Gå til innhold

Er det noen fra jessheim området???


terry

Anbefalte innlegg

Hva med onsdag kl 15?på Ciao bella? der er det jo kanskje bedre med plass med tanke på vogn og oss som har fortsatt stoooor mage:-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Passer fint for meg. Fikk vite nå at familien min kjører forbi i morgen og ville komme her og spise lunsj, de er 5stk, så greit å ha litt tid til å lage noe mat etc. Onsdag er bra! Håper å se så mange som mulig! Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist! For noen søte babyer!!! Jeg er helt mo i knærne ennå, skrekk-blandet-fryd. 10 dager igjen til termin nå, venter i spenning. Kjæresten er mer enn gjerne med på grilling neste uke, har hørt så mye om dere nå, så må jo få møte dere alle snart.. Jeg krysser jo fingrene for fødsel før neste uke, men må vel planlegge som om det ikke blir, hvis jeg ikke vil sitte inne til langt ute i august, vet jo aldri..

 

Ehlen, terry-alt bra med dere?? Noe tegn til fødsel?? Jeg har ikke sovet de siste to nettene pga dødsvonde kynnere-får sove i etapper på dagene. Men mistenker varmen har gjort ting verre, tør ikke tro det er fødsel som nærmer seg.

 

Stor klem fra meg til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for sist til dere alle ja.Fikk ikke sove etter treff på ons må jeg si!!så nydelig små babyer dere har fått:-)har begynt å skjønne at ting kan skjer når som helst her også..

 

gitte-her er alt bra men varmen og kynnere gjør sitt akkurat ,tror vi er på lik linje der ja. Også mye ned press at det er litt vanskelig å gå noen ganger.Snart er det vel over håper jeg:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hopp!! Jeg er jo som sagt litt treig på dette med internett, men nå har jeg jo endelig gyldig grunn... hehe..

sander kom til verden 09.07, å han er bare værdens nydeligste lille tass, så jeg sitter mest inne å stirrer på han;) Men i allefald. han veide 2640 og er 47 cm lang. å han er såååå liten.. hi hi str 44!! nesten litt redd for å ta på han enda. fødselen gikk fort og ukomplisert. men epidural var gull værdt;) selv om jeg da ikke kjente noen press rier... men fikk helt panikk da jm sa hun skulle fjærne den, så jeg pressa på komando! å etter 4!!! var han ute;)

 

Vel kanskje vi ses på grilling neste uke.. nå skal jeg mate matvraket som er konstant sulten..... hehe

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! Må vel si det her og, selv om jeg har sagt det til deg allerede, og fikk se han på tirsdag :) Nydelig liten gutt!! Beklager at jeg ikke sa noe, jenter, men syns det var noe ehlen måtte fortelle selv :)

 

Hva tenker dere om grilling på onsdag?

Hvis ikke halvparten ligger på fødestua ;)

Håper det går bra med dere, jenter! Tungt i denne varmen!

 

Stor klem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Sander høres ut som en fining ja, gleder meg til å møte han. Og så bra at fødsel gikk bra. Gruer meg litt her.. Men blir bedre enn å gå rundt sånn som nå, ganske tungt ja. Og så får man jo verdens beste premie!!

Er gjerne med på grilling, men er meldt regn på onsdag foreløpig, hva med tirsdag?

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist. Det var hyggelig å se dere igjen.

Gratulerer så mye ehlen!

Grilling høres bra ut. Tirsdag passer fint for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. natta med dårlig søvn og vonde kynnere her. Jordmora mener det er mase-rier, men de har vart så lenge om gangen så er litt i tvil. Men i natt kom de med 10min mellomrom og varte rundt 2min, så var sikker på at jeg var i gang. Dabbet av på morgenen og nå er det helt rolig igjen, litt skuffa. Så jeg greier ikke helt å avtale noe grilling akkurat nå, er litt "distrahert". Kan ikke dere bare bestemme noe, så kommer vi hvis vi får det til.. RMK1-hvordan var de mase-riene dine? Terry-noe forandringer til deg?? Air con høres fantastisk ut, grattis.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg føler med deg gitte.

Maseriene mine varte ikke så lenge, max et minutt, men ca. ti minutters mellomrom. De var verst om natta. Man blir jo helt utslitt av maseriene! Du får prøve å slappa av og sove hvis du har mulighet!

 

ja, dere andre - blir det grilling i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren og, er så skuffet. Våknet i dag-uthvilt! Bare opp 2-3 ganger på do i natt, ellers helt rolig i magen. Og jeg som trodde jeg var så nærme mål:( Dette er en tolmodighetsprøve.. Hvis dagen blir like rolig kan det være vi dukker opp til grilling da, kan ikke slutte å "leve" mens vi venter på denne babyen eller da. Har dere satt tid? Fuck asa, er skikkelig skuffa, hadde begynt å glede meg volsomt til å møte henne nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye med prinsen din ehlen:) Sander var jo kjempe fin navn..

 

Føler med deg gitte!nå er ikk så lenge til vi skal også får lov til å hilse på våre babies:-)vi få bare smører oss med tolmodighet så lenge.

 

Termindag i dag og slimproppen min gikk tidligere i dag. Har hatt menssmerte i hele natt og hele dag i dag,så nå håper jeg at ting begynner å skje snart her..)

Ble det noe treff i dag?har ikk vært på bim i det siste,var og besøkte søstra mi i noen dager..Kanskje neste treff komme vi også med små babies:)gleder meg av tanken.

 

Stor klem til dere alle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, jenter!! :)

 

Ble ikke treff i dag, ser det ut som. Jeg var hvertfall ikke ved tjernet. Fant ut at det var greit å ta seg av besøket, selv om de sikkert hadde vært med på grilling :) Er deilig å ha noen rolige dager hjemme. Vi har vært litt på farten i det siste :) Veldig greit når frøkna sover i vogna og jeg har maten under trøya lett tilgjengelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli rolig her, de aller fleste har jo fått bebisene sine nå.

Hvis noen av dere ser dette, og har tid, så har jeg veldig lyst til å ta med frøkna, en fluktstol og et pledd til Nordbytjernet neste uke, og bare sitte og slappe av. Nesten uansett vær. Blir glad hvis noen andre har lyst til å være med. Vet enda ikke hvilken dag, men jeg skal gi beskjed når jeg finner ut av det. Også ha med en liten matpakke og kanskje en bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig koselig ut. Men jeg har store problemer med å legge planer for tiden. Går fremdeles rundt med gigamage og vondt bekken. 2 dager over termin nå, så krysser fingrene for at det skal skje noe snart, og hvis det gjør det kan det jo være at jeg kan bli med neste uke. Hvis ikke, er jeg redd jeg kan komme til å kidnappe en av deres babyer, er helt på bristepunktet nå.. :( Neida, skal ikke tulle med sånn. Men tror bare jeg må ha timeplanen åpen ennå. Kos dere med de små, jeg lengter etter min.

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er vel på tiden å si det her også;)fikk en gutt den 01.08 han veide 3260g 36cm rundt hd og 49 i lengde..Han har ikke fått navn enda så vi kalle han for baby boy så lenge:-)

 

Nordbytjernet høres bra ut så det er bare å si fra hvis det passer så er vi med..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Terry!!!!

Så morro med guttebaby :) Det ble jo en overvekt av jenter..

Håper fødselen gikk bra og at dere koser dere masse!!

 

Hvordan er det med deg gitte?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Terry fra oss alle sammen!

Håper alt er bra med dere.

Vi er med på Nordbytjernet neste uke

hvis det ikke er noe annet som krasjer..

Det blir koselig å hilse baby boy :)

Han er jo akkurat en måned eldre enn Ronja :)

 

Hvordan høres det ut å treffes på tirsdag?

 

Spennende med gitte, har det skjedd noe??

Masse lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag høres bra ut. Da er jo værmeldinga ganske grei og, har jeg skjønt :)

Prøve å være der i 2-tiden? Kan møtes på stranda eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei jenter!!

 

Er det noen andre som synes at dagene fly eller??jeg rekker jo aldri noen ting lenge!:)dagene går det meste av å spise og stell til baby jo:)

 

Stemme det ronja ble fått den 01.07 akkurat en mnd forskjell)så gøy!

 

Er med på en liten treff i morra.love ikke at jeg er der akkurat 2 men vi komme vi.tar så lang tid for oss å komme ut av døra nå for tiden:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da var vi kommet hjem fra sykehuset, med verdens deiligste baby. Lille Vida ble født 09.08.08, veide 4510g og var 53cm. Var så herlig å endelig få møte henne. Hun er veldig snill, har ordentlig matvett og sover masse (også om nettene- puh). Så nå er det bare skjær og ren lykke på Nordkisa. Dere får si ifra når dere vil møtes igjen, vi gleder oss til å møte alle de nye babyene og stolte foreldrene!!

Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...