påtjukken Skrevet 25. juni 2008 #51 Skrevet 25. juni 2008 mine symptomer: - stikking og murring nede i magen - vondt i hode hele tiden - vondt i korsryggen - sure oppstøt og halsbrann har kje fler no, men dei eg har kommer og går så er så usikker hva eg tror:( frustrerende!!!
malla85 Skrevet 26. juni 2008 #52 Skrevet 26. juni 2008 Så gøy at mange føler det har klaffet og det håper vi jo alle at det har også Har selv ingen symptomer, ikke på graviditet i hverfall. Har vært litt dårlig i det siste men det er noe annet trur jeg. vet ikke hva men... Lykke til alle sammen!
Nanamor Skrevet 26. juni 2008 #53 Skrevet 26. juni 2008 Ventetiden mellom EL og IKM er den verste... det er to lange uker.. Krysser fingrene for dere alle sammen... jeg har selv ikke et eneste symptom som skulle tilsi noen spire hos meg denne gangen heller.. Fryktelig trøtt bare men det er igrunn ikke noe nytt som er kommet..
Lillevenn33 Skrevet 26. juni 2008 #54 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er fortsatt kvalm og skal teste i morgen! IKM på mandag. Vi får se om det kommer opp positivt 3 dager før IKM.
Icerus Skrevet 26. juni 2008 #55 Skrevet 26. juni 2008 Lykke til alle sammen Jeg har ikke testet på nytt. Men regner med at det ikke er lange tiden til jeg sprekker og må bruke en test til.. Men men, sambo ble informert i går og han tok det bra, men med fatning inntil vi får sterkere resultat XXXXKLEMXXXXX
Lillevenn33 Skrevet 26. juni 2008 #56 Skrevet 26. juni 2008 Icerus, du er sikkert gravid du og. Jeg har vært kvalm siden 4 dager etter EL. Så alt er mulig!!
Gjest Tina-Mari Skrevet 26. juni 2008 #57 Skrevet 26. juni 2008 Og jeg har fremdeles ingen symptomer... Og mannen min og jeg har hatt masse sex...vil ha bebi Håper det klaffer for resten her da:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 26. juni 2008 #58 Skrevet 26. juni 2008 Hei jenter! Hvordan er ståa for dere i kveld da?? Her tror jeg ikke at det blir noen positiv test til uka, for jeg merker ikke noe spes lenger. Har nok vært inbilning de symptomene jeg har hatt. Men kan jo bli positivt overrasket likevel, er jo mange som ikke merker noe før langt uti svangerskapet! Vil heller være negativ enn å være kjempepositiv og få negativt resultat! Noensom kan fortelle meg hva kjemisk graviditet er for noe?
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 26. juni 2008 #59 Skrevet 26. juni 2008 Kjemisk graviditet er om du har får mensen litt forsinka.Det er det som er skummelt med å teste før ikm, da den kan bli postiv. For så å begynne å blø ett par dager etter
Castein81 Skrevet 26. juni 2008 #60 Skrevet 26. juni 2008 Slenger meg også på her:-) IKM 4. juli jeg. I allefall om jeg skal tro de 2 siste måneders syklus.. MEN jeg er blodgiver og skal gi 2. juli. Burde jeg ta en test først for å være sikker? Skal vel ikke gi blod når/hvis man er gravid? Og er det noen her som føler "presset" om barn fra venner og familie? Er så mange rundt oss som spør om når det kommer baby, men vi vil ikke si til så mange at vi prøver vi da... Hva skal man svare når folk spør?
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #61 Skrevet 27. juni 2008 Hei Castein81 Husker ikke om jeg kunne gi blod da jeg ar graviod, regner ikke med det, men det skulle gå lang tid etter fødsel og amming tror jeg før jeg kunne gi igjen! Si ifra hvis du finner ut at man ikke kan...
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #62 Skrevet 27. juni 2008 Be folk kast seg i veggen!!! Nei da.. Si det kommer nok med tiden, å så snakker du om noe annet. Jeg har regne IKM feil med en hel dag... skal ha dn 1 juli, ikke 2 juli som jeg trodde... Jeg har hatt sex totalt 11 ganger før, under og rett etter EL...syns det burde holde ja... Men jeg kjenner IKKE NOE!!!!!!!! Ikke en jæ....dritt!!! Så deppa i dag, og mannen min er så gira på å handle, rydde, vaske og sånnt i dag... Tror jeg snart spyyyyyyyyyyyyyr om jeg blir bedt om å smile en gang til!!!
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #63 Skrevet 27. juni 2008 Viu sier bare til folk at vi jobber med saken.... men så er det nr to vi prøver på da...
malle mamma Skrevet 27. juni 2008 #64 Skrevet 27. juni 2008 Nå tror eg begynner å kjenne at det strekker i livmoren min. Husker det fra forrige svangerskap. Det var ikke planlagt så eg husker ikke alle tidlige tegn, men denne følelsen kjenner eg i gjen. Det er akkuratt som om eg strammer de nedre magemusklene hele tiden. så eg prøver liksom å slappe av, men eg gjør jo det og likevel stramer det Noen andre som har det slik? Krysser fingrene! Har ikke IKM før 6 juli, så det er leeeenge til eg kan teste! Masse babystøy til alle dere andre og
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #65 Skrevet 27. juni 2008 Hei malle mamma Uff kjenner det jeg å, pluss kvalmen som kommer til faste tidspunkt, men vet godt at dette like gjerne kan være hodet mitt som lager disse symptomene jeg så gjerne vil kjenne! Som i går, da vi hadde lagt oss komme kvamlen jagende over meg og jeg sier til mannen, så da er vel klokka elleve da, og ja ti over elleve var den.... Veit ikke hva jeg skal tro. Tar meg en test i morgen pga festligheter om kvelden, men regner ikke akkuratt med at testen slår ut en uke fortidig. Sist slå CBdigital ut 5 dager før, men det var nok bare lykke treff! Hva fr du dagene til å gå med da frem til den 6.?
malle mamma Skrevet 27. juni 2008 #66 Skrevet 27. juni 2008 Hei Gizom 81 Eg er så utolig spent, måtte gå på provera og pergo fordi eg fikk problemer med syklusen etter eg tok ut hormonspiral (skal aldri mer ha det). Så eg håper virkelig det har festet seg en liten spire nå! Prøver og ikke lete etter symtomer, men det er ikke let Har hat røde såre bryustvorter og, men det har gått litt over, så eg vet ikke om det kansje var pga EL. Har du også IKM sendt neste uke? Dagene går jo de, er jo på jobb om dagene.. er jo ine på BIM endel ganger da og sjekker (som nå). Og når eg kommer hjem så er det jo full fart med en datter på snart 4. Du da, hvordan får du tiden til å gå litt fortere
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #67 Skrevet 27. juni 2008 Jobber da vet du, har hjemme kontor i dag, derfor blir det litt ekstra BIM... helt hekta!! he he det var jeg sist med gutten som nå er 15mnd.. IKM 5 juli, en HEL uke igjen... Denne uke har gått fort, så da får vi håper at neste også løper forbi. Jo det er ikke ro og få når guttungen kommer hjem fra barnehagen. Da går det jo i ett frem til legging, også er denne dagen over! Lurer noen ganger på hva jeg gjorde før jeg fikk barn!!! Er det lenge siden du fikk fjernet spiralen? Ille greier det altså, hadde kobbespiral for mange år siden, den grodde fast etter en infeksjon jeg pådro meg i sydens badevann. Sinnsykt smertefult og få den fjernet i 2000. Siden det har jeg gått på P-sprøyta frem til lillegutt ble skapt.Mensen kom ikke tilbake før gutten rundet året, og siden da har vi "hoppet av i svingen"... Noen ganger er det rart å tenke på at noen faktisk får dette til ved en one nigth stand..... Jobbet dere lenge med nr 1?
malle mamma Skrevet 27. juni 2008 #68 Skrevet 27. juni 2008 Gikk ikke på noe før vi fikk nr.1. Hoppet av i svingen, men det gikk litt gale en dag. Men hadde vært sammen lenge så det passet fint. Har jo verdens søteste datter nå! Så vi prøvde ikke en gang Fjernet spiralen like før jul, så har prøvd et halvt års tid. Nå stikker eg hjem Endelig helg! Stikker nok innom BIM iløpet av helgen..
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #69 Skrevet 27. juni 2008 Hei Gizom og Malle mamma! Dere skal prise dere heldige med fast heldagsjobb og en unge i heimen.. For tiden jobber jeg 1-3 dager i uken, alt ettersom etterspørselen...lav sesong nå... Og jeg har ingen unge fra før av... Hele min dag går til å lese innlegg her inne...tenke på barn og kanskje gå en tur i ny og ne... Jeg har IKM 1 juli, og har ingen symptomer...
malle mamma Skrevet 27. juni 2008 #70 Skrevet 27. juni 2008 Ja er veldg heldig:) Men det hadde vært kjekt me den baby til nå. Det har vi veldig lyst på. Blir litt titting inne på BIM enkelte arbeidsdager. Vanselig å la være, hvertfall når det nærmer seg IKM (6 juli). Spennende å lese om hvilke symtomer andre har og sånn.. Krysser fingrene for deg og alle som har IKM uke 27.
Lillevenn33 Skrevet 27. juni 2008 #71 Skrevet 27. juni 2008 Nå har jeg testet - NEGATIV! Jeg skjønner ingenting! Jeg er jo kvalm hele tiden. Det er jo noen dager igjen til IKM da....(1. juli). Jeg er forvirret som bare det....
Carasnella Skrevet 27. juni 2008 #72 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke ikm før neste fredag, men har alikevel bestemt meg for å ta en test i morgen tidlig, bare for moro skyld:) Har handlet masse billigtester, så har litt å bruke opp;)
malle mamma Skrevet 27. juni 2008 #73 Skrevet 27. juni 2008 å kjedelig, men da satser vi bare på at den blir positiv om noen dager:) Vi må være positive
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juni 2008 #74 Skrevet 27. juni 2008 Action: du tester nok positivt til IKM. Vi har den på samme dag:) Heldig om er kvalm og greier da:) Jeg føler ingen verdens ting! Ikke engang mensen smertene har tatt til enda! De er alltid tidlig ute hos meg. Kanskje jeg greier å utsette mensen pga mine negative tanker? Ja da ville det vært første gangen. Kommer ikke TR 1 juli så tester jeg ikke før 4 juli. Har avtale med en her på bim om akkurat det. Å siden jeg er så sikker på at TR kommer så er jeg ikke bekymret for at den testen ryker... Det vedder jeg en flaske vin på! Noen som tar det veddemålet??
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. juni 2008 #75 Skrevet 27. juni 2008 Hei jenter Så godt å se at det er aktivitet her på tråden, er så spennende å sette seg ned etter jobb om dagen! Endelig er det 4,5 ukes ferie nå, det skal bli deilig. Og så nærmer det seg IKM også nå, tirsdag tror jeg, eller onsdagen. Blir spennende å se hva resultatet blir, selv om jeg tror det blir negativt. Vært litt øm i brystene i dag, men det kan jo like godt være inbilning. Så rart at du Action, ikke fikk positiv i dag, men det kan jo fortsatt komme! Mulig hcg produseres sent vet du, selv om du er kvalm! På bruksanvisningen til mine grav-tester fra billigetester står det at den er pålitelig fra IKM-dagen. (hva har du testet med?) Enda håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå