Gå til innhold

For oss som venter på mens etter SA / MA...


gima

Anbefalte innlegg

åå!! nå syns jeg TR kan komme!!

er lei av og vente.. er 5 dager over ikm..

testa senest i går..men ble negativ...

håper det ikke går så mye lenger slik vi kan sette igang prøvinga igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alt stilt og rolig....ingen tegn på verken EL eller mens...så den kommer vel som julekvelden på kjærringa...:-) Ellers skal jeg på treff her i oslo sammen med andre prøvere her på barn i magen...det tror jeg blir artig..:-) Fant bim treffet inne på tråden "vi over 30"..gleder meg masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av å gå sånn. Hvorfor skal man blø så lenge etter SA og hvorfor skal alt ta så lang tid og hvorfor skal man gå med usikkerheten om hvorfor det skjedde og hvorfor skal man bli sjalu på alle andre som blir gravid???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er er det mange frustrerte ja... Jeg slenger meg med på frustrasjonsbølgen.

 

Jeg ble jo forespeilet snarlig besøk av TR, men har ikke sett eller kjent snurten av "henne". Hadde vært fint å bare fått mens nå, slik at vi kan gå inn i en ny pp med nye muligheter.

 

Blir sikkert kjekt med Oslo treff Sanna. Så det jeg også, men jeg er jo fra Stavanger....

 

Jeg kjenner litt på de samme følelsene som deg Arytai, men heldigvis bare i korte blaff. :) Vi får prøve å kose oss mens vi venter. Vi var på tango trening i går og har vært på golfbanen i dag. Det hjelper for å få ting litt på avstand. Blir gal av å sitte på BIM ihvertfall.:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli bra å få ting litt på avstand neste uke når jeg begynner på jobb igjen. Er sykemeldt ut denne uka og kjedelig å gå å vente på at ting skal komme i gjenge...Heldigvis var det bare sjefen min som visste at jeg var gravid. Glad for å slippe alle medlidende blikk.

Men nå er jo våren på tur og solen skinner så det ser litt lysere ut:)

Gleder meg til å prøve på nytt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Noe som skjer?

 

Jeg venter fremdeles. Angrer på at jeg ikke spurte gyn når "rett rundt hjørnet er". Har gått og ventet siden mandag og begynner å bli utålmodig!!:) Sambo reiser til England 5 mai, så vi må ha fått unngjort el (prøving) til den tid. :) Planlegging på høyt plan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo her går det så det suser..:-) Har ikkje sett snurten til verken EL eller TR. Det var ei som skrev her inne at hun ventet 9 måneder etter Sa....så jeg skal nå slutte å vente tror jeg....he he...er bare 2-3 uker siden....har mista oversikten litt.... Ellers hadde vi masse problemer på jobb og jeg skal på grethe roede kurs i kveld som jeg vet ikke blir positivt...:-S huff, jeg har vært så lat etter påske....men som de sier selvgjort er velgjort...he he.....Gleder meg bare masse til treff i morgen...:-) Enn dere da? noe action?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.00000 % action her iallfall..

bare mensmurringer som kommer og går..

har lita tro på at jeg er gravid igjen iallfall.. så sitter og venter selv om jeg har sagt at jeg ikke skal tenke på denne TR greia..

blir litt smågal av detta her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågal ja- kjenner meg igjen. Eneste som står i hodet på meg er spørsmålet om "kan det være?" Har begynt å få håpet tilbake, og det er farlig farlig... Når har du IKM (etter første dag i SA syklus) obsideisann-06?

 

Sanna- lykke til med kurs. Hørtes i grunnen litt slitsomt ut... :) Jeg er så aktiv for tiden jeg. Tango, golf og i dag trente jeg i treningsrommet på jobben. Er egentlig ikke mye trøtt, men er heller på en slags merkelig opptur.:) Kos deg på treffet også. Du får gi rapport når du er tilbake. Kjekt å møte andre i samme situasjon.

 

Tata jenter. Ha en strålende kveld. Jeg har akkurat vasket gangen- nå skal jeg legge sammen klær. Skjønner hva jeg mener?:)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, UL i morgen tidlig for å se hvordan det står til der inne...Håper alt er som det skal og at de ikke finner ett eller annet som står i veien for å bli gravid igjen...det hadde tatt kaka...

Ellers, mens jeg venter, skal jeg faktisk benytte frihelgen til å ta et glass vin eller to:)

 

Orkidè31, du venter fremdeles på TR? Du fikk vite i UL at det var like rundt hjørnet ja? Får håpe min Gynekolog kan fortelle meg litt om en evt nært forestående mens...

 

Kos dere i helga jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL!

 

Jeg spurte bare om han kunne se når jeg skulle ha mens, ikke om det kunne være mulig graviditet. Kan ikke du spørre om det for oss? :) Altså- når slimhinna er fortykket- må det bety at TR kommer eller kan det være tegn på tidlig graviditet? Jeg angrer som en hund på at jeg ikke spurte. Har hørt fra andre her inne at de har fått samme beskjed som meg, men allikevel vært gravide. Det var da det pokkers håpet kom tilbake igjen for min del...:) Så har jeg jo ikke fått mens, og jeg var til GU på mandag. Hmmm. Skal ikke være lett.

 

Håper at alt står bra til der inne for din del. Veldig greit at de tar oss tilbake på sjekk.

 

Kos deg med vin i helga. Det tør ikke jeg hvis ikke TR kommer.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Sitter på jobb med veldig typiske EL-"smerter"...ja, gjør ikke vondt da..hehe..akkurat nå har jeg mer lyst til å dra hjem og hoppe i køya enn å sitte her! Men det får vel drøye til i kveld...

Helt utrolig hvor besatt man kan bli av hvordan magen føles om dagen asså...skulle ønske jeg bare klarte å glemme hele greia en stund. Men neida!

 

Ha en fin dag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var til UL, altså 1 april, sa han at jeg hadde fortykket livmorslimhinne og det kunne bety tidlig graviditet, altså ikke mer enn 5 uker på vei. Men det kunne også bety TR. Jeg var jo gravid, men jeg mistet jo dagen etter da...

På UL i dag fikk jeg beskjed om at alt sto bra til der inne og at limorslimhinna holdt på å gjøre seg klar til å ta imot et nytt egg. I mitt tilfelle, hvor vi har prøvd i rundt to år på å bli gravide, trengte vi ikke vente en syklus før vi prøvde på nytt:) Får bare håpe det ikke tar to nye år før vi blir gravide igjen...

Krysser fingrene for deg orkidè31 for at TR ikke kommer!

Vi har vel ikke noe annet å gjøre enn å vente...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde ikm 5 april..

 

MEN FIKK TR I DAG!!! jess..endelig noe som skjedde..har ikke tenkt på det i det hele tatt..å da kom hu på besøk..venta på henne etter utallige neg. grav.tester..

endelig..

kommende pp. slipper ikke mannen min unna noe sengekos!!

offa..stakkars.. :P haha

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at TR kom. Men, da har du noe å forholde deg til. Skulle bare ønske at jeg også fikk visshet snart. Tør ikke å teste lenger, for jeg er redd jeg blir så skuffa om den er negativ. Føler meg så gravid....

 

Ha en fin fredagskveld! Kos deg med et glass vin.;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følte meg veeldig gravid jeg også..menmen..som du sier er det deilig å ha noe og forholde seg til..

tror jammen jeg skal ta ett glass vin og senke skuldrene..

 

ønsker alle her inne på tråden lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne få TR jeg også. Men gynekologen sier det er nok sikkert 3-4 uker til den kommer...Jaja...Lykke til dere som har fått den:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

 

3-4 uker er lang tid ja. Men du får vel en el innimellom der?

 

Sanna32- hvordan var treffet i går? Leste litt inne på Oss over 30, og forsto at det var litt vanskelig å finne hverandre....:)

 

Obsideisann- smakte vinen i går? :) Det hadde vært deilig å få tatt seg et glass vin ja. Men, har ikke samvittighet til det.

 

Ellers- her i Stavanger er det grått og trist. Vi holder på med oppussing av det ene soverommet. Skal bli godt å få det ferdig. Formen er ok nå, men jeg kjenner jo litt på rare pupper og sure oppstøt. Fremdeles ingen TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det. Han sa jo vi ikke trengte vente en syklus før vi prøvde på nytt.

Begynner å bli spennende i ditt tillfelle da Orkidè31:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..var godt med ett glass vin(les:3) og slappe av med god mat i går..

skal ta denne pp som kommer med knusende ro og ikke stresse..(iallfall prøve) ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkidè31

he he, ja det var noen nerver til å begynne med...

Men det var så artig, koselige jenter og virkelig hyggelig plass.

Vi valgte å sitte ute da det var sol og pent vær, men det er bare april enda så det ble kaldt etterhvert...men vi balla oss inn i ullpledd og skravla i timesvis.

kjempekoselig, det er allerede planer om nytt treff i juni...et picnik treff i en av oslo`s parker...det kan bli spennende.

Går det ellers bra med deg?

Jeg fikk råd, på treffet i går, om å teste meg for å se om hcg nivået har sunket etter SAen og det har den.

Jeg kjenner EL heeele tiden og har masse merkelige symptomer..kjenner ikke kroppen min igjen etter denne SAen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkidè31: hvordan går det med deg? Har TR kommet, eller har hun holdt seg unna?

Jeg har tatt eggløsningstester annenhver dag i evigheter nå, men får alltid negativ... Har vondt både her og der, og tror hele tiden det er eggløsning.... Typisk! Har lurt sambo med på sex annenhver dag uansett, så det er jeg jo fornøyd med, men aner jo ikke hvor lenge vi liksom bør holde på sånn??!!! Frustrerende! Og som om det ikke var nok, så begynte jeg å tempe igjen for en uke siden, i tilfelle jeg skulle finne el da, men alle temperaturene har så langt ligget over gjennomsnittet jeg hadde på kurvene mine før eggløsning før jeg ble gravid. Derfor ser det ut til at jeg har mistet eggløsningen (og dermed kan vi heller ikke ha blitt gravide:(), MEN for å forvirre meg og skape håp hos meg, så gikk tempen i været i dag tidlig.... Like høyt som det den var den dagen jeg testet positivt forrige gang................

 

Åååååååååååååååhhhhhhhhh, jeg lovte meg selv ikke å bli så hekta en gang til, men det går visst ikke an....! Selvfølgelig så håper jeg jo at den nå holder seg høyt i morgen også, og hvis den ikke gjør det så blir jeg helt sprø igjen!!!:)

 

Ha en fin søndag jenter, jeg skal sprette potetgullposen og gafle innpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag!:)

 

Negativ test og null mens her i gården. Ka skjer med meg?

 

Sanna32- treff hørtes jo artig ut. Synd jeg bor i Stavanger.:( Angående syklus- jeg kjenner ikke igjen min heller (som du sikkert har forstått):) Vet at alt HCG var ute av kroppen, for testet meg for to uker siden. Jeg får bare vente å se. Du og mannen får jo bare prøve og prøve, og prøve å kose dere med prøvingen.:) Vi slapper av nå vi på den fronten, for formen min er merkelig. Så de siste 10 min av Ulvehunden og grein så det suste i dag. Fikk en sms av ei venninne angående død bestefar og hulket godt av det. Den dagen i dag....og.

 

Ticalinda- som du ser så venter jeg fortsatt.:( Du få ha lykke til med jakten på el. Dette temping greiene er litt for avansert for meg.:) Hekta ja- snakk om. Skal bli godt når TR kommer. Kanskje jeg får litt roen tilbake. Kos deg med potetgull du, og nyt søndagen.

 

Vi skal snart ha familien min på besøk. Har laget sjokoladekake og vafler, og skal lage god fruktsalat. Vi har ikke godt av for mye søtt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer jenter? Hører ingenting fra dere.:) Måtte bare få tråden litt lengre opp på lista.

 

Siden jeg først er her så kan jeg oppdatere- fortsatt ingen tegn til TR her i gården (over 1 uke etter at Gyn sa at hun var rett rundt hjørnet). Tror vel heller ikke at jeg er gravid siden test i går viste negativt. Føler at IKM burde vært rett rundt hjørnet når jeg prøver å regne ut fra når jeg TROR el var. Håpløst eller?:) Fremdeles masse symptomer, men de sure oppstøtene og kvalmen er litt mindre. Mensmurringer i 1 uke, og blir mer og mer lyske smerter. Pluss mye mer. :)

 

Håper at det går bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orkidè31, hvordan går det?

Må bare dytte tråden litt lenger opp...

Får se om den kommer nok langt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...