DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 3. mars 2008 #1 Skrevet 3. mars 2008 Forventet IKM: - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars -kropp: ikm -D&G: ikm 24.mars -Barbalala:ikm 5.mars Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt -Snowflake, termin 3.november -Grandis, termin? OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine Hellu, laga ny:) Rediger om feil på lista vår:)
så gla' Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Gratulere så masse Grandis! Kjempegøy :-)) Skrev først i den gamle tråden, men så fant jeg denne :-) kopierte bare det jeg hadde skrevet da :-) Her kjøres det taktikk ja. Hi, hi...ikke lett når vi nå skal prøve å spare på kruttet. Vi har lagt oss på dag 8 (for at det ikke skal være "gamle" svømmere), 11 og 14. Hadde tenkt dag 15, men så skal jeg avgårde og blir borte fra fredag til lørdag. Så da får sambo legge inn en søknad på dag 14, også får vi håpe det holder. Jeg skal jo på gu fredag (dag 15), og det blir spennende å se om jeg har hatt EL. Skulle det vise seg at jeg ikke har hatt det ennå, burde jeg vel strengt tatt holdt meg hjemme hos kjærsten, men med søknaden fra torsdag får vi tro det holder :-) Også kommer jeg jo hjem igjen utpå dagen på lørdag, så da kan vi jo ta en runde på ettermiddagen :-) Blir spennende å høre hva legen sier. På fredag skal jeg treffe et par av mine gamle venninner fra hjembygda mi. Gleder meg utrolig masse. Siden jeg flyttet for snart tre år siden , har vi stort sett bare hatt telefonkontakt. Egentlig ganske sløvt, men sånn er det nå blitt. På fredag skal vi ta igjen det fortapte :-)) D&G; Nattekulde her også, men foreløpig ser det ikke ut som om blomstene har tatt noen skade. Setter dem litt i ly om natten, men tar dem ikke inn. Burde kanskje gjort det? Så fint at dere hadde en fin Harry-kjæreste-tur ;-) Snill søster og kjæreste du har da. Har sikkert vært godt for deg og Helten. Vi har hatt en stille og rolig helg. Kjærsten måtte jobbe lørdag kveld (vareopptelling), men jeg og snuppa koste oss alene med taco og farmen. Godt å bare være henne og meg inni mellom også. I ettermiddag skal jeg ta den første EL-testen. Har gjort en vri, og skal prøve å teste på ettermiddagen i stedet for morgenen. Leste et sted at ved å teste utpå dagen, fikk man større mulighet for å finne LH-stigningen når den var på vei opp (altså før EL). Når en tester på morgenen, kan det visst være for sent selv om en får positiv test. Jeg vet ikke jeg, men vi prøver nå det. Har dessuten bare tre tester igjen, så er jo ikke sikkert jeg finner den da. Det som er vanskeligere med å teste på ettermiddagen, er at en ikke må drikke eller tisse på et par timer for at konsentrasjonen av LH skal bli stor nok. Det byr på litt av en utfordring. Jeg har nemlig ingen festblære. Men, et par timer får jeg prøve å greie :-) Ikke noe sol her i dag, men like så greit siden jeg nå skal fordype meg i bøkene og oppgaveskriving. Begynner å få et press på meg i forhold til tidsskjemaet mitt og innleveringene. Men, mangler jo fortsatt en bok og synes det er vanskelig å begynne å skrive før jeg har lest den. Argh...må prøve å få tak i boka et annet sted tror jeg. Ja, ja...Det var litt oppdateringer herfra. Ha en fin dag alle sammen!
juliogdesember Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Forventet IKM: - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: ikm? - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - rose:-) IKM 11 mars??? - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars -kropp: ikm -D&G: ikm 24.mars -Barbalala:ikm 5.mars Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt -Snowflake, termin 3.november -Grandis, termin? OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine ville være med i lista jeg også.:-) ha en strålende dag.
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Forventet IKM: - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: 19.mars - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - rose:-) IKM 11 mars??? - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars -kropp: ikm -D&G: ikm 24.mars -Barbalala:ikm 5.mars Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt -Snowflake, termin 3.november -Grandis, termin? OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine
så gla' Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Hei igjen! Sitter her og prøver å få tankene over på noe annet enn å tisse. Leste i instruksjonen at det var viktig å ikke tisse på FIRE timer før EL-testen. Herregud. Har holdt meg to timer, men kommer aldri til å greie 4. Er gul i øya for å si det sånn ;-) Får ut og gå en tur. Snakkes :-)
har4barn Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Det er bare å knipe igjen:)!! får håpe pinen fører til pos. el-test snart, da!!
så gla' Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Ai, ai...greide ikke holde meg mer enn 3 timer, og testen var negativ. I morgen blir det testing på morgenen ja. Det er helt sikkert :-))
Grandis-tvillingmamma Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 Forventet IKM: - Mrs.Moody: ikm? - Nja..Skeptisk: ikm? - Kiss 10: ikm? - Litamora: ikm? - Calykkelig: ikm mnd.skifte feb/mars - nr3hososs: 19.mars - Mortine: ikm ?? - Anki72: SA ca 1.feb...Ikm??? - Godiva mamma til 2 jenter - rose:-) IKM 11 mars??? - snart4barn?: ikm 15.mars(tidlig el? så kanskje tidligere) - Dotten: ikm ca 15. mars - så gla': ikm 19. mars -kropp: ikm -D&G: ikm 24.mars -Barbalala:ikm 5.mars Gravide: - Skrekkblanda fryd, term. 1. sept - Vil-ha nr2-snart, term 18.okt -Snowflake, termin 3.november -Grandis, termin 14. november OSLOTREFF FREDAG 11 APRIL KL 1700 TGI-FRIDAYS: DOLCE&GABBANA-the one så glà Dotten Mortine
ca lykkelig Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Hei hei!!! Spennende med så mange gravide - gratulerer! Dere må holde dere her på tråden for å gi oss nye oppdateringer. Hvordan er formen? Tiden for IKM er kommet for meg nå. Har ingen forhåpninger om å være gravid, men mensen er ikke kommet. : /Skulle vært her nå, slik at vi er klar for mye koz i påsken. . . he he. Syklusen min er nok på en snurr for tiden, og det er kjedlig:o( Vi har hatt ei flott helg, med isfiske. Det er gøy! Og så ble det i tillegg en skitur. Solen skinte og alt var helt topp!!! I dag har jeg jobbet overtid. Etter jobb møtte jeg gruppa som jeg studerer sammen med. Vi jobbet ett par timer sammen. Så nå er jeg klar for sengen. Har vært en lang dag. Koz dere. Mvh
juliogdesember Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 hei. her snør det altså som bare det. endelig virkelig vinter ute. ellers har guttungen fått ny ørebetennelse.:-( har så vondt stakkar. På de siste fire ukene har han vært igjennom influensa, ørebetennelse, falsk krupp og nå igjen ørebetennelse. uff synes det er så synd på han. har fått penicilin nå da, så håper han retter på innmari snart. krysser fingrene for det. ca lykkelig: så moro det høres ut med isfiske. det har jeg aldri prøvd før jeg. jeg har så lyst på ett glass rødvin til helgen, men tørr ikke. selv om jeg føler meg rimelig ugravid så blir det til at jeg ikke tørr. hva gjør dere? eneste sikre perioden for å ta seg ett glass føler jeg er under mens. har ikke smakt så mye som en liten dråpe en gang på kjempelenge. ha en fin dag:-)
så gla' Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 God formiddag jenter! Her er det kaldt, men heldigvis snør det ikke. Sol og skyfrihimmel :-) Men, påskeliljene jeg har plantet ut, de ser ikke bra ut altså. Det har nok vært for kaldt i natt ( -6) :-( ca lykkelig; Krysser fingrene for at tanta holder seg borte av en veldig god grunn ;-) Så spennende. rose:-); Så kjedelig at guttungen er blitt syk igjen da. Det er jo voldsomt så utsatt han har vært. Håper penicilinen gjør susen! Når det gjelder alkohol, synes jeg vi kan unne oss litt selv om vi er prøvere. Alt med måte selvfølgelig. Jeg har vært prøver i over to år, noe som i seg selv er tøft og slitsomt. Om jeg ikke hadde unnet meg et glass vin eller tre til tider, tror jeg det ville vært ennå tyngre. Jeg er ganske sikker på at noen glass ikke er skadelig så tidlig. Men, det er nå min mening. I dag tidlig var EL-testen positiv ja. Siden det ikke ble noe kos i går kveld, måtte kjærsten til pers i dag tidlig :-) Vi måtte sende av gårde snuppa på skolen først, og kjærsten kom en hel time for sent på jobb. He,he...gjorde ikke noe det da. Han har mulighet for å flekse litt *S* Litt må vi jo regne med å ofre *S* D&G; Hvordan går det vennen? Er det på han igjen ? ;-) Ha en strålende dag alle sammen!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2008 Hei-Hei leidis:) Brrrrrr, d var kjempekaldt her i natt også. -7C her hvor vi holder til! Ja, påskeliljene og stemoren henger med hodet her også så glà. Men tror de klarer seg for i helga var d like kaldt og de "kom seg" utover dagen når gradestokken krøp over i pluss..... Her er jeg endelig ferdig m tante-skremselet og i kveld skal Helten til pers:) ikke d han er så veldig lei seg for d, han har allerede "ymtet" frempå om d er babylaging på gang snart;) Så glà: juhuuuuuuu, positiv el-test:) kjenner d kribler i meg på dine vegne:) pute òg???? Kjekt med flexitid-hi-hi Jobben kaller:)
Mortine Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Hei, hei! Så spennende med positilv el-test! Selv tester jeg hver dag nå for å prøve å få oversikt, men så langt har det ikke vært positivt. Skal vedde på at den blir positiv når vi går fra hytte til hytte på ski i påsken og skal bo på rom med flere andre...men det finnes vel et bøttekott eller noe sånt hihi! Vi går jo og smiler litt ekstra om dagen vi da- etter "frieriet", koselig å tenke på! Jeg har også tatt et glass vin når jeg har vært i pp. Men ikke noe mer. Her er det herlig vær i dag. Håper det holder seg sånn, for på torsdag har vi planlagt skidag på fjellet med skolen! Jobben kaller her også!!
så gla' Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 D&G; Så Helten begynner å bli utålmodig *fnise* Han er jo søt da :-) Det ble ikke tid til pute under rumpa gitt ;-) Måtte jo kjøre kjærsten til toget *S* Mortine; I nøden spiste fanden fluer. Et bøttekott er bedre enn ikke noe :-) Krysser fingrene for at du finner EL snart ;-) Så koselig med frieri. Har dere bestemt dere for når og hvordan dere vil gjennomføre den store begivenheten? Jeg fridde til kjærsten under nyttårsmiddagen for 2 år siden og fikk ja. Men, vi har ikke kommet til noen konkrete planer ennå. Og, vi er begge enige om at vi ikke vil ha noe stort selskap, og aller helst ønsker vi å reise ut av landet å gjøre det. Vi hadde egentlig planer i nyttårshelgen i 2006, men jeg ble jo gravid et par mndr. før, og vi la planene på is. Nå er vi vel ganske impulsive av oss, og det er ikke godt å si når det skjer (hvis det skjer) :-) Som med så mye annet; det som skjer, det skjer *S* Det som betyr noe er at vi har hverandre *S* Håper dere får en fin dag på fjellet på torsdag Mortine!
Mortine Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Vi har ikke tenkt å gjøre så mye ut av det, men vi har tenkt å sjekke om det er en ambassade i en eller annen koselig by der ute som har ledig kapasitet i løpet av våren-sommeren. Tror det kan bli kjempefint! Nå skal jeg snart komme meg hjem fra jobb, spise litt også dra på trening. Vesla skal på kor i ettermiddag (far følger), kjæresten er opptatt og jeg får litt tid til å trene! Ha en fin ettermiddag og kveld!
har4barn Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 ca lykkelig: spennende dager!!!! krysser fingrene! Orker ikke å skrive så mye i kveld. Var hjemme i går pga feber i går natt. Dro på jobb i dag - men det var for tidlig gitt. ble dårligere og dårligere utover dagen. Klarte såvidt å gjennomføre en foreldresamtale før jeg karret meg hjem til sofaen. Har en del feber i kveld og forkjølet som fy. så i morgen blir jeg hjemme, og da blir det nok litt Bimming, tenker jeg! Ha en fin natt!
juliogdesember Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Hei. her begynner guttungen å bli frik igjen, fikk pencilin så han har blitt bedre. men han er hjemme sammen med meg i dag. tenkte å sende han i barnehagen i morgen. han går i en barnehage der de er ute meste av dagen, så tror det er lurt med en dag til hjemme. mulig vi går en liten tur utenfor huset å måker litt snø. Her har vinteren virkelig kommet. Ordentlig fint ute nå med masse snø overalt Lykke til med bryllupsforberedelser Mortine, det høres virkelig romantisk ut med utenlandstur. Min svigerinne giftet seg i Roma. Det var virkelig romantisk. De giftet seg offisielt på amabasaden, men hadde en skikkeli romantisk sermoni i en liten katolsk kirke etterpå. Gode tanker for positive tester og for at alle holder seg friske. Ha en flott dag:-)
så gla' Skrevet 6. mars 2008 #18 Skrevet 6. mars 2008 Hei hei jenter! Ikke kjempefart i tråden våres om dagen. Dere som meg, har vel andre ting å henge fingrene i også. Jeg er på dag 14 i dag, og begynner å bli forsynt.... ;-) Blir spennende med gyn.timen i morgen. I dag er snuppa hjemme med feber og sår hals, må stelle litt for henne. Også må jeg få lest litt i dag. Ellers ser det ut til å bli en knallfin dag. Sol og skyfri himmel. Håper allle sjuklinger er på bena igjen *S*Ha en fin dag alle sammen.
har4barn Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Hei! Jeg er nå hjemme på tredje dagen denne uka. Var hjemme på mandag, og dro på jobb på tirsdag igjen, men ble dårlig utover dagen. Fikk karret meg hjem og lagt meg på sofaen. Er bedre i dag, så jeg satser på at jeg kommer meg på jobb i morgen. Skulle egentlig ha 7 foreldresamtaler i dag! De måtte jeg selvsagt utsette, så da gikk planen om å være ferdig til påske i vasken. Ingen unger hjemme i dag, så da får jeg vel litt tid til å jobbe litt også. Ellers å er det ca en uke igjen til ikm. Prøver å ha troen, men det er litt vanskelig når jeg vet at vi brukte 11 pp etter forrige MA. Prøver også å tenke på at vi tross alt har klart det tre ganger på 1.pp. Ons/tor neste uke regner jeg med å ha en "peiling" på om tanta kommer eller ikke:). Noen andre her som nærmer seg ikm?
juliogdesember Skrevet 6. mars 2008 #20 Skrevet 6. mars 2008 hei. Da har jeg sendt guttungen opp i barnehagen. Krysser fingre for at vi nå er ferdig med sykdom for ei stund. Jeg tror jeg har IKM tirsdag neste uke. Litt vanskelig å beregne når siste blødning var en SA. Men satser på at det er ikm neste tirsdag. Tror jeg hadde el forrige torsdag. krysser fingrene for at det klaffer for oss snart:-) Lurer på om jeg klarer å la være å teste i helgen??? Men må vel la nysgjerrigheten bare være. Ikke noe vits med for tidlig testing. Blir bare så skuffet over resultatet. Ha en fin dag alle sammen:-)
så gla' Skrevet 7. mars 2008 #21 Skrevet 7. mars 2008 Heia alle sammen. Endelig fredag *S* I dag skal jeg til gu og ul, og er veldig spent på hva damen sier. Nå hadde jeg positiv el-test på tirsdag, men i dag har el-vondtene kommet tilbake. Vondt i korsryggen. Spent på om hun kan se om jeg har hatt el eller ikke. I kveld er det treff med mine gamle venninner. Flere av dem har jeg ikke sett på nesten 3 år. Gleder meg *S* ca lykkelig; hvordan går det med deg? Har vært så stille på deg noen dager. Håper tanta har holdt seg langt vekke! Mortine; Testa positivt på el ennå? snart4barn; Er du på bena igjen? rose; spennende med IKM rett rundt hjørnet *S* Er det noen symptomer? D&G; Ha en kos fridag sammen med Turbo, og ei kos helg med babylaging *S* Og til alle sammen, Ha ei riktig god helg!
Mortine Skrevet 7. mars 2008 #22 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Deilig med fredag! Vesla har fri idag hun også,så vi koser oss! Vi skal ha en bytur med cafebesøk om en stund og gleder oss! Ønsker deg lykke til hos legen Så gla', og håper du får det trivelig i kveld. Jeg har fortsatt ikke testa positivt på el....kjedelig. Nå får jeg komme meg ut av pysjen slik at vi får kommet oss ut! God helg alle sammen. Vi snakkes!
Dotten Skrevet 7. mars 2008 #23 Skrevet 7. mars 2008 Hei! Beklager at jeg nesten ikke har vært her inne i det siste. Må bare kjapt innom å ønske dere alle en god helg. Lover å komme sterkere tilbake i løpet av helga, eller i hvert fall til uka Kos dere alle sammen! Klem
juliogdesember Skrevet 7. mars 2008 #24 Skrevet 7. mars 2008 hei. Hvem tror denne brente av noen kroner på en test i dag da...... ???Helt unødvendig asså, blir så sint på meg selv. den var selvfølgelig negativ. Jeg kan jo ikke teste før i neste uke. Men klarte altså ikke å la være.. Blir bare såååå gravid i sinn å skinn i disse nesten IKM dager. innbiller meg alle mulige graviditetstegn. Det jeg virkelig har av tegn er, skikkelig vondt i kors ryggen og mensmurring. Men det kan jo like godt være tegn på at TR er rundt hjørnet. Har bestemt meg at jeg SKAL legge alle graviditetstegn på hylla i helgen og bare kose meg med mannen og guttungen ute i det fine været. Er meldt så flott vær her. Tenkte vi skulle pakke sekken å komme oss ut på ski. Så gla: håper det gikk bra til gyn. i dag. gode tanker til alle her inne:-)
så gla' Skrevet 7. mars 2008 #25 Skrevet 7. mars 2008 kjapp oppdatering fra meg: alt gikk bra hos legen. Hun mente jeg hadde hatt el, event. at det var nå...var litt vanskelig å se. Men, hun mente det var like så greit å begynne utredning siden jeg har påvist el, men ikke fått noe resultat. Jeg skal først ta blodprøver på dag 21 (torsdag), deretter får vi innkalling til samtale. Da skal sambo også til pers; svømmeknappen :-) Hvis dem ikke finner noe galt på prøver, er det neste lap. Men, er jo ikke sikkert det går så langt. Kanskje vi greier det på egen hånd før det :-) rose; *rister på hodet* og *flirer* Det er bare sånn det er ja *S* Heldigvis noen dager til IKM, så neste test er nok positiv :-) Ha ei kos helg. Nå er jeg straks klar for en kveld med jentene *s* God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå