har4barn Skrevet 7. mars 2008 #26 Skrevet 7. mars 2008 HEi, igjen! Her har jeg fått vært på jobb i dag igjen. Er fortsatt veldig forkjølet, men ikke så dårlig. Har hatt mensmurringer flere ganger hver dag de siste 3-4 dagene, så jeg går bare å venter på at tanta skal dukke opp når som helst. Hvis jeg hadde tidlig el, så kan den jo dukke opp allerede i helga. Er så mange som har blitt gravid igjen her nå. Blir litt misunnelig:). rose: Jeg skjønner at det er vanskelig å vente. Jeg har ikm tor-lør i neste uke, og jeg håper jeg klarer å unngå å teste før langt ut i påska (sikkert..). Så gla': så koselig å møte igjen gamle venninner, da! Hyggelig å ha noen man kan prate om "gamle dager" med. . Nå begynner vi å bli gamle, dere!! Så bra at dere får begynne med litt oppfølging av gynekologen. Krysser fingrene for at ingen ting er galt! Ha en fin fredags kveld!
juliogdesember Skrevet 8. mars 2008 #27 Skrevet 8. mars 2008 Dette har vært en helt fantastisk dag ute i det fine været. Med ski og akebrett har vi bare kosa oss ute i hele dag. Skal prøve å vente til langt uti neste uke før jeg tester igjen. Skal i hvertfall gjøre ett hederlig forsøk på det:-) Babystøv til alle denne helgen:-)
har4barn Skrevet 9. mars 2008 #28 Skrevet 9. mars 2008 Stille er inne, gitt! Tydelig at våren har kommet flere steder enn i trøndelag:) Er inne en tur nå for å spise litt. Status: fortsatt mensmurringer nesten konstant. Litt slitsomt, egentlig. Hadde det ikke vært for at jeg også hadde dem før el, så hadde jeg begynt å håpe på spire, men tror heller det er kroppen som fortsatt "jobber" Hvordan går det ellers her inne?
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 10. mars 2008 Juhuuuu:) Endelig litt tid til å skrive litt på tråden vår:) Hatt besøk av storesøster m kjæreste, tida fløy og vi koste oss masse! Men ikke ork til noe sprell om kvelden i midt-uka. Dagene er lange nok som de er og senga kaller tidlig for oss da.... Men harry-tur ble d heldivis:) Turbo eeeelsker jo all oppmerksomheta. De dro onsdag kveld, men vi sees snart igjen siden vi skal vestover i påska om ikke sterling el norwegian dumper prisene til alicante.............*håpe-håpe* Ellers fikk vi ikke starta pp før på torsdag, fannt da el-slim for første gang gitt. Har aldri sett etter tidligere, men denne mnd har jeg prøvd å følge med siden el-testene ikke var noe for meg + helt gratis:) D var på dag10, så jeg måtte få litt eksperthjelp av så glà siden d begynnte så innmari tidlig......-tusen takk snuppa! D viser seg visst at el-slim kan vi har opp til 4 dager før egget slippes. Fannt el-slim tom lørdag dag13.... Turbo var på besøk hos besteforeldrene fra lør-søn så vi har stått på og lagt inn søknad hver dag siden dag10...... og holder vel ritt frem til torsdag.....- Krysser fingre om at den blir innvilget, d hadde vært topp altså! Men nå trenger jeg en oppdatering fra dere altså damer: så glà: hvordan er formen etter jente-treffet???? Masse moro og god sladder? Bare noen dager til torsdag og blodprøve.......-dette skal gå bra:) Heier på deg vettu;) Rose: har du brennt av en test i dag???????? Dette blir spennende! Snart4: bra med murringer da!!!! *håpe-håpe* anki72: hvoran står d til?Lenge siden vi har hørt fra deg..... Alle dere andre: håper d står bra til! De graverte: hvordan står d til?? Har dere planer for påska da?? Her er d orntli trist vær i dag, regn:( men ønsker dere alle en fin dag forde!
Dotten Skrevet 10. mars 2008 #30 Skrevet 10. mars 2008 Hallo! Her har det ikke skjedd så mye nytt. Har ikke merket noe spesielt til Pergoen som jeg tok. Hadde litt hodepine i de dagene jeg tok pillene, men om det er som vanlig eller fordi jeg tok dem, er ikke lett å si. Ellers har jeg vært mye svimmel i det siste (men det har sambo også), fryst masse, men ellers kjenner jeg ikke til nooooooooooe! Dessverre. Tror heller ikke det klaffer denne gangen, men hadde jo vært toppers. Har jo brukt putetrikset flittig, og håper det kanskje kan ha hjulpet også! Hadde en mini-mini bødning lørdag (en uke før ikm), men ikke noe på papiret. Kun i trusa. Så dette godt da trusa var hvit (Hi, hi. Litt mye detaljer her kanskje, men jeg bruker vanligvis sorte truser, og ser jo ikke så mye til denne type flekker i så fall. He, he. Sorry). Tenkte at dette kanskje kunne være festeblødning, men orker ikke å håpe for mye. Men det blir jo til at man klamrer seg til hvert lille halmstrå! Så får heller tiden vise. Lørdag 15. er ikm-dagen......! Har to billigtester liggende, så kan jo brenne av dem for en gangsskyld på torsdag/fredag. Men kjenner jeg meg selv rett, er jeg for gjerrig og sparer dem til ev. etter ikm, om tr ikke dukker opp! Ellers har vi hatt besøk av en liten gutt som vi skal være besøkshjem for. Begynte i helga for fullt, og det gikk supert. Litt krangling med snuppa, men det er fordi hun er litt MIN for tiden ang. lekene sine. Er for sjelden barnebesøk, så hun deler jo også derfor sjeldent på lekene sine. Men det går seg nok til. Gutten sov heldigvis hele natten, men startet søndagen litt tidlig... kl. 0600. Gjesp! Snuppa sov til 09, så det er jo typisk. Hun står vanligvis opp alt mellom 7 og 8 i helgene......! Vi skal ha han en helg i måneden, så dette blir spennende. Blir nok slitsomt også. Tenkte nesten at "Hjelp, orker jeg virkelig å få et barn til på heltid"? Snuppa er jo veldig selvstendig på mange måter nå... og plutselig må man dele deg selv i to....! He, he. Men vi får nok rutiner på mer enn ett barn også! Vi vil jo ha et søsken til snuppa, så får vi heller sove når vi blir riktig gamle Har ikke fått lest så nøye igjennom tråden, så beklager om jeg overser spørsmål, hendelser som burde vært kommenter osv. Skjønner i hvert fall at flere har ikm i disse dager, og at noen kanskje er gravide Grattis til de jeg ev. ikke har gratulert Og ikke minst lykke til for dere som skal teste Ha en fin dag jenter! Klem
juliogdesember Skrevet 10. mars 2008 #31 Skrevet 10. mars 2008 D&G: Håper spiren sitter hos der nå:-) Jeg heller finner ikke ut av disse EL testene sånn at det blit naturmåten hos oss også. Begynner å bli ganske flink til å se forskjell nå, Dotten: så spennende med avlasningshejm. Vi har tenkt på det samme, men ikke helt satt det ut i live ennå.lillegutt her i huset våkner alltid rundt klokken seks han. uansett om det er hverdag eller helg. Ellers så har jeg brent av en test i dag igjen... den var negativ. men grunnen til at jeg gjorde det er at jeg har så vondt i ryggen at jeg knapt klarer å gå. smertene sitter i bekkenet og korsryggen. har nesten ikke sovet i natt og sambo måtte hjelpe meg ut av sengen i morges. Så da tok jeg en test fordi jeg ønsker å ta noe sterkere smertestillende enn paracet. en venninne av meg har tablettene voltaren liggende og jeg tenkte jeg skulle ta meg en slik før jeg la meg i natt. Men er usikker på om jeg tørr. Jeg har sett igjennom dagboka og funnet ut at jeg hadde EL slim ( sorry detaljer..) fredag 29 februar. Det betyr jo at jeg ikke kan teste før tidliggst fredag denne uka. stemmer ikke det? At en skal teste fjorten dager etter EL? Så da kommer jeg i ett dilemma om jeg virkelig kan ta Voltaren eller ikke. Hva tror dere? La oss si jeg er gravid, men er for tidlig å vises, skader det fosteret da med en sterk tablett? Blir altså så usikker på hva jeg skal gjøre jeg, så tabletten ligger nå der foreløpig urørt. Håper noen av dere har noen gode råd til meg her jeg ligger med varmepute.
ca lykkelig Skrevet 10. mars 2008 #32 Skrevet 10. mars 2008 Heia godt folk! Sitter inne i et nydelig vær. Solen skinner, og det er mange plussgrader. Det er ganske vanlig her i nord å ha nydelig påskevær, uka før påske ( Men håper jo at godværet holder seg lenge nå! Rose: er ikke sikker på om jeg har noen gode råd. Kan to paraceter hjelpe? Hva står det om voltaren på esken, eller på nettet? Dotten: Så flott at dere bruker tid på noen som trenger det. Beundrer alle som gjør det! Når det er tungt får du tenke på hvor fint det er for barnet at det har dere. Det kan være det ekstra lille som gjør at barnet klarer seg bra. Har ikke fått TR, men tror ikke at noen spire sitter. INGEN symptomer!!! Med mine to tidligere svangerskap var jeg svært kvalm de første månedene. I 2006 hadde jeg TR 3 ganger, mens 2007 var et bedre år. Da fikk jeg TR rimelig jevnt og trutt, men ser nå ut til at 2008 blir det krøll igjen. Tror at det kommer av at jeg har lagt på meg noen kilo, så må vel til pers og begynne å trimme litt. . . Ellers så styrer vi med husbyggingen. Da var meningen at de skulle begynne å sette opp huset i morgen. Men så ser det ut til at murerne har gjort en for dårlig jobb med grunnmuren. Den er skjeiv!!! :o/ Har lest litt pensum og i dag, og vært på formiddagsbesøk hos min mor. Nå er det tid for å dra på jobb. Ønsker dere alle en flott mandag. Mvh
juliogdesember Skrevet 10. mars 2008 #33 Skrevet 10. mars 2008 hei. fant svaret på felleskatalogen.no jeg. Det blir helt Utelukket å ta Voltaren muskelavslappende. Gir den tabletten tilbake jeg. Dette stod det: Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Se Kontraindikasjoner. Ikke anbefalt til kvinner som forsøker å bli gravide. Hos kvinner som har problemer med å bli gravide, eller er under utredning for infertilitet, bør seponering vurderes. Bruk tidlig i svangerskapet kan gi økt risiko for abort, kardiovaskulære misdannelser og gastroskisis. Risikoen antas å øke med dose og behandlingsvarighet Ha en fortsatt fin mandag. skal ta ett par paracet jeg og varme opp varmeputa mi igjen:-)
ca lykkelig Skrevet 10. mars 2008 #34 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Rose: fint at du fant ut noe mer om Voltaren, og så håper jeg at paraceten er til hjelp. PS; TR kom i ettermiddag :o/ Mvh
så gla' Skrevet 11. mars 2008 #35 Skrevet 11. mars 2008 Hei hei! Jentetreffet på fredag var kjempemoro! Skal ikke la det gå tre år til neste gang nei ;-) God mat og godt drikke, og masse sladder og latter ja :-) Har hatt et par deppe-dager. Legen sa jo på fredag at hun trodde jeg hadde hatt el, eller var midt oppe i det da. Men, det jeg ikke skjønner er at hun målte en folikkel til 16 mm, og det er visst alt for lite etter hva jeg har lest på nettet. Men, så vokser den 2 mm i døgnet omtrent, så kanskje litt sen el på lørdag eller søndag da...Var på dag 15 da jeg var hos legen, og hadde jo positiv el test på dag 12. Noe som ikke stemmer, men får bare klamre meg til håpet en stund til. Hvis jeg har el så sent, blir lutalfasen kanskje litt kort.. *gruble, gruble* Jeg er så sliten av denne prøvingen. Kan ikke noen bare finne opp en mirakelkur? I Vestfold er det skikkelig grått og trist i dag. Regn og tåke. Håper været i påskeuka blir bedre :-) D&G; Takk for oppmuntrende meldinger :-) Trengte det *S* Nå skal jeg sette meg ned og lese og oppdatere meg litt på tråden. Etterpå skal få noen tullipaner og perleblomster jeg har handlet, over i potte :-) Er ikke noe vær å ha dem ute i, men de vil vel muntre opp inne noen dager da :-) Ha en fin dag alle sammen :-)
Dotten Skrevet 11. mars 2008 #36 Skrevet 11. mars 2008 Hei! rose: Om du/dere har overskudd, tid og lyst er det bare å sette i gang. Vi svarte bare på en annonse i avisen vi. Ringte Barnevernstjenesten, og etter noen møter ble vi valgt. Litt slitsomt med to nesten jevngamle (litt uvant), men det går seg til ca lykkelig: Vi gjør jo dette fordi vi har lyst, samtidig som at vi gjør noen en tjeneste. Dette er frivillig fra mors side, da hun trenger avlastning. Er så greit at det ikke er tvang inne i bildet Så synd TR kom da Ønsker deg masse lykke til i neste pp. Det må da bli vår tur snart? Krysser fingrene for det. Jeg selv har ikm til lørdagen......! Ellers er det grått vær i Oslo også, og regn og vind. Huff. Leste om den tragiske ulykken i formiddag hvor en nesten 2 år gammel gutt ble påkjørt og drept. Min søster ringte meg (før det kom ut kjønnet på barnet), da hun bor like ved og det var masse sirener og blålys. Hun ringte meg for å sikre seg at det ikke var vi som var ute å gikk... Pappan jobber like ved nemlig! Huff. Får så vondt i magen når sånt skjer. Det knyter seg skikkelig. Synes så synd om den lille og dens foreldre Han er nå blitt en liten englegutt!!! Hvil i fred lille venn! Håper ellers at det står bra til med dere alle, og ha en fin dag!
Mortine Skrevet 11. mars 2008 #37 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Så fint at jente-treffet var gøy Så gla! Her er det også regnvær og grått, ikke noe påske-vær akkurat! Jeg tester og tester, men ingen eggløsning! Det er vel for tidlig da...synes jeg har venta lenge jeg. Det er over en mnd.siden utskrapningen og over to mnd.siden avbruddet. I de siste par dagene har jeg kjent at det stikker endel på begge sider, kanskje ved eggstokkene. Kan det være noe? Det er kaskje like greit med neg. el-test nå om dagen, for jeg har fått urinveisinfeksjon. Vi skulle egentlig reise til Finse i morgen kveld og begynne å gå på torsdag (reiser litt før det store påske-rushet), men jeg blir hjemme. Det er ikke så lurt å tisse ute eller på utedo, bli svett og kald osv. nå+ at jeg har ganske vondt. Jeg blir hjemme og koser meg sammen med jenta mi. Hadde egentlig byttet og ordnet slik at hun skulle til faren, men han hadde( heldigvis for meg!) glemt det! Dermed blir det noen alene dager på oss jentene i helga. Det er veldig lenge siden det har vært bare oss i flere dager, så det blir fint. Har kjøpt inn noe hobby-greier så vi kan lage litt påskepynt. Jeg kommer helt sikkert til å få positiv el-test mens kjæresten er på fjellet.... Når han kommer hjem igjen har vi noen vage planer om å besøke tanta hans i Sverige sammen med fetter og familie. En Oslo-tur har jeg lovet datteren min også, hun vil så gjerne på vikingskipmuseet. Det er litt deilig å kunne ta noen sånne turer når man har ferie. Ellers har vi "sjaua" litt i det siste. Kjæresten har hatt et gammelt hus som har stått til salgs lenge. Nå har han endelig fått solgt det, så da har vi vasket, ryddet og overlevert rakkelet til en ny eier med mye pågangsmot og forhåpentligvis gode snekkerferdigheter! Nå får jeg vel avslutte og begynne på middagen. I dag blir det wok med laks + ris. Veldig godt! Ha en fin ettermiddag.
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 11. mars 2008 #38 Skrevet 11. mars 2008 Ja, det å miste et barn er helt forferdelig, uansett om det er når han eller hun er 2 år, eller like før babyen er født. Nå har jeg "prøvd" den siste versjonen, og livet blir aldri helt det samme igjen. Så det er da man må finne kreftene man aldri trodde man hadde. Det er kjempetrasig. Her venter jeg bare på at dagene skal gå. Til uka er det ikm...har allerede testet...hm...som ventet ingen strek. Forhåpentligvis er det bare for tidlig. De andre gangene jeg har vært gravid har jeg testet etter ikm...og da krystallklart. Har stått på denne måneden, og føler at kroppen er kommet seg etter fødselen. Det er jo 2 mnd siden nå. Men det kjennes som TR er på tur, men det kan jo være at hun ikke kommer... Det er jo lov å være optimist. Håper det slår til nå, har et stort ønske å slippe å være gravid når jula kommer, siden vi mistet gutten vår i jula som var. Tror det vil være psykisk tøft for meg. Hadde nok vært bedre å ha en liten baby å tenke på da... Men hvem vet... ********************************babystøv************************************
har4barn Skrevet 11. mars 2008 #39 Skrevet 11. mars 2008 Hei! nr3hososs: jeg skjønner at det er trasig å tenke på alle "merkedagene" i forhold til gutten deres. jeg håper dere snart er gravide igjen, slik at dere har noe å se fram til igjen. her går dagene som før. Synes mensmurringene ikke er så intense lenger, så kroppen gjør seg vel klar til mensen, tenker jeg. Har ingen symptomer, så her tror jeg løpet er kjørt denne måneden. Har alltid hatt en sterk mistanke når ikm har nærmet seg. Kjent det på kroppen før jeg har tatt test. Ca lykkelig: Kjedelig at tanta kom. Krysser fingrene for neste pp.
*anki * Skrevet 11. mars 2008 #40 Skrevet 11. mars 2008 Heisan alle sammen. Har vært stille fra meg i det siste. Har gått i ett, med mann som er borte igjen. Kommer hjem på fredag og skal da være hjemme i 2 uker. Blir luksus. Har hatt sjuke barn og snøfall (også typisk når gubben reiser på jobb). Men no er det nydelig vårvær her. Vi er flinke til å glemme alle uværsdager, bare vi får litt sol inn i mellom. Ellers kom TR igjen for 2 dager siden. Skjønner ingenting.., blødde mensblod for 19 dg siden også. Da blødde jeg i 4 dager. Det var da 19 dager etter SA. Ikke mulig å ha så korte sykluser??? Etter MA hadde jeg syklus på ca 30 dager. Får satse på at det var etterdønninger etter SA jeg hadde sist og at det er TR som er her no...-...og at jeg har syklus på ca 28 dager fra no av. Rett etter påske skal jeg inn å operere åreknuter i ene foten, så må nok passe på denne mnd også. Men fra april tenker jeg vi kan kalle oss aktive prøvere igjen. Men med en mann som er borte 2 uker og hjemme 1 uke skal det noe til å klaffe på EL... Er mange her så venter på IKM. Følger spent med...og håper det klaffer for dere alle... Har noen her inne prøvd Reiki??? Med beatek-t som skriver på spåsiden???
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #41 Skrevet 12. mars 2008 God morgen damer:) 3 dager til påske:) Skal bli godt med noen etterlengta fridager nå! Vi har 2 alternativer, vestlandstur eller alicante! Og vi vil jo selvfølgelig til spania! Men prisene er foreløbig skyhøye.... Men vi håååååper:) Så nå driver jeg og pakker d vi MÅ ha med,bl anna grav-tester-hi-hi har jo ikm 25. og jeg er jo altfor nyskjerrig til at jeg klarer å holde meg til vi kommer hjem. Og har jo mange billig-strimler liggende:) og resten blir pakket på fredag allt etter hvor ferden går. Ellers har d vært full aktivitet, nå har vi sådd karse i påskepynten og håper den spirer til påske:) så glà: tusen takk for gode ord snuppa, er flink med slike grublerier sjøl så d blir nok din tur å backe meg opp en annen gang:) Dette går så bra! I morgen skal du jo hen å ta blodprøve, får du svar samme dag mon tro? -håper du skal inn tidlig slik at prøvene blir sendt samme dag! Dottten: flott og høre at dere har blitt besøkshjem:) Jeg må innrømme at d hadde jeg ikke hatt overskudd til, men en gang senere når jeg har alle mine egne barn i hus hadde d jo vært kjempehyggelig. Ser du har ikm til helga: krysser fingre for deg! Helt grusomt med ulykken i går, d finnes ikke ord. *gråte gråte* Og lille gutt: hvil i fred! anki72: der var du:) hmmmmm tr igjen???? tror du syklusen din er helt på utur nå? la oss ikke håpe d fortsetter slik! Du har jaggu en travel hverdag med mann som er borte 14 dager i slengen, barn, egen butikk, hus og hjem.........håper du har gode støttespillere ellers! Reiki kjenner jeg litt til: storesøster holder på med d på sånn hobbybasis. Så når hun var på besøk fikk jeg d. Helt snålt hvor varme hendene hennes blir av og til. Jeg synes d alternative er spennende, men mener selv at vi alle har ene og alene ansvar for våre handlinger:) Dere andre: har ikke glemt dere! Ha en riktig fin dag!
Mortine Skrevet 12. mars 2008 #42 Skrevet 12. mars 2008 God morgen! Nok en regnværsdag!! Jeg synes nesten synd på kjæresten som har pakket sekken og skiene for å dra på vidda nå, men det er visstnok mye snø der oppe i høyden. Jeg vet fra jobben min at det er mange barn og ungdommer som har stor glede av å være i avlastningshjem, og jeg synes at det er så fint at folk stiller opp! Ei venninne av meg som har 3 egne barn har faktisk avlastningshjem for datteren til ei annen av mine venninner- veldig vellykket for alle parter. Jeg har ikke prøvd Reiki, men synes at det virker spennende. I dag har jeg begynt å spotte litt. Synes at jeg kjenner litt mens-smerter også- hvis ikke det er uvi- smerter da- eller enda mer komplikasjoner! Helt forvirra! Håper det er mens jeg, så hadde jeg kanskje vært igang med en syklus..Jeg begynnte å el-teste for 2 uker siden, men hvis jeg hadde el før jeg begynnte å teste, kan det jo stemme... Snakk om å være opphengt! Noen som kjenner seg igjen? Nå må jeg få gjort noe her på jobben! Ha en fin dag!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #43 Skrevet 12. mars 2008 Heia! Hi-hi- kjenner meg godt igjen ja, mortine:)jeg er helt hekta!- ikke lett å konsentrere seg på jobb når d nærmer seg ikm. Jeg løper konstant på toalettetfor å sjekke om d har kommet noe....-og starter testinga ca 5 dager før ikm......- Har du testet med grav-test da? Hørtes jo kos ut med litt hjemme-kos mens samboer løper på vidda med d været:) får håpe d ikke regner der da:) He-he-jeg har lært meg noe nytt med lap-toppen, eller rettere sagt Turbo har lært mamsen noe nyttig: på høyre side av tastaturet står d PgDn og PgUp.......slipper jo å scrollere ved hjelp av de....-jeg ler meg i hjæl! Og til min store skrekk: jeg blir nett-løs i påska.....hjulp!!!!!!!!!!! Må få all sladder fra såglà da:) Phu! godt du skal være hjemme i påska snupzi:)
juliogdesember Skrevet 12. mars 2008 #44 Skrevet 12. mars 2008 hei. jeg har holdt meg hard når det gjelder testing nå synes jeg. skal ta en test i morgen tidlig tenker jeg. Men synes ikke jeg har så mye tegn nå, så den blir nok negativ tenker jeg. sikkert ike greit å egentlig i å med at jeg ikke har hatt mens siden sa ennå. Ellers begynner ryggen å komme seg litt nå. klarer ihvetfall å gå tur retur kjøkken og stue uten å må støtte meg. får ikke til å sitte ennå, men håper at ting retter seg til påske nå. I påsken skal vi til kysten og ei vennine mef ungen hennes ska være med. blir kjempe moro. vi har panlagt veldig fint vær å masse turer med kakao:-) Så ryggen skal være på plass til da. ha en flott dag alle sammen.
så gla' Skrevet 12. mars 2008 #45 Skrevet 12. mars 2008 Hei Hei! I dag tidlig fant jeg kjempehyggelig mail fra veilederen min. Jeg har fått godkjent på den 1. innleveringen:-)) Trodde ikke mine egne øyne. Jeg har følt at jeg liksom har stått litt fast, og det har vært vanskelig å få ordene ned på papiret. Men, på mandag sendte jeg da inn det jeg hadde skrevet, bare for å få en pekepinn på hvordan jeg lå an. Regnet med at det var masse som gjenstod, og at jeg måtte skrive om en del. Men, nei da. Han var super positiv til alt jeg hadde skrevet. Så, da er det bare å kaste seg over den neste oppgaven. D&G; Skal oppdatere deg jeg vet du;-) Blir jo spennende å se hvor dere havner i påsken da :-) Synd det skal være så himla dyrt å reise i skolens ferier og rundt høytider. Håper dere finner en rimelig hopp på tur *S* Og testene er pakket ned ja :-) Det er bra :-) Jeg tror jeg skal teste på onsdag. I hvert fall prøve å holde meg til da. Mortine; Kjenner meg veldig godt igjen. Det meste dreier seg om babylaging eller testing. Samme hvor mye en prøver å ikke tenke på det, er det jo umulig å la vær... rose; godt at ryggen er bedre. Du skal se den blir bra nok til tur og kakao :-) Så fint at du har planlagt fint vær! Jeg håper påskeværet blir godt for oss alle. I morgen skal jeg på sykehuset og ta noen blodprøver. Tror det var FSH, LH og progesteron de skulle sjekke ut først. Det tar nok litt tid før jeg får svar på dem. Jeg skulle få innkallelse til gynekologen når de hadde fått prøveresultetene, og jeg er redd det kan gå et par tre uker. Men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Ellers er det bittelitt murringer og ryggvondt inni mellom her. Men, det har jeg jo ellers mellom EL og IKM også, så det trenger ikke bety noe. I hvert fall ikke noe annet som tyder på at det har klaffet denne pp, men vi får nå se. En uke igjen til IKM nå :-) Nei, nå får jeg komme meg ut av go'stolen og til butikken. Med det møkkaværet vi har, frister det ikke mye. Men, får bare komme meg avgårde. Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
har4barn Skrevet 12. mars 2008 #46 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Her ser det ut til at tanta har dukket opp. Regnet ikke med at den kom før fre/lør, men husker jo fra i fjor at den kunne være litt "uregelmessig" etter utskr. Ja, ja. Da slapp jeg i hvert fall å ta med noen tester på påsketur. Er bare å stå på i en måned til. Da får jeg i hvert fall brukt el-testene mine! Hadde håpet at tanta kunne vente til i morgen ettermiddag pga skidag på skolen i morgen:/. får satse på at jeg ikke blør så veldig mye... så gla': Lykke til i morgen!! Får håpe at de ikke finner noe "unormalt", da!!! d&g: får satse på at dere ligger og koser dere under solen i Alicante i neste uke!!! Ha en fin kveld, alle sammen!
Mortine Skrevet 12. mars 2008 #47 Skrevet 12. mars 2008 God kveld! Snart 4..:du har skrevet litt om at mens har vært mindre og anderledes etter at du har mistet, ikke sant? Jeg tror og håper at det er det jeg har fått i dag. Har kjent smerter i dag og blør noe, men ikke mye slik jeg gjorde før. Jeg synes det er så vanskelig å vurdere. Jeg har hatt spiral(og ingen blødning i det hele tatt) etter at jeg fikk datteren min for 4,5 år siden og bare en (rar)mens før jeg ble gravid nå sist. Mye kan jo være forandra i kroppen i løpet av disse årene(ser iallefall sånn ut på utsiden...) D&G: klart det er deilig med hjemmekos- men det høres deilig ut med Alicante også da!! Ønsker Så gla' lykke til i morgen. Kjempefint med positiv tilbakemelding på oppgava da! Det må være oppløftenede når du sitter så flittig å jobber på egenhånd!! Rose: Deilig med påske ved sjøen. Håper ryggen din blir bedre til den tid! Kjørte kjæresten til toget i ettermiddag. Det så ikke så fristende ut- øspøs regnvær, skiklær, tung sekk og ski. Men det kan jo bli fint da. I fjor hadde vi 4 dager med strålende sol og silkeføre! Nå skal jeg være flink jente å støvsuge og vaske gulvene her, deretter skal jeg sløve litt til på sofan! Nå er det bare en dag igjen før påskeferie for min del, har jo fri på fredager. Førstkommende skal mamma, datteren min og jeg til Bø i Telemark for å se på bunad til vesla. Faren min er fra Telemak og vil gjerne spandere en bunad derfra til henne. Det sier vi jo ikke nei til!! Hun har sett en i ei bok vi har, og den har den lille frøkna bestemt seg for! Vi får se om den er å skaffe! Ha en fortsatt fin kveld.
juliogdesember Skrevet 13. mars 2008 #48 Skrevet 13. mars 2008 hei. Da har jeg testet i dag. og den var negativ:-(. Og da tror jeg løpet er kjørt for denne perioden. Hadde jo EL fredag for fjorten dager siden. Kjenner jeg er litt lei meg i dag jeg. Fant ut at det er minst fire 2008 barn i nabolaget her. Ser jo mager overalt. Så i dag er jeg litt tung til sins egentlig. For første gang føler jeg sjalusi til andre som er gravide. Vi skulle jo hatt en i oktober vi å.. Men sånn ble det altså ikke. Uff.. skal prøve å riste av meg følelsen nå sånn at påsken ikke blir ødelagt for jeg er sjalu på mager.. Trodde ikke jeg kom til å bli det jeg, så det kom veldig overraskende på meg i dag dette. Tårene triller her jeg sitter å skriver. Uff sorry jenter for at jeg øser av meg her. Mortine: Så kosli med bunad til jenta da. Hun blir sikkert kjempefin:-)
har4barn Skrevet 13. mars 2008 #49 Skrevet 13. mars 2008 Mortine: Ja, jeg hadde litt annerledes blødninger etter utskrapningen i fjor. Håper fortsatt at du er gravid da:) rose: Æsj! At ikke testen kunne bli positiv da!!! Jeg sliter også litt med gravide mager. Har nå fått høre om to på jobb de siste dagene som skal ha barn. Blir litt trist og misunnelig (selv om jeg unner de andre barna, men jeg vil også ha:)! Ellers så har ikke tanta kommet enda. Har hatt litt brun utflod i går og i dag, men mensen har ikke satt inn. Bruker ikke å spotte mer enn 1-2timer, men dette har kanskje også blitt annerledes? Ellers så har jeg pakket siden jeg kom hjem fra jobb. Tenkte å reise så fort skoledagen er over, slik at vi kanskje kommer oss gjennom østerdalen før det blir mørkt (det finnes jo ikke gatelys der!). Mye å tenke på når man både må ha vårklær og vinterklær (skal nok på Norefjell). Blir koselig da! Heldigvis har svigers nett, så jeg kan snike meg inn på bim innimellom:).
Mortine Skrevet 13. mars 2008 #50 Skrevet 13. mars 2008 Hei, hei! Nå er jeg skikkelig fornøyd!! Det er ikke tvil om at jeg har fått mensen! Har venta på å komme "i syklus" lenge nå!! Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så glad for det, men det er så fint at kroppen er i orden igjen. Jeg begynte å el-teste for 14 dager siden, så da hadde jeg vel nettopp hatt el da jeg begynte med det. Mange bortkasta tester, men sånn er det jo... Snart 4..:jeg tror kanskje du forveksler meg med en annen her inne? Nå har jeg tatt ferie. Deilig! Ønsker alle en god og fruktbar påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå