Dotten Skrevet 17. mars 2008 #76 Skrevet 17. mars 2008 Hei! Sniker meg innom her nå mens snuppa sover. Skal til legen begge to etterpå. Jeg er "driiit"forkjølet, hoster osv. og må ha Cosylan hostesaft (på resept). Den eneste som virker på meg. Smaker æsj og fysj, men jeg orker ikke enda en natt omtrent uten søvn og det å ligge å hoste og hoste. Snuppa har søren meg fått øreverk igjen. Hun gråt seg igjennom ei natt her i tillegg til hostinga mi... Men da måtte det en stikkpille til, og hun sov i hvert fall i 4 timer i ett strekk! Vel. Skal ikke syte mer... bare litt til. Tantef.... kom i morges, så nå er det over i 21. pp! Puh! Ellers var vi ute både lørdag (eller sambo og snuppa. Jeg jobba ekstra) og i går, og koste oss i sola. Men i dag har vi holdt oss inne. Er sol og fint, men en kald vind. Skal som sagt ut til legen etterpå, og det får holde! Og gratulerer deg her inne også jeg Snart 4 barn? Masse lykke til! Vet om flere som har vært kjempenervøse i mange uker, men det alle har vær sin lille og alt har gått bra! Ikke bekymre deg "ihjel". Du skal jo nyte svangerskapet også! Men jeg forstår deg jo også da. Absolutt! Og til dere andre, om jeg har oversett noe beklager jeg det, men ønsker alle med syke barn god bedring, møkk til oss som har fått tanta, og lykke til til dere som snart kan teste Kos dere videre med påskesol og feire
har4barn Skrevet 17. mars 2008 #77 Skrevet 17. mars 2008 så gla': JA, jeg er ikke så langt unna deg. Er i Svelvik og koser oss. Ser ut til at været skal bli dårligere da. Ost og kjeks oppe, så jeg skriver mer i morgen!! Det går bra, men jeg er mye redd, og sover litt dårlig. KJenner etter alt! Forventet IKM: - Calykkelig: ikm ca 20. april - rose:-) IKM 11 april. - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars - nr3hososs: 19.mars - kropp: ikm - D&G: ikm 24.mars - Barbalala:ikm 5.mars - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Mortine: ikm 9.april - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter? Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt -Snowflake, termin 3.november -Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine
Dotten Skrevet 18. mars 2008 #78 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Siden vi fortsatt er syke og jeg har fått sykmelding (heldigvis, så taper jeg ikke noen av feriedagene mine), kan jeg fortsatt stikke innom her en tur jeg.... Er vi heldige får vi dratt avgårde i morgen Går på medisiner både jeg og snuppa! Så irriterende. Kunne vi ikke heller ha blitt syke etter påske?? He, he. Håper alt er bra med deg Snart4barn?.... ikke slit deg ut på bekymringer er du snill Men så snart du er over de første 12 ukene, kan du i hvert fall puse lettet ut! Skjer ikke så mye her sånn ellers. Måtte bare innom en liten tur å titte Ha en fortsatt fin dag!
Mortine Skrevet 18. mars 2008 #79 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Så kjedelig at dere er syke igjen Dotten! God bedring til dere og andre her med influensa osv!! Her har vi hatt en bedre dag idag. Vesla har ikke kastet opp, og hun har begynt å spise litt igjen. Det er godt! Ikke noe gøy å se at hun har det vondt. Første del av påskeferien har vært veldig rolig her i huset pga.sykdom, men nå kan vi nok ta oss noen småturer. En tur på fjellet og en liten Oslotur blir det nok. Datteren min har så lyst til å se Sinnataggen og vikingeskipene. Ellers er jeg ferdig med tr, og kjæresten har kommet hjem fra vidda..da kan vi jo iallefall øve litt! Jeg vurderer om jeg skal la være å ta el-tester denne pp, blir jo så opphengt i det. Kanskje bare satse på minst annenhver dag? Vi får se.... Ha en fortsatt fin kveld!
så gla' Skrevet 19. mars 2008 #80 Skrevet 19. mars 2008 God morgen jenter! En ting skal den forbaskade tanta ha - hu er pinlig presis i sinne besøk. Argh!!!! Ha en strålende dag alle sammen, og riktig god bedring til alle sjuklinger. *klemme*
har4barn Skrevet 19. mars 2008 #81 Skrevet 19. mars 2008 HEi, alle sammen! Takk for koselige lykkeønskninger! REdselen er vanskelig å styre, og i dag måtte jeg bare ta en ny test ( i tilfelle hcg skulle ha sunket så den ble negativ:) ). Digital test som lyste "gravid" mot meg etter noen sekunder. HAr fortsatt ømme pupper og er trøtt. MEn så begynner jeg å tenke: "tisset jeg ofte med en gang sist? Det gjør jeg ikke nå. " Er ikke mensmurringene begynt å gi seg"?. Ja, slik går no dagan! Prøver å jobbe med meg selv, og si at dette har jeg ikke kontroll på, så la det være! Så gla': Kan ikke den tanta di bare reise nå? Skjønner hun ikke at vi vil starte en tråd inne på 1.tri også? Da er det bare å gå på med krum hals i neste periode også. Krysser fingrene for at våren gjør nytten!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. mars 2008 #82 Skrevet 19. mars 2008 Innom en snartur! God påske til dere alle, håper dere får fine dager hvor dere nå skal feire påsken. Og god bedring til alle sjuke. snart4barn: Gratulerer så mye!! Skjønner godt redselen din, jeg var akkurat lik. Bekymret meg over manglende tissetrang, manglende kvalme, manglende smerter, sjekket papiret hver gang jeg hadde vært på do (det gjør jeg enda!!) Uff, skal liksom være en kjempekoselig tid, så klarer vi å klusse det til med alskens grublerier. Dette går nok bra vet du!! I dag skal jeg pakke før vi setter snuten mot Spania. Det skal bli deilig. Påskeklem til alle!
*anki * Skrevet 19. mars 2008 #83 Skrevet 19. mars 2008 Så kjekt å høre fra deg skrekkblanda fryd. Det går bare bra med deg skjønner jeg. Det der med å engste oss er noe vi damer er veldig flinke til altså. Du er vel ganske så langt kommet du no. Skulle no selv ha temin ca 28.sept. Så deilig med spania-tur da... misunnelig til de grader altså... Her laver snøen ned. Håper det blir noen soldager også slik at barna får prøvd skia på fjellet også. Mens mann og barn er ute å måker til stadighet,ligger jeg langflat med den her grusomme influensa`n med spye og hodepine i tillegg. Godt å ha familie rundt seg som ordner alt av innkjøp og div. Greit at vi ikke hadde noen reelle planer denne påske. Skulle jobbe,,,men God påske videre til alle enten dere er på tur, hjemme eller er syke...og til alle som tester i desse dager - LYKKE TIL!!!
Mortine Skrevet 20. mars 2008 #84 Skrevet 20. mars 2008 Nå er heldigvis jenta mi frisk igjen! I dag skal vi ta en liten utflukt- til Oslo for å se på noen spennende ting! Dagene her hjemme har vært sløve, men vi har fått laget litt påskepynt. Jeg hadde kjøpt ei pakke med vattegg og div.pynt på Panduro. Eggene ble malt i fine farger, fikk på øyne, krone, vinger og føtter- det ble 10 kjempefine eggengler! Vi har satt dem på et sånt sølvfat med lys i midten, de beundres stadig! I tillegg har vi bakt et stort lager av fylte horn- kjekt å ha. Ønsker alle som fortsatt er syke god bedring. Kjedelig at tanta dukka opp igjen Så gla'.. Håper at været er såpass hos deg at du kan få stelt litt ute med blomster. Har forstått det sånn at også du liker å stelle med blomster. Jeg var helt uerfaren på området fram til jeg plutselig hadde et mål tomt med "gammel hage" å ta hånd om, men etterhvert har jeg begynnt å like det veldig godt- men har MYE å lære. Her er det fortsatt for mye snø til at vi kan begynne ute. Men det kommer vel tidsnok.. Ha en fin dag, jenter!
ca lykkelig Skrevet 20. mars 2008 #85 Skrevet 20. mars 2008 Heizann!! hjemme en tur etter en fanbtastisk dag i slalåmbakken. Eldtsemann på snart 8 år, har fått utstyr og har hatt en super dag. Kjørte som en ræser, mens mor holdt pusten. Har lovet minstemann utstyr til neste år. Kanskje vi kjøper etter påske hvis vi kommer over noen gode tilbud. Her i nord har vi drømmepåskevær. Passe mengde nysne og sol fra skyfri himmel!!!! Kan rett og slett ikke bli bedre. Synd for dere som er syke. Håper det går riktig vei snart. Vi høres!!!
så gla' Skrevet 23. mars 2008 #86 Skrevet 23. mars 2008 Hei hei jenter! Tydelig at det er ferietid. Fant oss neders på side 2. Håper mange kommer sterkere tilbake over påske :-) Vi har en ordentlig "lat" hjemmepåske. Bare masse god mat og kos :-) Nå håper jeg alle har kommet seg på bena, og at det ble en fruktbar påske for alle som håpet på det :-) Jeg har akkurat kastet tanta på hue og ræ... ut, med klar beskjed om ikke å komme tilbake på det første året ;-) Det har kommet skikkelig mye snø, og jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg våknet på fredag til en halv meter snø....Nesten mer snø enn vi har hatt tidligere i vinter jo, og etter hva jeg har skjønt - så har vi mer i vente. Huff, og huff. Fikk akkurat reddet inn blomstene som jeg har plantet i krukker før snøen og kulda tok dem. I går var det hele 13 kalde gitt.... Mortine; Jeg har også omtrent et mål, og det er litt av et prosjekt jeg har forann meg. Vi har jo bare bodd her to sommere, og det var ikke opparbeidet annet enn plen her. He, he,,, kan knapt nok kalles det, men den gjør vi ikke noe med. Den er full av mose og ikke akkurat plan, men det gjør ikke noe. Det er en god bruksplen for ungene. Trenger ikke være redd for den :-) Men, vil gjerne gjøre i stand noen blomsterbedd her og der da :-) begynte for to år siden å handle inn og plante både litt løker og stauder. Foreløpig er alt bare plantet ned på et sted, bare for å stå å vokse seg til. Jeg håper jeg får organisert litt bedre i år. Jeg elsker å være ute i hagen og pusle med blomster og trær, og har heller ikke sånne voldsomt store kunnskaper om hagebruk. Jeg prøver og feiler :-) Gleder meg til vi kan være ute og stelle litt i hagen ja :-) Knoller og løker som må overvintre frostfritt, skjærer seg ofte...Glemmer ALLTID å ta dem inn....og vips - borte vekk neste år. Hi, hi... Håper forresten jenta di er frisk igjen nå, og at dere har fått noen dager med kos :-) snart4barn; Hvordan går det med deg? Tenker mye på deg, det er nok tøffe tak du står i nå. Håper du greier å glede deg mer og mer, og at bekymringen blir satt litt i skyggen. Dette går nok bra skal du se *klemme* D&G; Har du kommet deg hjem? Håper kjøreturen ikke ble alt for slitsom? Til alle sammen; Ha ei fortsatt god påske!
har4barn Skrevet 23. mars 2008 #87 Skrevet 23. mars 2008 Hei, alle sammen! Da er vi tilbake i trøndelag igjen etter å ha tilbragt bursdagen min i bilen:) . I dag er jeg 32 år gitt. Begynner jammen å bli gammel. Er fortsatt mye redd, men klarer noen timer i gangen å ikke tenke på det. Puppene er vel bare ømme fordi jeg klemmer på dem hele tida, tenker jeg:). En del snø her også. Hagen her var ferdig da vi flyttet inn i fjor, så her er jeg spent på hva som dukker opp her og der. en eldre dame med MASSE blomster i hagen som bodde her før:).
ca lykkelig Skrevet 23. mars 2008 #88 Skrevet 23. mars 2008 Hei og hå!!! snart4barn: til lykke med dagen!!! 32 år er da ingenting!!! ;o) Forstår bekymringene dine, men håper at du klarer å glede deg også. Det går nok helt fint skal du se. Jeg og minstemann er kommet hjem i kveld fra påskeferien i campingvognen. Har hatt ei superduper påske. Nydelige dager med sol og sne. Barna har koset seg sammen med andre barn, og vi voksne har også fått være sosiale. Hærlig. i morgen skal jeg på senvakt. Håper på å få vasket en del klær før den tid. Mvh
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #89 Skrevet 23. mars 2008 God kveld laidis! WOW- GRATULERE BÅDE MED BURSDAG OG BABY I MAGEN Snart4barn!!!!!!!!! Så glà oppdaterte meg med den strålende påskenyheten:) Dette går bra skal du se! Vi kom hjem i natt, d var godt kan dere tro:) Brrrrr, d var bare 10C i stua og med de -14C ute tror jeg nok at vår-blomstene mine på verandaen har tatt kvelden......stakkar:( Vi har kosa oss stort, men med flere dager med innevær- tærer d på tålmodigheta mi..... Masse kakespising da:) og kjekt å vise frem Turbo + slekta. Humøret ble jo ikke bedre når tante-dritten bestemte seg for å komme på besøk laaaaaaangfreda............BLÆÆÆÆÆ Ikm var først på tirsdag, trodde jeg. Men nå er jeg vel tilbake i gammel syklus.... Tusen takk for trøstemeling så glà! Så da var d extra deilig å våkne i dag til strålende sol, kaldt. Guuuud så deilig d var å kunne ha en dag ute m lek og moro + trilletur m ei venninne:) I kveld har Helten og jeg kost oss med pizza og film. Turbo la seg glad og fornøyd til vanlig tid og sovnet mommentant, goingen vår! Tror nok mamman skal finne senga snart også Har ikke hatt tid til å lese igjennom allt, bare skummings: men i hagen hvor vi bor kommer d masse flotte vår-blomster, men så tar ugresset helt overhånd. Har som mål å få litt kontroll denne sommeren(huff, d sa jeg i fjord, forfjord og året før der.......) Ellers er d vel mosa som regjerer her også Riktig godt å være tilbake her hos dere også forresten kjenner jeg:) syte-syte Goood natt damer, nyt den siste fridagen! God kveldsvakt i morra ca lykkelig!
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 23. mars 2008 #90 Skrevet 23. mars 2008 hei hei... Ikm er gått forbi og ingen TR... Men selvfølgelig er det jo helligdager, så ingen apotek er åpen... Tvungen venting... Vet ikke helt hva jeg skal tro. Har alltid vært presis i disse TR tingene. Men samtidig har det vært ei turbulent tid psykisk. Så her må jeg vente til tirsdag. Føler verken det ene eller det andre. Så gla' : Joda... spennende med at vi hadde samme ikm...synd det ikke ble helt som du ønsket. Ser at du også har mistet et barn. Det vil jo alltid være en for lite i familien, uansett! Vet nok om det. Alle dere andre...; her må det strøs babystøv... blir det ikkeno denne gang, kan det bli lenge til neste... Mannen reiser bort og er stort sett borte hele tiden fremover, så vi har fortsatt håp, da TR er flere dager over tiden. Spent spent spent spent.... Fortsatt god påske... snart hverdag igjen....
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #91 Skrevet 23. mars 2008 Forventet IKM: - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars - nr3hososs: 19.mars - kropp: ikm - Barbalala:ikm 5.mars - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter? - Mortine: ikm 9.april - rose:-) IKM 11 april. -D&G-the one:15.april -Ca lykkelig: ikm ca 20.april Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt -Snowflake, termin 3.november -Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine "rydda" litt på ikm lista vår:) Ikke lenge til første møtet vårt:) Gleder meg:) Ingen fler som henger seg på "daten" vår.....????
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #92 Skrevet 23. mars 2008 VÆÆÆÆÆÆÆÆ- så spennende nr3! Heier på deg:)
Mortine Skrevet 24. mars 2008 #93 Skrevet 24. mars 2008 Spennende nr3! Heier på deg jeg og!! Gratulerer med dagen som var snart4! Nå har det blitt litt fart på tråden her igjen-koselig! Og det er jo ikke lenge til treffet vårt heller, det blir spennende! Her har vi hatt en fin avslutning på påsken. Vesla kviknet veldig til etterhvert og vi koste oss masse! På torsdag var vi på Kon-tiki museet. Det var veldig spennende! Kafe-tur etterpå var heller ikke å forakte. Etterpå var fetteren som er like gammel med hit på overnatting. Morgenen etter da vi trodde at de så på påskemorgen- og vi nok hadde duppet litt av igjen, hadde de to luringene ordnet seg selv. børstet hår, vasket seg, skiftet truse, pusset tenner og tatt tran!! Jenta vår blir veeeldig snusfornuftig og tar styringa over fetteren,så det var hun som hadde stått for det meste. Kan bare se for meg at hun vasker han og pusser tennene hans. De var veldig stolte og fornøyde med seg selv etterpå, og da får vi heller overse at det var endel tranflekker rundt her! Nå er hun hos sin far/bestemor og det passet bra for i dag morges fikk jeg jammen positiv el-test!!! Det var jammen på tide etter så mange tester jeg har tatt de siste månedene!(for å finne ut av syklusen) Det stemmer helt ifht. tr og syklusen slik den har vært før!!! Jeg veit at jeg for bare noen dager siden skrev at jeg tenkte å ikke el-teste denne perioden, men dere veit hvordan det er;) Det har også her kommet mengder av snø de siste dagene av påsken, så i går fikk jeg tatt en deilig skitur i nysnø og strålende solskinn. Kjæresten har vært plaget av svære gnagsår etter viddaturen, så han satt og koste seg i sola imens.Han har gått i tøfler i hele påsken- til og med på museum!!! nå har han bestemt seg for å kjøpe noen bedre støvler. Pga. snøen kan det se ut som om det blir lenge til vi kan begynne på hagestell her. Men vi har kjøpt inn frø og skal så inne snart. Vi begynnte med det i fjor. Tomater, agurk, squash og gulrøtter. Veldig morsomt!! Urter har jeg etter gjentatte forsøk gitt opp å så selv, så de kjøper vi i potte og planter ut. Ellers er det meste i hagen her sånt som kommer igjen år etter år(håper jeg..). Har masse stauder, så det er bare å kommer å "stjele"!! Vi holder på å kikke litt etter en tur til varmere strøk i beg.av mai. Tenkte å dra til et sted hvor det er enten ambassade eller sjømannskirke med vigselsrett! Vi har funnet et par alternativer og skal ringe for å sjekke datoer osv. i morgen! Ha en fin dag alle sammen!
så gla' Skrevet 25. mars 2008 #94 Skrevet 25. mars 2008 God morgen alle sammen, og velkommen hjem til dere som har vært ute og reist. Godt å få dere "hjem" igjen, så får vi litt liv i tråden vår igjen :-) Gratulere med dagen som var snart4barn. Håper at nå som det er tilbake til hverdagen, kan du få tankene dine over til noe annet enn bekymring. Det er både slitsomt og vondt å gå sånn. Men, dette går nok bra skal du se :-) Håper du greier å glede deg litt over vesle spiren *klemme* nr3; Oj - så spennende. Du er jo nesten ei uke på overtid !!!! Krysser fingrene for at det er spire på gang. Kom deg på apoteket da :-) Hvordan greide du å gå inn i påska uten test...hi, hi...LØP OG KJØP! D&G; Dumme, dumme tanta! Får håpe syklusen din er i lage igjen da. Nå har vi IKM ganske likt. Jeg har jo 26 og 27 dagers sykluser, og med 27 dager har jeg også IKM 15. Men, har hatt to sykluser med 26 dager, så den kan være den 14. også. Tenker jeg setter den 15. på lista jeg, så er jeg sikker :-) Mortine; Så deilig med skitur i nysnø og solskinn. Jeg liker også å gå på ski, men det har blitt dårlig med det de siste to årene. Stakkars mannen din som har fått sånne gnagsår da *trøste* Synes jeg ser han "tøfle" rundt inne på museumet. hi, hi... Vel, noen gnagsår er vel ikke til hinder for prøvingen ;-) Stå på! Til alle andre; har ikke glemt dere, og håper alt er bra! Forventet IKM: - Dotten: ikm ca 15. mars - nr3hososs: 19.mars - kropp: ikm - Barbalala:ikm 5.mars - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter? - Mortine: ikm 9.april - rose:-) IKM 11 april. - så gla': ikm 14./15. april - D&G-the one:15.april - Ca lykkelig: ikm ca 20.april Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine Gleder meg kjempemasse til treff :-) Ha en fin dag alle sammen!
Maine Skrevet 25. mars 2008 #95 Skrevet 25. mars 2008 Hei alle sammen. Påsken er over og hverdagen tilbake. Vi har vært på to hytteturer og ved den siste ble vi innesnødd et par dager før brøytebilen kom. Men det var veldig koselig. Barna lekte og spiste gotteri hver dag. Jeg fikk selvfølgelig postiv el-test på hyttetur. Mannen prøvde å nekte pga veldig knirkete seng og en familie som lå vegg i vegg, men jeg fikk overtalt han så nå blir det spennende i slutten av uke 14. Forventet IKM: - Dotten: ikm ca 15. mars - nr3hososs: 19.mars - kropp: ikm - Barbalala:ikm 5.mars - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter? - Mamma til 2: Ikm 5. april - Mortine: ikm 9.april - rose:-) IKM 11 april. - så gla': ikm 14./15. april - D&G-the one:15.april - Ca lykkelig: ikm ca 20.april Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 25. mars 2008 #96 Skrevet 25. mars 2008 Hva i all verden skal jeg si...jo... Jeg er gravid... Skrekkblandet fryd... Livredd men glad. Har ikke flere ord. Håper flere treffer blink like fort som oss... Forventet IKM: - Dotten: ikm ca 15. mars - kropp: ikm - Barbalala:ikm 5.mars - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter? - Mamma til 2: Ikm 5. april - Mortine: ikm 9.april - rose:-) IKM 11 april. - så gla': ikm 14./15. april - D&G-the one:15.april - Ca lykkelig: ikm ca 20.april Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt - Snowflake, termin 3.november - Grandis, termin 14. november - Snart 4 barn? termin 22.nov - nr3hososs: termin i slutten av november...
ca lykkelig Skrevet 25. mars 2008 #97 Skrevet 25. mars 2008 nr3hososs: FLOTT!!!! ) GRATULERER SÅ MYE!!!!!!! Her har hverdagen begynt igjen. gubben er dratt på jobb og barna i bhg og sfo. Og jeg chatter på nettet, he he. ... Har brød i ovnen så gjør da litt nytte for meg og. Godt med ei rolig stund, før jobben kaller igjen. Ellers vil jeg si at det blir spennende tider fremover nå. Tror at vi er inne i en god stim nå, skal dere se! Før måneden er omme så har nok flere testet positivt. ) Flott at tråden er i full gang igjen. Mvh
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #98 Skrevet 25. mars 2008 DÆVVEN DØTTE: GRATULERE nr3hososs!!!!!!! D blir vel ikke så mye jobbing på deg i dag;) Suger til meg spire-støv og håper jeg kommer snart etter!!!!!! Vel da er vi igang igjen her etter påska også! Stor gjensynsglede:) Men: Hva er dette: D har blitt full vinter her, snedd i ett siden i går utpå dage..............JEG VIL HA VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ellers har tanta reist for denne gang, etter bare 3-4 dager. Vi har bestemt oss for å være iherdige denne pp også. UTÅLMODIG! Hmmmmmmmmmm,men magefølelsen sier meg at jeg bare har EL- annenhver mnd. Og at jeg hadde El denne mnd som var, så kansje denne pp er kjørt allerede? Vel, Vel, vi får kjøre på alikavel.... Tror nok jeg har veldig tidlig EL, så her starter vi pp allerede i kveld. Helten er i ekstase....hi-hi. Men må ærlig si at d ikke er alltid like lett å ha lidenskapelig kos, så tar av meg hatten for de som får til d! Vi er stolte om vi får til kos annenhverdag og heiser flagg om hver dag her i hjemmet:) Er kjempefristet til å kjøpe EL-tester, men de har jo alldri slått ut på meg så d er jo bortkastete penger! Tilogmed en slik CB-monitor leker jeg med tanken om å kjøpe, men utsetter d til event neste pp............ ca lykkelig: mmmmmmm, høres godt ut m nybakt brød. D er desv ikke min sterkeste side.... Og ja, nå popper d frem mager titt og ofte her på tråden vår, kjempebra! så glà: har du fått noe svar på blod-prøvene? Kansje litt tidlig pga påska? Masse sne hos dere også? mortine: åååååååååååååå, blir d gifting snart:) *sukk, så koselig* har dere landet på et høvelig sted? Nå er nok jeg en ihugga spania fan: ei venninne av meg giftet seg i sjømannskirka utenfor alicante og var strålende fornøyd:) hi-hi-frøkna di blir jo den perfekte storesøster! Godt hun har noen å øve seg på:) Dotten: Er dere friske og raske igjen? Du har jo har jo hatt IKM, har pergoen gitt resultat:)? mamma til2: ikke lett d der m positive tester når en er ute på tur! Godt litt kvinnelist ga resultater....hi-hi Krysser fingre for at d gir resultater om ca to uker:) Jobben kaller girls:)
så gla' Skrevet 25. mars 2008 #99 Skrevet 25. mars 2008 Oj, oj, oj....GRATULERER så masse med graviditeten nr3hososs!!! Fantastisk :-) ca lykkelig; jeg går for magefølelsen din, om at vi er inne i en god stim her *S* Snart er lista over gravide like lang som lista over forventet ikm *S* Håper vi havner på den nederste lista snart hele gjengen :-) D&G; Ja det sner og det sner....Liker det overhodet ikke. Så dere starter prøvingen i kveld ja :-) Dere er så utrolig flinke til virkelig å prøve hele pp. Heia, heia!!! Om du skulle ha el bare annen hver måned er det i hvert fall rette måned nå da :-)) Tror vi "slapper" av noen dager til her...Jeg er ikke klar for noe kos i det hele tatt. Men, skal ta meg sammen fra helgen av. Har ikke hørt noe ang. blodprøvene ennå, og venter på innkalling til ny time. Har ikke "giddi" å ringe ang. resultatene, så der er jeg. Men, det retter seg nok når det nærmer seg helgen :-)) Kanskje jeg tar en tlf i morgen ;-) er jo litt spent, men vet det er mange prøver til som kanskje må til. Jeg har også vurdert den derre fertilitetsmonitoren til CB....ser det er mange som får full klaff etter både 1. og 2. pp med den. *tenke tenke* Ellers har jeg funnet tilbake til studiene igjen i dag. Må stå på litt her nå, om jeg skal holde tidsplanen min :-) Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
har4barn Skrevet 25. mars 2008 #100 Skrevet 25. mars 2008 Gratulerer så mye nr3hososs!!!!!!!!! Gratulerte deg inne på 1.tri også, men en god ting kan vel ikke sies for ofte:) Koselig at du også hører til inne på november-klubben!! Kom igjen dere andre også da!! Må lage en tråd der også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå