Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

God Fredag alle sammen! He, he...da er testefesten i gang. Har ikke Ikm før onsdag eller torsdag, men måtte bare brenne av en i dag; Blendahvit :-0=) Var sikker på at jeg skulle holde til onsdag, men nei. Må vel bare bestille noen flere fra billigtest. Har et par dager vært fysen på te og salami, og det har tidligere vært ganske sikre tegn. Dessuten har jeg nå i tre dager hatt mye mer utflod - og den er gul (sorry detaljer). Kan ikke huske sist jeg hadde det. Kanskje når jeg var gravid. Vel, lukter ikke, og har ingen plager, så da er det vel ikke noe å bekymre seg over. Åh, det er lenge til onsdag. Helt håpløst å prøve testing før IKM. Har aldri tidligere slått ut før det. Men, var spennende noen minutter da :-) *flire*

I dag skal jeg kjøre snuppa til pappan sin, også skal jeg hente et nytt familiemedlem. Undulatfrua vår skal få seg kjæreste. Det blir koselig. Til sommeren har jeg planlagt å lage stort utebur til dem på terrassen, og å sette inn rugekasse. Det blir spennende å se om det blir noen egg og undulatbarn :-) Godt med litt prosjekter. Hi, hi...

Mortine; godt at tanta er ønsket hos noen. Kan jeg sende min til deg og tror du ;-)

rose; så lenge tanta holder seg borte, er det jo håp *klemme* Og det er helt naturlig å bli litt sjalu på andre med mager. Det er jo ikke det at vi ikke unner andre å bli gravide, og å få sine små nurk, det er bare det at vi ønsker oss så inderlig vel et lite et selv. Det blir snart vår tur *klemme mer*

Jeg gruer meg litt til den neste prøveperioden. Vil vel få IKM i midten av april tenker jeg, og 18. april er det 1 år siden jeg fødte vår bitte lille gutt så alt for tidlig, og som bare fikk være hos oss knappe to døgn. Tror ikke det vil være noen forskjell om jeg blir gravid igjen før det, eller ikke. Vil nok være noen tøffe tak i den perioden uansett. Vi var heldige som fikk nesten to dager sammen med han. Fikk oppleve masse på disse to dagene, og fikk tatt masse bilder. Albumet til lille engelen vår, er noe av det kjæreste jeg har. Huff, stopper opp litt her nå...

skriver mer litt senere jeg. Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen damer.......ENDELIG FRÆDDAN!

Åpner med en goooooood klem til deg så glà! Ikke god tid du går i møte! Huff, har jo ikke opplevd d samme, men du vet d er bare å melde om du trenger mange gode ord!! KLEEEEEEEEEEM

Og ja, albummet er nok kjært for deg! Håper jeg en dag kan få titte i den sammen med deg om du har lyst*trist*

Har du fått vært på grava i d siste? Du snakket jo her tidligere om at du ville gjøre d fint der til våren. Men d har kansje ikke vært mildt nok i været til å plante vår-blomster ennå....

.

Men måtte dra på smilebåndet når jeg leste at du har tatt første test hi-hi men d lover jo godt da med lyster og utflod.Du skal se DENNE gangen har d klaffet snupzi:):):) Fikk du vite når du skulle få svar på blodprøvene du tok i går?

For skrive mer etterpå; vi skal ha gul- påskelunsj her i dag:)

Skrevet

Hei på dere - jeg er ny her. Håper jeg kan være med her nå som jeg prøver å få et barn til.

Jeg er 30 år (antar jeg er derfor hører til i denne gruppen) og har to gutter på 3 og 5 år. Jeg har også en en engelgutt som skulle vært 6 år. Han ble kun 14 timer gammel før han døde i mine armer pga en alvorlig hjertefeil. Savnet av han er fremdeles stort, men med årene er tiden rundt hans "dag" den verste, ellers i året er livet godt.

Vi har etter litt diskusjon (dvs at jeg har overtalt min mann) bestemt oss for å prøve å få et barn til. Vi begynte aktivt å prøve i november, men syklusene mine er ute å kjøre så vi sliter med å treffe eggeløsningen. Jeg har måttet sette igang mensen en gang med provera og etter det har jeg hatt to eggeløsninger, den siste traff vi utifra utslag på eggeløsningstest, men mensen kom likevel. Neste eggeløsning forventes i påska (blir litt vanskelig da vi skal på hyttetur med mange andre, men det gjelder å være kreativ og finne unnskyldinger for at vi trenegr å være litt alene.....).

Til "så gla'": Så leita at du ikke fikk beholde barnet ditt. Bilder, album og grava er viktige. Sorgen over å miste et barn er så dyp/mørk at den vanskelig kan forstås. Siden jeg har opplevd det selv kan jeg si at jeg vet noe om hveordan du har det selv om man alle reagerer forskjellig. Jeg håper du har noen rundt deg som du kan prate med og at noen husker på deg/dere i april. Håper du blir garvid snart - det blir letter da var min erfaring.

Nå må jeg jobbe litt.

Håper å bli bedre kjent med dere alle etterhvert

Skrevet

Dere er så gode å ha *klemme hardt*

Velkommen til deg mamma til 2 gutter og en engel. Koselig at vi blir flere på tråden. Så trist at dere også mistet gutten deres, men så koselig at dere vil prøve igjen nå. Håper syklusen din kommer opp og går, så dere slipper å prøve så lenge. Det blir nok en fin og spennende påsketur. hi, hi Håper det går greit å lure seg unna resten av gjengen inni mellom da ;-)

Her prøver vi på harde livet. Tror også sorgen over å ha mistet den lille gutten vår kan bli lettere å bære om jeg blir gravid igjen. Jeg har heldigvis mange gode støttespillere rundt meg, ikke minst min kjære samboer. Graven går jeg ofte til, og det er en stor trøst å stelle å pynte på grava, mens jeg har mine små samtaler med vår lille engel.

D&G; God tur til Molde vennen. Ikke akkurat Alicante, men blir sikkert en fin tur likevel. Masse vakker natur rundt rosenes by :-) Håper dere får masse godt vær da. Skal få kikke i albumet en gang vet du;-)

Ha ei riktig god helg alle sammen. Og god tur til dere som reiser avgårde i påsken. *vinker*

Skrevet

velkommen til mamma til 2. jeg er selv relativ fersk her inne, men synes det er sååå koslie folk her. alltid ett godt råd fra noen:-)

Så trist å høre om barna deres så gla og mamma til 2. jeg har ingen forutsentinger for å sette meg inn i deres sorg. En god stor klem og masse gode tanker til dere.

Ellers har humøret mitt hoppet betraktlig siste døgnet. Venter nå bare på TR så prøvingen kan begynne for fullt igjen.:-)

Tusen takk for alle trøstende ord:-)

For dere som ikke har opplevd Jeff Dunnham. Slipp lattermusklene løs:

http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

god helg alle sammen:-)

Skrevet

Hei!

Er bare innom for å ønske alle en riktig god påske. Jeg skal på ferie nå til helga, så vet ikke om jeg kommer meg på nettet før jeg er tilbake på jobb den 25. mars :)

Uansett. Ha en fortreffelig påske, og ikke brekk noen bein eller armer jenter :)

Velkommen til mamma til 2 gutter og en engel (Husker ikke hele nicket. Beklager!). Kjempetrist å lese om deres store tap :(

Ønsker ellers alle dere som ikke har testet enda lykke til, og dere som har testet og fått negativt (æsj), lykke til med nye prøvinger :)

Testet selv i går ettermiddag og den var supernegativ. Har ikm i morgen, men regner nok med at tantekreket kommer :(

Ha en toppers påske!

Klem

Skrevet

God kveld damer!

Vel......da blir d vestlands-påske for oss.......hadde jo håpa på spania, men lommeboka va ikke sto nok..Men besøk til mormor og morfar blir jo stas!!!

Så nå må jeg hive meg rundt å få pakka litt. Hatt full rulle i barnehagen og besøk etterpå. Men d viktigste er pakket : TESTENE:)

Håper på noen påskekyllinger i blandt oss, usj til de som akkurat har fått tantefaen:(

Riktig GOD PÅSKE til de gamle og også de nye: velkommen hit!

Vet ikke om jeg kommer meg på nett men holder meg oppdatert igjennom så glà.....

PÅSKESLEMMIZ

Skrevet

Lenge siden sist, jeg har pausa litt, men "tyvtitta" på dere innimellom :) velkommen til alle nye, koselig :)

Oppdatering: venter TR når som helst, har et mål om å ikke få desemberbarn, så har derfor ikke vært aktive prøvere i det siste, men har hatt 1 "glipp" - 6 dager siden, og nå fikk jeg positiv på eggløsningstest!? (se annet innlegg). Skjønner ingentingen jeg.

Jaja, har ikke lest alle innleggene over, men tipper det er noen graverte siden sist - til dere: gratulerer!

Ønsker alle sammen en fantastisk påske :)

Skrevet

God kveld!

Puh..nå har endelig datteren min sovna. Hun har kastet opp i hele dag stakkar, men nå har hun fått sove. Håper hun sover seg frisk! Hun er forresten like blid og grei selvom hun er dårlig hun! imponerende.

Jeg må si at jeg blir beveget over historiene til Så gla' og mamma til 2..Jeg føler med dere og beundrer styrken og pågangsmotet deres. klemme.

Håper at alle som har reist på påskeferie idag har kommet vel fram.

God helg og god påske.

Skrevet

hei-hei

En siste titt innom før senga.........tror allt er pakket nå. Har gjort klar vaffelrøre som jeg steker i morgen tidlig for kos på turen:)

Vi satser på at vi kjører nordover i 09-tiden....:) (blir vel i 0930-10000 kjenner jeg oss rett...hi-hi)

Mortine: Riktig god bedring til frøkna di, håper d verste er over nå og at hun sover godt i natt:)

Titter innom en liten tur i morra tidlig også:)

TJOBING;)

Skrevet

God morgen ladies! Våknet til det nydelige været i dag. Er jo en knall start på påsken :-) Håper dere som legger avgårde på tur i dag, slipper for mye kø og trafikk.

rose:-) Deilig at humøret er stigende. Du sier du tror løpet er kjørt for denne gangen, fordi du hadde el fredag for 14 dager siden. Symptomene på el kan jo komme noen dager før el skjer. Kanskje du har hatt sen el? Tanta har jo ikke kommet, så det er fortsatt muligheter. Krysser fingre!

Dotten; så lenge tanta ikke har kommet er det ennå håp;-) Er det denne måneden du har gått på pergo?

litamora; Så koselig at du titter innom. Rart det der med positiv el-test nå så sent. Du vet at en el-test kan slå ut positivt dersom du har blitt gravid...så spennende!

Mortine; Håper datteren din har fått en god natt søvn, og at hun er bedre i dag.

snart4barn; fått noe besøk?

nr3hososs; Vi har ikm samtidig vi :-) Hvordan går det i symptomjakten?

Ca lykkelig; Hvordan går det?

D&G; En drøy uke til IKM for deg nå. Håper du får masse symtomer i uka som kommer. Jeg har ennå ikke fått bestilt meg tester jeg da, så jeg får bare knipe på de to jeg har, også spe på med et par cb hvis det skulle bli nødvendig. Går i hvert fall ikke inn i påskedagene uten

test(er) nei. God tur, og kos dere med vafler på veien :-)

Og til resten av gjengen; Håper alt er bare bra med dere!

Ellers er det ikke noe nytt å melde her i fra. I helgen skal vi bare kose oss hjemme :-)

Til alle sammen; Tror lista vår trenger å oppdateres litt??? Og til dere nye; Vi skal ha et treff i Oslo den 11. april. Det er bare å slenge seg på. Henter ned lista vår jeg:-) Ha en super dag!

Forventet IKM:

- Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars

- rose:-) IKM 11 mars???

- snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere)

- Dotten: ikm ca 15. mars

- så gla': ikm 19. mars

- nr3hososs: 19.mars

- kropp: ikm

- D&G: ikm 24.mars

- Barbalala:ikm 5.mars

- Mrs.Moody: ikm?

- Nja..Skeptisk: ikm?

- Kiss 10: ikm?

- Litamora: ikm?

- Mortine: ikm ??

- Anki72: SA ca 1.feb...Ikm???

- Godiva mamma til 2 jenter?

Gravide:

- Skrekkblanda fryd, term. 1. sept

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

-Snowflake, termin 3.november

-Grandis, termin 14. november

OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS:

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Dotten

Mortine

Skrevet

Hei!

Titter innom en liten tur jeg også. Måtte på jobb og kan jo nesten ikke sitte her. Må bare få unna noe før jeg tar endelig ferie :)

så gla': Jepp. Det er denne pp'en jeg har tatt Pergo :) Så vi får nå se da, men kjenner jeg tanta rett, har i hvert fall ikke hun reist på ferie! :)

Riktig god tur til alle som er på veien. Kjør pent! Kos dere på ferie, og så skravles vi over påske :)

Ha en gul og fin ferie :)

Klem

Skrevet

Er bare en rask tur innom. Har sniklånt pc'en til svigers. Nydelig vær her nede , og NEI, tanta har ikke dukket opp. Hadde to dager med litt brun utflod. Kan jo bety så mangt. Har ikke tatt test, men tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til i morgen. Har ikke noe spesielt med symptomer, derfor er forhåpningene også lave. Er også litt redd for at det skal være tegn på at noe er galt (f.eks hormonfeil). Vi får se. Har aldri hatt det slik før, med tp dager brunt, for så å bli helt borte.

ja, ja.

Håper dere alle har en fin ferie! HAr ikke ro på meg til å huske hva dere alle har skrevet, da jeg forventer at noen dukker opp bak meg, og TV-skjemen er en 32 tommer skjerm.:)

Kos dere, alle sammen!!

Skrevet

Testen er tatt, og JEG ER GRAVID IGJEN!!!

Jeg kan ikke tro det. Orket ikke å vente, så jeg tok en test midt på dagen, og krysset dukket opp klart og tydelig med en gang. Satser på at det holder denne gangen. Brukte 11 pp etter forrige MA, og nå klaffet det etter bare en mens!! SKal prøve å ikke ødelegge alt med å være redd. Får bare satse på at "alle gode ting er 3!"

Takk for at dere er her for å dele både gode og tunge tanker!!! Det har hjulpet masse!!

Ønsker dere alle her inne lykke til, og så håper jeg dere snart kommer etter!

Skrevet

Dette er fantastisk! Gratulerer så mye!

Tenk positivt og nyt tilværelsen!!! Gleder meg på dine vegne!

Her går det fortsatt i oppkast, magevondt og feber.. Stakkars liten, hun orker ingenting, vil bare ligge å kose med mamma. Jeg er så glad for at jeg ikke ble med på vidda! Det hadde vært helt forferdelig å være der oppe å få telefon om at hun var dårlig- uten mulighet til å komme seg hjem.

Skrevet

Forventet IKM:

- rose:-) IKM 11 mars???

- Mortine: ikm 9.april

Gravide:

- Snart 4 barn?

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Dotten

Mortine

Skrevet

Gratulerer så masse snart4barn! For en strålende start på påsken :-) Håper du greier å slappe av litt og glede deg over graviditeten. Og det er klart det at alle gode ting er 3 :-))

Har dere fortalt det til svigers? Var det dem som bodde i Buskerud?

Ha en strålende dag, også må du ikke forlate oss helt da. Vi vil gjerne følge deg hele veien frem :-) *klemme*

Skrevet

God søndag alle sammen! Glemte dere helt i det jeg leste gla-meldingen til snart4barn. Det er jo bare fantastisk! La oss håpe vi er inne i en ny god steam :-)

Mortine; stakkart lille jenta di da. Det er godt hun har mamman sin hjemme. God bedring!

Her er det ikke noe nytt. Har ikke noen gravid-følelse i det hele tatt, og i natt våknet jeg av at jeg badet i svette. Typisk med noen sånne netter før tanteskremselet kommer på besøk. Så, det er vel bare å innstille seg på at hun kommer også denne pp. Men, da er det jo bare å ta fatt på ny periode. Vi kommer ikke til å stå over neste pp, for å unngå å få barn helt på slutten av året. Men, jeg skulle ønske at jeg greide å roe ned litt...Det er blitt en besettelse, og tror ikke det er sunt nei. Må prøve å få fokus over på noe annet. Blir fint når vi kan begynne å stelle litt i hagen, og å være mer ute. Det gleder jeg meg til!

I dag har vi kuldegrader, men med sol fra skyfri himmel, blir det nok en fin dag likevel. Ser på blomstene jeg har plantet i krukker ute, at de henger skikkelig med hodet, men de kommer seg vel igjen. Har plantet tulipaner,påskeliljer, krokus, dråpeblomster og noen andre hvite i krukke. Tror alle sammen skal tåle noen få kullegrader, og det har vel ikke vært mer enn en to-tre kalde i natt. Ja, ja...de reiser seg nok igjen:-)

Ha en fin søndag alle sammen!

Skrevet

Gratulerer snart 4 barn :):)

Oppdatering fra meg; nå drar jeg på påsketur - men ble jo så spent i går, visste ikke at positiv el test kan bety gravid, så måtte bare teste - og ganske nøyaktig en time etter at jeg hadde svidd av en gravi test kom tanta. Vel anvendte penger!! not.

God påske alle damer :)

og, til dere som har mistet babyer - all mulig respekt for dere, dere er tøffe som starter på etter noe sånt!

Skrevet

Takk for gratulasjoner!! Kjenner at redselen lurer hele tiden i dag. Har jeg like vondt i puppene som i går? HAr jeg like mye menssmerter? Får vel bare leve med det og prøve å tenke positive tanker.)

Svigers bor i Buskerud, ja, og jeg tror hun "lukter" noe:) I går hadde hun spurt mannen min om jeg var gravid igjen, siden jeg var så trøtt. MAnnen min ble tatt litt på senga, siden det bare var knapt en time siden han fikk nyheten, så han klarte bare å mumle litt sånn dumt. Så jeg tror hun har mistanke om noe, ja. Tenkte ikke å si det til så mange. Orker ikke å involvere så mange hvis det skulle gå galt igjen. Har fortalt det til en venninne og svigerinne.

Kommer til å ringe å bestille legetime i morgen for å få henvisning til tidlig ul. Kommer til å ble noen laaaaaaaaaaaange uker til vi kommer dit.

litamora: så synd at tanta dukket opp da. VIl gjerne ha med så mange som mulig over. Godt med kjentfolk, og at det ikke BARE er 20-åringer å snakke med.

Skrevet

Hei en liten oppdatering. Her har tanta dukket opp, kom på fredagen. Var skikkelig skuffent på fredag, men er kommet over detnå og ser fram til neste pp. Så i går tok jeg meg ett par glass rødvin, dere kan tro det smakte:-) Er på landet ved kysten nå. Har vært en tur i fjæra i dag, men ikke så lenge. Rimelig guffent vær der ute. Krysser fingre for mye bedre vær snart.:-)

Snart 4: GRATULERER:-) Det var virkelig moro å høre. Dette går bra skal du se. Masse gode tanker til deg.

Mortine: Uff det var trist å høre at jenta di er syk. Håper hun snart blir bedre.

Så gla: Vi heller har ikke tenkt å la være å prøve neste pp. Spiller ingen rolle for meg når babyen kommer. Kjenner meg veldig godt igjen i det du beskriver om uro og det at det er så vanskelig å ikke bruke så mye energi på å få en baby. Egentlig ganske slitsomt med all denne tenkingen.

Litamor: Jeg testet på fredag. 1,5 timer etterpå kom tanta. Enig med deg,snakk om bortkasta penger da...

Oppdatert liste:

Forventet IKM:

- rose:-) IKM 11 april.

Gravide:

- Snart 4 barn?

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Dotten

Mortine

Skrevet

Oppdatert liste:

Forventet IKM:

- Calykkelig: ikm ca 20. april

- rose:-) IKM 11 april.

Gravide:

- Snart 4 barn?

DOLCE&GABBANA-the one

så glà

Dotten

Mortine

Heia godt folk!

Er akkurat kommet fra jobb. Måtte innom her å lese siste nytt før jeg drar på campingvogna hvor mann og barn er.

Snart 4: Gratulerer!! Det var hyggelig å høre. Du må holde oss videre oppdaterte om hvordan det går med deg og dine! Koz deg med svangerskapet.

Her i gården er det ellers lite nytt. Tenkte å være litt måteholdene denne perioden da jeg ønsker et barn født på nyåret. Men ser at flere av dere andre ikke tenker slik, så nå tenker jeg at det får gå som det går he he. Antakelig like greit. Tiden går jo. Og da syklusene mine er litt på en snurr for tiden er det nok like greit å stå på. Det kan jo bli lenge til å vente på neste el.

Nei, nå må jeg vel komme meg av sted.

Ønsker dere alle en super duper påske!!

MVH

Skrevet

Hei hei! Ny uke nye muligheter :-)

Her drar det seg sakte, men sikkert mot IKM. Jeg brant jo av en test her på fredag (aner ikke hvorfor), men nå føler jeg ikke for det i det hele tatt. Føler meg litt "rar" om dagen, men det er vel bare fordi IKM er rett rundt hjørnet. Tror ikke noe på at det kan være noe, og tenker som så at det er kroppen og hodet mitt som spiller meg et puss. Har sovet på dagtid både lørdag og søndag, og likevel vært trøtt som ei strøme når kvelden kommer. Har spist frokost nesten umiddelbart etter at jeg har våknet, noe jeg aldri gjør til vanlig. Men, det er likevel ikke sånn som det har vært tidligere når jeg har vært gravid. Da har jeg vært supertrøtt 24 timer i døgnet, og putta alt jeg kommer over i munnen. Skikkelig sulten og fysen. Nå er det liksom bare sånn halvveis. Nei, har virkelig ingen tror denne måneden heller. Men, kanskje like så greit å holde forventningene på et sånn passe lavt nivå, så blir ikke skuffelsen og fallhøyden så stor når det månedlige besøket dukker opp. Tenker dessuten som så, at om det ikke har klaffet denne pp heller, skal jeg i hvert fall kose meg med litt øl og vin i påsken. Med litt godt vær, har vi en herlig terasse som er lun og god, og den første utepilsen der smaker alltid fortreffelig :-) Men, om det ikke blir noen utepils er det veldig i orden det og altså...hi, hi...

snart4barn; kan tenke meg at svigermor grubler fælt nå. Hvis jeg ikke husker helt feil, bor dem ikke så langt unna meg. Jeg bor omtrent 3 mil sør for Drammen. Nærmeste by er Holmestrand :-) Hi, hi...Har du vært der? Kan knapt nok kalles by da ;-) Men, de har et koselig bakeri, om du skulle få lyst til å slå i hjel en liten time med skravlings :-)

Vel, det var liten oppdatering her i fra :-) Ha en super dag alle sammen!

Skrevet

Hei alle sammen. Synes dette tråden virker så koselig. Godt å kunne "snakke" med noen som er opptatt av de samme tingene rundt babylaging.

Snart 4 barn: gratulerer med positiv test!

Jeg venter på utslag på el-testen. Regner med det kommer i løpet av uken. Håper utslaget kommer før torsdag for vi er hjemme disse dagene. Torsdag reiser vi på hyttetur med en annen familie og da er det noe vanskeligere å få alene-tid. Forslag til hva vi kan si for å få de andre til å ta med barna våre ut en tur???

Jeg har foresten endel slim idag selv om el-testen er negativ. Må nok forføre min mann i kveld for å være sikker på at vi treffer.

Så gla': du har en tøff tid i møte. Minnene fra 18 april ifjord ville blusse litt opp. Gi deg tid til å sørge. Snakk om den lille gutten deres med de rundt deg. Når jeg er langt nede og gråter over gutten vi ikke fikk beholde, tenker jeg at livet blir godt igjen og at det å ta sorgen alvorlig gjør det lettere å gå videre. Skulle gjerne gitt deg en stor klem!

Snakkes!

Skrevet

Heisan alle sammen.

Endel her inne som er mer aktive enn meg ja. Men kommer no med en liten oppdatering innimellom... Hihi... Har ikke vært så aktive prøvere i det siste heller vi da, siden mannen er ute å reiser 12 dager. Skal noe til å treffe på EL. Syklusen min er også litt på styr etter SA så vi får bare se når vi treffer. Men først operasjon etter påske.

Snart4barn?: gratulere så veldig masse til deg. Selvfølgelig sitter spiren denne gang. Vi krysser alt vi har av fingre og tær for det. En fantastisk start på påsken for deg. Håper du slipper kvalmesymptomer. Klemme...!!!

Dotten: spennende å se om Pergo denne mnd har hjulpet. lykke til...

Mortine: ikke gøy med sykt barn. Håper hun blir raskt bedre så dere får noen fine påskedager. God bedring.

D&G: Dere er vel godt pakket og komt frem til målet for påsketuren no. Godt med en tur da. Blir hjemmepåske på oss. husker ikke i farta når du har IKM men håper at det klaffer for deg denne mnd.

Litamora: såg at du fikk TR rett etter at du svidde av en test... Ja, det er bortkasta penger det der... Har svidd av noen kr på slike selv. Tenker selv å begynne prøvingen for fullt igjen fra april, mai... Så får vi se om det klaffer på EL når mannen er hjemme fra jobb.

Mamma til 2 gutter: Velkommen hit til oss. Trist å lese at du har mistet en gutt... All ære til dere som reiser dere etter det. Vanskelig å sette seg inn i når en ikke har opplevd det samme selv.

Sågla`: Ser at du har ikm 19.feb. Krysser fingre for at du får gode nyheter til påske og kan kose deg ute i sola uten pils,.. HE HE...

Rose :) : kjedelig med den tanta... Lykke til neste pp

Ca lykkelig: Du får bare kjøre på med prøving... Det går ikke alltid som vi planlegger. Kanskje blir det nyårsbarn likevel???

Til alle dere som jeg sikkert har glemt...ikke meningen...

God påske til alle.

Jeg skal krype under teppet med en varm kopp te og pleie influensaen som herjer i kroppen.

Klem til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...