 2008 #27 Skrevet 24. juni 2008 Tina-Mari: Mente å gå på do og gjøre mer enn bare å tisse ja Har liksom vært litt tung i magen disse dgene. Men nå er det ikke så mye stikkinger lenger, så det har nok vært mest innbilninger tenker jeg. Får nok bare vente en uke til, og hvis tr ikke har kommet da, så får jeg ta en test. God natt alle sammen!
Gjest Tina-Mari Skrevet 24. juni 2008 #28 Skrevet 24. juni 2008 Ja en uke igjen her også.. Kjenner ikke noe særlig jeg heller...bare når jeg vil....hehe...umh...ikke morsomt.. Sov godt!
påtjukken Skrevet 24. juni 2008 #29 Skrevet 24. juni 2008 eg forstår ikkje hvorfor noen her inne tester FØR IKM med mindre dere er sikker da men... eg skal ikkje teste før IKM dagen eller dagen etter viss TR ikkje har dukket opp:) håper håper.... Tina-Mari: du kan jo bestille CB på billigtester.. kan vel få det sendt??
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #30 Skrevet 25. juni 2008 Mener jeg sjekket og at de ikke leverer til spania. Men det er egentlig et fett! Jeg har kjøpt meg en test og den ryker dagen etter IKM hvis ikke TR er kommet. Samme for neste periode, og neste periode osv. Jeg skal ikke bli blakk på denne biten av babymakingen! Klær, sko, trille, leker, seng osv..der skal jeg svi av mine penger. Hvilken dg har du IKM igjen susi? Var det 1juli?
Vannmann35 Skrevet 25. juni 2008 #31 Skrevet 25. juni 2008 Hulk, nå begynte jeg å blø... Men det er jo 1 uke før tiden. Hadde forige mens 31 mai og venter tr 1. juli... Er det noe håp om at dette kan være en festeblødning, eller kommer bare tr før tiden? Hvordan kan man vite hva som er hva? Har hatt typiske menssmerter hele uka, som vondt i magen, tørst, hodepine og ryggsmerter... Jeg vil være gravid, ikke få mensen!!!
malle mamma Skrevet 25. juni 2008 #32 Skrevet 25. juni 2008 Det var jo ikke noe kjekt. Håper det bare er festeblødning Eg har IKM 6 juli, er ganske øm og har faktisk murringer i magen hele tiden. Er sikkert lett å innbille seg / ønske seg symptomer nå. Men det er så gale at eg kjenner det verker hele tiden. Noen andre som har det slik? Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn heller.
Nanamor Skrevet 25. juni 2008 #33 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har IKM 4 juli.. har ingen symptomer og heller ingen tro på at det har klaffet denne mnd... velger denne gang å være litt negativ, siden de andre gangene har jeg innbilt meg symptomer som ikke var der og blitt så skuffet når tr kom.... Så prøver å ikke tenke så mye på det... vanskelig ja..men prøver Har også bestemt meg for ikke å teste denne mnd... merker fortnok hvilke vei det går... Lykke til alle sammen.. ¤¤¤¤¤¤¤babystøv fra meg¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
påtjukken Skrevet 25. juni 2008 #34 Skrevet 25. juni 2008 Tina-Mari: ikm 30 juni her, men skal prøve å ikkje teste før 1 juli viss den ikkje er kommet:) samme uka som me reiser til contryfestivalen, men eg skal MED GLEDE holde meg unna alkohol for en baby:) hihi.. men er den negativ så håper eg det er siste fest på LENGE:) vil ha baby noooooo:) hehe.. men klarer å vente ett par mnd og, men ikkje lenger:p no er jo vanessa slutta med tutt:) jippi, så no mangler det bare å slutte med bleier så er alt klart.. holder på meg trening på å gå på do, og ho elsker det, men klarer ikkje gjøre noe der, men det kommer vel.. hehe
Gizom81 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #35 Skrevet 25. juni 2008 Noen som gidder p ta en kikk på inlegget mitt "Hva skjer a....?" er rett og slett overrasket og tar gjerne mot råd og erfaringer!!!!
Carasnella Skrevet 25. juni 2008 #36 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har også ikm 4. juli:) Vel, tror jeg da.. Mensen er alltid regelmessig på 27-28 dager. Fikk mensen sist fredag 6. juni og skal da ha ikm fredag 4. juli. Men fikk ikke positiv EL test før morgenen lørdag 21. juni. Har man ikke EL 24-36 timer etter en postiv test da?? Også ikm 14 dager etter det igjen? Det vil jo da si at jeg ikke har ikm før søndag 6. juli det da og det er jo ENDA lenger til!!!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. juni 2008 #37 Skrevet 25. juni 2008 Dette her begynner å bli ganske så sprøtt egentlig merker jeg. Dagene går jo så vanvittig sakte for tida! Hadde på følelsen at det skulle være torsdag i dag, men så er det BARE onsdag... Om det er fordi jeg er spent på IKM, eller om det er fordi jeg går ut i 4,5 ukes ferie på fredag og gleder meg til det aner jeg ikke.. Kanskje en blanding av begge deler?? Må nok prøve å begrense bruken av BIM denne uka, men DET er vanskelig det! Blir bare gående å kjenne etter tegn og symptomer hele tida, og det er ikke så artig egentlig... Fallhøyden kan bli så veeldig lang...
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #38 Skrevet 25. juni 2008 Jer er så enig så enig!!! Jeg gikk å innbilte meg ting forri uke, men etter jeg fikk grini litt, så er alt "bedre"....kjenner ingen verdens ting lengre...Kanskje like greit å ikke gå å tro så veldig, og heller bli positivt overasket!? Lov å håpe, men tror ikke det har klaffet denne perioden. Mer sex neste mnd! Og en reall fylle fest når tanta er her! Ingen tingen er så dumt at det ikke er godt for noe!
påtjukken Skrevet 25. juni 2008 #39 Skrevet 25. juni 2008 ja viss min test blir negativ så blir det fyllefest ja.. på contryfestivalen:) men viss den er positiv så gjør det meg ingenting å holde meg unna alkoholen:) kan kjøpe meg alkoholfri i håp om at dei som skal være med ikkje skjønner at eg er gravid.. håper dei er full nok til å ikkje se at det er alkoholfri... hehe.. men så er det jo ikkje sikkert at eg er gravid enda da... men merker no det:)
malla85 Skrevet 25. juni 2008 #40 Skrevet 25. juni 2008 Hei! Har ikm 5.juli. Teller ned dagene nå... håper så iderlig at det er blitt en liten spire der! Men den som venter for se... har ikke tenkt så mye på det de to siste månedene fordi jeg tenkte at det ikke kom til å skje og jeg var på ferie. Men denne måneden har jeg tenkt mer på det igjen... Og i går fikk kona til sjefen min en lliten jente - jeg er så misunnelilg! Jeg vil og ha en liten en! jaja, må bare lufte litt her inne siden dere nesten er de eneste som vet at jeg er en "prøver". he he
påtjukken Skrevet 25. juni 2008 #41 Skrevet 25. juni 2008 ja eg er så glad eg har denne siden:) så godt å ha noen å snakke med:)
Vannmann35 Skrevet 25. juni 2008 #42 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har tro på festeblødning... Har bare kommet noen dråper i hele dag, ikke nok til å fylle en ob en gang... Vanligvis blør jeg som en foss de første dagene av mensen. Håper og tror!
påtjukken Skrevet 25. juni 2008 #43 Skrevet 25. juni 2008 krysser fingrene for festeblødning da:) eg hadde ikkje det da eg var gravid sist, men høres jo ut som alle andre har det.. hehe
Gjest Tina-Mari Skrevet 25. juni 2008 #44 Skrevet 25. juni 2008 Noen som har masse flotte symptomer her inne da? Jeg har ikke en dritt!! Men håpet er ikke ute før tanta kommer seff...
Icerus Skrevet 25. juni 2008 #45 Skrevet 25. juni 2008 har vært så sikker de siste dagene at jeg tester i dag. Midt på dagen... Svak skyggestrek, men den er der.. Men jubler ikke før jeg har fått et sterkere utslag på testen Symptomer -lett hodepine konstant -lett kvalme konstant -murring stikking -skiftende mage -trøtt ikke særlig øm i puppene enda, men det kommer vel dersom dette er rett...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. juni 2008 #46 Skrevet 25. juni 2008 Oj, så spennende da! Krysser fingrene for deg! Har noen av de samme symptomene som deg jeg også... -skiftende mage -hodepine - murring/stikking - Kjempetrøtt i ettermiddag (men om det var fordi jeg var opp tidlig, sov dårlig i natt og begynte på nye allergimedisiner i dag er jeg usikker på. Kan like godt være derfor) IKM på tirsdag tror jeg.. Når har du IKM? (og jeg klarte ikke holde meg unna BIM så lenge nei...)
Icerus Skrevet 25. juni 2008 #47 Skrevet 25. juni 2008 Hei Blomterpiken Har ikke ikm før 5 juli... Så har fått tidlig utslag
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. juni 2008 #48 Skrevet 25. juni 2008 Spennende å se hvordan det blir med deg da! Og så tidlig utslag! Håp for oss andre også da Har tester liggende jeg også, men venter med å teste, helst ikke før tirsdag. Men det gjenstår å se hvor lenge jeg karer å vente.. Denne murringen og stikkingen er iallefal ikke el, for det er ikke noe utslag på el-testene (stav) fra billigetester... Ha en fortsatt fin kveld
Carasnella Skrevet 25. juni 2008 #49 Skrevet 25. juni 2008 Icerus: Vet du når du hadde EL? Testet du? Hadde vært litt morsomt å vite nøyaktig når du hadde EL i forhold til når du fikk positiv test.
Icerus Skrevet 25. juni 2008 #50 Skrevet 25. juni 2008 Frøken Villig: Jeg begynte å teste onsdagskveld i forrige uke, da hadde jeg et svakt utslag og testet torsdagen og fikk sterkere utslag. men så har jeg ikke testet etter det pga at jeg har vært så opptatt med andre ting... Men regner med at jeg hadde el i løpet av natt til torsdag eller torsdag. Har ikke fått fullsterke utslag på el testene tidligere, kun samme styrke som jeg fikk på torsdagen. Hadde sex søndagen før og fredagen etter. Men ikke mer enn det. Så tror det er søndagens sengekos som har "klaffet" hvis jeg skal tippe.. Begynte å bli trøtt allerede på lørdags morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå